SiimS kirjutas:Hästi, küsin:
1.Kuidas hästi kere, sillad, vollad ja muud abiseadmed roostele vastu pidasid
2.Paljuks keskmine küttekulu kujunes ja kas mineku/kulu vahekord oli rahuldav
3.Kas ATM toimetamisega jäid rahule või võtaks pigem manuaali
4.Salongi kvaliteet (nt istmete mugavus) ja kulumine
vastan:
1. roostet ei olnud ega tulnud, kõige suurem rooste oli põhja all varuratta hoidja ja haagisekonks
kere ise ja eriti tiivaääred olid puhtad s.t. null roostet
mul oli üks uks juba aastaid sügava kriimustusega ja ka sealt ei tulnud midagi
kapoti kivitäkked samuti ei roostetanud
muid rooste probleeme ei mäleta kah abiseadmetest mäletan peast vaid starteri vahetust ühel korral
2. kütusekulu oli selline suhteline maanteel ehk 8 natuke alla linnas 10 natuke üle AGA see sõltus jala raskusest
mul oli tihti haagis järgi või katuseraamid peal või katusebox ja viimseal ajal jalgratta hoidjad (4tk.)
ma ei hoidnud ka ennast tagasi sõitmisel. ise võtsin seda sellise mõttega - parem maksan natuke rohkem kütuse eest aga saan kindlapeale toimiva ja üllatustevaba auto
katuseboxi ja haagisega vist oli 12+ (peast ei mäleta)
3. uus auto tuleb automaat ja see oli range tingimus s.t. jäin rahule toimis alati ja hästi
muideks grandise automaat on üks erksamaid millega ma sõitnud olen k.a. nüüd salongiuusi autosid proovides
minek hakkab kohe kui natuke gaasi vajutad mitte pole selleks vaja täisjalaga peale pressida.
ise vahetasin ka korduvalt õli et oleks kindlam säilimine ja toimimine.
4. peale 9 aastat oli loomulikult kuulda klobinat ja naginat kui sõita treppis kruusakal aga üldiselt oli hea
istmete ja istumisasendi mugavus rahuldas mind täiega nt. pikad sõidud 8...10tundi järjest polnud üldse piinavad
omal on mul selg selline poolpidune ja noorest peast oli ka Tallinn Tartu ots koos seljasirutus pausidega seega mulle sobis grandis väga hästi
roolinahk kulus ja käigukangi nupp kulus
samuti kulusid juhiistme padjalt nn. velveti taolise riide triibud ära