paisupaagis jahutusvedelik muliseb

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

piret
Uus Kasutaja
Postitusi: 17
Liitunud: L Aug 15, 2009 11:19 pm
Asukoht: Tallinn, Kesklinn

paisupaagis jahutusvedelik muliseb

PostitusPostitas piret » L Aug 15, 2009 11:42 pm

Auto on 95 aasta Space Runner 1.8.
Juhtus siis täna selline lugu.
Sõitsin siis mina täna mööda maanteed 90km/h ja ühel hetkel oli vaja kiirus lasta umbes 50 peale. Seejärel temperatuurinäidik lõi seieri põhja. Kapoti alla vaadates paisupaagis olev jahutusvedelik mulises täpselt nii nagu keeks aga oli leige ning radikas oli tühi. Ootasin millal kõik maha jahtus ning seejärel täitsin radika veega. Sain siis 30-40km edasi sõita ühtlase kiirusega(ca 90km/h) ja kiiruse alanedes juhtus sama lugu. Ja nii paaril korral.
Kord oli radikas katsudes kuum ja kord vaevalt leige.
Oskab ehk keegi nõu anda, et mis jama mul nüüd autoga juhtus?

Tänan juba ette ära

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sander147 » L Aug 15, 2009 11:49 pm

kui sul igal korral radikast vesi kaob,siis järelikult on kuskil leke. vta kas kõik lõdvikud on korralikud ning ühendus kohad ilusti kinni.
radika korki kontrolli ka,kas tihend seal vahel on terve.

kui need on kõik ok,siis vta kas summutist tuleb valget suitsu,kui tuleb siis kas plokikaas kõver või plokikaane tihend ära ning vesi läheb silindrisse ning sealt edasi sumbutisse.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

piret
Uus Kasutaja
Postitusi: 17
Liitunud: L Aug 15, 2009 11:19 pm
Asukoht: Tallinn, Kesklinn

PostitusPostitas piret » P Aug 16, 2009 12:33 am

Lisaksin veel seda et auto viimasel ajal väriseb ja löriseb imelikult.
Aga miks ta temperatuuri just kiiruse langedes äkitselt põhja tõstab. Sest ühtlasel kiirusel sõites pole häda midagi ja temperatuur on ka normis.

Kasutaja avatar
Janar
Vana olija
Postitusi: 340
Liitunud: K Okt 17, 2007 5:36 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas Janar » P Aug 16, 2009 7:51 am

Kui pika aja peale ta keema läks, kui kiiruse maha lasid? Et lasid kiiruse maha ja kohe läks keema, või peale mõnda aega 50nega sõitmist.

Asi võib olla selles, et radiaatori ventikas ei taha enam töödata ... Kui maanteel 90nega sõita siis on parasjagu niipalju jahutust õhuga, et auto keema ei lähe, aga linnavahel 50nega vuristades on juba ventikat vaja.

Lihtne kontrollida puhtalt kuulmise abiga, kui auto kohapeal käib kuni temperatuuri seier 90ne kanti jõuab, siis peaks ventikas tööle minema.

Muidugi, kui masin mitu korda on juba nii keema läinud, siis võivad ka kaane tihendil vigastused olla ..

Parimat!
Sigma 3.0 V6 24V @ 151kw

piret
Uus Kasutaja
Postitusi: 17
Liitunud: L Aug 15, 2009 11:19 pm
Asukoht: Tallinn, Kesklinn

PostitusPostitas piret » P Aug 16, 2009 9:25 am

Ventikas töötab. Keema läks ta pea kohe kui olin kiiruse alla tõmmanud.

piret
Uus Kasutaja
Postitusi: 17
Liitunud: L Aug 15, 2009 11:19 pm
Asukoht: Tallinn, Kesklinn

PostitusPostitas piret » P Aug 16, 2009 10:57 am

Niisiis vaatasin sumpast tulevat suitsu. Oli teine selline sinakas hall igaljuhul valget ta küll ei meenutanud.
Olen siin igaltpoolt nüüd lugenud et kui plokikaas või plokikaane tihend läbi siis peaks ka õlitase tõusma. On see õige? Igaljuhul õlitase on püsinud endisena.
Üks asi veel. Nüüd siis hommikul lasin autol kohapeal käiata natuke aega ja vaatasime kapoti all olevaid kahte jämedat voolikut. Neid mis radika küljest üks alt ja teine pealt mootorisse lähevad. Need kiskusid hirmus kummi ja kuumaks ennast. Kas peabki nii olema?

