Galant 2.5 automaat. Mootori õli probleem.

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

wahtul
liige
Postitusi: 36
Liitunud: E Mai 12, 2008 7:27 pm
Asukoht: Tallinn, aegajalt Põltsamaa
Kontakt:

Galant 2.5 automaat. Mootori õli probleem.

PostitusPostitas wahtul » R Aug 14, 2009 5:00 pm

Tere,

Olen siin foorumis uus. Täna ostsin endale elu teise Galandi.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 32990175ce

Suur mure siis järgmine.
Auto muidu heas korras, AGA. Ma pole eriline autotundja ning ei suvatsenud ülipõhjalikult kontrollida lasta enne ostu.
Nüüd siis öeldi, et mootor on sitta täis. Paar eluagset automeest ütlesid, et selline tunne, et autol pole kunagi õli vahetatud. Tõepoolest näen ka ise, et korki maha keerates on juba korgi küljes must sodi.
Need paar tuttavat vangutasid ainult päid.

Ma ei tea, mida ette võtta.
Üks plaan on, et lähen müüa juurde tagasi ja vastandan temaga, et mis nüüd saab. Olen põhimõtteliselt tarbijakaitseni välja minema.

Kas sellise mootoriga on veel midagi teha.

Hetkel veel ta töötab. Ülevaatustki anti 2 aastat.

Korraks hakkas õlituli ka 5 km põlema.

Ühesõnaga igavene jama, eks osa enda süü ka.
Oleks väga tänulik, kui keegi arvamust avaldaks.
Ma ei suutnud üks ühele varasemaid teemasid leida.

Ette tänades,
T

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sander147 » R Aug 14, 2009 5:05 pm

mis mõttes sitta täis mootor? millest nad seda järeldavad?

see sitt korgi külge koguneb nii või naa.ise puhastan seda tihedamini kui õlivahetusvälp on.

mui moto vaikselt tuksub,ülemääraseid helisid pole,siis peaks enam-vähem ok olema.mootori sisse ei näe meist keegi
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
djweix
Vana olija
Postitusi: 365
Liitunud: P Nov 30, 2008 9:58 am
Asukoht: Saaremaa/Välismaa

PostitusPostitas djweix » R Aug 14, 2009 5:13 pm

mootori sisepesu ja õlivahetus peaks aitama :)
Elu läheb edasi vaikselt kuni leian uue .:MITSUBISHI:.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sander147 » R Aug 14, 2009 5:23 pm

sisepesu ei soovitaks. kui karteri põhjas on mingeid jäätmeid vms, mis koguneb ajapikku,siis see tuleb pesu käigus lahti ning võib ummistada mõne kanali.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
djweix
Vana olija
Postitusi: 365
Liitunud: P Nov 30, 2008 9:58 am
Asukoht: Saaremaa/Välismaa

PostitusPostitas djweix » R Aug 14, 2009 5:27 pm

aga siis ennem karteri põhi alt ära ja korralikult puhtaks see pole ka väga suur töö
Elu läheb edasi vaikselt kuni leian uue .:MITSUBISHI:.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sander147 » R Aug 14, 2009 5:37 pm

siis saab juba loksutada kepse, ega saaled ära pole.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas Zafari » R Aug 14, 2009 5:42 pm

jah see variant oleks mõistlik et karteri põhi alt ära, puhtaks ja siis korralik mootori sisepesu. profülaktilises mõttes ei ole selles midagi halba. ära lihtsalt endale hinnaga liiga teha lase selle asja puhul.

Kus Eesti otsas muidu paikned?
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Bullet
Tegija
Postitusi: 1657
Liitunud: R Juul 30, 2004 7:53 am
Asukoht: Märjamaa ja muud euroopa riigid :)
Kontakt:

PostitusPostitas Bullet » R Aug 14, 2009 6:02 pm

karteri põhi alt ära ... pritsi mootori välipesu ainega kogu see jama üle lase seista, et lahti sulaks ja siis pese survekaga puhtaks ... sama toiming tee ka üleval, keerad klapikambri kaane maha, pihustad pesuainega kokku ja lased survekaga muhtaks. siis lappad mootori kokku paned uue õli koos mootori sisepesu ainega ja lased tal kohapeal tiksuda mingi 15 minti ja lased selle jama välja. siis vahetad õlifiltri ära, paned täissündi sisse ja jääd lootma, et kuhugi kanalitesse mingit sitta sisse ei jäänud.

kui jah karteripõhi on alt ära, siis kontrolli ka kindlasti saaled ära, sest need võivad juba tõenäoliselt peetis olla, kui õliga sellised probleemid on olnud.
kui nii ongi, siis mina viiksin auto platsile tagasi, sest see on varjatud puudus ja sellisel juhul kohustab võlaõigus seadus auto 14 päeva jooksul peale lepingu sõlmimist auto tasasi võtma.
Mitsubishist parem on ainult .... kiire Mitsubishi.

wahtul
liige
Postitusi: 36
Liitunud: E Mai 12, 2008 7:27 pm
Asukoht: Tallinn, aegajalt Põltsamaa
Kontakt:

PostitusPostitas wahtul » R Aug 14, 2009 7:51 pm

Selles mõttes sitta täis, et korgi põhja küljes on sodi ja kui sõrmega tõmmata augu äärest siis sõrme külge jääb ka igasugust jama.

