PostitusPostitas jackpuuk » N Sept 30, 2010 9:03 pm
Ma automaatidega pmst. ei tegele, kuid isetegijad toimivad tavaliselt meetodil, käik N, mootor käima, alt punn lahti ja ülevalt valatakse peale, niikaua kuni TÄIESTI puhas õli hakkab alt välja tulema (tehakse kahekesi ja vastavalt saasta kogusele kulub umbes 10 liitri kanti). Nagu puhas hakkab tulema, nii punn ette ja moto seisma. Pole odav, aga uuemate kui 2000 autode puhul on lootus, et saab hakkama odavamalt kui kastiremont. Üldiselt, kui kast juba tõmbleb, siis remonditakse õlivahetusega ainult müüki minevaid autosid. Automaadi puhul on võimalik kontrollida (ilma maha võtmata), õli värvust ja lõhna, ning elektroonika toimimist. Elektroonika toimimise kontrollis Rootsis (volvo V70), viga võib olla selles või selles anduris, peaks olema selles, vahetame ära, kuid garantiid ei anna (maksad selle kinni ja kui viga pole selles, siis teise ka), südametäiega ise näppides avastasime, et üks pistik oli "ära mädanenud", peale pistiku vahetust hakkas kõik toimima.
Soovitan uurida inglisekeelsetest margifoorumitest (osadel kastidel on siiski tüüpvead JA hooldus). Üldjoontes teevad Eestis korralikumat tööd kastidele spetsialiseerunud firmad (paremat-odavamat kui esindused). Tartus oli-on? DIA ( vist oli kirjapilt selline), vähemalt toona kui otsisin sõbra auto automaadile remontijat, siis soovitati üle Eesti seda firmat (kuigi hilisemal ajal olen kuulnud hindade märkimisväärsest tõusust ja pisukesest kvaliteedilangusest).
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni
.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)