Mitsubishi Galant Turbo E15A '86/ Sapporo E16A '90

Kirjuta oma Mitsubishist julgelt siin.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

sugraM
huviline
Postitusi: 90
Liitunud: N Dets 19, 2013 11:33 am

Re: Mitsubishi Galant Turbo E15A '86/ Sapporo E16A '90

PostitusPostitas sugraM » N Mai 07, 2020 7:59 pm

Eile sai sel aastal esmakordselt aku klemmid ühendatud ja tule kolvipeale tehtud. Käivitus ilma probleemideta. Täna siis kindlustus ja suvehooaeg saigi alata. Järjekorras kolmas siis. Auto eesmärk nagu eelminegi hooaeg - sõita ja sellest mõnu tunda. Õlivahetuse teeb ka lähinädalal, siis peaks rahulik olema. Tööde nimekirjas ootab veel esistange lisa, võre pealne liist (mõlemad vajavad värvimist) ja ees õõtsa puksid on suht mõranenud (peab hakkama uurima, kas e30 puksid sobivad). Konditsioneer tahaks ka tegemist. Pumbal on kummi leevendi rihmaratta vahelt jalga lasknud ja seetõttu rihm maha võetud. Teine korras pump on olemas aga ma pole kindel, mis külmaine seal sees on, karta on, et vana R12 ja see tänapäeval keelatud ainete listis.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3786
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi Galant Turbo E15A '86/ Sapporo E16A '90

PostitusPostitas Sander147 » N Mai 07, 2020 8:07 pm

Kliima asjus aidatakse täna heameelega.
Tallinnas on mingi ettevõtte, kes vahetab vajalikud tihendid ära ja saab täita tänase R134 gaasiga.
Kahjuks nime ei mäleta, pead veits guugeldama.

R134 on ka tõenäoliselt varsti keelatud.
Alates 2015a toodetud autodel peab nüüd kasutama R1234a gaasi. Kui R134 gaasi 12kg balloon oli varasemalt 160-200 euri, siis tänu uue gaasi välja tulekule on ta c 400e. Ning R1234a gaasi balloon maksab c 1000e.

Puhas raha teema ole, reaalselt mitte kedagi ei huvita see kliima.

15-20a tagasi laideti bensu auto maha ja diisel oli tulevik. Täna on diisel nr 1 hukatuseks. Toodame hübriide, lühendame uute autode eluiga ja suretame vanad kestvad autod välja.
Sry offtopic.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1496
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant Turbo E15A '86/ Sapporo E16A '90

PostitusPostitas Aap » E Juun 01, 2020 1:14 pm

Lõustaraamatus jäi silma müügis üks 5g galant, äkki pakub huvi.https://m.facebook.com/groups/175798856 ... 7922823765

sugraM
huviline
Postitusi: 90
Liitunud: N Dets 19, 2013 11:33 am

Re: Mitsubishi Galant Turbo E15A '86/ Sapporo E16A '90

PostitusPostitas sugraM » E Juun 01, 2020 4:53 pm

Ei näe kahjuks seda lehte.

sugraM
huviline
Postitusi: 90
Liitunud: N Dets 19, 2013 11:33 am

Re: Mitsubishi Galant Turbo E15A '86/ Sapporo E16A '90

PostitusPostitas sugraM » P Okt 25, 2020 6:10 pm

Selleks aastaks siis hooaeg läbi. Tänu ilusale ilmale venis see nagunii kuu pikemaks, kui eelnevad paar aastat on olnud. Pean mainima, et väga palju sõidetud ei saanud - 2-3 paagitäit. Millalgi suvel tabasin end mõttelt, et kui keegi tuleks ja rahaga surnuks lööks, siis vast isegi annaks ära. Õnneks aga seda nagunii ei juhtu ja müüki mul seda eraldi panna pole plaanis. Ülevaatuse sain juulis läbi probleemideta - meelde tuletati samu asju - õõtshoova puksid ja esiklaas. Kuna mul teine komplekt õõtshoobi olemas, siis üritaks talve jooksul nendele uued puksid ja liigendid külge panna ja siis kevadel millalgi ka auto külge kruvida. Märku annab ka pruun katk ustel tihendite alt. Eks kevadel peab ka sellega tegelema. Klaasi kohapealt on seis null, kuigi jah saksas pakutakse ca 450 euriga + transa, aga seda ei võta jälle rahakott vastu.

