Segu ja tühikäik

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

Segu ja tühikäik

PostitusPostitas cartman » E Mär 30, 2009 10:18 pm

Mul siis ikka mured millest kohe kuidagi jagu ei saa. Eclipse 2.0 turbo 4G63T Nimelt tyhikäik on ebayhtlane ja segu ei ole kah õige. Kui keeran tyhukäigu pöörded normi(750-800) siis on autol raskusi käimisega. Pöörded kõiguvad pidevalt 100 piires a aegajalt kukuvad 400ni ja tõusevad 1000ni. Sõites tahab auto välja surra kui ristmikul vabalt gaas lahti lasta. Kui tyhikäik keerata yle tuhande väheke siis yldiselt suudab mootor suht normaalselt pöördeid hoida. Aeg ajalt tekib nagu vahelejätmine, pöörded muutuvad mõnex hetkeks. Lisax kylmalt ei taha hästi käima mina, peab pikalt käiama. Kylmalt puudub ka tyhikäik peaaegu, pöörded ikka samad kui sooja mootoriga. Esimese asjana said vaakumid välja vahetatud. Teisex sai EGR pimedax tehtud. Kolmandax lamda vahetatud. Neljandax FIAV sai osaliselt kinni pandud. Viiendax gaasiklap puhastatud. Kuuendax suured õhulekked kaotatud(väiksemad alles veel a ei muutunud erilist lekete kaotamisega) Seitsmendax Gaasiklapi asendi andur mitu korda paika pandud, lõpuasendi andur paika pandud. Nukaandur ja syytepoolid Ossiga yle kontrollitud. Kahexandax 3 õhulugejat proovitud. Kymnendax pihustid Ossiga yle vaadatud. Kyynlad vahetatud, temp andur vahetatud, Kõige sellega on asi muutunud osaliselt paremax, võrreldes algusega. Põhiprobleem on ikka jäänud. mingeid mõtteid v kellegil mingi sarnane viga old. Ahjaa kui hoida pöördeid yhtlesaelt mingi 1500 peal siis akkavad kah kõikuma. http://toru.ee/view/2a7619b3e21c
http://toru.ee/view/b3fc2b70280a Segu on kah paigast ära lamda järgi(vb paneb lamda segast
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Kasutaja avatar
duelle
Vana olija
Postitusi: 308
Liitunud: E Juul 16, 2007 11:04 pm
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitas duelle » E Apr 13, 2009 3:05 pm

samad jamad ....nyyd proovin puhastada gaasiklapi jne .....homme diagnosti ....eks loodab mis seal targemaks saab ..
Mitsubishi Galant Avance-2.5 , 2002
Mitsubishi Eclipse europe-2.0 , 1993-Müüdud
Eagle Talon -2.0 , 1989-Müüdud
Mitsubishi Eclipse USA -1.8 , 1992-Müüdud

neo723
liige
Postitusi: 106
Liitunud: N Veebr 21, 2008 5:14 pm
Asukoht: Tallinn/Pärnumaa

PostitusPostitas neo723 » T Apr 14, 2009 1:07 pm

kas väljalaskekollektor on korras... äkki saab lisaõhku ennem lambdat ja näitab, et küttesegu lahja? tühikäigul peaks ju lambda kõikuma 200-800mV vahel... maksimaalse võimsuse korral 800mV kanti... kui rohkem või vähem siis miskit mäda...
parandage, kui eksin...

Bullet
Tegija
Postitusi: 1657
Liitunud: R Juul 30, 2004 7:53 am
Asukoht: Märjamaa ja muud euroopa riigid :)
Kontakt:

PostitusPostitas Bullet » T Apr 14, 2009 1:24 pm

Mystika ... sa oled k6ik need asjad läbi käinud, mis tavaliselt sellist asja p6hjustavad.
Mis veel muidugi pähe kargab ... aju, kytusepump, Hammas rihm yhe hambuvuse v6rra valesti peal?, aga hääle järgi mulle siiski tundub, et tyhikäigu ja segu teema on.
Sa diagnostikas oled käinud? seal ei ytle midagi tarka?
Mitsubishist parem on ainult .... kiire Mitsubishi.

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

PostitusPostitas cartman » T Apr 14, 2009 2:53 pm

Yx imelik asi see , et mootori vahetusega need probleemid jäid. Lekked on suuresti kontrollitud ja lekked sellist probleemi ei tohiks tekitada. Hammasrihma kah lisaks korra vahetatud(varem oli sama jama+teise mootriga). Kuna teise mootori kerel osa juhtmestiku erinev siis sellelt autolt jäi Väljalaske kolle(kuna oli korralik) ja sisselase(kuna pistikud ei sobinud). Muu peax olema vahetatud(teise auto oma). Diagnosti ple saand(ise testriga veakoode olen lugenud ja ka korra on Ossi taha saanud). Ossiga sai isegi andureid aju tagant mõõdetud, et äkki mõni juhe vigane. Hetkel vaja lamda ä mõõta(pidi vist olema jh samas vahemikus, pyyan ä mõõta). Ytleme nii , et asi on paremax muutunud a mitte korras ja ei teagi mille vahetus, kordategemine jne mõjus. Hetkel jällegi näitab temp anduri veakoodi :? Kuna hetkel vajavad muud asjad investeeringuid siis ennem mingit uut vidinat ei soeta kui kindel , et selle viga. Samas olen mõelnud, kuulmise ja lõhna järgi) et auto käib kohapeal täis vist. Bena lõna on tunda ja akkab puterdama.
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Kasutaja avatar
duelle
Vana olija
Postitusi: 308
Liitunud: E Juul 16, 2007 11:04 pm
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitas duelle » T Apr 14, 2009 6:22 pm

