Kuidas eemaldada Carisma 1,9tdi 1997 a. pooltelgi?

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

Kuidas eemaldada Carisma 1,9tdi 1997 a. pooltelgi?

PostitusPostitas jyrgen72 » E Dets 07, 2009 1:06 pm

Nimelt siis on tarvis eemaldada mootorist käimakast ja nüüd mõistus otsas. Alumised sarniirid lahti ja parempoolne pooltelg valmistab peavalu. Kas on selle eemaldamiseks tarvis mõni splint või stopper välja lüüa või eemaldada? Vasakuga ei näe ma muud muret kui vaid see tolmukoti võru 3 polti lahti ja peaks käes olema,aga parem vaid liigub seal tolmukoti sees edasi tagasi ja kasti küljest ei liigu milligi. Andke nõu palun!!
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

Kasutaja avatar
Rock88
Tösine huviline
Postitusi: 113
Liitunud: L Aug 30, 2008 7:53 pm
Asukoht: Tallinn/Läänemaa

PostitusPostitas Rock88 » E Dets 07, 2009 4:59 pm

Ei saa aru, mida sa tolmukoti all mõtled. Oma Lanceril võtsin ka sarniiri lahti ja siis pooltelje rattapoolse otsa rattalaagri seest välja ja diffri seest tuli lihtsalt tõmmates välja.

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

PostitusPostitas jyrgen72 » E Dets 07, 2009 5:55 pm

Tolmukoti all mõtlesin seda kummist asjandust pooltelje otsa küljes.
Aga jonnakus viis sihile ja sain üldjoontes hakkama selle asjaga.
Vasak pool tuli lihtsalt lahti,kolme poldiga võru kasti küljest lahti ja ass oligi vaba,aga paremal eemaldasin esmalt selle pressvõru kummkatte pealt ja siis sain tolmukoti maha ja siis oligi ass kasti küljest vaba. Äkki ma tegin liigseid liigutusi,aga lihtsalt kasti küljest lahti mul seda tõmmata ei õnnestunud. Üld joontes on asjad käes ja kui veel õnnestub üks polt lahti saada,siis on kast ka käes.
Kui keegi oskab täpsemalt rääkida kuidas parem poolass Carismal eemaldada,siis võib järgmiseks korraks vihjeid anda,aga muidu võib teema lõppenuks lugeda.
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sander147 » E Dets 07, 2009 5:58 pm

kui tüli ei tee,siis äkki oleks võimalik pildi materiali siia saada. päris huvitab milline see süsteem sul välja näeb.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas Zafari » E Dets 07, 2009 5:58 pm

Pilt detail K jääb kasti külge. selleks,et pooltelg kätte saada tuleb jah sisemine tolmukaitse lahti võtta nii nagu sa seda lõpuks tegid ;)[/list]
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

PostitusPostitas jyrgen72 » E Dets 07, 2009 6:03 pm

Tänud Zafarile!!!
Sain kohe hulga targemaks. See pulgake mis sealt tagumisest otsast läbi läheb ,jäi mul tõega eemaldamatta. Kui kasti maha saan ,siis toksin selle sealt välja,siis lihtsam kokku tagasi laduda.
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

PostitusPostitas cartman » E Dets 07, 2009 6:11 pm

mix tolmukate vaja maha võtta, lykka kasti ja pooltelje vahele otsaga suur kruvikas ja löö seda sinna vahele, Seal stopper mis lahti tuleb.(kasti sees)
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sander147 » E Dets 07, 2009 6:15 pm

cartman kirjutas:mix tolmukate vaja maha võtta, lykka kasti ja pooltelje vahele otsaga suur kruvikas ja löö seda sinna vahele, Seal stopper mis lahti tuleb.(kasti sees)


või meisel kruvika asemel

kuid siis on oht, et tuleb kastist õli välja väike kogus.(mul tuli) pärast kontrollida õlitaset kastis.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas Zafari » E Dets 07, 2009 6:18 pm

nojah ma olen jätnud sisemise pooltelje otsa välimise poole ikka kasti külge. Aga eks see ole täpselt nii kuidas keegi parasjagu teha tahab ;)
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

PostitusPostitas jyrgen72 » E Dets 07, 2009 6:35 pm

cartman kirjutas:mix tolmukate vaja maha võtta, lykka kasti ja pooltelje vahele otsaga suur kruvikas ja löö seda sinna vahele, Seal stopper mis lahti tuleb.(kasti sees)


Ääääää, arvasin ka et saan niimoodi ja riistadgi olid juba käes kui auto alla sukeldusin,aga siis selgus ,et kasti ja pooltelje sisemise otsa risti vahel on tervelt 5-6 senti tühja võlli ja siis arvasin,et jätan seekord toore jõu kasutamatta ja katsun asja leebemalt suhtuda,kuna poolassid ikkagi on korras ja vaja vaid käimakast alt võtta :D:D.
Aga kui assid peaksid lepingu lõpetama,eks siis ma katsetan seda toore jõuga eemaldamist :D:D
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

PostitusPostitas jyrgen72 » E Dets 07, 2009 6:36 pm

Zafari kirjutas:nojah ma olen jätnud sisemise pooltelje otsa välimise poole ikka kasti külge. Aga eks see ole täpselt nii kuidas keegi parasjagu teha tahab ;)


rõõm lugeda ja teada,et ma polegi siis ainuke,kes otsustas nii teha ja tegigi :D
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

