piret kirjutas:Täna tuli siis välja et ühes silindris pidi vesi sees olema.
Nüüd soovitataks parem uus mootor romulast muretseda, kui vana hakata parandama. Pidi rahaliselt odavam olema.
See siis lihtsalt teadmiseks, oehh.
piret kirjutas:Täna tuli siis välja et ühes silindris pidi vesi sees olema.
Nüüd soovitataks parem uus mootor romulast muretseda, kui vana hakata parandama. Pidi rahaliselt odavam olema.
See siis lihtsalt teadmiseks, oehh.
bullet kirjutas:Mina soovitan sulle soojalt, et too seal se auto sealt töökojast ära ja kui võimalik siis vii see Pärnusse Jaani juurde (see sama kes just üleval postitas "jaan mmc") ja tead, et saad kvaliteetse töö väga mõistliku hinnaga.
rnahkur kirjutas:piret kirjutas:Täna tuli siis välja et ühes silindris pidi vesi sees olema.
Nüüd soovitataks parem uus mootor romulast muretseda, kui vana hakata parandama. Pidi rahaliselt odavam olema.
See siis lihtsalt teadmiseks, oehh.
Krt, kui ei oleks veekahjustusega mootorist pärinevat pooleks läinud kepsu näinud, siis suhtuks ka sellisesse juttu kui mulasse. Keps ise seisab Tartu TopParts'i leti peal ja pärineb ühe Jeep Grand Cherokee seest, millel oli ka mõnda aega jahutusvedelik silindrisse pääsenud. Ilmselt on ka remondikoha praktikas midagi sellist ette tulnud...
rnahkur kirjutas:piret kirjutas:Täna tuli siis välja et ühes silindris pidi vesi sees olema.
Nüüd soovitataks parem uus mootor romulast muretseda, kui vana hakata parandama. Pidi rahaliselt odavam olema.
See siis lihtsalt teadmiseks, oehh.
Krt, kui ei oleks veekahjustusega mootorist pärinevat pooleks läinud kepsu näinud, siis suhtuks ka sellisesse juttu kui mulasse. Keps ise seisab Tartu TopParts'i leti peal ja pärineb ühe Jeep Grand Cherokee seest, millel oli ka mõnda aega jahutusvedelik silindrisse pääsenud. Ilmselt on ka remondikoha praktikas midagi sellist ette tulnud...
piret kirjutas:Mulle räägiti seal et plokikaas olevat oksüdeerunud vms. Ja miski mõra olevat seal sees ning selle keevitamine minevat maksma ilmatuma summa. Ei tea kui tõsi see võib olla. Aga kuna ma ei jaga ju ise kapoti alusest midagi ju ma siis pean neid uskuma. Või mis?
jaan mmc kirjutas:
Plokikaane tihendi enamlevinud hälve on leke õlitus (surve) kanalist et seda ärahoida on soovitav osta tihend mille õlitus kanali avale on liimitud õlirõhule vastupidav kummi ääris. Ääristki võiks enne tihendi paigaldamist hermeetikuga täiendavalt töödelda et hermeetilisus oleks garanteeritud
sander147 kirjutas:töö maksumus peaks ikka jääma mõistuse piiridesse,ehk siis eriti julmalt pannes pool sellest.tglt ikka alla selle kõvasti.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 17 külalist