Käivitusprobleem - Colt 1,5 aastast -90

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

priit120

Käivitusprobleem - Colt 1,5 aastast -90

PostitusPostitas priit120 » T Mai 18, 2004 5:21 pm

Jama selline, et vahest võtmest käima ei lähe, starter veab mootorit ringi, aga ei luba ka korrakski ainult lükkab raadiomälud nulli. Lükates/tõmmates läheb käima ja viskab korra musta tagant välja nagu oleks täis tõmmanud. Vahest käima minnes viskab ja hoiab pöördeid mõnda aega 3000 ligi. Käisin diagnostikas ja seal öeldi et auto norm korras, käivitamise kohta ei osatud midagi öelda aga pöörete kohta, et võib-olla on gaasiklapi andur (v. mis see andur on seal väikse mootori küljes mis gaasihooba liigutab) nahkas? äkki on viga süütelukus?? see ka natuke jamab, et ei taha keerata hästi.

Vipp
klubi liige
Postitusi: 879
Liitunud: R Apr 23, 2004 12:28 pm
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

PostitusPostitas Vipp » T Mai 18, 2004 7:26 pm

Kas armatuurituled kustuvad ka ära, kui maki mälud ja asjad nulli lükkab ? Endal oli sama jama, alguses arvasin, et aku läbi, aga uue akuga jätkus sama värk. Hiljem selgus, et tegu oli oksüdeerunud akuklemmides, mis ei andnud enam nende küljes olevatele juhtmetele ühendust. Samuti sa välja otsitud ka kõik kere küljes olevad maandused ning need ära puhastatud. Peale seda pole sellist jama olnud.
Eritellimisel mööbel. Köögid, kontorid, eluruumid jms.
[url]http://www.marklai.ee[/url]

priit120

PostitusPostitas priit120 » K Mai 19, 2004 10:51 am

armatuurituled ei kustu ära ja akuklemmid tundusid korras olevat aga vaatan korra veel üle. Samas auto läheb tihti ilusti käima... ei saa kohe mitte aru mis talle vahest ei meeldi...

lebokas
Tösine huviline
Postitusi: 144
Liitunud: K Juul 07, 2004 1:07 pm
Asukoht: Soome/Vantaa

PostitusPostitas lebokas » K Juul 07, 2004 1:49 pm

Üldiselt selle aastakäigu mitsudel on mootori aju väga nõrk. Meil käib töökojas vähemalt kuus korra selline Mitsu, millel aju vahetada tuleb. See neil tüüpviga. Muidugi see on viimane ja kõige kallim võimalus, mida kontrollida maksab.
Kuskil netis surfates leidsin isegi õpetuse, mis tuleb teha (mingi kondekas vahetada) et aju kestaks. Kui selle taas üles leian, siis teavitan kindlasti. Äkki mõni tarkpea-elektroonik võiks sellise asjaga tegelema hakata. :)
Sellest on siin foorumites ennegi juttu olnud.
Viimati muutis lebokas, K Juul 07, 2004 3:21 pm, muudetud 1 kord kokku.

lebokas
Tösine huviline
Postitusi: 144
Liitunud: K Juul 07, 2004 1:07 pm
Asukoht: Soome/Vantaa

PostitusPostitas lebokas » K Juul 07, 2004 1:51 pm

Unustasin veel mainida, et kontrolli ka kõik pistikud ja ühendused üle samuti süütesüsteem ja jagaja, ka mootori massjuhe.

Vipp
klubi liige
Postitusi: 879
Liitunud: R Apr 23, 2004 12:28 pm
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

PostitusPostitas Vipp » K Juul 07, 2004 4:25 pm

Eritellimisel mööbel. Köögid, kontorid, eluruumid jms.
[url]http://www.marklai.ee[/url]

Kasutaja avatar
tom52
Tösine huviline
Postitusi: 209
Liitunud: P Mai 09, 2004 6:31 pm
Asukoht: tallinn

PostitusPostitas tom52 » K Juul 07, 2004 8:05 pm

tahtsin lisada, et tihtipeale tehakse töökodades diagnostikat sooja mootoriga ja siis tundub alati kõik korras olevat nagu ma igaltpoolt kommentaaridest lugenud olen. tegelikult tuleks ilmselt seda külma mootoriga teha. nii need teenindused rikkaks saavadki sõrmegi liigutamata. :roll:
Never argue with an idiot. They drag you down to their level, then beat you with experience;To become old and wise you must first be young and stupid! Vaese mehe veojõukontroll on lahja mootor.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 72 külalist