Kas koonusõhufilter või jätta tavaline?

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
Jann1
Tösine huviline
Postitusi: 199
Liitunud: N Mär 26, 2009 9:13 am
Asukoht: Jõhvi 5546713

Kas koonusõhufilter või jätta tavaline?

PostitusPostitas Jann1 » T Juun 30, 2009 3:16 pm

Heips jälle...

Selline tobe küsimus, Kas on mõtet panna peale koonukat, kuna omal kaks tk kodus vedelevad siis mõte tekkis neid ära kasutada.
Ja kas see koonukas üldse annab mingi eelise tava filtri ees?
Vahest ajaviiteks võiks ära vahetada kui ta parem oleks. :lol:

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Ducati » T Juun 30, 2009 4:08 pm

Vähemalt 1 eelist ma tean. HÄÄL läheb kurjemaks:)

Kasutaja avatar
breakaway
Tösine huviline
Postitusi: 169
Liitunud: N Aug 04, 2005 6:26 pm

PostitusPostitas breakaway » T Juun 30, 2009 8:03 pm

Küttekulu väheneb.... seda muidugi juhul kui suunad külma õhu pealvoolu selle peale ja ehitad kuumustpeegeldava vaheseina väljalaske kollektori ja filtri vahele.
2.0 Turbo AWD

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sander147 » T Juun 30, 2009 8:08 pm

kõvamehe tunde annab vb-ehk siis-tekib tunne nagu oleks rohkem jõudu. tahad vb bemmidega võidu hakata laskma

tegelikku effekti see niisama ei anna

ainult siis kui- loe eelmist postitajat
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
Sigma
liige
Postitusi: 1047
Liitunud: T Dets 21, 2004 6:40 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sigma » T Juun 30, 2009 9:21 pm

breakaway kirjutas:Küttekulu väheneb.... seda muidugi juhul kui suunad külma õhu pealvoolu selle peale ja ehitad kuumustpeegeldava vaheseina väljalaske kollektori ja filtri vahele.


küttekulu ma arvan et ei vähene

sigmal suurenes 1 l/100 kohta
eclipsel on ka koonus ja selline mõnus hääl tuleb sellest ja temal ei tea, kas suurenes või mitte

tõesti kummagil pole niinimetatud CAI d, et ta saab soojemat õhku(no sama sooja kui sigma puhul näiteks orig(samast kohast saab õhku))

eclipsel on orig otse eest see õhuvõtt

siis selle külma õhuga, kuna külm õhk on tihedam(see tähendab, et sama ruumala juures on rohkem hapniku aatomeid jne) see tähendab seda, et aju keerab kütet juurde, kuna segu muutub lahjemaks (õhuosakesi vs kütuseosakesi jääb vähemaks) ja väga lahja segu on mootorile ohtlik

mistõttu kütusekulu vähenemise väide ei pea paika(ma arvan, et kõige parema juhuse juures peaks kulu samaks jääma, kui ajus mapid üle kir.)

muidugi võib olla erandeid
Mitsubishi sigma 3.0 v6 24v 4ws 151kw (müüdud)
Mitsubishi Eclipse GTS 3g 3.0 v6 24v 160++kw ainuke M/T GTS Eestis (müüdud)
Mitsubishi Galant GTI RS 4wd, 4ws jne jne (müüdud)
Subaru Impreza
BMW 330CD manuaal 200kw

Kasutaja avatar
entel
liige
Postitusi: 318
Liitunud: L Mai 28, 2005 10:48 am
Asukoht: Tallinn, Kadriorg

PostitusPostitas entel » T Juun 30, 2009 9:53 pm

Sigma kirjutas:
breakaway kirjutas:Küttekulu väheneb.... seda muidugi juhul kui suunad külma õhu pealvoolu selle peale ja ehitad kuumustpeegeldava vaheseina väljalaske kollektori ja filtri vahele.


küttekulu ma arvan et ei vähene

sigmal suurenes 1 l/100 kohta
eclipsel on ka koonus ja selline mõnus hääl tuleb sellest ja temal ei tea, kas suurenes või mitte

tõesti kummagil pole niinimetatud CAI d, et ta saab soojemat õhku(no sama sooja kui sigma puhul näiteks orig(samast kohast saab õhku))

eclipsel on orig otse eest see õhuvõtt

siis selle külma õhuga, kuna külm õhk on tihedam(see tähendab, et sama ruumala juures on rohkem hapniku aatomeid jne) see tähendab seda, et aju keerab kütet juurde, kuna segu muutub lahjemaks (õhuosakesi vs kütuseosakesi jääb vähemaks) ja väga lahja segu on mootorile ohtlik

mistõttu kütusekulu vähenemise väide ei pea paika(ma arvan, et kõige parema juhuse juures peaks kulu samaks jääma, kui ajus mapid üle kir.)

muidugi võib olla erandeid


Oot, Oot midagi läks valesti!
Efektiivse kütuse põlemise kindlustavad ikkagi rohked hapniku aatomid.
Mida jahedam ja hapnikurikkam mootorisse sisenev õhk, seda efektiivsem kütusest saadav erivõimsus.
See, et "aju" sellest aru ei saa,on teine teema.
"Ajul" on minuteada andurid ainult õhuvoolu kiirusele ja õhurõhule.
Galant 97 Wagon 2,5 V6

Kasutaja avatar
Jann1
Tösine huviline
Postitusi: 199
Liitunud: N Mär 26, 2009 9:13 am
Asukoht: Jõhvi 5546713

PostitusPostitas Jann1 » K Juul 01, 2009 8:17 am

Krt siiski peab ise ära proovima. :lol:
Hetkel on keskmine kütuse kulu 7,36l /100 km kohta :D nii, et eks see siis näha ole :lol:

Kasutaja avatar
breakaway
Tösine huviline
Postitusi: 169
Liitunud: N Aug 04, 2005 6:26 pm

PostitusPostitas breakaway » K Juul 01, 2009 9:49 am

breakaway kirjutas:Küttekulu väheneb.... seda muidugi juhul kui suunad külma õhu pealvoolu selle peale ja ehitad kuumustpeegeldava vaheseina väljalaske kollektori ja filtri vahele.


Igaks juhuks täpsustan, et see jutt ei käinud minu praeguse auto kohta.
Praegusel autol on ka koonus, kuid küttekulu erinevust ei ole.

http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?tid=58320
siin on päris põhjalikult juttu koonustest.
2.0 Turbo AWD

Kasutaja avatar
Sigma
liige
Postitusi: 1047
Liitunud: T Dets 21, 2004 6:40 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sigma » K Juul 01, 2009 2:48 pm

entel kirjutas:
Sigma kirjutas:
breakaway kirjutas:Küttekulu väheneb.... seda muidugi juhul kui suunad külma õhu pealvoolu selle peale ja ehitad kuumustpeegeldava vaheseina väljalaske kollektori ja filtri vahele.


küttekulu ma arvan et ei vähene

sigmal suurenes 1 l/100 kohta
eclipsel on ka koonus ja selline mõnus hääl tuleb sellest ja temal ei tea, kas suurenes või mitte

tõesti kummagil pole niinimetatud CAI d, et ta saab soojemat õhku(no sama sooja kui sigma puhul näiteks orig(samast kohast saab õhku))

eclipsel on orig otse eest see õhuvõtt

siis selle külma õhuga, kuna külm õhk on tihedam(see tähendab, et sama ruumala juures on rohkem hapniku aatomeid jne) see tähendab seda, et aju keerab kütet juurde, kuna segu muutub lahjemaks (õhuosakesi vs kütuseosakesi jääb vähemaks) ja väga lahja segu on mootorile ohtlik

mistõttu kütusekulu vähenemise väide ei pea paika(ma arvan, et kõige parema juhuse juures peaks kulu samaks jääma, kui ajus mapid üle kir.)

muidugi võib olla erandeid


Oot, Oot midagi läks valesti!
Efektiivse kütuse põlemise kindlustavad ikkagi rohked hapniku aatomid.
Mida jahedam ja hapnikurikkam mootorisse sisenev õhk, seda efektiivsem kütusest saadav erivõimsus.
See, et "aju" sellest aru ei saa,on teine teema.
"Ajul" on minuteada andurid ainult õhuvoolu kiirusele ja õhurõhule.


ega siis õhu lisamine efektiivsust ei lisa, tähtis on rohkem et neid aatomeid paremini "segada", see lisab efektiivsust

sest alati jääb ka pärast plahvatust silindrisse õhu ja kütuseosi

ja seda need lamda andurid mõõdavadki, et palju jäi hapniku alles peale põlemist, ja vastavalt sellele ja muule aju siis sätib vaikselt
Mitsubishi sigma 3.0 v6 24v 4ws 151kw (müüdud)
Mitsubishi Eclipse GTS 3g 3.0 v6 24v 160++kw ainuke M/T GTS Eestis (müüdud)
Mitsubishi Galant GTI RS 4wd, 4ws jne jne (müüdud)
Subaru Impreza
BMW 330CD manuaal 200kw

Kasutaja avatar
intu
liige
Postitusi: 598
Liitunud: N Mai 31, 2007 2:41 pm
Asukoht: viljandi

PostitusPostitas intu » K Juul 01, 2009 3:06 pm

segan vahele kas koonus on legaalne tavaliiluses?

