ega minu juttu ju jälle keegi läbi ei lugenud
:D
nii saadki mootori puhtaks ilma, et midagi väga maksaks ... need pesuained maksavad statoilis mõlemad mingi 70.- eeki ja ülejäänu on ju oma aeg juba (äkki leida mõne sõbra, kellel survekas on) karteri põhja ja klapikambri kaane ära keeramine ka just auto luksepa pabereid ei nõua.
Ok hea oleks, kui kuhugi kanali peale ka saaksid (nii lihtsam mootorit seest pesta).
miks Sander sul seda mootorisisepesu kohe teha ei soovitanud oligi selleks, et kui seal on selline "sopp" praegu seinteküljes, siis mootori pesu kisub selle kohe lahti ja kui praegu mootor kottis ei ole, siis pärast on ta seda kindlasti, sest selline sitt ummistab sul kõik kanalid ära.
selleks, et nii ei juhtuks tulebki see minu räägitu mängu, et lased ennem suurema survekaga ära.
pärast seda su mootor läigib nagu noor jumal ja on välimuselt nagu tutikas.
See mis ma rääkisin tagasiviimisest oli selle mõttega, et kui mootori pestud saad ja uus õli on sees, alles siis sa hakkad neid hääli õieti kuulma ... ja kui ikka klõbiseb ja koliseb mootor sees, siis kas sa viitsid kohe oma äsja ostetud autot paarikümmne kiloga remontima hakata?
selleks ütlesingi, et mis on sinu võimalused.
muidugi ei pea kohe asi olema nii hul kui rääkida (alati on parem mustem stsenaarium läbi mõelda ja tore on ju kui see pärast nii hull ei ole) võib ka nii olla, et pesed mootori ära ja asi nurrub nagu kassipoeg
Mitsubishist parem on ainult .... kiire Mitsubishi.