Kuna lammutatud Sapporo kere oli enne kitse ja puuga kohtumist väga heas korras, siis puruks saetud kerest saab plekidoonor Galandile. Kuni ukseklaasideni on nende kered põhimõtteliselt ju samad. Detsembri alguses sai traktorile hääled sisse pandud ja turbod vahetasid asukohad. Ehk siis selle teema põhikangelase kere sai tiritud garaaži ja teine valge turbo sai liigutatud katusealla. Kuna ta juba köetavas ruumis oli, ja doonorjupid olemas, siis hakkasin vaikselt taas kere keevitama.
Ma ei viitsi hakata kõiki pilte siia taastama, seega võtame, et uus algus, ehk siis keretööd Vol 2
Meenutuseks, milline nägi välja masina põhi, kui auto mulle hoovipeale jõudis:
Ehk siis karbist kuni keskel tugevdustalani oli keegi juba sirge pleki keevitanud. Eelmise korra lõpuks sai ühel pool põhi tagasi. Doonoriks oli e30. Teha jäi kõrvalistuja pool ja sellest siis ka alustasin. Paar pilti milline põhi oli enne algust.
Kuigi omaarust sai kunagi mäda kohad välja lõigatud, siis sai siiski piilutud tulemüüri juures jalgealust ja see piilumine lõppes nii:
ja tagant pool nii:
ka sisemisele karbile ei andnud armu
Terved plekid sai puhastatud, roostemuunduriga töödeldud ja tsinkvärviga värvitud. Peale seda oli aeg hakata plekke tagasi panema. Sapporo põhjal said vajalikud jupid punktkeevitustest lahti puuritud ja vajalikku suurusesse lõigatud.
Kui auto küljel, siis saab ka altpoolt põhja kinni. Seniks aga kõrvalistuja pool ka korras ja põhi valmis. Või kas ikka on?
E30 plekk polnud päris sama kujuga, nagu E10 ja kuigi vandusin, et 2 korda sama tööd tegema ei hakka, siis igaks juhuks piilusin pedaalide aluse pleki alla. polnud meeles, kas ma seda eelmine kord tegin.
Pilt tundus parem olema aga... Ühesõnaga piilumine lõppes nii
Ehk siis lõpuks jäi järele veel vähem, kui eelmisel poolel. Kuna varuosa plekid on olemas, siis lihtsam oli eelmise korra parandused välja lõigata ja asendada originaalidega. Taaskord sai lahti puuritud kõik vajaminevad plekid, need puhastatud ja roostemuunduriga töödeldud. Nüüd ottavad need paika keevitamist: