Galant 2.5 automaat. Mootori õli probleem.

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

PostitusPostitas ökosohver » K Aug 19, 2009 4:23 pm

jube kyll ses m6ttes et nii v6ib iga autosoovija paraja tynga saada eriti kui tglt on täitsa v6imalik et ostetakse kokku liikuvaid autosi mis v6ivad olla väikeste riketega... sinu oma siis 1 nende marginaalidest loodan vaid et saad oma masina jonksu ja vähem rahakotti tyhjendavaid kilumeetreid
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Ducati » E Aug 24, 2009 7:33 am

Automaat kasti õli kohta ma oskan öelda ,et see just odav lõbu ei ole küll... sinna läheb väga peen asi sisse... ja liiter on 200+ EEK ja ametlikult peak sinna 7,2L minema kui mälu ei peta... 7L oli kindlasti...
Samas kõike kastist nagunii kätte ei saa.... ise sain 6L sinna sisse millegiga... Ja vaata ,et mootoris kasutad 5W40 õli... ja õlil ning õlil on vahe. Ennem kasutasin paljukiidetud BMW/Audidel kasutatavat AcDelco õli... mootor klõbises mis kole... peale Havolini panekut klõbin kadunud...

wahtul
liige
Postitusi: 36
Liitunud: E Mai 12, 2008 7:27 pm
Asukoht: Tallinn, aegajalt Põltsamaa
Kontakt:

PostitusPostitas wahtul » E Aug 24, 2009 8:05 am

See automaatkasti asi jääb natuke tuleviku poole, kuna ta mingeid muid anomaaliad ei ilmuta. Aga tänud info eest.

Mootoris on siiamaani soovitatud poolsünti, nende tähiste/numbrite kohta ei oska ma midagi öelda. Ma tunnen auto küljes rooli ja rattad ära, see on naljaga pooleks enamvähem kõik :?

Need kohad, mis siiamaani on õli mul vahetanud, on ilmselt pannud ikkagi adekvaatset tuntud õli sisse.
Galant '97 autom. 2.5 V6 120 kw
enne:
Ford Mondeo '95 autom. 1.8 85 kw univ.
Toyota Corolla '88 man. 1.3 55 kw, luukpära.
Galant '97 man. 2.0 100 kw univ.
Suzuki Baleno '96 man. 1.6 73kw univ.
Nissan Sunny '92 man. 1.6 66 kw univ.

rnahkur
liige
Postitusi: 128
Liitunud: L Juul 07, 2007 6:58 pm
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas rnahkur » E Aug 24, 2009 9:08 am

Pole küll kursis Galandi kastiga, aga kui sel kastiõlil ikka mõõtevarras on, siis saab natuke ka selle järgi kasti seisukorda hinnata. Tõmba varras välja ning pööra tähelepanu õli seisundile. Korras õli on läbipaistev ning punane, kergelt pruunikas toon viitab juba vahetusvajadusele ning kui juba päris tökat on, siis siva-siva vahetama. Nuusuta õli, kui sel on kärsahaisu tunda, siis on varsti lootust kasti remontida. Liiga kõrge õlitase ei tõota ka head - seda valatakse üle normi, et varjata kasti vigu ning sepa autopood on selles suhtes eriti kuulus (omad kogemused - Firebirdi TH700 sisse läks peale vahetamist ca. 1.5l vähem õli, kui välja tuli, peale selle kast vahetamisel nõksutab, auto pärineb ka Sepa aiast).

Üldiselt Sepa poest tasub autot osta ainult siis, kui tead, mida ostad - olen seal päris mitmeid kärusid vaatamas käinud ning kuulutusel ilusana tundunud auto on tegelikult viimane ront. Õnneks on nad ka suht varmad hinda vastavalt leitud puudustele korrigeerima. Hobiauto võib sealt osta, igapäevasõidukit vaataksin vist ise pigem kusagilt mujalt.

Edu igatahes nendega kemplemisel :)
___________________

'99 Mitsubishi Colt 1.3
'91 Pontiac Firebird 305 CID TBI

wahtul
liige
Postitusi: 36
Liitunud: E Mai 12, 2008 7:27 pm
Asukoht: Tallinn, aegajalt Põltsamaa
Kontakt:

PostitusPostitas wahtul » E Aug 24, 2009 9:24 am

Ah või selline lugu. No, peale mootorit võtan kasti ette.

Ma üldiselt proovisin leida infot selle Sepa kohta eelnevalt, aga kuskil mingit negatiivset juttu nagu polnud internetis küll kirjas.

Sellel nädalal saab selgeks, kas mul hakkab olema põhjust neid maapõhja manada või nad ikkagi liigutavad ennast selles suunas, et vähemalt osaliselt kompenseerida selle mootori päästmist.

Kunagi hiljem kirjutan täpse õpetuse, kuidas autot osta. Lihtsalt tuleb vältida minu vigade tegemist..
Galant '97 autom. 2.5 V6 120 kw

enne:

Ford Mondeo '95 autom. 1.8 85 kw univ.

Toyota Corolla '88 man. 1.3 55 kw, luukpära.

Galant '97 man. 2.0 100 kw univ.

Suzuki Baleno '96 man. 1.6 73kw univ.

Nissan Sunny '92 man. 1.6 66 kw univ.

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Ducati » T Aug 25, 2009 7:53 pm

Mis siis selle asja kokkuvütteks võib öelda.
Usalda AGA kontrolli!

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

PostitusPostitas ökosohver » N Aug 27, 2009 11:49 pm

ot aga kuda sis olukord on_? häid uudiseid ka... ma tahaks just siin eesk6neleja jutule pihta saada et mis kl6bises enne ja peale 6li vahetust`??? omal seni täissyndina sees olnud nii mobil1 ,addinol, diamond kui ka motul ei kaodanud mul seda pikka t6ukuritiksu mootori soojenedes aga mis seal veel siis tiksus millele 6li vahetus ära kaotas?


sinule niipalju et loodame et saad oma masina korda ikka...
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Ducati » R Aug 28, 2009 6:43 am

Mul oli nii ,et täpselt nagu 1 tõukur oleks peetis olnud. Käis selline väike tiksumine tuli ja kadus vahest aga enamusajast oli ta koguaeg ikkagi olemas. Aga jah Havolin 5W40 ja ei ühtegi tiksu enam.

wahtul
liige
Postitusi: 36
Liitunud: E Mai 12, 2008 7:27 pm
Asukoht: Tallinn, aegajalt Põltsamaa
Kontakt:

PostitusPostitas wahtul » R Aug 28, 2009 1:25 pm

Olukord pole kiita. Ilmselt müüjalt raha ei saa. Tegelen vana masina müügiga ja siis remondin Galandi ära.

Siiamaani klõbina kohta nii palju, et kui see mul tekkis ja siis päev hiljem vahetati õli ära(poolsünt) siis nagu selle klõbina poolest enam probleeme ei olnud.
Galant '97 autom. 2.5 V6 120 kw

enne:

Ford Mondeo '95 autom. 1.8 85 kw univ.

Toyota Corolla '88 man. 1.3 55 kw, luukpära.

Galant '97 man. 2.0 100 kw univ.

Suzuki Baleno '96 man. 1.6 73kw univ.

Nissan Sunny '92 man. 1.6 66 kw univ.

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

PostitusPostitas ökosohver » L Aug 29, 2009 1:05 pm

et enam ei klõbise?
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

wahtul
liige
Postitusi: 36
Liitunud: E Mai 12, 2008 7:27 pm
Asukoht: Tallinn, aegajalt Põltsamaa
Kontakt:

PostitusPostitas wahtul » R Sept 04, 2009 1:44 pm

Nii,

Autol on siis mootor korda tehtud. Raha kulus natuke üle 8000.-

"Jahutussüsteemi kontroll+klapikammbri kaan maha-kontroll-peale 1h 395.-
Karteripõhi alt-puhastamine,õlivõtturi puhastamine ,saalede kontroll 2h
790.-
Tosool 1l 55,20.-
Pisitarvikud(karteripõhja liim) 100.-
Read kokku:1340.-

Teha:
vahetada veepump 835.- vahetus ca 3,0h 1185.-
Klapikambrikaaned maha (tagumise vahetuseks sisselaskekollektor
maha),vahetada tihendid(340.-x2)puhastada -kokku ca 3,5h 1382.- (sisaldab
õlide vahetamist)
Uus õli sisse(5w40) koos puhastusainega,lopudada . Uus õli koos
filtriga.kokku 1655.-
Tosool roheline ca6l 330.-
Kokku 6067.-"

Mingeid klõbinaid ja muid anomaaliad ei ole.

Autoaed asjast oluliselt ei huvitunud.
ma palusin neil kompenseerida ainult mootoripesu 3000.- krooni suuruses aga peale selle ütlemist minuga enam ühendust ei võetud.
Kui neile esimest korda kirjutasin ja rääkisin, siis vesteldi küll ja lootsin, et isegi on ehk mõistlikud inimesed ja hoolivad enda mainest ning ma oleksin asja positiivseks pööranud. hetkel ma end kuigi positiivselt küll ei tunne.

Autoaia trikk oli selles, et reaalselt müüs masina mulle eraisik ning sellisel juhul igasugused tarbijakaitsed asjasse ei sekku. Soovi korral võib ainult kohtusse minna.

Sepa autopoest oli siis müüjaks Aarne Lossman, kellega hilisemast vestlusest mulle jäigi lootus, et on mõistlik mees ja tuleb kuidagi vastu, aga seda ei juhtunud.

Ühesõnaga, kui ostate autot, siis vaadake hoolega kelle käest ostate.
Kui see on juriidiline isik, siis on hilisemaid probleeme lihtsam lahendada kaasates sellega tarbijakaitse institutsioone.

Kui ostate eraisiku käest, siis parem olge mehaanik ning hinnake ise autot või viige kas või teisest Eesti otsast auto kontrollülevaatusele Allauto-sse. Seal vaadatakse ikka iga väikese pirni ja elektrilisani masin üle.
Allauto töötaja näitas mulle pilte ka, mis nad sealt mootorist leidsid. Ikka mõnus pasakihi all oli.. mõnusa. Aga õnnestus jaole saada, saaled (misiganes need ka pole) pidid korras olema.

Ühesõnaga jah, selline lugu. Järgmine kord jälle targem.

Ah jaa, ma viisin oma arust ta Tartus ka mingisugusele ülevaatusele. Siia www.aperon.ee
No 500.- krooni eest ei tehtud ikka mittemidagi. Kontrolliti heitgaase ja mingi ilma diktsioonita tüüp liigutas natuke veermikku ja teatas, et tagumine amort on läbi, mis Allautos hilisemal vaatlusel osutus valeks.
Sinna kohta ma ei soovita minna!
Kuulsas DIA-s ütles üks suht sõbralik tegelane kohe välja, et neil pole Galandiga eriti midagi teha. Hindasin tema otsekohesust.

Proovin kunagi varsti pildid ka teha ja üles panna. Suht nõme näeb masin välja ilma valuvelgedeta, aga raha on hetkeks otsas.

Igavene romaan sai nüüd, aga ehk see aitab teisi tulevikus. Pidage meeles, teie tulevased tegemata vead läksid mulle maksma 8 kilo. Nii et kes siit õpib midagi, paluks ühe Rock õlle mulle välja teha.

Aamen.
Galant '97 autom. 2.5 V6 120 kw

enne:

Ford Mondeo '95 autom. 1.8 85 kw univ.

Toyota Corolla '88 man. 1.3 55 kw, luukpära.

Galant '97 man. 2.0 100 kw univ.

Suzuki Baleno '96 man. 1.6 73kw univ.

Nissan Sunny '92 man. 1.6 66 kw univ.

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

PostitusPostitas ökosohver » R Sept 04, 2009 4:27 pm

kummardused sulle... ja kuidas nyd siis käigukast ka on? nagu uus?
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

wahtul
liige
Postitusi: 36
Liitunud: E Mai 12, 2008 7:27 pm
Asukoht: Tallinn, aegajalt Põltsamaa
Kontakt:

PostitusPostitas wahtul » R Sept 04, 2009 4:30 pm

hehee,

käigukast veel ootab oma korda, aga ega ta midagi hullu tee.
ega ta enam esimese nooruses nagunii ole..
Galant '97 autom. 2.5 V6 120 kw

enne:

Ford Mondeo '95 autom. 1.8 85 kw univ.

Toyota Corolla '88 man. 1.3 55 kw, luukpära.

Galant '97 man. 2.0 100 kw univ.

Suzuki Baleno '96 man. 1.6 73kw univ.

Nissan Sunny '92 man. 1.6 66 kw univ.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 26 külalist

cron