Colt R - Sander147

Kirjuta oma Mitsubishist julgelt siin.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4530
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Colt R - Sander147

PostitusPostitas Zafari » L Mai 09, 2020 9:16 am

Siinkohal jään mina ikka sellele vanale arvamusele, et see tsentreerimisrõngaste olemasolu ei tekita mingit vibratsiooni ega rataste lahti tulemist vms jama. On inimestega sel teemal vaieldud ja vaieldud, ise olen aastaid sõitnud ilma rõngaste ja muredeta :D
PS: Mäletad kuidas Marguse vanal coldil kütusetorusid lappisime? :lol:
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3754
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Colt R - Sander147

PostitusPostitas Sander147 » L Mai 09, 2020 10:37 am

Noo igatahes proovin ikkagi rõngad sebida ja eks siis näis, kas läheb paremaks või ei. Vähemalt on üks arvatav põhjus likvideeritud.

PS: kusjuures ei mäleta. Piduritorusid sai küll kahveltõstukil tehtud :D
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli, Galant GSR 2.0 91, Galant Avance 2.5 V6 02, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06, Mitsubishi GTO MR

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4530
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Colt R - Sander147

PostitusPostitas Zafari » L Mai 09, 2020 4:42 pm

kütusetorude vahetuse jaoks lõigati plekikääridega vajaliku suuruse auk otse läbi kerepleki paagi kohale ja pandi klambritega uued voolikud külge.Peale seda painutati uus "luuk" tagasi ja suleti teibiga. Work done :D
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3754
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Colt R - Sander147

PostitusPostitas Sander147 » L Mai 09, 2020 5:03 pm

Kas seda tegime ka tookord kahveltõstukil?? :mrgreen:
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli, Galant GSR 2.0 91, Galant Avance 2.5 V6 02, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06, Mitsubishi GTO MR

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4530
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Colt R - Sander147

PostitusPostitas Zafari » P Mai 10, 2020 10:20 am

ikka jah 8)
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3754
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Colt R - Sander147

PostitusPostitas Sander147 » K Mai 13, 2020 4:55 pm

Zafari kirjutas:Siinkohal jään mina ikka sellele vanale arvamusele, et see tsentreerimisrõngaste olemasolu ei tekita mingit vibratsiooni ega rataste lahti tulemist vms jama. On inimestega sel teemal vaieldud ja vaieldud, ise olen aastaid sõitnud ilma rõngaste ja muredeta :D


Aga siinkohal on mul nüüd testitud. Panin täna tsentrirõngad ning auto on hoopis midagi muud. Igasugu vibratsioon puudub.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli, Galant GSR 2.0 91, Galant Avance 2.5 V6 02, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06, Mitsubishi GTO MR

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1489
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Colt R - Sander147

PostitusPostitas Aap » K Mai 13, 2020 5:05 pm

Sander147 kirjutas:
Zafari kirjutas:Siinkohal jään mina ikka sellele vanale arvamusele, et see tsentreerimisrõngaste olemasolu ei tekita mingit vibratsiooni ega rataste lahti tulemist vms jama. On inimestega sel teemal vaieldud ja vaieldud, ise olen aastaid sõitnud ilma rõngaste ja muredeta :D


Aga siinkohal on mul nüüd testitud. Panin täna tsentrirõngad ning auto on hoopis midagi muud. Igasugu vibratsioon puudub.


Ma arvan et siin pigem on probleem selles, et kas poldiava või mutri koonused ei ole tsentrilised või on poldikeerajaga rämmaga kohe üks kinni vägistatud ja siis teised järgi. Tsentrirõngasteta tuleb käsitsi pingutada väga mitmes järgus. Lohakus ja rutakuspingutamisel ning kõverad mutrid/avad = vibra, kuna ratas ei ole rummu suhtes tsentris.

Kasutaja avatar
Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3754
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Colt R - Sander147

PostitusPostitas Sander147 » K Mai 13, 2020 5:48 pm

Ma ei pane rattaid esimest korda autole alla...
Kõik mutrid on käsitsi ligi keeratud, kõik aluspinnad on puhtad. Rattad on balansitud ja veljed on sirged (kontrollitud pinkides). Mutrid on täiesti uued. Pesad velgedel ei ole üleliia kulunud ega astmeliste koonustega.

Tsentri rõngastega sai samuti käsitsi ligi keeratud ja pärast Nm võtmega kinni. Töös ja paigalduses pole mingit erisust. Ainuke erinevus- tsentri rõngad.

Jään enda arvamuse juurde.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli, Galant GSR 2.0 91, Galant Avance 2.5 V6 02, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06, Mitsubishi GTO MR

Kasutaja avatar
Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3754
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Colt R - Sander147

PostitusPostitas Sander147 » P Mai 24, 2020 3:22 pm

Käigukasti trosside kronstein sai ka uuenduse. Kuna eelnevalt olid leevendus kummid surnud, remonditud poltidega ja lisaks sai keevitatud, siis käiguvahetus oli suht jura.
Kõik käigud oli vasakulepoole nihkes. 3-4 asemel oli 5-R, 1-2 asemel aga 3-4.
Muidugi mängis rolli ka 2.0 kasti kulissi kahvli paigustus, mis sai ka veits ümber tehtud.
Trosside hoidikuks OE detail MR953261.

Samuti lekkis käigukasti otsakaas. Vana, roostes ja pihta saanud. See ka OE detail.
Käigukasti õli sai ka uuesti vahetatud, mis sest et oli 1200km sõitnud. 75W90.

Pilt

Pilt
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli, Galant GSR 2.0 91, Galant Avance 2.5 V6 02, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06, Mitsubishi GTO MR


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist