Carisma 97a. käigud nihkunud...

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

tekuto

Carisma 97a. käigud nihkunud...

PostitusPostitas tekuto » L Nov 28, 2009 4:20 pm

Tere,

olen üks nendest õnnelikudest kes kasutab Mitsut, oma 97.a. maisna kohta ei saa muud üelda et paras põkka ta on, masin on TD 1,9. häält teeb ja liigub edasi kah!

Probleem aga selles et masinal on juba pikkemat aega mingi jama käikudega, nimelt esimene ja tagumine ei taha korralikult sisse minna, ja samas on hästi suur lõtv vabakäiku jooksus, enne sain käigud n.ö. tunde järgi sisse ;) aga viimasel ajal tekkitab tagumine tõsist probleemi....

Kindlasti on keegi kokku puutunud sellise jamaga, oskate komenteerida, mis probleemiga tegu on, ja plju sellise jama remont maksab u.

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

PostitusPostitas cartman » L Nov 28, 2009 5:26 pm

Kas trossidega systeem. Siin juba lahatud a kui tross ryysi kyljest lahti siis endapoole tõmmatavaid käike ei saa häste sisse(tross siis katki sealt kus ta ryysi seest välja tuleb, käigukasti kyljes). Edasi- tagasi on yx tross ja teine tross on kyljepeale liigutamisex. Samas vaata ka kõik liikuvad osad yle käigukangi juures.
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

tekuto

käigud nihkunud...

PostitusPostitas tekuto » L Nov 28, 2009 6:21 pm

Nagu ma aru saan tuleb väljavahetada paar trossi ja asi korras!?

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

PostitusPostitas cartman » L Nov 28, 2009 6:36 pm

Noh see on yx varjantidest mis tuleb tuvastada enne, kangil ka igasugu pukse jne mis võivad kulunud olla. A teee kindlax kas on hoovad v trossid kõige pealt
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Kasutaja avatar
Janar
Vana olija
Postitusi: 340
Liitunud: K Okt 17, 2007 5:36 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas Janar » L Nov 28, 2009 8:38 pm

96 aasta Carismal on mingi räige metall junn käigu vahetuseks ... mis jookseb erinevalt teistest , hoopis altpoolt kasti. Ise kasutasi selle liigendite määrimiseks multisprayd, mille järel asi kõvasti paremaks muutus.

Viska korra silm eestpoolt stange alt sisse, kui kasti alt tundub üks torujurakas minevat keskele poole, siis tõenäoliselt on süsteem sama. Uuri selle liigendite lõtkud läbi ja siis otsusta kas määrimine aitab või peaks uue otsima. . .

Parimat!

Edit: Vat sellist sajeballi olen näinud carisma all. . .
Sigma 3.0 V6 24V @ 151kw

tekuto

Vaja vist remontida...

PostitusPostitas tekuto » E Dets 14, 2009 7:35 pm

Oskab keegi soovitada kus saab selliseid Mitsubishi probleeme korralikult lahendatud?

walter
Tösine huviline
Postitusi: 107
Liitunud: K Juul 30, 2008 8:11 pm
Asukoht: Harjumaa,Keila V.
Kontakt:

PostitusPostitas walter » E Dets 14, 2009 8:54 pm

-w- ɐɾɐƃןɐ ǝuןɐɐʇoʇ ʞɥǝ ɹǝʇןɐʌ :D (galant 97a universaal 100kw 2.0 bensiin)

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

PostitusPostitas jyrgen72 » T Dets 15, 2009 1:30 am

tead ära hakka kohe servisesse kimama.
esmalt proovi kuhugi kanali peale saada ja liiguta kasti küljest minevat hooba,sinu margil peaks ka olema selline ühe hoova süsteem seal. esimene kummilutt võib sul väsind olla kohe kasti juures,see on lihtne vahetada,polt välja ja kui nati tehnilist taipu,siis suvalisest kummipuksist voolid sinna uue. teiseks vaata üle kas see hoova alguses ( kasti poolt) klamber on ilusti kinni,kuna tagumine ja esimene käik on suht nurka vaja keerata,siis võib seal lõtk olla ja see ei lasegi sul neid käike kätte saada. ja siis vaata kuidas on lood altpoolt käigukangi puksikesed. kastis sees see viga olla ei saa,kuna esimene ja tagumine käik on eraldi kahvlite all. ja samuti kui on viitsimist,siis kruvi lahti keskmine konsool kangi ümbert salongist ja kui liigutad kangi,siis peaksid ka ära nägema lõtkud sealt,vat kui seal on midagi kolosaalset,siis alles hakka servist mõtlema,kui just vanaisa sul treial pole. teeksin mõned pildid ,et kust viga otsida,aga kahjuks olen aastavahetuseni kodumaalt eemal.
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

tekuto

Eks vaatab kuhu minu käed ulatuvad!

PostitusPostitas tekuto » T Dets 15, 2009 10:33 am

Nädalavahetusel tuleb siis mõni soojem kanal leida ja üle vaadata millega tegu on. Iseenesest olen salongist seda mahanismi vaatand, keerasin ka ühe stopperi lahti, mis takkistas käigukangi vasakule liikumast, nüüd vabakäigu lõtv on veel suurem aga tagumise ja esimese käigu püüab kinni, huvitaval kombel ujuvad nad ringi, mõni päev on nagu õigel kohal, siis jälle nihkub....

