Eclipse 93a. GS 110kw ja 95a. RS 107kw

Kirjuta oma Mitsubishist julgelt siin.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
EXkalibur23
liige
Postitusi: 131
Liitunud: P Mai 11, 2008 10:18 pm

Eclipse 93a. GS 110kw ja 95a. RS 107kw

PostitusPostitas EXkalibur23 » K Mär 24, 2010 2:09 pm

tervist, lisan siis siia ka oma püssi 8) , mis mul on olnud pea kaks aastat. Masinast siis nii palju, et põhimõtteliselt stock ehk siis võimu pole kusgilt juurde kruttitud. Peale vahetadud nukka anduri (mis suri paar nädalat peale auto ostu :evil: ) ja geneka mähise ja harjade sai hiljuti ette võetud ka suurem remont. Lugu siis selline, et suve lõppus läks moorotirihm ja klappid küpsed. kuna sain suht hea hinnaga terve koplektse mootori siis lükkasin peale nii nagu ta oli, ainult rihma vahetasin ära :wink: , noh korras, sain sõita umbes mingi 4 kuud kuni sellel andsid saaled otsad. Nüüd siis võtsin oma originaal mootori plokki, millel vahetasin saaled ja rõngad, sest rõngad olid niikuinii küpsed ja mõttekas siis kohe ka saaled ära vahetada kui juba kõik laiali. Siis sai võetud selle teise mootori kaan ning kui kõik korralikult puhastatud ja tihendid vahetatud kokku laotud ja hetkel nurrub suht ilusti, aind tühikäigumootoriga väike jama.
Nüüd tuleb aga järjest hakkata igasugu pukse vahetama mis läbi on.
mõned pildid ka siis töökäigust ja üks varasem pilt autost endast http://fotoalbum.ee/photos/EXkalibur23/sets/955467/
Viimati muutis EXkalibur23, E Veebr 04, 2013 7:00 pm, muudetud 2 korda kokku.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: eclipse gs 93a. 110kw

PostitusPostitas Sander147 » K Mär 24, 2010 2:20 pm

Oi kui hea oli lugeda. Puhta hingega asja juures. Hea kui on üks mootor veel nurgast võtta.

Kas eksin väga palju, kui et olid ka ühel kogunemisel ning läksime Rocca Al Mare juurde Hesburgerisse edasi. Ning selle mootori said Tartu mnt äärest ühelt Galandilt????
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
EXkalibur23
liige
Postitusi: 131
Liitunud: P Mai 11, 2008 10:18 pm

Re: eclipse gs 93a. 110kw

PostitusPostitas EXkalibur23 » K Mär 24, 2010 3:15 pm

jep mina see olin :) , a rohkem pole nüüd kogunemistele jõudnud, kuna mootor laiali oli.

indumen
Uus Kasutaja
Postitusi: 39
Liitunud: R Veebr 02, 2007 12:08 am

Re: eclipse gs 93a. 110kw

PostitusPostitas indumen » T Okt 26, 2010 9:17 am

mis sul see mootori kapremont maksma ka läks kui küsida tohib? vasta kasvõi ps :D

Kasutaja avatar
EXkalibur23
liige
Postitusi: 131
Liitunud: P Mai 11, 2008 10:18 pm

Re: eclipse gs 93a. 110kw

PostitusPostitas EXkalibur23 » T Okt 26, 2010 11:55 am

tervist jah, ausalt öeldes polegi kokku arvutand täpselt kui palju juppid makma läksid, ma arvan et kusgil 4-5 tuh. ümber. plus alles hiljuti septembri alguses sai vahetatud õlipump, mille sain kokku umbes 1,5 tuh.
A ja see teemasse lisamata, et paar kuud peale seda põhjalikkumat remonti läks balansseerimisvõlli saale, mille järel ma need üldse küljest ära võtsin (õnneks mingit muud kahju ei tekitand see).
Ja tööraha kohta ei oska midagi öelda, mina tegin kõik ise, aga kui aega ning elementaarsed teadmised mootori remondi kohta olemas siis soovitan ikka teistelgi ise teha (aga samas tasuks ikka asi enne teorias endale selgeks teha :) ).
Ja kui on küsimusi, siis võib julgelt küsida.

