AÜE mitsu kataloogidest saab ka terve originaal komplekti tellida. Hind on kole. Ses suhtes need GUPi omad on täitsa asjalikud.
Suvel juhtus äpardus või õnnelik õnnetus. Kohapeal rattaid keerates lendas minema ühe õõtshoova mutter. Kohapeal arvati, et küljes on veits valed mutrid. Edasi järgnes kohapealne remont ehk õõtsa vahetus. Hiljem sai teine õõts ka ära vahetatud.
Nendest mutritest veel. 2 nädalat varem ülevaatusel käisin, ei öeldud midagi. Juu siis polnudki midagi kahtlast näha. Jaa, siis päev varem õhtul sai proovitud tippkiirust tühjal maanteel. 210km/h tuli spido järgi ära. Tagantjärgi tgelt joppas liiga hästi, et siis see mutter minema ei lennanud. Muidu ma ilmselt täna seda juttu siin ei räägiks.
Ja siis need kuradima Brembod

. Head on aga vilisesid liiga palju. Nagu iga pidurdusega 200db üle linna. Pool internetti sai läbi puuritud. Küll üritasime määrida ja teha ja mida iganes aga null kasu. Brembo kettad/klotsid läksid siis riiulisse ja külge said Boschi kettad ja Delphi klotsid. Veits paremad said aga mitte eriti. Kõigil mõistus otsas, mis edasi. Vahetasime eest rattalaagrid ära, ei midagi. Ja siis sai umbes 1000km sõidetud ja pidurid hakkasid vaiksemaks jääma. Päris ära pole vile läinud aga nüüd on vähemalt sõidetav ja vahest korraks lööb vile sisse. Igast soovitusi tuli uksest ja aknast aga tundub, et igalühel on oma variant mis töötab mis mitte. Muidu, üle maailma nende 4-kolviliste Brembodega on vile probleeme paljudel ja ei anna ka OEM-jupid mingit garantiid.
Mul Porgel on 6-kolvilised Brembod. Kettad/klotsid Brembo OE-jupid ja null probleemi.
Plaanin ta siin talvel ka sõitma panna. Mis ta seal ikka seisab.
Vahepeal kaevasin lumest välja.
Mõni pilt ka sest projektist.

