Teen siis vahelduseks väikse update-di siin mis toimunud.
1G - see rohkem "kalla ja talla" olnud viimased pool aastat juba, eks mõningaid juppe ikka aegajalt vahetatud, aga ei midagi väga olulist. Mõni nädal tagasi sai ka ülevaatus tehtud, selle eest ka tänud Breitile
, kuna esiteks ei ole tuledes kõige õigemad pirnid jne ning teised ülevaatuskohad oleks kindlasti ka mingeid mõttetuid vigu leidnud, mis tegelikult sõitu ega liiklemist ei sega. Põhiasjad olid ilusti kombes, kuigi tagumised pidurid on tal alati nõrgad olnud, olid ikkagi piisavad, et normi piiresse jääda.
2G - sellega vähe rohkem tegeletud ja siiani seisab, ootab kuivemat aega (aga samas annab see aega enamvähem kõik ilusti korda teha). ET siis järjekorras, mis tal vahepeal teinud olen (pilte kahjuks ei saanud ikka pihta teha):
Alustuseks sai umbes pool esiotsa tühjaks tehtud (spoila, tuled, radikas, igasugu torud jne),
Vahetatud esimene ja tagumine mootoripadi (vanad olid täitsa ribateks),
Värvisin ja puhastasin niipalju torusid ja detaile kui parasjagu viitsisin,
Sai uuele akule veidi ruumi tehtud pidurivedeliku anuma kerele umbes 1,5cm lämale viies,
Paigaldasin automaatkstile eeraldi õliradika (stockis käib jahutus läbi mootori radika),
Tagatuled said siis äravahetatud ja juhtmestiku korrastatud (vähe jäi poolikuks, tagurtustuled veel tagasi panemata),
Sai alustatud universaalse kesklukku peale panekut,
Siis sai vahepeal niipalju kokku pandud, et garaazist välja ajada (sai Talon koju tagasi veetud ja seda ei tahtnud välja jätta),
Väljas sai jätkatud keskluku paigaldust (huvitav tähepanek, mida mainida oleks, kui nende kesklukku mootorite 5-st juhtmest must ja valge liiga pikkalt kõrvuti jooksevad tahab selle aju koguaeg uksi lukku panna),
Koos kesklukku juhtmetega said ka uued (veidi jämedamad) kõlari juhtmed veetud ja samuti ka juhtmed universaalse elektriakna mootori jaoks,
Siis sai suundutud tagsi kapoti alla, kus sai ette võetud mootori rihma vahetus koos veepumbaga jne,
Samas sai ka parempoolsed roooliotsad koos kaitsakummiga uued pandud,
Viimane nädalavahetus nüüd said ka teise poole rooliotsad uued ja vahetatud ka käigukasti õli (kuna ikkagi telliti tuttava juures autopoes vale filter, kuigi sai antud ka vin kood, et õiget asja leida
), ilmselt teen siis peale mingit aega ringi sõitmist uue õlivahetuse koos õige filtriga,
Järgmine nv vahetan veel ka vasaku ootsa, kuna sarniir täitsa läbi,
Ka pooltelje sisemise otsa kaitsekumm on puru ja läheb peale korraliku puhastust uus määra ja kumm,
Sai üle pikka aja ka esituled tagasi kruttidud ja spoilat lappima ja lihvima hakkatud,
Lisaks siis kui garaazis ei viitsinud enam mõned õhtud passida sai alustatud väga ammust plaani, värvida ära veljed mis vanasti olid 1G all. Kahel neist veel vanad lamellid peal ja teisele kahele said juba suvekad peale.
Paar klõpsu siis tegin telfuga pühapäeval, et millised veljed said ja spoila lihvimisest (oli vähe katki ja vana värvimistöö oli väga kehvasti tehtud).