Arvati, et saaled hääli ei tee, küll aga klõbiseb aegajalt ülevalpool midagi muud.

Kus seda mootoripesu teha saab ja kui palju rahatähti see maksta võib?
Olen varasematest foorumitest lugenud selle kohta ning selle koha pealt on arvamused kaheks jagunenud, ühed soovitavad, teised mitte.
Milline hind on liiga tegemine?

Sander147, kui sa sisepesu ei soovitaks, mida sa siis selle asemel soovitaks?
Kas on üldse mingeid variante, mis ei sisalda auto tagasiviimist/mahakandmist?

Homme lähen Tartusse autoplatsile seda värki näitma ja nendelt küsima, et mis nüüd siis saab? Edasine oleneb nende vastutulelikkusest.

Kui kellelgi on huvi/soovi/viitsimist enne autot vaadata, siis andke aga teada. Homne marsruut on mul Sangaste-Otepää-Tartu. Järgmine nädal juba Tallinna minek, tahaks enne seda asjades selgusele ja lahenduse saada. Huvilistel helistada 5161150

Suured tänud teile, kes te siiamaani vastanud olete :D
Viimati muutis wahtul, R Aug 14, 2009 8:54 pm, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas Zafari » R Aug 14, 2009 7:57 pm

mootori sisepesu võid teha siis kui karteri alt ära võtad selle vähemalt eraldi puhtaks teed. Ilma selleta tekib võimalus kus kogu sitt ei tule põhja küljest lahti, hiljem aga mingid tükid sealt eemalduvad ja võivad õlikanalid ära ummistada millele järgneb mootori kap. remont :(
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Bullet
Tegija
Postitusi: 1657
Liitunud: R Juul 30, 2004 7:53 am
Asukoht: Märjamaa ja muud euroopa riigid :)
Kontakt:

PostitusPostitas Bullet » R Aug 14, 2009 10:32 pm

ega minu juttu ju jälle keegi läbi ei lugenud :D:D

nii saadki mootori puhtaks ilma, et midagi väga maksaks ... need pesuained maksavad statoilis mõlemad mingi 70.- eeki ja ülejäänu on ju oma aeg juba (äkki leida mõne sõbra, kellel survekas on) karteri põhja ja klapikambri kaane ära keeramine ka just auto luksepa pabereid ei nõua.
Ok hea oleks, kui kuhugi kanali peale ka saaksid (nii lihtsam mootorit seest pesta).

miks Sander sul seda mootorisisepesu kohe teha ei soovitanud oligi selleks, et kui seal on selline "sopp" praegu seinteküljes, siis mootori pesu kisub selle kohe lahti ja kui praegu mootor kottis ei ole, siis pärast on ta seda kindlasti, sest selline sitt ummistab sul kõik kanalid ära.

selleks, et nii ei juhtuks tulebki see minu räägitu mängu, et lased ennem suurema survekaga ära.

pärast seda su mootor läigib nagu noor jumal ja on välimuselt nagu tutikas.

See mis ma rääkisin tagasiviimisest oli selle mõttega, et kui mootori pestud saad ja uus õli on sees, alles siis sa hakkad neid hääli õieti kuulma ... ja kui ikka klõbiseb ja koliseb mootor sees, siis kas sa viitsid kohe oma äsja ostetud autot paarikümmne kiloga remontima hakata?
selleks ütlesingi, et mis on sinu võimalused.
muidugi ei pea kohe asi olema nii hul kui rääkida (alati on parem mustem stsenaarium läbi mõelda ja tore on ju kui see pärast nii hull ei ole) võib ka nii olla, et pesed mootori ära ja asi nurrub nagu kassipoeg :)
Mitsubishist parem on ainult .... kiire Mitsubishi.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sander147 » R Aug 14, 2009 10:39 pm

tee nii nagu me kolm: Zafari,Bullet ja mina öelnud oleme. siis raudne laks et asi korralik.

edu sulle.eks anna infi kuidas edeneb
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas Zafari » R Aug 14, 2009 10:45 pm

aga mina ei saa sellest aru kuidas nii vanale autole 2a ülevaatus anti???
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sander147 » R Aug 14, 2009 10:55 pm

Zafari kirjutas:aga mina ei saa sellest aru kuidas nii vanale autole 2a ülevaatus anti???



tegelikult on see kõik formuleerimise küsimus. anti tglt 1.5 aastat,kuna esmane reg Eestis. olen näinud küll selliseid autosid,mis osteti see juuni,ning ÜV alles 2011 nov. nr lõpp on 9. eriti haige oleks ju 2x aastas ÜV-l käia.

ntx sõbra ema autol on nii. nr 579 kuid ÜV järgmine juuni.ning passi läheb ka ülejärgmiseks ÜV-ks 2011 nov.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

wahtul
liige
Postitusi: 36
Liitunud: E Mai 12, 2008 7:27 pm
Asukoht: Tallinn, aegajalt Põltsamaa
Kontakt:

PostitusPostitas wahtul » L Aug 15, 2009 6:43 am

Hommik,

Tänud selgituse eest.