Kasutaja avatar
djweix
Vana olija
Postitusi: 365
Liitunud: P Nov 30, 2008 9:58 am
Asukoht: Saaremaa/Välismaa

PostitusPostitas djweix » P Aug 16, 2009 11:00 am

äkki on õhk süsteemis see siis on mullid vahel ja läheb kuumaks
Elu läheb edasi vaikselt kuni leian uue .:MITSUBISHI:.

piret
Uus Kasutaja
Postitusi: 17
Liitunud: L Aug 15, 2009 11:19 pm
Asukoht: Tallinn, Kesklinn

PostitusPostitas piret » P Aug 16, 2009 11:13 am

Aga kuidas seda õhku sealt süsteemist kätte saab ja kuidas see sinna nii järsku tekkida võis?

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sander147 » P Aug 16, 2009 11:44 am

hirmus kummi need voolikud küll minna ei tohiks. sisi jah õhk süsteemis suure tõenäosusega. see kuidas ta sinna läheb,võib olla sellest,kui paisupaagis on vähe vett.radikas olev vesi paisub kuumusel ning üleliigne läheb paisupaaki.paisupaagist osa aurustub ära.ning kui mootor jahtub,siis radikas imeb paisupaagis oleva vee ise tagasi.aga kui seal on vähe vett,siis imeb õhku vee asemel. ja nii koguaeg. ma tavaliselt hoian pool paisupaaki vett täis.kui saab täis sisi läheb ülejäänud ise mööda sellest.

alati ei pruugi plokikaane tihend just sealt katki olla,kus on õli kanal,et ta õli sisse satuks.mõnikord on silindri kõrvalt,ning vesi läheb surve all silindrisse. ning omakorda mootoris olev surve,mis tekib bensiini plahvatusel,läheb vee süsteemi.ning sellest ka torub kummis.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

PostitusPostitas jyrgen72 » P Aug 16, 2009 11:57 am

piret kirjutas:Niisiis vaatasin sumpast tulevat suitsu. Oli teine selline sinakas hall igaljuhul valget ta küll ei meenutanud.
Olen siin igaltpoolt nüüd lugenud et kui plokikaas või plokikaane tihend läbi siis peaks ka õlitase tõusma. On see õige? Igaljuhul õlitase on püsinud endisena.
Üks asi veel. Nüüd siis hommikul lasin autol kohapeal käiata natuke aega ja vaatasime kapoti all olevaid kahte jämedat voolikut. Neid mis radika küljest üks alt ja teine pealt mootorisse lähevad. Need kiskusid hirmus kummi ja kuumaks ennast. Kas peabki nii olema?


Plokikaane tihend võib ära minna ka silindri ja veesärgi vahelt kah,siis see õli taset ei liiguta,aga veesärki lükkab surve sisse ja sellest paisuvad ka need voolikud,enne kui rakendub tööle see rõhutasandus klapike radika korgi sees. üld juhul viitab ikkagi sellele,et su autol on plokikaane tihend ära,või veel kurvem ja kulukam asi see,et plokikaanel või hülsil on mõra sees. seda saaks muidugi kontrollida ka kodustes tingimustes kui on olemas kompressor ja natuke asja jagav tegelane.
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

Kasutaja avatar
Janar
Vana olija
Postitusi: 340
Liitunud: K Okt 17, 2007 5:36 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas Janar » P Aug 16, 2009 12:17 pm

Hakkab küll asi vägisi sinnakanti kõlama, et plokikaas tahab ülevaatamist ja uut tihendit.

Võib kontrollida ka selle asja üle (külma mootoriga) kui radika kork maas ja gaasi anda, kas hakkab nö "purskkaev" .. ehk siis radikast suure hooga vett välja ajama .. siis on suht tõenäoline et tihendi vahelt pääseb silindri surve radikasse .. See selgitaks ka mootori turtsumise

Terv
Sigma 3.0 V6 24V @ 151kw

piret
Uus Kasutaja
Postitusi: 17
Liitunud: L Aug 15, 2009 11:19 pm
Asukoht: Tallinn, Kesklinn

PostitusPostitas piret » P Aug 16, 2009 12:46 pm

Sai siis proovitud käivitada külmast peast ilma radika korgita. Tuli vett välja nagu nõiakaevust. Järelikult siis asi plokikaane tihendis jah?
Nagu ma aru saan siis ei ole vist soovitatav selle autoga enam sõita enne kui tihend ära vahetatud.
Oskab mind veel ehk keegi aidata, et kus saab sellise asja korralikult ja taskukohaselt ära remontida ning palju see mulle maksma võib minna?
Selliseid space runnereid ei liigu just väga palju eestis ja kust peale esinduste veel varuosi võib saada?