Kasutaja avatar
EXkalibur23
liige
Postitusi: 131
Liitunud: P Mai 11, 2008 10:18 pm

Re: eclipse gs 93a. 110kw

PostitusPostitas EXkalibur23 » E Nov 08, 2010 6:52 pm

Üle pikka aja siis midagi uut sai jälle tehtud. Sai siis kätte võetud ammune plaan esi spoilerit ehitama hakkata:D. Kuna klaaskiu ja vaikuga eelnevat kokku puudet polnud, siis oli see paras nikkerdamine aga enamvähem sai hakkama, kusgilt peavad ju kogemused tulema :D . hetke tulemus siis selline http://fotoalbum.ee/photos/EXkalibur23/78539707 pildi peal tundub suht hea aga pahtlitööd on veel kõvasti. Katsun mingi päev ka paremaid pilte teha.

Kasutaja avatar
Raghza
liige
Postitusi: 284
Liitunud: T Okt 13, 2009 8:05 am
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Re: eclipse gs 93a. 110kw

PostitusPostitas Raghza » E Nov 08, 2010 7:00 pm

Nagu ma aru saan, siis makro katsid fooliumiga ja klaasriie+vaik sinna peale, et pärast kätte saada? Kas veidi õhuke ja habras ei tulnud niimoodi?
Ei heida midagi ette, vaid lihtsalt uudishimust küsin, kuna endal üpris palju kokkupuuteid olnud selle möksiga :D
Powered by Mitsubishi

Kasutaja avatar
EXkalibur23
liige
Postitusi: 131
Liitunud: P Mai 11, 2008 10:18 pm

Re: eclipse gs 93a. 110kw

PostitusPostitas EXkalibur23 » T Nov 09, 2010 12:03 am

foolium vahele jne jah, ja suht tugev tundus olevat, a eks tulevik näitab :) . Kui peak midagi juhtuma siis saab jälle targemaks :D Esimese kohta suht normaalselt õnnestus, vähemalt esialgu tundub nii :)

Kasutaja avatar
duelle
Vana olija
Postitusi: 308
Liitunud: E Juul 16, 2007 11:04 pm
Asukoht: Viljandi

Re: eclipse gs 93a. 110kw

PostitusPostitas duelle » T Nov 09, 2010 7:17 am

Mulle meeldib, et mootoriga on vaeva nähtud. Minu arvates spoila teema eclipsel on nagu on. Minu arvamus on, et originaal pluss need lisad mis 1994a vist tulid ja korralik vedrustus. Ja näeb nii hea välja, et kohe näeb. Tahan ka eclipset hobiautoks (kui Eesti tagasi tulen). Aga muidu näeb väga hea välja nagu Eclipse ikka.
Mitsubishi Galant Avance-2.5 , 2002
Mitsubishi Eclipse europe-2.0 , 1993-Müüdud
Eagle Talon -2.0 , 1989-Müüdud
Mitsubishi Eclipse USA -1.8 , 1992-Müüdud

sasszz
klubi liige
Postitusi: 1216
Liitunud: R Veebr 22, 2008 11:46 am
Asukoht: Tallinn

Re: eclipse gs 93a. 110kw

PostitusPostitas sasszz » T Nov 09, 2010 9:53 am

täitsa ilus ju :)
hea et peale selle kõksu auto kiirelt korda ka said :)

Kasutaja avatar
EXkalibur23
liige
Postitusi: 131
Liitunud: P Mai 11, 2008 10:18 pm

Re: eclipse gs 93a. 110kw

PostitusPostitas EXkalibur23 » T Nov 09, 2010 12:27 pm

Tõsi ta on, et isegi tehase spoila näeb väga hea välja kui see lisa seal juures ja vedrustus madalaks aetud :) . Aga kuna seda lisa polnud enda omal ja vedrustust ei taha ka eriti madalamaks (eesti teed 8) ), siis oli parim varjant ise ehitada :) . Pluss veel see, et mulle meeldib ise nokkitseda auto kallal ja see annab nüüd auto kõvasti isikupära, (teist täpselt samasugust ei eksisteeri :D ) on küll sarnaseid, aga mitte täpselt selliseid.
Sasszz- ega päris korras ei ole veel, pildilt ka näha, et nurk veits kõver alles. Aga kui korraga pahteldamiseks ja värvimiseks läheb, siis peaks kõik ilusaks saama :D .