Kasutaja avatar
entel
liige
Postitusi: 318
Liitunud: L Mai 28, 2005 10:48 am
Asukoht: Tallinn, Kadriorg

PostitusPostitas entel » K Juul 01, 2009 3:20 pm

ega siis õhu lisamine efektiivsust ei lisa, tähtis on rohkem et neid aatomeid paremini "segada", see lisab efektiivsust

Ma ei ole autospets aga küsin, miks siis kasutatakse turbot, et pressida võimalikult palju õhku sisselasketrakti ?
Galant 97 Wagon 2,5 V6

Kasutaja avatar
Sigma
liige
Postitusi: 1047
Liitunud: T Dets 21, 2004 6:40 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sigma » K Juul 01, 2009 3:43 pm

entel kirjutas:ega siis õhu lisamine efektiivsust ei lisa, tähtis on rohkem et neid aatomeid paremini "segada", see lisab efektiivsust

Ma ei ole autospets aga küsin, miks siis kasutatakse turbot, et pressida võimalikult palju õhku sisselasketrakti ?


pressida palju õhku ja siis kütust ka ning see = jõud


aa turbo tõstab mootori kasutegurit , kuna muidu kuumad gaasid , mis väljalaskest välja atmosfääri lähevad, osa nende energiat kasutatakse turbo ringiajamiseks ja siis ei pea mootor niipalju õhku sisse omajõududega imema, kuna turbo aitab õhul mootorisse jõuda, kõik see tõstab kasutegurit, kuid gaasi vajutades == kütusekulu tõuseb kõvasti



koonus ei ole minuteada ametlikult lubatud
Mitsubishi sigma 3.0 v6 24v 4ws 151kw (müüdud)
Mitsubishi Eclipse GTS 3g 3.0 v6 24v 160++kw ainuke M/T GTS Eestis (müüdud)
Mitsubishi Galant GTI RS 4wd, 4ws jne jne (müüdud)
Subaru Impreza
BMW 330CD manuaal 200kw

Kasutaja avatar
Jann1
Tösine huviline
Postitusi: 199
Liitunud: N Mär 26, 2009 9:13 am
Asukoht: Jõhvi 5546713

PostitusPostitas Jann1 » N Juul 02, 2009 8:23 am

Koonusõhufilter pole tava liikluses lubatud? :shock:

Kasutaja avatar
-V-
liige
Postitusi: 309
Liitunud: R Veebr 02, 2007 9:49 pm
Asukoht: Kuressaare 5268900

PostitusPostitas -V- » N Juul 02, 2009 11:18 am

Kas polnud mitte nii, et originaali ei tohi ära võtta..
et kui tahad koonust panna, siis lihtsalt lisaks..
Search Is Your Friend !

Kasutaja avatar
Jann1
Tösine huviline
Postitusi: 199
Liitunud: N Mär 26, 2009 9:13 am
Asukoht: Jõhvi 5546713

PostitusPostitas Jann1 » N Juul 02, 2009 1:23 pm

Ma tean seda, et ei tohi kw tõsta, ega mingeid tehase detaile muuta jne, aga, et ma ei või panna teistsugust õhufiltrit, noo kurat.

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas Zafari » N Juul 02, 2009 2:45 pm

Jann1 kirjutas:Ma tean seda, et ei tohi kw tõsta, ega mingeid tehase detaile muuta jne, aga, et ma ei või panna teistsugust õhufiltrit, noo kurat.

Eesti noh. minuteada ka koonusega ülevaatuselt läbi ei saa.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
Janar
Vana olija
Postitusi: 340
Liitunud: K Okt 17, 2007 5:36 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas Janar » N Juul 02, 2009 2:46 pm

Ma arvan. et kui keegi REAALSELT tooks numbrid stendist, et kui palju jõudu oli ennem ja kui palju on pärast, siis võiks asja üle arutada.

Seniks jääb se teema ikka sinna valdkonda, et "vaata mul on koonus ja seega on mu auto kiirem kui teiste oma".

Isiklikult arvan, et se koonuste ja otsetorude ja jahutite jms, teema jäägu ikka turbo masinate valdkonnaks, kus ka reaalselt on oluline õhu liikumine ... Arvan, et vabalthingavas mootoris jääb kasutegur ikka mannetult väikeseks. . .

Terv
Sigma 3.0 V6 24V @ 151kw

morgan
Site Admin
Postitusi: 1819
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

PostitusPostitas morgan » R Juul 03, 2009 10:43 pm

lihtsaim viis seda testida , sellest olen ka vist varem kusagil rääkinud,
võta filter korraks üldse vahelt ära ja vaata kas on miskit erinevust
kui tuned erinevust filtrita mineku ja filtriga mineku vahel siis lihtne otsustada.
Tihtipeale liiga kriitiline !

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Ducati » L Juul 04, 2009 9:25 am

Väike vahe on see ka ,et koonust saad pesta... tavalist lihtsalt vahetad.

Kasutaja avatar
tets
liige
Postitusi: 114
Liitunud: E Juul 30, 2007 3:57 pm

PostitusPostitas tets » L Juul 04, 2009 1:36 pm

Ducati kirjutas:Väike vahe on see ka ,et koonust saad pesta... tavalist lihtsalt vahetad.


kord aastas see saja kroonine kulu....
kas tasub ära, eriti veel vabalthingaval?


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 81 külalist