Kas oleks teil soovitada mõnda kohta Tartus, kes laupäeval sellist puhastamise teenust pakuks. See ise jauramine pole eriti variant, kuna minu teadmised autodest on väga piiratud ning Lõuna-Eesti kandis pole ka tutvusi nii palju.

Arvan, et kui ma mingit kohta enne ei leia, siis lähen autopoe juurde ning pakun neile sellise ajsade kulgemise välja, et teeme selle puhastuse variandi ja kui siis selgub, et ikka on mootor rikutud, siis läheb tants edasi võlaõigusseaduse järgi.

Mis arvate, ka snii oleks mõistlik? Kui keegi ikka sooviks täna veel masinat kuulata/näha, siis 5161150

Kasutaja avatar
taavik
klubi liige
Postitusi: 2023
Liitunud: K Mai 16, 2007 1:19 pm
Asukoht: Kesk-Eesti
Kontakt:

PostitusPostitas taavik » L Aug 15, 2009 8:03 am

Põhimõtteliselt pole palju kohti avatud. Silberauto on avatud 10.00-15.00. Helista sinna ja uuri, teeninduse nr. on 730 0792
Viimati muutis taavik, L Aug 15, 2009 9:02 am, muudetud 1 kord kokku.

wahtul
liige
Postitusi: 36
Liitunud: E Mai 12, 2008 7:27 pm
Asukoht: Tallinn, aegajalt Põltsamaa
Kontakt:

PostitusPostitas wahtul » L Aug 15, 2009 8:26 am

tänud, arvasin ise ka, et Silber on mõistlik koht kuhu minna.
Asun nüüd sinna teele.

Jätkuvalt, kui kellelgi on soovi asja vastu huvi tunda/vaadata/uurida/puurida, siis 5161150

Bullet
Tegija
Postitusi: 1657
Liitunud: R Juul 30, 2004 7:53 am
Asukoht: Märjamaa ja muud euroopa riigid :)
Kontakt:

PostitusPostitas Bullet » L Aug 15, 2009 11:14 am

võiks üle vaadata kül, aga Raplamaa ja Tartumaa vahe on liiga pikk :(
Mitsubishist parem on ainult .... kiire Mitsubishi.

wahtul
liige
Postitusi: 36
Liitunud: E Mai 12, 2008 7:27 pm
Asukoht: Tallinn, aegajalt Põltsamaa
Kontakt:

PostitusPostitas wahtul » L Aug 15, 2009 10:29 pm

Nii...

Konsulteerisin siin veel paari tuttavaga, kes on aastaid remondiga seotud olnud ning ka Silberautoga.

Olukord: Õli vahetatud, sees poolsünt. Umbes 1000km järel vahetan uuesti ja siis vaatan edasi. Igatahes hetkel on veel minig jama mootori seinte küljes, kui sisse vaadata korgi augu kaudu.
Klõbin on kadunud. Muid mootori anomaaliaid nagu pole.

Ainuke uus veidrus on, et käigukast võib aegajalt kolmandalt neljandale kuidagi järsku vahetada. Must stsenaarium ilmselt näeb ette mitmetesse kilokroonidesse ulatuvat remonti..

Ootan järgmise vahetuseni pöidlad pihus.
Ei taha eriti autost loobuda, kunag olen ammu sellist tahtnud ning ülejäänud masin on endiselt heas korras.

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

PostitusPostitas ökosohver » P Aug 16, 2009 12:54 pm

no... kui ta seda sul teeb et veidrad vahetused pakun et kylmaga... siis ned kastid ongi imelikult.... teinekord varu +10 min aega pane auto sooja.. kui mootori temperatuuri kella peal seier t6useb vaikselt pane P > N peale... oota kui temp on töö soe ja siis proovi kulgema hakata... kui ta kogu aeg lollitab... siis ilmselt juba ka koha pealt minek on n6ksuga pidur all hoides... vahetus momendid on ka järsud.... siis vaata mis 6li tase ka näitab...käigukasti 6litase... seegi varras kapoti all ;) kui sa ei saa aru kas on v6i mis on siis peale s6itu jäta auto umb tunnikeseks seisma ja siis tiri varras välja... peaks olema varta peal all HOT ja COLD tähised + kriipsud v piirid... kui COLd tähisega piirini sul 6litase ei ulatu siis kas A): lase nt õli ära vahetada. v6i B:) uuri mida sinna varem sisse pandi ja pane törts juurde:) mitte nii et yle ajab aga noh... 100g v tiba rohkem;)
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 81 külalist