Kasutaja avatar
EXkalibur23
liige
Postitusi: 131
Liitunud: P Mai 11, 2008 10:18 pm

Re: eclipse gs 93a. 110kw

PostitusPostitas EXkalibur23 » N Apr 12, 2012 7:31 pm

Nonii viimasest postitusest päris pikkalt möödas ja mõtlesin, et võiks täiendada mis vahepeal toimunud.
Veide häbi tunnistada aga esimene vasak nurk ikka veel täielikult sirgeks ajamata, a tahaks ikka sellel kevadel/suvel selle ka korda saada (lihtsalt pole aega olnud, alati tuleb midagi muud ette). Peale selle aga siis eelmisel talvel sai see ise tehtud spoila kõvasti räsida ja kevadel sai teda taastatud ja siis nägi auto välja selline
Pilt

Ja siis suvel vahetasin selle esispoila originaali vastu (kuigi kui nüüd mõtlema hakkata, ei suuda ma täpselt meenutada, miks ma seda suvel tegin). Mainiks ka, et originaal spoila sain ma kevadel Sandri (Sander147) käest.
Talvel sai ka siis hakkatud seda vana ringi tegema hakkatud, aga kuna jällegi aja puudus koguaeg, siis hetkel on ta pooleli. Mõni pilt siis algusest, mis annab enamvähem ettekujutuse ideest minu peas :mrgreen:
Sorry, et pildid kehva kvaliteediga, need telefoniga tehtud.
Pilt Pilt
Veits on sellega arengut olnud, aga sellest kahjuks pilte pole hetkel.
Lisaks on siis veel veits ka audiot täiendatud, ehk siis vahetasin välja kõik kõllid peale suppakate ja lisasin ka teise võimu. Pildilt puudu siis veel kaks hertzi HV100 ja 2w20 filtrid, mis said hiljem lisatud. Ja peale nende lisamist sai ka nende 6.5" FLI koksiaalide tweetrid lahti ühendatud ja paldud mängima low passi, et kesk ja kõrgsagedused jääks HV100 ja DT16-te mängida armatuuril.
Pilt
sügisel sai ka suppalate võim välja vahetetud palju võimsama Kenwood kac-9104d vastu ja "Audiocity soundcheck" mõõdetud SPL ja üllatavalt hea tulemus arvestades suppakate suhteliselt väikest võimsust ja et süsteem pole mul ehitatud selle suunitlusega. Tulemuseks siis 140.9 puhtalt aku pealt ja 142.7 käiva mootoriga kuna aku suht küpse :mrgreen:
Sügisel sai vahetatud ka vana värviline mono rool veidi uuema vastu.
Pilt
Lisaks siis veel said talveks ette pandus Xenon pirnid ja kuna olid normaalset regullitud polnud kellegil ka nendega probleeme, aga kuna nüüd kevadel oli ülevaatuse aeg sai tagasi pandud tavalised pirnid (aga tuleb tunnistada, et vist varsti vahetan tagasi, sest valgus ikka pole see Xenonidega, kuigi said ekstra ostetud kallimad osramid, mis peaks eriti head olema, aga Xenonile jäävad ikka alla).
Enne ülevaatust mõtlesin siis et teeks lõppuks ka tagumise numbritule korda, mis juba 1.5 aastat ei töötanud ja kui oleks teadnud kui palju vaeva selle korda saamiseks läheb, oleks võibolla jätnud selle tegematagi. Nimelt siis viga selles, et tule katteklaasi kruvid olid pessa kergelt kinni roostetanud ja see plekk ise nii pehmeks roostetanud, et suruda üldse ei kannatanud. Seega tuli taga spoila maha võtta, aga selle kätte saamiseks tuleb enamvähem kogu tagaots laiali kakkuda.
Pilt
Korraga sai ka tagumine udukas korda tehtud, mis nii kaua kui see auto minu käes on olnud polnud töötanud.
A eelmine suvi sai ka toon kile ise paigaldatud, mille tahaks jõuda uuesti ära vahetada, sest nagu ikka esimene kord ei õnnestu asjad kõige ideaalsemalt. Kaugel vaadates pole väga vigagi, aga lähedalt ikka näha mõned väiksed mullid ja paar mustuse jälge, mis kile alla jäänud jne.
Nüüd vist enamvähem kirjas põhiline, mis tehtud. Eks muid väiksemaid remonte ja kuluvate osade vahetust on ka muidugi tehtud aga neid ei hakka kõiki kirja panema. Paar olulist viga veel millest lahti tahaks saada on mingi kolks(kahtlustan amortide ülemisi patju, nii ees kui taga) ja siis veel vist on ikkagi üks või mõlemad ratta rummud nats kõverad, aga eks nendes vigadest kunagi hiljem põhjalikult, kui neist jagu saan.
Lõppetuseks siis pilt hetke seisukorrast, kui sai masin üle pikka aja korralikult puhtaks pestud jne.
Pilt