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1496
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant Turbo E15A '86/ Sapporo E16A '90

PostitusPostitas Aap » T Dets 15, 2020 11:38 am

Taas kord segan sind: https://www.osta.ee/mitsubishi-sapporo- ... 19873.html
Äkki üks Sapporo veel lisaks :D

sugraM
huviline
Postitusi: 90
Liitunud: N Dets 19, 2013 11:33 am

Re: Mitsubishi Galant Turbo E15A '86/ Sapporo E16A '90

PostitusPostitas sugraM » T Dets 15, 2020 1:05 pm

Märkasin seda juba ise kah. Oleks metallihundi oht, siis isegi võtaks. Kuna aga hind on selline, et metalliste enam ei huvita, siis las keegi teine naudib ka Sapporo luksust.

sugraM
huviline
Postitusi: 90
Liitunud: N Dets 19, 2013 11:33 am

Re: Mitsubishi Galant Turbo E15A '86/ Sapporo E16A '90

PostitusPostitas sugraM » K Sept 29, 2021 2:34 pm

Küsiti, mis on saanud Galandist

Galant vahetas paar aastat tagasi asukohta seoses uue hoiukoha valmimisega. Seal siis koos kõik 4 minu valduses olevat mitsut:
1. Sinine Sapporo - läks üleeile talveunne.
2. Safari Sapporoga samal mehel oli veel üks avariiline masin. Lohistasin selle kunagi endale varuosadeks. Suvel lõikas Zafari sealt mis vaja ja galant saab sealt põhja ja veel muidu keretükke.
3. Tartust ostetud leedu dokkidega valge Galant - varuosadoonor.
4. Galant, mille kohta see teema sai loodud. Galandi kere on pooleli ja täpselt seal maal, kuhu viimati jõudsin. Ühelt poolt karp, poritiib jne tehtud, teiselt poolt tegemata. Mootor on üle käidud, käigukast samuti. Sildadega pole tegelenud. Rauda viia ei plaani, esialgu ei näe, et lähitulevikus töö edasi läheks. Selleks mitu põhjust. Esiteks tekkis köetav ruum töö tegemiseks alles ca aasta tagasi - vanus selline, et lumehanges 20 kraadi pakasega enam ei viitsi. Teiseks vaja enne lõpetada traktor, et saaks metsast puid vedada ja vajadusel lund lükata. Kolmandaks on sõitmiseks olemas sinine Sapporo ja seetõttu Galandiga väga ei sügele. Suvel läheb aeg puhkamiseks ja majaehituseks, seega eks see põhiline autodega tegelemise aeg jääb sinna, kus temperatuur alla 5 kraadi. Ma ei tea mitmendaks - on hetkel traktori kõrval Opel GT kere, millele luba paigutada Saabi turbomootor ja BMW sillad- Kuna keskeakriis on käes, on see projekt palju rohkem oluline. Valge sedaan Mitsu ei tõesta kuskilt otsast, et "MA olen noor, ai ai ai, olen noor..."

Mis puutub sinisesse Sapporosse, siis sellega sai see hooaeg kulutatud paar paagitäit kütust - peamiselt käidud lastega ujumas ja korra ka Türile sõidetud. Sõidab probleemivabalt. Kevadel saadud esiklaasi tõstsin üleeile pagassi ning renoveeritud õõtshargid riiulisse. Järgmine aasta kindlasti võibolla leiavad need tee auto külge.

sugraM
huviline
Postitusi: 90
Liitunud: N Dets 19, 2013 11:33 am

Re: Mitsubishi Galant Turbo E15A '86/ Sapporo E16A '90

PostitusPostitas sugraM » K Nov 24, 2021 8:39 pm

Number kahe võib eelmise posti nimekirjast maha tõmmata. Möödunud nädalavahetusel sai lahkamine lõpule viidud. Varuosakõlbulikud asjad on hetkel garaazis laiali ja loodetavasti jõuab lähiajal neile riiuli meisterdada ja tallele panna. Kerest jäänud jupid jagasin kaheks - need, mida saab kasutada tulevikus Galandi kere lappimiseks ja need, mis rändavad rauda. RIP


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist

cron