Mitsubishi galant sport

Kirjuta oma Mitsubishist julgelt siin.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas SiimS » N Juun 03, 2010 11:13 pm

Minu liikuriks siis galant 2.0 automaat sport 100kw tootmisaasta 1998. See on minu esimene jaapanlane. Ls hetkel 184 000km. Esimesed muljed positiivsed: suhteliselt vaikne, vedrud peaks sport olema kuid ei raputa hullu midagi, all originaal 17" velg, kliima töötab hästi, tempomaat on natuke närviline kuid seda tunnetab vaid rooli taga olles, juhitavus ka minu jaoks küllaltki täpne ja sportlik, lähituled on ksenoonid mis ei ole parim variant kuna pimestab teisi juhte ja kui keerata maha siis ei näe ise eriti midagi. Veidi paremini võiks automaatkast toimetada: kickdowni ei tee piisavalt kui nt 100 gaas põhja siis hakkab viimase käiguga kiirendama kuid võiks ikka käigu alla lüüa ja pöörded punasesse lasta. Kohalt kiirendades laseb pöörded ilusti lõppu ära ja on muidu sujuv. Ruumikuselt on galant enamvähem, taga veidi kitsas kui ees tahad end mõnusalt tunda :D Selle masina suureks plussiks on tema hea välimus mis ei jää ajale jalgu muidugi piinab ka seda isendit rooste ja vahetust vajaks mõlemad tagumised koopaservad, tulevikus kindasti saab see tehtud. Vahetus vajab veel tagumine stagne, sinna sobib avance paketi stagne, kerel väikesed mõlgid ja kapotil kriimud. Kui kõik välised vead likvideeritud siis peaks see auto ikka täitsa maasikas välja nägema :D
Esimene plaan on natuke bassi ja kõrgeid toone juurde saada, selleks läheb sinna auku pagassis 8" freeair ja ette tweetrid vb ka keskmistele uksepostidele tweetrid et taga istujad saaks häält mitte ei mõmiseks vaid tagant sound neile. Edasi läheb auto rooste ja kriimude eemaldusse.




Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas SiimS » R Juun 04, 2010 12:44 am

Sai vahatatud ka masin, võttis ikka omajagu aega ja tööd (käsitsi) kuid tulemus väga hea. Vaha mida kasutan ei väsi mind üllatamast olen seda kasutanud kolme erineva auto peal (kaks sinist ja nüüd must) ja tulemus on alati väga hea. Vaha maksis küll kesksmisest rohkem aga see on end ära õigustanud. Toote nimi turtlewax color magic for black paint.

Pilt
Pilt
Pilt

Kasutaja avatar
jossike
Tösine huviline
Postitusi: 227
Liitunud: K Apr 22, 2009 11:29 am
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas jossike » R Juun 04, 2010 9:35 am

Kle äkki sa tead mis on sinu esibumperi tehase kood või mingi märge? mul enndal ka sport aga stange on teine kahtlustan et pole jõutud osta seda õiget stanget ja mingi suvakas sinna asemele võetud. Auto nääb päris hea ja tipp topp korras välja:) edu sulle edasi arendamisel 8) 8)
Mitsubishi Galant V6 120KW 98a. Sport Edition Wagon
Honda Civic 66KW 91a.
Ford Escort .... Cabrio Coming soon
GalantEclipseClub

Kasutaja avatar
Raghza
liige
Postitusi: 284
Liitunud: T Okt 13, 2009 8:05 am
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas Raghza » R Juun 04, 2010 1:51 pm

Auto on väga väga viisakas :)
Kui palju too vaha maksab, kui küsida tohib?
Powered by Mitsubishi

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas SiimS » R Juun 04, 2010 3:10 pm

Raghza kirjutas:Auto on väga väga viisakas :)
Kui palju too vaha maksab, kui küsida tohib?