sai siis täna diagnostis käidud oma tyhikäigu kõikumisega ......ja diagnostik arvas et viga on ilmselt tyhikäigu termostaadis .......(kui keegi teab kust saada või on kellegil pakkuda siis sooviks osta tühikäigu termostaati.......Homme helistan japanpartsi aga diagnost arvas et on ainult originaal osa see ......igasugused pakkumised oodatud
Mitsubishi Galant Avance-2.5 , 2002
Mitsubishi Eclipse europe-2.0 , 1993-Müüdud
Eagle Talon -2.0 , 1989-Müüdud
Mitsubishi Eclipse USA -1.8 , 1992-Müüdud

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

PostitusPostitas cartman » T Apr 14, 2009 6:49 pm

Huvitav , mida ta selle all mõtles? FIAV , gaasiklapi alumine osa, töötab nn soojus paisumise vms põhimõttel. Mul see kinni, a sul võib seda viga tekitada ja see maxab A-osana 7kilo.
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

PostitusPostitas cartman » T Apr 14, 2009 7:04 pm

Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Kasutaja avatar
duelle
Vana olija
Postitusi: 308
Liitunud: E Juul 16, 2007 11:04 pm
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitas duelle » T Apr 14, 2009 7:34 pm

jah täpselt see vidin ......ta ütles et see on sama termostaat nagu mootorilgi (sama tööpõhimõte ) et alguses on lahti siis kui mootor on kylm ja siis kui soe siis peab ta sulgema selle aga mul ei sulge ja sealt tuleb lisaõhk .....selllepärast hakkavad pöörded kõikuma ......
Mitsubishi Galant Avance-2.5 , 2002
Mitsubishi Eclipse europe-2.0 , 1993-Müüdud
Eagle Talon -2.0 , 1989-Müüdud
Mitsubishi Eclipse USA -1.8 , 1992-Müüdud

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

PostitusPostitas cartman » K Apr 15, 2009 11:18 pm

Mõõtsin nyyd siis lamda kah ä testriga. Yx juhe info juhtmesse ja teine massi, tester voltide peale. Ja tester näitas sama mis segukell(kord Voldid paigal , siis liiguvad) täiesti segast paneb. Ikkagist ma ple kindel kas lamda läbi v mitte. Keegi oskab komenteerida mõõtmist? Kindel on see et kui voldid seisaxid paigal siis lamda läbi(on 1 varjant old kunagi) Aga kas lamda saab muud moodi kah läbi olla? Inglise keelt väga ei jaga, seega ei oska netist vastust kah otsida.
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Kasutaja avatar
taavik
klubi liige
Postitusi: 2023
Liitunud: K Mai 16, 2007 1:19 pm
Asukoht: Kesk-Eesti
Kontakt:

PostitusPostitas taavik » K Apr 15, 2009 11:21 pm

Aga kindel, et massi sai korralikult?

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

PostitusPostitas cartman » K Apr 15, 2009 11:24 pm

jh, masssi sai korralikult. Yldiselt ma ei kahtle mõõtmise veas, kunagi olen seda teinud ja voldid muutusid vastavalt gaasi vajutamisele jne. A ei muutunud normaalselt.
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Kasutaja avatar
taavik
klubi liige
Postitusi: 2023
Liitunud: K Mai 16, 2007 1:19 pm
Asukoht: Kesk-Eesti
Kontakt:

PostitusPostitas taavik » K Apr 15, 2009 11:26 pm

Aga lamda vahetust oled proovinud?

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

PostitusPostitas cartman » K Apr 15, 2009 11:29 pm

Ei ole. ennem uut ei osta kui kindel , sest anduri kätte saamine tervelt suht võimatu.
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

PostitusPostitas cartman » L Juul 25, 2009 7:25 pm

Nii asi nyyd väheke positiivsema pöörde võtnud. Panin tagasi selle auto originaal aju(mis sellel varem peal oli ja fuel cuti tõttu ä vahetatud). Ennem lasin vennal, igax juhux, kondekad ä vahetada. Nad kyll väliselt väsimuse märke ei ilmutanud a lootus oli. Nyyd siis kadus jõnksutamine, mis olio eelmise ajuga, ja segu muutus tunduvalt paremax. Peab veel uuesti kõik asjad yle mõõtma ja paika sättima, ehk saab päris hea. Ahjaa, nyyd põleb veel Cengine tuli, veakooodi ä lugema kah.
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Kasutaja avatar
ddc84
liige
Postitusi: 15
Liitunud: T Juul 15, 2008 1:27 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas ddc84 » L Juul 25, 2009 9:53 pm

Kontrollida tasuks ka bensiini rõhu regulaatorit,mis võibolla vigane ja pena rõhk kõrgem ja see siis võib ka tekitada rikkamat segu tühikäigul. Tasuks kontrollida.
Tigu kihutab!

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

PostitusPostitas cartman » L Juul 25, 2009 10:09 pm

see ongi plaanis välja vahetada kellaga varjandi vastu kui finants paraneb(kuigi sai teist kytuselatti proovitud koos regulaatoriga)
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 96 külalist