Paras keemia on, eks vaatab :)

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

PostitusPostitas jyrgen72 » T Dets 15, 2009 2:13 pm

vaat kui mõni kummipuksike on kusagil hoovastikus kulunud,siis eks vibratsiooni tagajärjel see puksike keerutab end seal pesas ja mõni hetk on see just sellises asendis,et kulumatta pool on just nendele käikudele kõige paremas asendis ja siis saadgi neid vaevata kasutada. ja kuna see käiguvahetushoob seal auto all on ligi meeter pikk ja see toetubgi vaid eest kaigukasti külge ja tagant käigukangi külge , siis pole ka ime, kui 12 aastat vanal autol need puksid seal kahvlite vahel lõpuks ära kuluvad ja sinu käigu vahetust segama hakkavad.
kastist seest jah pole veel vajadust viga otsida ( kui just lõtku pole kohe kasti sisse minevas võllis,aga siis peaks autol ka õli loik juba all olema käigukasti koha peal),hetkel mul endal jah sama isendi käigukasti remont teoksil ja sisu juba selgeks õpitud :D


PS ja samas ma küsiks igaksjuhuks,et egas äkki sinul või su sõpsil pole Carisma 1,9tdi, 66kw, 97 a. isendile kusagil mõnda varuosadeks sobivat käigukasti vedelemas?
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

tekuto

lammutus

PostitusPostitas tekuto » K Dets 16, 2009 10:21 am

Tutaval Lõuna-Eestis on lammutus, helistasin, ütles et midagi on aga 96 aasta oma, 3 tonni tahab, ei tea kui huvi on kirjuta mulle ps annan tema tel nr.

Carisma35
Uus Kasutaja
Postitusi: 47
Liitunud: L Jaan 10, 2009 5:28 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Carisma 97a. käigud nihkunud...

PostitusPostitas Carisma35 » N Veebr 11, 2010 12:44 am

Tere,
kuna siin teemaalgatajal on sarnane probleem, ei hakka uut teemat tegema. Loodetavati ei ole teemaalgatajal selle vastu midagi.
Käigukasti probleem minu Carisma l on sama. Esimene ja tagumine käik "kaklevad" omavahel.
Kuid täna juhtus hoopistükkis kummaline lugu, tegin ristmikul vasakpööret - hups! ja sidur oli kadunud.
Kapoti alla vaadates oli näha õlileket. Ainuke tühi pütt oli (hetk mainimiseks, et olen naisterahvas) juhi poolse amordi ülemise pesa ja klaasi vahel on pisike valge tünnike. See oli tühi. (seal oli näha õli? jääke aga selge oli randi järgi ka see, et see on äkki tühjaks saanud. Vahepealseid rante ei olnud Min ja Max vahel)
Auto liigub ja käigud lähevad sisse alates 2 - 2,5 pööretest. Foori taga seistes masin välja ei sure kuid selleks, et II käik sisse panna tuleb mul auto seisma jätta, käik sisse panna, süüde, gaas ja minek. Sõita II käiguga kuni 2 000 pööret minutis, siis laseb mul käigu ära vahetada.
(selline asi juhtus täna, auto seisab hetkel koduhoovis ning ei plaani teda enne sõitma viia kui asi selge ja parandet) kuid kas te võiksite mulle öelda, millega tegemist võib olla.
Auto Mitsubishi Carisma 1997 , 1,8 bensiin.
Carisma ´97
Military Green
http://festival.kinomaja.ee/

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

Re: Carisma 97a. käigud nihkunud...

PostitusPostitas jyrgen72 » N Veebr 11, 2010 1:01 am

Kui siduri vajutamisel mingit lisa heli kõrva ei hakka, siis survelaager ära ei karanud. Sellisel juhul on omadega läbi kas siduri töösilindri mansetid või pedaaliga ühenduses oleva silindri mansetid, pedaalisilindrist tavaliselt jookseb õli salongi jalamatti alla, aga kui kapote all oli õline, siis ikka läbi käigukasti küljes olev töösilinder. Käigud ei lähegi siis korralikult sisse, kui peale õlist tühjaks saamist lihtsalt valad uue õli potsikusse, õhk jääb torustikku ja ei lahuta korralikult sidurit ära, tarvis õhutada sidurit.

Ja nende käikude kaklemine viitab ka ikkagi sellele, et mõni puksikene on omadega otsas. Kuna bensukat pole alt poolt uurinud, siis ei oska ütelda, kas on seal all sama süsteem nagu on seda 1,9 tdi-l.
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

Carisma35
Uus Kasutaja
Postitusi: 47
Liitunud: L Jaan 10, 2009 5:28 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Carisma 97a. käigud nihkunud...

PostitusPostitas Carisma35 » N Veebr 11, 2010 1:35 am

aitäh, jyrgen72, kiire vastamise eest :)
Mingeid kõrvalhelisid tõesti ei ole. Abikaasa lubas auto alla ronida :)
Õli sellest pütist täiesti otsas ei olnud, näha oli õli küll kuid alla miinimumi.
Tänud juhendamise eest! :)
Carisma ´97

Military Green

http://festival.kinomaja.ee/

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

Re: Carisma 97a. käigud nihkunud...

PostitusPostitas jyrgen72 » N Veebr 11, 2010 1:40 am

Palun palun!!!

Aga alla miinimumi nagu vajutad pedaali väheneb seal potsikus veel see tase ja sinna aitab pisikest õhumullikesest ja see süsteem lõpetab normaalse toimingu.

Aga edu ja eks ikka saab nõu, kui osakab anda ja ise julged küsida :D
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 79 külalist