Ca 120.-

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas SiimS » T Juun 08, 2010 10:01 pm

Hakkavad vist need tüüpilised galandi vead välja tulema (niipalju kui lugenud olen). Salongi kell hakkas jupsima aga juba tegelen sellega ja asi peaks kiiremas korras lahendatud saama ehk siis ülejootmine. Sai ostetud uus aku peale aga nüüd selline jama et soojast peast sureb mootor lihtsalt välja, pöörded kukuvad nulli. Külmalt on pöörded normaalsed ja ei ole mingisugust puterdamist kui mootor seisata ja uuesti käivitada ei hoia mootor üldse pöördeid, kohe sureb välja kui jala gaasilt võtan. Mõistus otsas ja vist tuleb Silberautole sajalisi hakata luftitama. Minu arusaama järgi on viga auto ajus mis kontrollib neid pöördeid ja viga tekkis hetkega. Jagage infi kelle juurde võiks sellise veaga veel pöörduda Rakvere lähiümbruses see oleks alternatiiv Silberile.

Kasutaja avatar
kaitsik
huviline
Postitusi: 83
Liitunud: N Dets 18, 2008 10:36 pm
Asukoht: Tallinn/Nõmme

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas kaitsik » K Juun 09, 2010 8:21 pm

Soovitaks kontrollida tühikäigu mootorit sellise vea puhul. Mõõda mähiste takistused üle ja uuri Googlest mis need olema peavad ja võrdle.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas Sander147 » K Juun 09, 2010 9:32 pm

Selle tühikäigu kohapealt.

Ära mõõda midagi ning samuti jäta Silberautosse minemata.
Lihtsalt pane auto käima, hoia ISE pöördeid 2000 rpmi peal a la 2 min. Sellega õpetad auto uuesti pöördeid lugema. Natuke veel kukuvad pöörded pärast seda. Kuid siiani on kõik ilusti tööle jäänud. Kui esimese korraga ei toimi, tee uuesti.

Aku juhtme maha võtmine kustutab ajul tühikäigu lugemise. Pead ise uuesti õpetama. Muud midagi.

Kuid krdi ilus Galant on. Velg ka muhe( mul sama) :D
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas SiimS » K Juun 09, 2010 10:48 pm

Salongi kell nüüd timm :D ja auto aju sai õpetatud ka uuesti töötama, tänud Sander147-le kes aitas tühikäigu probleemiga. Küsimus veel automaat käigukasti kohta kas seda saab ka kuidagi õpetada sest jällegi enne aku vahetust töötas ta palju sujuvamalt.

Kasutaja avatar
kristjan128
liige
Postitusi: 157
Liitunud: P Juun 05, 2005 5:05 pm
Asukoht: Tartu

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas kristjan128 » P Juun 13, 2010 3:12 pm

Tere!

Selle automaatkasti kohta niipalju, et lihtsalt sõida mõnda aega ja hakkab taas sujuvalt toimetama. Mul ka peale akujuhtme mahavõtmist teistmoodi käitunud ning peale mõningast sõitmist kõik endine. Ilus galant sul, see sport pakett vms näeb väga hea välja, ilusam kui avance minu silmis.
Subaru Legacy 2007

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas SiimS » P Juun 13, 2010 6:27 pm

kristjan128 kirjutas:Tere!

Selle automaatkasti kohta niipalju, et lihtsalt sõida mõnda aega ja hakkab taas sujuvalt toimetama. Mul ka peale akujuhtme mahavõtmist teistmoodi käitunud ning peale mõningast sõitmist kõik endine. Ilus galant sul, see sport pakett vms näeb väga hea välja, ilusam kui avance minu silmis.


Tundubki et sõites läheb käikude vahetus sujuvamaks :D.

Tänud kasutajale Elts kellet sain avance pakett tagumise stange+laiendid. Sügise poole tuleb tagumised rattakoopad ära vahetada ja installida see avance stange+laiendid mis peaks välimust veel paremaks timmima, suure antitiiva plaani ei ole ega tule.

Autost: maha sõidetud u 850km ja siiani rahul. Esimene paagitäis oli puhtalt auto proovimiseks e küttekulust ei hoolinud. Nüüd vaatan kui palju kulub kütet rutiinsel sõidul.

