Mitsubishi Colt 1200 '87- MongolColt

Kirjuta oma Mitsubishist julgelt siin.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

MongolColt
Uus Kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: K Aug 21, 2019 12:48 pm

Re: Mitsubishi Colt 1200 '87- MongolColt

PostitusPostitas MongolColt » T Aug 27, 2019 8:15 pm

Seda tagumist osa müüakse mujal ka, esimene pool on see, mis on eriti hull. Autoga seistes on tunne, nagu väljalase käiks läbi salongi :mrgreen:

Koos esimese ja tagumise osasaga tuleb väljalase nõks üle 200€. Kahjuks summutiabi pole vastanud, aga usun, et tavalisest torust keevitades custom koos mingi lõpupütiga tuleb tunduvalt odavam, vähemalt võiks? :roll:
Viimati muutis MongolColt, K Aug 28, 2019 2:27 pm, muudetud 3 korda kokku.

MongolColt
Uus Kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: K Aug 21, 2019 12:48 pm

Re: Mitsubishi Colt 1200 '87- MongolColt

PostitusPostitas MongolColt » K Aug 28, 2019 10:28 am

Sain pakkumise Ariol Auto OÜ'st käigukatile. Hind siis järgmine-
1. demontaaž ja tagasipanek 259.2€(8h)
2. Käigukasti remont 324€(10h)
Kokku: 583,2€+ varuosad?

Pärnust sain pakkumise PAH Motors OÜ'st, 300€+ varuosad :shock:
Tuleb leida hea mehaanik Tallinnast välja tundub :lol:

Õhtul lähme Erkiga töökotta, kus vaadatakse rooste üle ja antakse hinnang, mis autost võiks edasi saada. Pöidlad pihku, et ei pea nullist uut keevitama hakkama :D

MongolColt
Uus Kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: K Aug 21, 2019 12:48 pm

Re: Mitsubishi Colt 1200 '87- MongolColt

PostitusPostitas MongolColt » N Aug 29, 2019 2:43 pm

9. läheb kast tegemisse, loodame, et saab elulooma :roll: Tagumiste amordikinnituste keevitus+uute amortide/vedrude paigaldus läheb maksma hinnanguliselt 150€, usun, et sellega võib rahule jääda.

Kui kast nüüd tõesti korda saab ja auto korralikult sõitma, siis tekkis Erkiga mõte, et peaks ehk ikkagi ülevaatuse enne minekut taaskord ära tegema. Praeguste plaanide kohaselt sõidame üle Eesti piiri(tagasi tulles) ilma ülevaatuseta, ei tea kas mõjutab ületamise kulgu ka? Lisaks, tagant lähevad istmed välja, sest nende asemele tuleb selline mõnus ''lebola/pakiruum''.Kui minna uuesti ülevaatusele 2020, siis kas enne ülevaatusele minekut tuleb auto ümber regada arkis 2 kohaliseks? Üks varjant oleks N1'na arvele võtta, aga see jälle maksab raha. Samas enda turvalisuse pärast võiks lasta keevitada ikkagi poolpuuri+kaubavõrgu sisse...

MongolColt
Uus Kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: K Aug 21, 2019 12:48 pm

Re: Mitsubishi Colt 1200 '87- MongolColt

PostitusPostitas MongolColt » E Sept 23, 2019 9:32 am

Ola!

Auto remondist käes. Kastil olid kõik laagrid nii viimasel vindil, et imestati üldse, kuidas me kohale jõudsime :D Vahetati ainult laagrid, kuna arvas, et selle 25k km kannatab muude asjadega ilusti sõita. esimene pikem ots, ca 250km tehtud ''uue'' kastiga ja mis on positiivset- auto kiirendab paremini, mootori temperatuur on madalam ja tippkiirus on 125 asemel 140. Üks asi tehtud, sada asja veel minna :P

Nädalavahetusel toimus väike photoshoot autolehe jaoks. Täna läheb trükki, niiet hoidke silmad lahti poodides!
Vahetasin nädalavahetusel esimesed halogeenid LED H4 vastu. Ja tulemus sai selline-
PiltPilt
18€ ja Alist. Tegu on siis COB lediga, mille eluiga pole nii pikk, aga ehituse poolest olid ainukesed mis sarnanesid H4 ehitusega selles hinnaklassis.
PiltPilt

Küsimus- ma pole vaadanud muidugi, kas japsid on üldse õiged tuled paigaldanud, aga miks juhi poolne tekitab suurema valgusvihu, peaks ju olema vastupidi?

