cartman kirjutas:
Aga miks nii lahendasid. Miks ilusti pagassi ei pannud? Ylevaatusel saad raudselt anaali. Miks nii overkill juhe? Kas kapoti alt vedasitd kaitsmed ka taha või kuda selle asja lahendasid?
Kuna uus aku sai päris korralik lahmakas, siis oli see minu arust parim võimalik lahendus, sest pagassis ruumiga kitsas (mul seal ka võimud ja suppakad) ja miks mitte kasutada auto alla jäävat ruumi. Ja nagu Sander mainis, siis kui altpoolt ka normaalseks teha ja salongist eraldada (mis niikuinii plaanis), siis ei tohiks ülevaatuse mehi väga häirida. Juhe sai tõesti päris priske, aga samas selle kohapealt olgu ennem jämedam kui peenem
. Teine asi, et juhuks kui aku mõnikord üsna tühjaks võib saada, siis on käivitamisel jämedamast juhtmest ka rohkem abi.
Sul muidugi rohkem rinka masin ja oluline väiksem kaal ja seega väiksem aku jne, ja heli süsteem ka vist tagasihoidlikum, et siis pole muidugi probleem aku ilma keret lõikamata ära paigutada.
Kaitsmed jäid nii nagu nad tavaliselt on kapoti all. Uue aku juhtme ühendasin lihtsalt vana aku + klemmi asemele. Hetkel ta seal muidugi eriti ilus pole, lihtsalt kõvasti teipi ümber ja selle vana aku kinnitus varda külge tõmmatud (kui aega saan, siis teen selle ka viisakamaks). Kaitsmete osas ainuke, mis sai lisatud, et aku ja selle klemmlaua vahel pagassis on kaks 300A paralleelselt, neid muidugi suht raske läbi lasta, aga ikka parem kui otse aku peale ühendatud kaabel.
Ja kokkuvõtteks, et eks selline ümberehitus sai ka sellepärast ettevõetud, et lihtsalt meeldib midagi uut ehitada
, Kahjuks lihtsalt iga aastaga järjest vähem aega selleks ja vaja kogu aeg sõita ka, et ei saa seisma jätta masinat.