Ekstreemselt kõrge bensiinikulu

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
-V-
liige
Postitusi: 309
Liitunud: R Veebr 02, 2007 9:49 pm
Asukoht: Kuressaare 5268900

Ekstreemselt kõrge bensiinikulu

PostitusPostitas -V- » R Nov 13, 2009 3:21 pm

Auto on 99a. Galant 2.5 V6 120kW. Rehvid on 215/45 R17, rõhud korras.
Tavaliselt on mul maanteel 10, linnas 15.. mis on ikka kõrgem, kui peaks.. aga viimasel ajal on asi päris hulluks läinud.. praeguste kalkulatsioonide järgi 19 l / 100km.
enamus sõite on suht lühikesed linna otsad, aga kuna autol on puldiga käivitus, siis panen tavaliselt mingi 3-5 min enne sõitu juba auto sooja, seega päris külma mootoriga sõitmist ei toimu.
Viimase poole aasta jooksul on päris palju ära tehtud:
Silberis Diagnostikas, lasin pidurisuportid ära puhastada ja määrida, laagrid ja kettad üle kontrollida, Ülevaatuspunktis veeretakistuse ja heitgaaside kontroll (gaasi numbrid olid ideaalilähedased) Lasin mootoriruumis kõik rihmad, rullikud, filtrid, vedelikud ja küünlad ära vahetada.. kaasaarvatud käigukastil.
(õli läks Castrol Magnatec 5W40, küünlad NGK Platinum.. kasti läks ka mingi kallis ja korralik kraam)
igas kontrollis laiutatakse käsi ja õeldakse, et Väga Heas korras auto.. Minul on mõistus otsas, ei oska enam midagi vahetada, ega kuskilt viga otsida.. Bensiin haihtub lihtsalt müstiliselt õhku..
oskab keegi olukorra pihta midagi tarka rääkida ?!
Search Is Your Friend !

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

PostitusPostitas cartman » R Nov 13, 2009 3:50 pm

Kas tõesti mingeid härivaid seiku ple, kävitus vahets,puterdamine,pöörete kõikumine jne?
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Kasutaja avatar
-V-
liige
Postitusi: 309
Liitunud: R Veebr 02, 2007 9:49 pm
Asukoht: Kuressaare 5268900

PostitusPostitas -V- » R Nov 13, 2009 4:05 pm

Sees istudes on u. 0.7-1 sekundiliste vahedega tunda, et nagu käiks mingi jõnks läbi, aga seda tunneb vaid siis, kui seda ootad.. niisama tähele ei pane..

Aga Mootor nurrub nagu kassipoeg, käivitub alla poole sekundiga, tühikäigul põõrded külmalt ~1500 ja soojenedes langevad ~700 peale, aga ei kõigu.
See on asja juures kõibe imelikum, et Heitgaasid on korras.. Kui nende väärtusi lugeda oskad, saab enamus mootoribrobleemidest nende järgi diagnoosida..
Search Is Your Friend !

Kasutaja avatar
Laas
liige
Postitusi: 146
Liitunud: P Mär 15, 2009 10:20 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Laas » R Nov 13, 2009 5:48 pm

Jalanõudel tinast talda ei ole ? :D
Ja kuidas üldse kulu mõõdad ? Kindel viis, et paak täis, sõidad 100km ja paned uuesti täis. Muud variandid suhteliselt ebatäpsed.
Mingi uitmõte veel, et kui mootor töötab ja gaasi anda siis bensuhaisu ei tule kuskilt kapoti alt ?
Ja veel et mida tangid, 95 ? Võid proovida äkki mis 98-ga teeb. Kunagi vist tuttaval soovitati korra 98-t tankida (pidi paremini põlema ja lõõrid puhtaks saama). Täpsemalt ei mäleta küll milles temal probleem oli.
Viimati muutis Laas, R Nov 13, 2009 5:54 pm, muudetud 1 kord kokku.
Mitsubishi Galant 1998, 2.0 100kw, manuaal, bensiin

ints_01

PostitusPostitas ints_01 » R Nov 13, 2009 5:50 pm

Tere!

Kas ei või mitte auk kütusepaagis olla? Vabandan kui oli loll pakkumine!:oops:



Parimat,
Indrek :oops:

neo723
liige
Postitusi: 106
Liitunud: N Veebr 21, 2008 5:14 pm
Asukoht: Tallinn/Pärnumaa

PostitusPostitas neo723 » R Nov 13, 2009 8:09 pm

tagasivoolu torul paaki mingi leke, paagikork ei hoia survet(bensiin aurustub ära)
Minu pakkumised oleksid ikkagi bensiini lekkega seotud, arvestades, et mootor tip-top ja tinasaapaid ei kanna. :roll:

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

PostitusPostitas ökosohver » R Nov 13, 2009 9:20 pm

omal oli ka 15 sajale maanteel... aga noh bensiin kui on niru siis ta ka neelab... mul on etkel veel summuti ka auklik nagu juust
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

Kasutaja avatar
-V-
liige
Postitusi: 309
Liitunud: R Veebr 02, 2007 9:49 pm
Asukoht: Kuressaare 5268900

PostitusPostitas -V- » R Nov 13, 2009 10:25 pm

see on juba kindlaks tehtud, et Bensiini kanalites leket ei ole.
väljalaske süsteemis pole ka mitte ühtegi auku.
Kulu arvestamiseks olen proovind mitmeid mooduseid.. iga 100km tagant paak täis, paak täis ja siis täitsa tühjaks ja hetkel on nii, et olen täis paagiga sõitnud 260km ja seier on 0 ja veerandi vahel.. mingi 50-100 kilti saab veel.
Kuna kulu on niigi suur, siis olen viimasel ajal suht õkolt sõitnud.

Kuigi sellest palju ei looda, vahetan nüüd lähiajal bensiinifiltri ka ära.. Jube hind sellel.. üle 700 :shock:
See on ka veel testimata, kas on ehk tagasivoolu toru umbes.. aga paar tarka arvasid, et siis oleks ka muid probleeme..

veel ideid ?!
Search Is Your Friend !

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

PostitusPostitas cartman » R Nov 13, 2009 11:30 pm

Aju
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Kasutaja avatar
Martinez
Tegija
Postitusi: 2209
Liitunud: N Okt 15, 2009 1:19 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Martinez » L Nov 14, 2009 12:09 am

V, homme tallinna ei tule seekord ?

Kasutaja avatar
-V-
liige
Postitusi: 309
Liitunud: R Veebr 02, 2007 9:49 pm
Asukoht: Kuressaare 5268900

PostitusPostitas -V- » L Nov 14, 2009 1:33 am

cartman kirjutas:Aju

Olen ise ka sellepeale mõelnud, aga samas Mida see aju teha saab.. kui keerab kütet rohkem peale - see peaks see ka heitgaasides kõrgendatud CO ja HC näol välja tulema
Aga siiski uurin, ehk on kuskil keegi, kes oleks nõus paariks päevaks Ajud ära vahetama..
Martinez kirjutas:V, homme tallinna ei tule seekord ?

lähiajal Linna asja pole.. ja hetke Benakulu arvestades, tuleks odavam eralennuk rentida :lol:
Search Is Your Friend !

Kasutaja avatar
heix1985
liige
Postitusi: 35
Liitunud: P Sept 06, 2009 10:56 pm
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitas heix1985 » L Nov 14, 2009 10:17 am

Kus koha pealt tangid? Ma pakun et võib olla siiski ka väike krammike selles et pents ei ole ikkagi kõige parem. Mul galandiga ei ole veel vahet jõudnud proovida aga ühe teise autoga oli mul küll nii et kui sõidsin tavalise 95 (statoilist, olerex, ja alexela tanklatest) siis oli kütte kulu oluliselt suurem kui nüüd võrrelda alexela nitro 3000 95 pentsuga ja nüüd olengi sellele truuks jäänud. Teised pentsud lihtsalt ei püsi paagis. Pents 98 seisab küll kauem aga noh see on juba teine teema.
Mitsubishi Galant - 2.5 automaat 1997
Honda Civic - 1.4 automaat 1998
Suur mootor ei võrdu suur kiirus. :)

Kasutaja avatar
Sigma
liige
Postitusi: 1047
Liitunud: T Dets 21, 2004 6:40 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sigma » L Nov 14, 2009 10:42 am

krt sigmal on ka sama jama tekkinud, et vahetevahel krt võtab pea 19l/ 100 linnas ja vahetevahel 10-12 linnas ja mineku vahe on ka mindagi nii et vahetevahel uimane, kuid vahetevahel tõmbab väga hästi

siis kui palju võtab siis ei ole minekut ka

krt peab asja küsile võtma,

ma alustan ilmselt nii, et kontrollin temp i andurid ära siis aju (ma isiklikult kahtlustan aju) või kuskil on halb ühendus et vahetevahel annab ühendust vahetevahel mitte

sest sellele aju vist ei ole kuskilt võimalik saada, aju peab toetama TCL ja trace funktsioone mis on vajalikud stabiilsuskontrolli ja veojõu kontrolli jaoks jaoks,

auto käivitub ka ilusti jne, lekkeid nagu pole, ainuke asi mis nagu on et pihustid tirisevad, võibolla mingi teema nende pihustitega, et ei sulgu korralikult ja ei avane ka hästi, (kulunud äkki), sest siin üks päev oli nii et kuni 3500 pöördeni auto lausa kogus, siis 5000 hakkas jõudu tulema 6000 peal oli juba palju jõudu 7000 tiris juba väga hästi ja 7200 käiguvahetus, seda rohkem ei ole olnud

kuna mul teine auto ka siis vahepeal sigma seisis ja pärast seda kohe lust sõita kütust võttis vähe ja minekut oli

ise mõõdan nii et tangin xx liitrit sisse ja siis sõidan nii kaua kuni osuti langeb samasse kohta kus enne tankimist, kuigi seal lõpus langeb sigmal see osuti tohutult aeglaselt aa ikka mingi suurusjärgu saab teada

et selle pea kahekordse kütusekulu erinevuse näeb ära väga kiirelt

sõidustiil on niio et vahetevahel öko ja vahetevahel vajutab ka

ses suhtes on eclipsega parem sõita kuna see über öko ja tirib ka jube hästi


kütused statoili 95 ulitima ja 98 ultima
Mitsubishi sigma 3.0 v6 24v 4ws 151kw (müüdud)
Mitsubishi Eclipse GTS 3g 3.0 v6 24v 160++kw ainuke M/T GTS Eestis (müüdud)
Mitsubishi Galant GTI RS 4wd, 4ws jne jne (müüdud)
Subaru Impreza
BMW 330CD manuaal 200kw

Bullet
Tegija
Postitusi: 1657
Liitunud: R Juul 30, 2004 7:53 am
Asukoht: Märjamaa ja muud euroopa riigid :)
Kontakt:

PostitusPostitas Bullet » L Nov 14, 2009 11:26 am

Kontrolli kindlasti üle kütusepump, kütuse surveregulaator ja pihustid, ühest vigaselt töötavast pihustist juba piisab, et kütusekulu lakke ajada.

kõige lihtsam on see, et uha kaks paagitäit jutti seda pihustite ja küttesüsteemi puhastus ainet läbi (soovitatavalt mingi kvaliteetse kütusega nagu 98 ultima, või sarnane. see pesu võib süsteemi määrdumise korral täitsa imesid teha) üks pudel siis paagitäie kohta. ja kui peale seda on ikka kütuse kulu suur, siis tasub hakata kontrollima lambdat, õhulugejat, aju jne...
Mitsubishist parem on ainult .... kiire Mitsubishi.

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

PostitusPostitas ökosohver » L Nov 14, 2009 6:34 pm

noh mina laadisin 1 kord 95 nitrot ja pärast 95 tavalist, nitro sai väga ruttu otsa... tglt vahest niru bensuga neelab kah... kuigi se puhastusaine värk teeb bensupumbale ka haiget...bensiin tglt määrib...puhastus aine korral aetakse se kuivale... sis on peatselt ka uut pumpa vaja... bensufiltrist se suurt ei olene , omal on mitu aastat endiselt vana filter...kyynalde vahetuse korral on ka alguses kulu laes...summuti rikke puhul, ja siis kaasa arvatud natuke viletsa kvaliteediga bensiin... mineku osas suurt aru saada vähemalt v6 puhul kyll ei ole kui tegemist on viisaka kiirendusega
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

Kasutaja avatar
-V-
liige
Postitusi: 309
Liitunud: R Veebr 02, 2007 9:49 pm
Asukoht: Kuressaare 5268900

PostitusPostitas -V- » L Nov 14, 2009 8:07 pm

Mis kütuselisandit proovida.. igat tanklast ostetud "Super Magic Voodoo Shit Power" toodet eriti ei usaldaks.. keegi Xado kütuse lisandeid on proovinud ? Xado toodete kohta veel midagi halba kuulnud ei ole.. vblla kasutaks seda ?!
Kuressaares pole suurt kütusevalikut ka.. Neste, Olerex, Alexela ja peotäis No-Name tegelasi..
Search Is Your Friend !

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

PostitusPostitas ökosohver » P Nov 15, 2009 11:11 am

tunnistan ausalt .ei ole yhtki lisandit proovinud... on olnud licalt enam kui 2 korda k6rged kulud s6idu kohta ja siis ma licalt... tangin korra kangemat bensiini... ja pärast seda on teema ununenud... ei ole paraku tavaline bensiini mootoriga lada et seda igasuguste lisanditega yle eksperimenteerida...seega ei oska lisandite osas sulle n6u anda...aga käi kasv6i kuskil ylevaatuspunktis ära äkki paneb lambda sul hullu....alusta sellest...
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

muchos

PostitusPostitas muchos » P Nov 15, 2009 8:06 pm

mul kah 99 a galant avance 2,5v6 autom,ja linnas võtab ikka suht palju jah nii 13 kusagil!

Kasutaja avatar
kristjan128
liige
Postitusi: 157
Liitunud: P Juun 05, 2005 5:05 pm
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas kristjan128 » P Nov 15, 2009 11:09 pm

muchos kirjutas:mul kah 99 a galant avance 2,5v6 autom,ja linnas võtab ikka suht palju jah nii 13 kusagil!


Mul samade näitajatega galant ning kulu umbes sama, minumeelest 13l/100km linnas pole palju 2,5l aut kasti kohta. Tehaseandmed peaks ka sarnased olema.
Subaru Legacy 2007

Bullet
Tegija
Postitusi: 1657
Liitunud: R Juul 30, 2004 7:53 am
Asukoht: Märjamaa ja muud euroopa riigid :)
Kontakt:

PostitusPostitas Bullet » P Nov 15, 2009 11:50 pm

-V- kirjutas:Mis kütuselisandit proovida.. igat tanklast ostetud "Super Magic Voodoo Shit Power" toodet eriti ei usaldaks.. keegi Xado kütuse lisandeid on proovinud ? Xado toodete kohta veel midagi halba kuulnud ei ole.. vblla kasutaks seda ?!
Kuressaares pole suurt kütusevalikut ka.. Neste, Olerex, Alexela ja peotäis No-Name tegelasi..


neid black magic voodoo asju ma ise kindlasti ei kasutaks ...ei usu, et need nüüd halvad on, aga lihtsalt eelistan kindlat kvaliteeti.
Isiklikult soovitan Valvoline toodet nagu http://www.valvoline.ee/products/engine ... eaner.html ... hina ja kvaliteedi suhe on hea ning kindlalt toimiv asi.
Mitsubishist parem on ainult .... kiire Mitsubishi.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 91 külalist