cartman kirjutas:Kui nyyd tyhikäiku NN õpetada autole siis kas olex ikka õige kõik tarbijad järgi lykata ,et mootoril kõige raskem olex v lasta ilma tarbijateta mootorit õpetada? Jaanile kysimus
Sprinter21 kirjutas:Leidsin oma pöörete probleemile lahenduse. Mina ei tea on see ulme või muinasjutt aga tegin sumpsi korda ja pöörded paigas. Ju siis vastusurve sumpsis mõjutab nii palju.
listentothednb kirjutas:Ei hakkand siis uut teemat tegema, küsimus Carisma 1.6 66kw pööretes.
Vahest soojast peast pöörded langevad mingi 500 peale ja vahest on normaalne 900 pööret.Kui panen konditsioneeri tööle siis pöörded hakkavad tühikäigul vahepeal hüppama 0-1000 vahel, et väike värin nagu tekib, sellinne tunne et mootor sureb välja aga mingi 100 pöörde peal jääb ikka tööle, ka tagumise klaasi soojendus võtab pöörded 900 pealt mul kuskil 500 peale. Mis nagu selle põhjustab, kas laadimine liiga väike või mis
Kas asi tühikäigus või ikka akus ja genekas
listentothednb kirjutas:Ei hakkand siis uut teemat tegema, küsimus Carisma 1.6 66kw pööretes.
Vahest soojast peast pöörded langevad mingi 500 peale ja vahest on normaalne 900 pööret.Kui panen konditsioneeri tööle siis pöörded hakkavad tühikäigul vahepeal hüppama 0-1000 vahel, et väike värin nagu tekib, sellinne tunne et mootor sureb välja aga mingi 100 pöörde peal jääb ikka tööle, ka tagumise klaasi soojendus võtab pöörded 900 pealt mul kuskil 500 peale. Mis nagu selle põhjustab, kas laadimine liiga väike või mis
Kas asi tühikäigus või ikka akus ja genekas
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 106 külalist