Kasutaja avatar
Sander147
klubi liige
Postitusi: 3714
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi Colt 1200 '87- MongolColt

PostitusPostitas Sander147 » E Sept 23, 2019 6:08 pm

Tõenäoliselt on reflektor peetis. Mu eelmisel Coltil oli sama teema, parem pool näitas pool vasakust.
Võib-olla aga reflektor tahmane, tolmune seest.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli, Galant GSR 2.0 91, Galant Avance 2.5 V6 02, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06, Mitsubishi GTO MR

MongolColt
Uus Kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: K Aug 21, 2019 12:48 pm

Re: Mitsubishi Colt 1200 '87- MongolColt

PostitusPostitas MongolColt » E Sept 23, 2019 8:49 pm

Sander147 kirjutas:Tõenäoliselt on reflektor peetis. Mu eelmisel Coltil oli sama teema, parem pool näitas pool vasakust.
Võib-olla aga reflektor tahmane, tolmune seest.


Okei, pole süvenenud küll, aga seda tuld ju lahti ei võta ja puhtaks ei tee?

MongolColt
Uus Kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: K Aug 21, 2019 12:48 pm

Re: Mitsubishi Colt 1200 '87- MongolColt

PostitusPostitas MongolColt » T Okt 22, 2019 3:35 pm

Tere Jälle.
Auto jõudis ilusti talveks remondimehe kätte. Talve/kevade jooksul tuleb teha järgmised asjad:

1. Pidurid+torud+voolikud+peasilindri leke.
2. Rattalaagrid
3. Mootorilekked+mootoririhm
4. Karter uuesti liimida/papist tihend panna
5. 3mm plekist mootori+paagi kaitse fabritseerida.
6. Uus honda civic 1.6 radiakas(ALU. ebay'st)+uued lõdvikud+uued kinnitused kerele fabritseerida
7. Tagumised amordikinnitused+poldid, kinnitused vaja tugevamaks keevitada(rooste eemaldada)
8. Uued amrodid + vedrud taha
9. Uus summuti keevitada otsast lõpuni
10. Uued küünlad+juhtmed+süütepool
11. FEDIMA F/OR 155/80R13, diameeter on rehvil 588mm ehk 4 cm kõrgemad kui praegused. Taha mahuvad sisse ära, ees vajab spacereid ja natuge koopa rullimist/pullimist + logari eemaldamist.
12. Tagant istmed välja, põrand sisse

NIMEKIRI TÄIENEMISEL

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4504
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Mitsubishi Colt 1200 '87- MongolColt

PostitusPostitas Zafari » T Okt 22, 2019 6:51 pm

MongolColt kirjutas:
Sander147 kirjutas:Tõenäoliselt on reflektor peetis. Mu eelmisel Coltil oli sama teema, parem pool näitas pool vasakust.
Võib-olla aga reflektor tahmane, tolmune seest.


Okei, pole süvenenud küll, aga seda tuld ju lahti ei võta ja puhtaks ei tee?


Lahti saab võtta tule nii, et paned selle praeahju mõneks ajaks, mitte väga kuuma temperatuuriga muidugi. Soojus sulatab liimi pehmeks ja siis saab klaasi eest ära võtta.
Kunagi tegin sama asja ka saunalaval kuna nii suurt praeahju polnud võtta kuhu tuli mahuks.
Kokku tagasi läheb samamoodi. Soojaks ja kokku.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

MongolColt
Uus Kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: K Aug 21, 2019 12:48 pm

Re: Mitsubishi Colt 1200 '87- MongolColt

PostitusPostitas MongolColt » N Okt 24, 2019 10:51 am

Seda ma kahtlustasin ka, aga ega see reflektori taastamine nii lihtne ka pole. Tavalise mirror värvi ja lakiga tulemus ei päde ju...?