Kasutaja avatar
duelle
Vana olija
Postitusi: 308
Liitunud: E Juul 16, 2007 11:04 pm
Asukoht: Viljandi

Re: eclipse gs 93a. 110kw

PostitusPostitas duelle » R Apr 13, 2012 6:17 am

Väga ilus auto...eriti ilus on tagant see spoila ja väljalaske kooslus...venitab nagu hästi laiaks ja madalaks.
Mitsubishi Galant Avance-2.5 , 2002
Mitsubishi Eclipse europe-2.0 , 1993-Müüdud
Eagle Talon -2.0 , 1989-Müüdud
Mitsubishi Eclipse USA -1.8 , 1992-Müüdud

Kasutaja avatar
EXkalibur23
liige
Postitusi: 131
Liitunud: P Mai 11, 2008 10:18 pm

Re: eclipse gs 93a. 110kw

PostitusPostitas EXkalibur23 » R Apr 13, 2012 1:33 pm

Tänud,
Kui veits eemalt vaadata, siis ei saa kurta jah, päris ilus on ikka :mrgreen: . Aga lähemalt vaadates on tekkind päris palju pisikesi vigu, igasuguseid kivitäkkeid ja paari kohapealt on lakk murenema hakkand ja üldiselt oleks vaja ülevärvida. Kui veel selle spoila ka valmis saaks ja veljed tehtud nagu plaanitud siis oleks küll päris maasikas silmale (vähemalt minu arust :mrgreen: ).
Velgedele sai värvi lahendus juba sügisel valitud aga jällegi pole aega olnud tegeleda. Velg küll pole päris sama, aga mulle selline värvi kombinatsioon meeldiks kõige rohkem.
Pilt

Kasutaja avatar
potsa
Tegija
Postitusi: 585
Liitunud: L Mär 20, 2010 11:30 am
Asukoht: Harjumaa

Re: eclipse gs 93a. 110kw

PostitusPostitas potsa » R Apr 13, 2012 7:36 pm

Asjalik auto ja asjalik omanik. :mrgreen:
Mitsubishi Outlander 2.0 100kw 4WD 2004a.

Kasutaja avatar
EXkalibur23
liige
Postitusi: 131
Liitunud: P Mai 11, 2008 10:18 pm

