Kuidas eemaldada Carisma 1,9tdi 1997 a. pooltelgi?

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

PostitusPostitas jyrgen72 » T Dets 08, 2009 10:39 pm

cartman kirjutas:Nojh, kuis eal dift siis ei saa muidugi minu meetodiga. Vähe erinev systeem teistest mitsudest. Et siis kastist tuleb välja oopis võlli ja poolassi otsal on nö toru mille see nuudid? Kui viicid siis sisemisest otsast ka pilti hiljem, järgmisel inimesel juba lihtsam(omalgi huvi)


seoses korralike tööriistade puudumisega,jäi täna poolassi ots kasti küljest lahti võtmatta,aga kui lahti saan selle sealt,siis teen ka paar klõpsu ja riputan üles siia.
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

PostitusPostitas jyrgen72 » T Dets 08, 2009 11:01 pm

[quote="sander147"] nuutide otsa lähebki see kopsik,mida sa soovitad mitte ära võtta.

kas on nii?

mitte et ma ei soovita ära võtta,vaid kuna alguses kui üritasin poolassi sisemist otsa kasti küljest lahti saada,siis ei märganud ma seda difti seal ja nii ma koputasin selle kopsiku pealt maha porikummi ja tõmbasin risti lihtsalt niimoodi lahti. kui on käepärast võtta 5 mm läbimõõduga torn,võib kohe difti välja lüüa ja selle assi otsa komplektselt võlli pealt eemaldada.
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 70 külalist