Räägime radikatest.

See radikas osutus valituks(tellime uuel aastal), kõik honda radikad on 32mm in/out torudega. Võtsin supleri ja mõõtsin meie Colti mootori in/out ära ja sain samuti 32mm. Tundub nagu ideealne lahendus. Honda radikas on mõõtmetelt suurem=jahedam, aga avad on 1:1.

Kui nüüd natuke sügavamalt uurida, siis millegi pärast kui sa vaatad Colti/Mirage OE radikaid siis neil on IN 28/29mm ja OUT 34-36mm olenevalt tootjast. Kas oem torud on siis erinevate diameetritega otstest või mis värk on? Ehk jagab keegi joonist mitsubishi 4G16 mootorist, kus mõõdud peal. :D

Samas, kui nüüd meenutada siis need torud olid lapikud, mitte ümarad ja sealt ehk see mõõtmiserror, pärast ei olegi võimalik seda 32mm silikooni sinna otsa suruda... :|

MongolColt
Uus Kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: K Aug 21, 2019 12:48 pm

Re: Mitsubishi Colt 1200 '87- MongolColt

PostitusPostitas MongolColt » L Nov 02, 2019 10:43 pm

Radikaga on lahtine, sest sain täpsed mõõdud. Colti oma on 30mm ja 35mm. 35mm to 32mm adapteri(lõdviku) saab netist, aga 32 to 30mm sellist ei eksisteeri. Ehk keegi teab mõnda OE radikat, millel on 30/35 mõõdus torud.

Aliexpress on kurjast :D Sai mõni päev tagasi seal ringi surfatud ja Colt saab endale juhi poolsele piilarile õli- ja veetemperatuuri näidikud, korraliku 21w LED tagurdustule, madalsurve kütusepump(varuks) ja igasugu muud mudru :)

Kellad piilarile:
Pilt

Auto kohta nii palju, et nüüd võiks masin pidurdada paremini, kui 32 aastat tagasi, kuna kõik on uus :D

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Teha jääb veel...palju. Ühtlasi sai pandud uued laagrid koos piduritega. Esimesed laagrid on tellitud, tagumised amordid+vedrud tellitud. Auto hakkab auto mõõtu minema :D

MongolColt
Uus Kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: K Aug 21, 2019 12:48 pm

Re: Mitsubishi Colt 1200 '87- MongolColt

PostitusPostitas MongolColt » E Nov 04, 2019 12:54 pm

Eilse õhtuse seiuga võib pidurid nimekirjast maha tõmmata. :!: Ma imestan, et ma sõitsin 3000km ilma, et midagi oleks juhtunud, sest nende seisukord oli alla igasuguse arvestuse... Ja ülevaatusel öeldi, et pole hullu midagi, tagumised võiks üle vaadata ainult :lol:

Aga 1 pilt ütleb rohkem kui 1000 sõna:
PiltPilt
PiltPilt

Lisaks sai laagrid ära vahetatud ka ees! iga lisa mis aitab kütust säästa tuleb ära teha :lol: :lol:
Pilt

Vaadates vana ketast, siis ma imestan, et see auto üldse pidurdas...
Pilt

Ja lõpetuseks uued klotsid, sest ega metall vastu metalli ei pidurda
Pilt

Hetkel järgmine töö mis ees ootab, on tagumiste amortide+vedrude vahetus, aga nad peaksid jõudma 17.11 Eestisse. Polnud varem kuulnud sellisest lehest nagu spareto.ee, aga neil on pm kõik olemas meie autole + hinnad on võrded aeromotorisiga. Kui amordid näiteks tuua, siis nemad küsisid 2x amort, 2x vedru 89€, koju toomine 1.50€. Soomest transaga oli 150€... :)

PS! Tean, et kui asi töötab, ei tasu näppida, aga tahaks karburaatori lahti võtte, ära puhastada ja remontkomplekti juppidega jälle kokku panna. Päris uupi ei julge lammutama hakata. Ehk keegi teab kust leiaks jooniseid? Kui muidu ei saa, siis pildistan iga etapi üles ja loodan parimat :)
Juttu siis sellest rem. komplekist


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist