Eclipse 93a. GS 110kw ja 95a. RS 107kw

Kirjuta oma Mitsubishist julgelt siin.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
EXkalibur23
liige
Postitusi: 131
Liitunud: P Mai 11, 2008 10:18 pm

Re: eclipse gs 93a. 110kw

PostitusPostitas EXkalibur23 » K Juun 27, 2012 9:36 pm

sasszz kirjutas:pole sinust küll pikalt kuulnud :)
aga juhtmemajandus pildipealt paistab hetkel kole :shock: (noh, nagu lugesin siis ajutine õnneks)
jaksu!

Ei ole eriti palju aega olnud autoga tegeleda jne jah :(
Pildid juhtmed täiesti laiali, siis suht hirmus tõesti, a kui kõik need peenemad kõlari kaablid jne, ühte punti tõmmatud, siis juba tunduvalt parem. Ja tegelt plaanis millalgi järgmine kuu kõik kõlari kaabeldus jämedama vastu vahetada niikuinii ja ka kolmas võim võibolla juurde panna, et seda soundstreami oma vähem piinata. Ja kui rahakott lubab siis ka osa kõlareid võibolla välja vahetada :twisted: . Tahaks muidugi teha palju rohkem kui jõuab ja ega see hea tehnika odav ka pole, see tähendab, et uut makki tahaks ka juba ammu, aga need HEAD on ikka krt kallid :( .

Kasutaja avatar
EXkalibur23
liige
Postitusi: 131
Liitunud: P Mai 11, 2008 10:18 pm

Re: eclipse gs 93a. 110kw

PostitusPostitas EXkalibur23 » K Juun 27, 2012 10:09 pm

Sander147 kirjutas:Loe :wink:

Lappasin teema kiirelt läbi, a seda aku taha viimist ainult veidi mainitud, ilmselt sellepärast ei mäletanudki :wink: .
A oletan, et te vist ei hakkand sellist kasti ehitama, kuna tegu pole igapäeva liikuriga :?:
Polnudki selle teie pilli teemat päris ammu juba lugend, et kuidas madaldus lõppuks jäi jne, tagamised rattad päris korralikult lääpas :| .

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: eclipse gs 93a. 110kw

PostitusPostitas Sander147 » K Juun 27, 2012 10:13 pm

Meil on teisti lahendatud jah. Muud juttu võime seal jätkata. :)
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
taavik
klubi liige
Postitusi: 2023
Liitunud: K Mai 16, 2007 1:19 pm
Asukoht: Kesk-Eesti
Kontakt:

Re: eclipse gs 93a. 110kw

PostitusPostitas taavik » N Juun 28, 2012 7:19 am

Kuidas selle akukasti veekindlusega lood on? Vihmase ilmaga hakkab sealtkaudu päris uhkelt vett sisse peksma ju.

Kasutaja avatar
EXkalibur23
liige
Postitusi: 131
Liitunud: P Mai 11, 2008 10:18 pm

Re: eclipse gs 93a. 110kw

PostitusPostitas EXkalibur23 » T Juul 03, 2012 7:16 pm

taavik kirjutas:Kuidas selle akukasti veekindlusega lood on? Vihmase ilmaga hakkab sealtkaudu päris uhkelt vett sisse peksma ju.

Hetkel ta just väga veekindel tõesti pole, aga siiani pole nagu eriti vett sisse pressind sealt, aku ümbrus vahtkummiga kinni topitud. Kartsin isegi, et kui ilm vihmaseks läheb, siis hakkab vesi ja kuivaga ka tolm sisse pressima. Plaanis on kast muidu ikka korralikult bituumeniga ülekäia, vähemalt väljast, aga võibolla ka seest, aga päris hermeetiliseks kasti ei plaanigi teha. See tähendab, et esiteks jätta mõned väiksed augud ja sissepoole üritan ka millalgi aku ümbere kasti tekkitada kas mingist vahust või sellisest, et aku gaasid salongi ei lekkiks. Kuigi tänapäeva akudel on see gaaside eritus üsna väike, aga ikkagi parem kui need salongi ei leviks. Ja kuna toimub pidev aku tühjaks ja täis laadimine (tänu mussile), siis on mingit tuuldumis võimalust on aku kastil vaja.

