2,4 GDI kütus ?

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: sasszz, Zafari

Kasutaja avatar
SuLL
Uus Kasutaja
Postitusi: 9
Liitunud: K Apr 15, 2009 10:58 pm
Kontakt:

2,4 GDI kütus ?

PostitusPostitas SuLL » L Mai 02, 2009 10:58 pm

Tere...
Keegi teab mida tähendab täpselt benaluugile kirjutatud "95 + OCTAN" ??
Tean, et 2,4 GDI (Galant 2001) on veits pirtsakad just kütuse kvaliteedi suhtes ja kipuvad ka tahmama kui kütus hea pole...seega kas ma pean kasutama 95 või kõrgemat või ainult 95...?

Kasutaja avatar
taavik
klubi liige
Postitusi: 2022
Liitunud: K Mai 16, 2007 1:19 pm
Asukoht: Kesk-Eesti
Kontakt:

PostitusPostitas taavik » L Mai 02, 2009 11:02 pm

Tähendab seda, et võib kasutada bensiini oktaanarvuga 95 ja rohkem. Ehk siis meie tanklates 95 ja 98 peaksid sobima.
Ise kasutaks 98't ja seda mõnest tuntud tanklast (neste, statoil)
98 eelised: kütusekulu on väiksem, minek param, täielikum põlemine ehk vähem tahma.

Kasutaja avatar
SuLL
Uus Kasutaja
Postitusi: 9
Liitunud: K Apr 15, 2009 10:58 pm
Kontakt:

...

PostitusPostitas SuLL » L Mai 02, 2009 11:07 pm

Tänud..

rico
huviline
Postitusi: 73
Liitunud: L Sept 09, 2006 5:47 pm
Asukoht: Keila
Kontakt:

PostitusPostitas rico » K Mai 06, 2009 4:49 pm

mul oli jälle sihukene naljakas lugu, et 98 hakkasid klapid klõbisema ja 95 nagu kiisu nurrub.Kui ta mul klõbisema hakkas-oletasin selle luugi märke peale et 95 sobib aint mu masinale. .-S
õues on külm .-)

Kasutaja avatar
taavik
klubi liige
Postitusi: 2022
Liitunud: K Mai 16, 2007 1:19 pm
Asukoht: Kesk-Eesti
Kontakt:

PostitusPostitas taavik » K Mai 06, 2009 6:43 pm

Selle Galandi (4G64 mootori) GDI'ga on selline lugu, et Jaapanis see toimis väga hästi. Jaapani olusid arvestades on ka see sisselaske süsteem projekteeritud. Kuna aga euroopas on kütus vähem kvaliteetne ning ka bensiini oktaanarv on siin saarel väiksem (99 jaapanis vs 95-98 eur'is). Erinevate foorumite ja artiklite põhjal internetis võib lugeda, kuidas mitsu üks esimesi GDI'sid Galandi peal oli siinkandis kerge läbikukkumine.
Sellest ka soovitus kasutada selles mootoris 98't. Põleb kõvemini, on puhtam. Mõned aastad tagasi oli 98 üks väheseid kütuseid, mis oli väävlivaba, tänaseks peaks ka 95 suht puhas olema. See väävel kütuses pidigi olema kurja juur euroopas, mis seda gaasiklapi osa tahmama hakkab.
Omast kogemusest oskan soovitada ainult, et kasutada võimalikult korralikku kütust ning aeg-ajalt mootoril lõõrid puhtaks lasta (loe kõvemini gaasipedaali vajutada) - see tundus toimivat.

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1156
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

PostitusPostitas jaan mmc » N Mai 07, 2009 6:50 pm

taavik kirjutas:Selle Galandi (4G64 mootori) GDI'ga on selline lugu, et Jaapanis see toimis väga hästi. Jaapani olusid arvestades on ka see sisselaske süsteem projekteeritud. Kuna aga euroopas on kütus vähem kvaliteetne ning ka bensiini oktaanarv on siin saarel väiksem (99 jaapanis vs 95-98 eur'is). Erinevate foorumite ja artiklite põhjal internetis võib lugeda, kuidas mitsu üks esimesi GDI'sid Galandi peal oli siinkandis kerge läbikukkumine.
Sellest ka soovitus kasutada selles mootoris 98't. Põleb kõvemini, on puhtam. Mõned aastad tagasi oli 98 üks väheseid kütuseid, mis oli väävlivaba, tänaseks peaks ka 95 suht puhas olema. See väävel kütuses pidigi olema kurja juur euroopas, mis seda gaasiklapi osa tahmama hakkab.
Omast kogemusest oskan soovitada ainult, et kasutada võimalikult korralikku kütust ning aeg-ajalt mootoril lõõrid puhtaks lasta (loe kõvemini gaasipedaali vajutada) - see tundus toimivat.


Siislaske kollektori tahmumise põhjuseks pean otse st. silindritesse pritsimist, kuna tava st. sisselaskesse pritsimine aitab lahustada sinna EGR-i poolt lastavate väljaheite gaaside tahma. :roll:
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

Kasutaja avatar
taavik
klubi liige
Postitusi: 2022
Liitunud: K Mai 16, 2007 1:19 pm
Asukoht: Kesk-Eesti
Kontakt:

PostitusPostitas taavik » N Mai 07, 2009 8:27 pm

Just, kuna GDI (gasoline direct injecton) eripäraks ongi see, et õhk ja kütus pritsitakse silindrisse eraldi, mitte nagu tavalisel pritsel (enne silindrit tekitatakse õhu ja kütuse segu), siis jääb kogu tahm sisselaskesse pidama. Lahendus ongi kasutada võimalikult puhast kütust ning aeg-ajalt gaasiklappi puhastada - GDI omamise rõõmud :lol:


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 19 külalist