PostitusPostitas taavik » K Mai 06, 2009 6:43 pm
Selle Galandi (4G64 mootori) GDI'ga on selline lugu, et Jaapanis see toimis väga hästi. Jaapani olusid arvestades on ka see sisselaske süsteem projekteeritud. Kuna aga euroopas on kütus vähem kvaliteetne ning ka bensiini oktaanarv on siin saarel väiksem (99 jaapanis vs 95-98 eur'is). Erinevate foorumite ja artiklite põhjal internetis võib lugeda, kuidas mitsu üks esimesi GDI'sid Galandi peal oli siinkandis kerge läbikukkumine.
Sellest ka soovitus kasutada selles mootoris 98't. Põleb kõvemini, on puhtam. Mõned aastad tagasi oli 98 üks väheseid kütuseid, mis oli väävlivaba, tänaseks peaks ka 95 suht puhas olema. See väävel kütuses pidigi olema kurja juur euroopas, mis seda gaasiklapi osa tahmama hakkab.
Omast kogemusest oskan soovitada ainult, et kasutada võimalikult korralikku kütust ning aeg-ajalt mootoril lõõrid puhtaks lasta (loe kõvemini gaasipedaali vajutada) - see tundus toimivat.