Nii,
Autol on siis mootor korda tehtud. Raha kulus natuke üle 8000.-
"Jahutussüsteemi kontroll+klapikammbri kaan maha-kontroll-peale 1h 395.-
Karteripõhi alt-puhastamine,õlivõtturi puhastamine ,saalede kontroll 2h
790.-
Tosool 1l 55,20.-
Pisitarvikud(karteripõhja liim) 100.-
Read kokku:1340.-
Teha:
vahetada veepump 835.- vahetus ca 3,0h 1185.-
Klapikambrikaaned maha (tagumise vahetuseks sisselaskekollektor
maha),vahetada tihendid(340.-x2)puhastada -kokku ca 3,5h 1382.- (sisaldab
õlide vahetamist)
Uus õli sisse(5w40) koos puhastusainega,lopudada . Uus õli koos
filtriga.kokku 1655.-
Tosool roheline ca6l 330.-
Kokku 6067.-"
Mingeid klõbinaid ja muid anomaaliad ei ole.
Autoaed asjast oluliselt ei huvitunud.
ma palusin neil kompenseerida ainult mootoripesu 3000.- krooni suuruses aga peale selle ütlemist minuga enam ühendust ei võetud.
Kui neile esimest korda kirjutasin ja rääkisin, siis vesteldi küll ja lootsin, et isegi on ehk mõistlikud inimesed ja hoolivad enda mainest ning ma oleksin asja positiivseks pööranud. hetkel ma end kuigi positiivselt küll ei tunne.
Autoaia trikk oli selles, et reaalselt müüs masina mulle eraisik ning sellisel juhul igasugused tarbijakaitsed asjasse ei sekku. Soovi korral võib ainult kohtusse minna.
Sepa autopoest oli siis müüjaks Aarne Lossman, kellega hilisemast vestlusest mulle jäigi lootus, et on mõistlik mees ja tuleb kuidagi vastu, aga seda ei juhtunud.
Ühesõnaga, kui ostate autot, siis vaadake hoolega kelle käest ostate.
Kui see on juriidiline isik, siis on hilisemaid probleeme lihtsam lahendada kaasates sellega tarbijakaitse institutsioone.
Kui ostate eraisiku käest, siis parem olge mehaanik ning hinnake ise autot või viige kas või teisest Eesti otsast auto kontrollülevaatusele Allauto-sse. Seal vaadatakse ikka iga väikese pirni ja elektrilisani masin üle.
Allauto töötaja näitas mulle pilte ka, mis nad sealt mootorist leidsid. Ikka mõnus pasakihi all oli.. mõnusa. Aga õnnestus jaole saada, saaled (misiganes need ka pole) pidid korras olema.
Ühesõnaga jah, selline lugu. Järgmine kord jälle targem.
Ah jaa, ma viisin oma arust ta Tartus ka mingisugusele ülevaatusele. Siia
www.aperon.ee
No 500.- krooni eest ei tehtud ikka mittemidagi. Kontrolliti heitgaase ja mingi ilma diktsioonita tüüp liigutas natuke veermikku ja teatas, et tagumine amort on läbi, mis Allautos hilisemal vaatlusel osutus valeks.
Sinna kohta ma ei soovita minna!
Kuulsas DIA-s ütles üks suht sõbralik tegelane kohe välja, et neil pole Galandiga eriti midagi teha. Hindasin tema otsekohesust.
Proovin kunagi varsti pildid ka teha ja üles panna. Suht nõme näeb masin välja ilma valuvelgedeta, aga raha on hetkeks otsas.
Igavene romaan sai nüüd, aga ehk see aitab teisi tulevikus. Pidage meeles, teie tulevased tegemata vead läksid mulle maksma 8 kilo. Nii et kes siit õpib midagi, paluks ühe Rock õlle mulle välja teha.
Aamen.
Galant '97 autom. 2.5 V6 120 kw
enne:
Ford Mondeo '95 autom. 1.8 85 kw univ.
Toyota Corolla '88 man. 1.3 55 kw, luukpära.
Galant '97 man. 2.0 100 kw univ.
Suzuki Baleno '96 man. 1.6 73kw univ.
Nissan Sunny '92 man. 1.6 66 kw univ.