Re: eclipse gs 93a. 110kw

PostitusPostitas EXkalibur23 » K Juun 27, 2012 9:01 pm

Noniii, sai siis üle pikka aja jälle tõsisemalt auto kallal tegutsetud. Nimelt siis sai tehtud ära juba ammu plaanis olnud uuendus, et paigaldatud uus suurem aku ja viidud asukoht ära pagassi, milleks muidugi oli vaja ehitada eraldi kast.
Eks pildid ütlevad rohkem kui tuhat sõna :mrgreen:
Selline oli siis vana setting (tagavara rattast pole juba aastaid seal olnud 8) )
Pilt
Siis sai see kõik sealt välja kakkutud ja lõigatud põhja auk, minu arust kõige paremasse võimalikku kohta seal, kuna ruumiga üsna kitsas.
Pilt
Seejärel loomulikult tuli sinna nüüd kast ehitada, mis oli küll kunagi ikka korralikult paksust plekkist külge keevitada jne. aga leidsin veidi garaazis ringi vaadates hea alternatiivina vana arvuti kasti kesta, mis on küll õhukest aga siiski üsna kõvast terasplekkist ja saigi see parajaks lõigatud ja otsad ka külge tehtud. Ja auto külge läks see hunniku neetidega, mis peaks teda seal üsna korralikult hoidma.
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Kuna päev läks kiirelt ja tahtsin, enne pidedat ikka enamvähem juba saada, siis vahepealseid pilte eriti pole. Selline siis oli seis päeva lõppuks (öösel kell 2.00 8) ). Asi oli nii kaugel et toite kaabel tagant ette, milleks oli korralik 70mm2 kaabel oli veetud ja auto käivitus juba uue aku pealt.

Järgmisel päeval (pühapäeval) sai siis ära paigutaud ja kinnitatud võimud ja tehtud kõik muud ühendused. Kõrgete võimule sai ka külge ehitatud vendikat, kuna see kippub muidu pikkalt kõvasti mängides kuumaks minema, eriti suvel. Pildilt pole küll aru saada kuidas see seal pärast jääb, aga siis see plaat aukudega läheb võimu taha ja aukud on seal kus ka võimu avad ja siis vendikat teispool plaati.
Pilt

Ja ootamatult jõudis kätta ka pühapäeva õhtu (jälle mingi kell 1.00 öösel lõpetasin ja kell 5.30 panin juba tallinna poole, et tööle minna 8) )
Õhtused pildid küll veits kehvad, kuna telfonil puudub välk, aga aimu saab mis seal enamvähem toimub.
Pilt

Pilt

Muidugi sai ka juhtmed veits korralikumalt ära kokku tõmmatud jne. pildil vist ka võim veel lahti.
Ja tulemus, ohhh kui võimud sees olid ja sai proovida, kuidas heli on, siis ütlemata mõnus tunne, kui juba paari minuti järel saad täie rahulduse ja tunned, et need kaks pikka päeva tasusid ikka täiega ära :twisted: .
Muidugi on see hetkel poolik, mis seal on, lihtsalt polnud rohkem aega. Ja kui edasi teen, siis teen muidugi veel pilte jne.
Seniks aga head lugemist ja ka arvamused oodatud :mrgreen:

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: eclipse gs 93a. 110kw

PostitusPostitas Sander147 » K Juun 27, 2012 9:16 pm

Küll on hea, et saime akude pagassi viimisega teile teed näidata :P 8)

Kuidas põhja alt välja näeb? Ripub kõvasti?
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

sasszz
klubi liige
Postitusi: 1216
Liitunud: R Veebr 22, 2008 11:46 am
Asukoht: Tallinn

Re: eclipse gs 93a. 110kw

PostitusPostitas sasszz » K Juun 27, 2012 9:20 pm

pole sinust küll pikalt kuulnud :)
aga juhtmemajandus pildipealt paistab hetkel kole :shock: (noh, nagu lugesin siis ajutine õnneks)
jaksu!

Kasutaja avatar
EXkalibur23
liige
Postitusi: 131
Liitunud: P Mai 11, 2008 10:18 pm

Re: eclipse gs 93a. 110kw

PostitusPostitas EXkalibur23 » K Juun 27, 2012 9:24 pm

Sander147 kirjutas:Küll on hea, et saime akude pagassi viimisega teile teed näidata :P 8)

Mul vist mõni teema või post lugemata jäänd :mrgreen: , Viisid ka omajaol pagassi :?:
Ei ega ta niiväga madalal ei rippu, tegin täpselt sellisele kõrgusele, et üks selle kõrval olev raud on paar cm madalamal.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: eclipse gs 93a. 110kw

PostitusPostitas Sander147 » K Juun 27, 2012 9:34 pm

Loe :wink:
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 31 külalist

cron