Tänud

piret
Uus Kasutaja
Postitusi: 17
Liitunud: L Aug 15, 2009 11:19 pm
Asukoht: Tallinn, Kesklinn

PostitusPostitas piret » P Aug 16, 2009 12:50 pm

Ega juhuslikult space runnerile, space wagoni jupid ei sobi:)

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sander147 » P Aug 16, 2009 12:59 pm

ega tihendi vahetusel just muid juppe vaja lähegi kui uus tihend(a la 200.-), kaane lihvimine(a la 350.-),uus tosool(110.-) ning töömehe raha.

või mis juppe sa silmas pead?
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

piret
Uus Kasutaja
Postitusi: 17
Liitunud: L Aug 15, 2009 11:19 pm
Asukoht: Tallinn, Kesklinn

PostitusPostitas piret » P Aug 16, 2009 1:03 pm

Ma just mõtlesingi seda tihendit ja selle vahetust, et palju see maksma võib minna ja kus seda kõige soodsamalt ja korralikumalt tehakse

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sander147 » P Aug 16, 2009 1:10 pm

oleneb töökojast. 1000-2000.-

tihendi tood ise poest(automaailm ntx), tosooli ostad ka ise(kuigi suure tõenäosusega on töökojal see olemas)

kaas saadetakse lihvimisse(olenevalt linnast) Pärnus on üks koht kus me käime(nime ei mäleta) Tallinnas on OÜ Tõukur ntx, ning veel paljusid.

otsi eelnevatest teemadest kus keegi remonti tegemas on käinud. halva mainige on Jaapaaniauto OÜ vms.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

piret
Uus Kasutaja
Postitusi: 17
Liitunud: L Aug 15, 2009 11:19 pm
Asukoht: Tallinn, Kesklinn

PostitusPostitas piret » K Aug 26, 2009 3:36 pm

Täna tuli siis välja et ühes silindris pidi vesi sees olema.
Nüüd soovitataks parem uus mootor romulast muretseda, kui vana hakata parandama. Pidi rahaliselt odavam olema.

See siis lihtsalt teadmiseks, oehh.

Kasutaja avatar
Janar
Vana olija
Postitusi: 340
Liitunud: K Okt 17, 2007 5:36 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas Janar » K Aug 26, 2009 5:43 pm

Kui vesi silindris, siis se ainult kinnitab seda et tihend läbi :)

Idee järgi ei tohiks remondis muud midagi muutuda, tihend on seega läbi sellest kohast mis on silindri ja veesärgi vahel ....

Võibolla sattusid lihtsalt nii kallisse remondikohta? Et tihendi vahetus ja kaane lihv nii ulme kallis, et soovitati uut mootorit ...
Sigma 3.0 V6 24V @ 151kw

piret
Uus Kasutaja
Postitusi: 17
Liitunud: L Aug 15, 2009 11:19 pm
Asukoht: Tallinn, Kesklinn

PostitusPostitas piret » K Aug 26, 2009 6:01 pm

Töökojaks on Autotall 59.

Bullet
Tegija
Postitusi: 1657
Liitunud: R Juul 30, 2004 7:53 am
Asukoht: Märjamaa ja muud euroopa riigid :)
Kontakt:

PostitusPostitas Bullet » K Aug 26, 2009 6:05 pm

Mootori vahetus plokikaane tihendipärast :shock:
ja mina juba arvasin, et remondi töökojad ei suuda mind enam millegagi üllatada :D njahh eks neid nais (tuletan kasutaja nimest) on ennemgi tursaks üritatud tõmmata.

kaan lihvimisse, uus tihend vahele ja ongi olemas ... ja seda mingi tuhande krooni eest (võimalik, et saab ka odavamalt isegi).
Mitsubishist parem on ainult .... kiire Mitsubishi.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 88 külalist