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

Re: eclipse gs 93a. 110kw

PostitusPostitas cartman » T Juul 03, 2012 7:38 pm

Sander147 kirjutas:Küll on hea, et saime akude pagassi viimisega teile teed näidata :P 8)


Miks sa alati selliseid asju rõhutad. Keda see yldse kotib, peaks nagu tänama?(

Aga miks nii lahendasid. Miks ilusti pagassi ei pannud? Ylevaatusel saad raudselt anaali. Miks nii overkill juhe? Kas kapoti alt vedasitd kaitsmed ka taha või kuda selle asja lahendasid?
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: eclipse gs 93a. 110kw

PostitusPostitas Sander147 » T Juul 03, 2012 8:01 pm

cartman kirjutas:
Sander147 kirjutas:Küll on hea, et saime akude pagassi viimisega teile teed näidata :P 8)


Miks sa alati selliseid asju rõhutad. Keda see yldse kotib, peaks nagu tänama?(

Aga miks nii lahendasid. Miks ilusti pagassi ei pannud? Ylevaatusel saad raudselt anaali. Miks nii overkill juhe? Kas kapoti alt vedasitd kaitsmed ka taha või kuda selle asja lahendasid?



Jah Cartman, sina oled meie akude jumal. Sinu ideed on ainukesed, mida me teame.
Peale suurte juttude ja kõvatamiste, ei tule sinu poolt midagi.
Aga näita siis ette, kuidas õige aku juhtme vedamine käib. Kaitsmete terminal, ühendused jne. AA jah, sorry, sinul ju selliseid asju veel ei ole tehtud :mrgreen:
Või sul lihtsalt paha tuju millegi pärast ?? 8)

Miks ÜV pagassi vaatab? Alt tuleb viisakaks teha, korralik metallvits läbi tõmmata, keevitada, mastiks peale. Seest teeb kaane, kuna tuleb ära isoleerida salongist. Korras.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
EXkalibur23
liige
Postitusi: 131
Liitunud: P Mai 11, 2008 10:18 pm

Re: eclipse gs 93a. 110kw

PostitusPostitas EXkalibur23 » T Juul 03, 2012 8:41 pm

cartman kirjutas:
Aga miks nii lahendasid. Miks ilusti pagassi ei pannud? Ylevaatusel saad raudselt anaali. Miks nii overkill juhe? Kas kapoti alt vedasitd kaitsmed ka taha või kuda selle asja lahendasid?


Kuna uus aku sai päris korralik lahmakas, siis oli see minu arust parim võimalik lahendus, sest pagassis ruumiga kitsas (mul seal ka võimud ja suppakad) ja miks mitte kasutada auto alla jäävat ruumi. Ja nagu Sander mainis, siis kui altpoolt ka normaalseks teha ja salongist eraldada (mis niikuinii plaanis), siis ei tohiks ülevaatuse mehi väga häirida. Juhe sai tõesti päris priske, aga samas selle kohapealt olgu ennem jämedam kui peenem :mrgreen: . Teine asi, et juhuks kui aku mõnikord üsna tühjaks võib saada, siis on käivitamisel jämedamast juhtmest ka rohkem abi.
Sul muidugi rohkem rinka masin ja oluline väiksem kaal ja seega väiksem aku jne, ja heli süsteem ka vist tagasihoidlikum, et siis pole muidugi probleem aku ilma keret lõikamata ära paigutada.
Kaitsmed jäid nii nagu nad tavaliselt on kapoti all. Uue aku juhtme ühendasin lihtsalt vana aku + klemmi asemele. Hetkel ta seal muidugi eriti ilus pole, lihtsalt kõvasti teipi ümber ja selle vana aku kinnitus varda külge tõmmatud (kui aega saan, siis teen selle ka viisakamaks). Kaitsmete osas ainuke, mis sai lisatud, et aku ja selle klemmlaua vahel pagassis on kaks 300A paralleelselt, neid muidugi suht raske läbi lasta, aga ikka parem kui otse aku peale ühendatud kaabel.

Ja kokkuvõtteks, et eks selline ümberehitus sai ka sellepärast ettevõetud, et lihtsalt meeldib midagi uut ehitada 8) , Kahjuks lihtsalt iga aastaga järjest vähem aega selleks ja vaja kogu aeg sõita ka, et ei saa seisma jätta masinat.