PostitusPostitas cartman » E Dets 07, 2009 8:42 pm

jyrgen72 kirjutas:
cartman kirjutas:mix tolmukate vaja maha võtta, lykka kasti ja pooltelje vahele otsaga suur kruvikas ja löö seda sinna vahele, Seal stopper mis lahti tuleb.(kasti sees)


Ääääää, arvasin ka et saan niimoodi ja riistadgi olid juba käes kui auto alla sukeldusin,aga siis selgus ,et kasti ja pooltelje sisemise otsa risti vahel on tervelt 5-6 senti tühja võlli ja siis arvasin,et jätan seekord toore jõu kasutamatta ja katsun asja leebemalt suhtuda,kuna poolassid ikkagi on korras ja vaja vaid käimakast alt võtta :D:D.
Aga kui assid peaksid lepingu lõpetama,eks siis ma katsetan seda toore jõuga eemaldamist :D:D


See ple toore jõu kasutamine, nii yldiselt tehaxegi. seal aint väikest nõksu vaja , et stopper pesast yle jooksex, sii edasi juba käega. Auto all on puhtalt jube keeruline seda porikummi+määre tagasi panna. Aga jh, varjant eon erinevaid.
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

PostitusPostitas jyrgen72 » E Dets 07, 2009 8:54 pm

eks kokku panemiseks ma katsun selle jubina mis kasti külge jäi,sealt kätte saada ja assiga enne ära ühendada kui ma uuesti kasti alla tagasi torkan. arvan jah et koos määrdega on seda porikummi niimoodi kehv tagasi toppida,kuna teostan seda remonti veel ilma kanali ja tõstukita,ühesõnaga maa peal :D
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

PostitusPostitas jyrgen72 » T Dets 08, 2009 9:04 pm

sander147 kirjutas:kui tüli ei tee,siis äkki oleks võimalik pildi materiali siia saada. päris huvitab milline see süsteem sul välja näeb.


to sander147
Pilt

ja ausalt pole seal ei kruvika ega meisliga miskit teha,kuna see võll mille peal see sisemine ots kinni on, ei tule kastist välja. siin aitab vaid 5 mm läbimõõduga torn millega stoppertihvt välja lüüa, mis hoiab sisemist otsa võlli peal kinni.
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

PostitusPostitas jyrgen72 » T Dets 08, 2009 9:51 pm

Pilt

ja kui keegi veel kavatseb soovitada Carismal parempoolset sisemist assi otsa kasti küljest lihtsalt meisli või suure kruvikaga eemaldada,siis teadmiseks et see võll 22607 ongi see võll,mille küljes on parempoolne assi sisemine ots kinni ja kui pildi pealt ilusti vaadata,siis näeme ,et võlli otsas pole mitte stopperseib vaid täitsa suur koonus hammasratas mis jääb sateliidi koja sisse.
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

PostitusPostitas cartman » T Dets 08, 2009 10:03 pm

Nojh, kuis eal dift siis ei saa muidugi minu meetodiga. Vähe erinev systeem teistest mitsudest. Et siis kastist tuleb välja oopis võlli ja poolassi otsal on nö toru mille see nuudid? Kui viicid siis sisemisest otsast ka pilti hiljem, järgmisel inimesel juba lihtsam(omalgi huvi)
Viimati muutis cartman, T Dets 08, 2009 10:04 pm, muudetud 1 kord kokku.
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sander147 » T Dets 08, 2009 10:04 pm

mul meeldib vaielda. nagu ka nüüd.

22607 läheb satelliidi koja sisse 22600 eks? nii,kuid 607 ots läheb ju 600-st läbi. eks? nii,selle otsas on nuudid. nuutide otsa lähebki see kopsik,mida sa soovitad mitte ära võtta.

kas on nii? ning 600 vasakule otsa läehvad igavene hunnik asju. 81336 on tigu ülekanne.ehk siis spidoka oma? ning 22602P on laager?

või saan pildist valesti aru? äkki saad panna siia lingi kus kõik pildid on olemas :D
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

PostitusPostitas jyrgen72 » T Dets 08, 2009 10:12 pm

to cartman
see foto ongi sisemisest otsast kasti küljes,aga sealt on juba maha toksitud see porikumm ja rist on lahti tõmmatud.

to sander147
http://www.auto-parts.spb.ru/cat/mi/mi2 ... l8fq_t4Mcc

siin on näiteks inf Carisma kohta ja täitsa tõhus kohe,isegi mina lollike saan juba selle auto ehitusele pihta :D
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sander147 » T Dets 08, 2009 10:21 pm

zafari antud pildi peal on ikkagi see kopsik mis peab ära tulema kastist. ta on nuutide otsas.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

PostitusPostitas jyrgen72 » T Dets 08, 2009 10:34 pm

jah ja see kopsik ongi nuutide peal selle võlli küljes diftiga ja et saada sisemine assi ots tervelt kätte, ongi vaja kõigepealt välja lüüa dift ja siis saab selle kopsiku võlli pealt maha koputada, võll jääb kasti külge.
nii nagu arvati,et anna aga haamriga takka,küll see ots kastist välja tuleb, ei õnnestu seda sorti isendi puhul.
ja vasakul pool tuleb enne 3 poldiga võru eemaldada ja alles siis pääseb sellele kopsikule ligi, kui on vaja vahetada sisemist otsa. vasakul pool on kopsik rõngasstopperiga sateliidi koja küljes kinni.
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 72 külalist