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas SiimS » P Juun 13, 2010 6:53 pm

Lõpptulem taguosast peaks umbes välja nägema selline, tiib on väiksem ja küljelaiend pisut teistsugune.

Pilt

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas SiimS » T Juul 06, 2010 11:13 am

Paagitäiega saab läbida ca 600 km kulu u 8-8,5 ja enamus sõitu maanteel+kliima pidev töötamine, paaki jääb alles tavaliselt 10 l kütet.. Enne ei pressinud gaasi täiesti põhja kinni ja seetõttu ei teinud ka korralikku kickdowni nüüd gaas põhja, seal on väike andur mille klõpsatades lähevad pöörded punasesse :twisted:

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas ökosohver » R Juul 30, 2010 9:18 pm

päris sile masin
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas SiimS » L Juul 31, 2010 5:44 am

Tänan :D

Kas keegi on tähele pannud et sellel margil põleb kindalaeka tuli ka siis kui luuk on kinni?

Kasutaja avatar
wilson
liige
Postitusi: 101
Liitunud: L Sept 01, 2007 2:24 pm
Asukoht: west coast

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas wilson » L Juul 31, 2010 10:19 am

Kui tagumine luugi pealne tiib ära võtta ja number ära vahetada siis vaataks just kui enda autot :mrgreen:
Läti - Leedu - Soome - Inglismaa , Autod - Varuosad - Transport !

Toivo
Uus Kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: L Juul 17, 2010 1:22 pm

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas Toivo » L Juul 31, 2010 6:44 pm

Peetrus kirjutas:Tänan :D

Kas keegi on tähele pannud et sellel margil põleb kindalaeka tuli ka siis kui luuk on kinni?

Mõtlesin ,et see on ainult minu auto viga aga hea teada ,et ma pole ainuke kellel selline asi silma jäänud. :P

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas SiimS » R Aug 20, 2010 3:01 pm

ökosohver kirjutas:päris sile masin



21 000.- ja saaks veel siledama masina. Hind sisaldab: tagumiste koobaste vahetus+värv (plekid olemas), tagumise stange vahetus+värv, mõlgid välja+värv, esipamperi parandus+värv, kapott värvida. Eks peab veidi raha säästma ja siis masin tegemisse :D

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas ökosohver » R Aug 20, 2010 4:09 pm

ulmeline hind minu jaoks, aaga jaksu
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

aLLaN
klubi liige
Postitusi: 792
Liitunud: P Aug 05, 2007 10:31 am
Asukoht: Pärnu

Re: Mitsubishi galant sport

PostitusPostitas aLLaN » R Aug 20, 2010 7:57 pm

Peetrus kirjutas:21 000.- ja saaks veel siledama masina. Hind sisaldab: tagumiste koobaste vahetus+värv (plekid olemas), tagumise stange vahetus+värv, mõlgid välja+värv, esipamperi parandus+värv, kapott värvida. Eks peab veidi raha säästma ja siis masin tegemisse :D

See küll ei ole asi mida nii väga siin teemas arutada, aga mina ei ütleks et see "ulme" hind on. Kui ma õigesti aru saan siis need "mõlgid välja+värv" on mõeldud terve kere pealt. Firmas kus ma tegutsen on jämedalt 2000-3000 eeku/detail. Kui nüüd arvutama hakata, siis need asjad mis loetletud detailide kaupa oleks kokku kuskil 12500.-(sellest ma ei tea kas tagastange on siin uus firma poolt kuhu viid või endal juba olemas), sellele summale siis lisaks need ülejäänud mõlkide eemaldus ning detailide värvimine ja lakkimine, ning kui terve auto tegemine on 21000.- siis see on täiesti mõistlik hind.
1982 Opel Ascona C 1.6 55kw (müüdud)
1996 Mitsubishi Lancer 1.6 83kw (müüdud)
1999 Mitsubishi Galant 2.0 100kw (müüdud)
1998 Volvo S40 T4 1.9 147kw (hetkel)

Kes viimasena pidurdab on kauem kiire!


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 21 külalist

cron