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

Re: eclipse gs 93a. 110kw

PostitusPostitas cartman » T Juul 03, 2012 9:11 pm

Kui pagass soundi täis läheb siis kyll. Aga , kas kapoti alla on mingi mõte olemas? Omale otsiks mingita head lahendust. Muidugi vaja elektriku abi, kes ebavajalikud juhtmed välistaks ja vajalikud , korralikult yhendaks.
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Kasutaja avatar
EXkalibur23
liige
Postitusi: 131
Liitunud: P Mai 11, 2008 10:18 pm

Re: eclipse gs 93a. 110kw

PostitusPostitas EXkalibur23 » K Juul 04, 2012 9:20 am

cartman kirjutas:Kui pagass soundi täis läheb siis kyll. Aga , kas kapoti alla on mingi mõte olemas? Omale otsiks mingita head lahendust. Muidugi vaja elektriku abi, kes ebavajalikud juhtmed välistaks ja vajalikud , korralikult yhendaks.

Ta mul seda suht koguaeg täis olnud :mrgreen:
Ja ega oluliselt rohkemaks enam ei lähe seda soundi seal pagassis, kui siis võibolla üks võim ainult veel juurde :twisted: , põhi ruumi võttavad ikka supparid ja neist ma loobuda ei plaani :mrgreen:
Kapoti aluse kohta pole mingit plaani jah teinud, et kuidas neid juhtmeid seal paremini paigutada jne, esialgu oli vajadus asi kiirelt toimima saada ja hetkel ka see aku ümbruse kinni tegemine tunduvalt olulisem.

Kasutaja avatar
EXkalibur23
liige
Postitusi: 131
Liitunud: P Mai 11, 2008 10:18 pm

Re: Eclipse 93a. GS 110kw ja 95a. RS

PostitusPostitas EXkalibur23 » E Veebr 04, 2013 6:55 pm

Ei hakka eraldi teemat tegema, aga sai soetatud endalegi teine DSM masin. Masinaks siis 1995 aasta Eclipse RS. Mootoriks 2.0L DOCH (420a) 107kw ja jõu viib rattasteni automaatkast. Kuna pole suur juttu vestja ei hakka ka hetkel kogu juttu siia kirja panema, aga kokkuvõtvalt vajab masin ka veidi nokitsemist ja siis vaja Eesti registrisse võtta (hetkel Läti numbriga). Üritan rohkem masina kohta kirjutada jooksvalt kui seal midagi teen (plaanis teha enna ringi sõitma hakkamist mootori rihma ja rullide vahetus ja veel igasugu muud hooldust). Olulisemad asjad mida vaja teha on tagumiste tulede vahetud (Eestis peab kollane suund olema), vaja paigaldada tagumine udutuli või muuta üks tagurdustuli udutuleks, vahetada esimene ja tagumine mootoripadi, vahetada segusiibri asendi andur ja tühikäigumootor, loomulikult vahetada õlid ja muud vedelikud ning teha muud korrastust ja vanade torude vahetust kapoti all. A ja parempoolse ukse välimine link on vaja uus hankida.

Sai ka siis tehtud mõned klõpsud hetke seisukorrast:

Ka esispoiler vajab veidi parandust, aga hetkel ei ole see prioriteetsete tööde hulgas ja jääb oma aega ootama.
Pilt

Pilt

Sai ka juba vaikselt alustatud kapotialuse ilusamaks tegemist, kuna osa tellitud juppe alles saabumas ja see töö oli plaanis niikuinii.
Pilt

Värskelt värvitud detailide kõrval tundub ülejäänu ikka väga mage, aga annab samas motivatsiooni ka ülejäänu läikima lüüa :mrgreen:
Pilt

Kasutaja avatar
Martinez
Tegija
Postitusi: 2209
Liitunud: N Okt 15, 2009 1:19 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Eclipse 93a. GS 110kw ja 95a. RS 107kw

PostitusPostitas Martinez » E Veebr 04, 2013 7:41 pm

heas mõttes kade :D see 2 gen eclipse on väga kena masin, ootame siis et tood näidata ka :) edu masinaga.

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Eclipse 93a. GS 110kw ja 95a. RS 107kw

PostitusPostitas Zafari » E Veebr 04, 2013 9:20 pm

facelift tuledega paistab olema. ehk siis reaalsuses uuem kui 95 või vahetatud tuledega.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
EXkalibur23
liige
Postitusi: 131
Liitunud: P Mai 11, 2008 10:18 pm

Re: Eclipse 93a. GS 110kw ja 95a. RS 107kw

PostitusPostitas EXkalibur23 » E Veebr 04, 2013 9:32 pm

Tuled on jaa vahetatud, väheke ilusamad kui originaalid :)

Martinez kirjutas:heas mõttes kade :D see 2 gen eclipse on väga kena masin, ootame siis et tood näidata ka :) edu masinaga.

Eks kevade poole kui lumi läheb ja masin korras ning paberid ka korras, siis hakkangi sellega ringi liikuma ja võiks kindlasti ka sinuomaga kõrvuti panna. Peaks päris hea pildi saama :mrgreen:

Kasutaja avatar
Martinez
Tegija
Postitusi: 2209
Liitunud: N Okt 15, 2009 1:19 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Eclipse 93a. GS 110kw ja 95a. RS 107kw

PostitusPostitas Martinez » E Veebr 04, 2013 9:35 pm

ma arvan et sul on õigus :D

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Eclipse 93a. GS 110kw ja 95a. RS 107kw

PostitusPostitas Zafari » E Veebr 04, 2013 9:36 pm

mulle tunduvad küll originaalid olema need tuled. aga ilusamad on küll kui faceliftile eelneva versiooni omad. tagastange on uuem (ümmargused tuled sees) või vanem?
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
EXkalibur23
liige
Postitusi: 131
Liitunud: P Mai 11, 2008 10:18 pm

Re: Eclipse 93a. GS 110kw ja 95a. RS 107kw

PostitusPostitas EXkalibur23 » E Veebr 04, 2013 10:38 pm

Zafari kirjutas:mulle tunduvad küll originaalid olema need tuled. aga ilusamad on küll kui faceliftile eelneva versiooni omad. tagastange on uuem (ümmargused tuled sees) või vanem?

Sul vist õigus selles suhtes, et need uuemad tuled aga ikkagi originaalid (facelifti omad siis järelikult). Tagastange ikka vana. Tagumine ots ongi üldiselt lahja väljanägemisega, et sellega oleks vaja midagi ettevõtta.

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Eclipse 93a. GS 110kw ja 95a. RS 107kw

PostitusPostitas Zafari » E Veebr 04, 2013 10:41 pm

mis talonist vahepeal saanud on ?
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
EXkalibur23
liige
Postitusi: 131
Liitunud: P Mai 11, 2008 10:18 pm

Re: Eclipse 93a. GS 110kw ja 95a. RS 107kw

PostitusPostitas EXkalibur23 » E Veebr 04, 2013 10:58 pm

Zafari kirjutas:mis talonist vahepeal saanud on ?

Töö käib vaikselt, sai nv selle kallal töötatud, aga vajab veel tublisti keevitamist ja pleki väänamist. Tagumised karbid tuleb sisuliselt uued ehitada jne, eesti kliimas välitingimustes seismine ikka kohutavalt mõjunud kerele :( . Eks millalgi katsun ka selle teema uuenda ja kirja panna suuremosa töödest mis seal tehtud.

Kasutaja avatar
JanZi
Uus Kasutaja
Postitusi: 27
Liitunud: T Sept 26, 2006 8:27 am
Asukoht: Riga, Latvia
Kontakt:

Re: Eclipse 93a. GS 110kw ja 95a. RS 107kw

PostitusPostitas JanZi » T Veebr 05, 2013 12:24 am

Strange, that I found this 2G in that forum. :)
I have seen this car in Riga several times, it had nice low suspension setup, but had some engine issues or something like throttle position sensor or idle speed sensor problems.
Hope U will make this car look and drive more enjoyable than it was in Latvia. ;)
Friends - don`t let friends drive stock!
1G Eclipse GS Limited Edition +/- turbo
1G Laser RS-T -- RIP


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 52 külalist