pöörded

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

pitpro

pöörded

PostitusPostitas pitpro » P Mär 15, 2009 9:14 pm

selline asi nagu et mul põles makkil kaitse läbi eks ja peale seda ei taha mootor enam korralikult töödata nagu kui gaasi lahti lasen lähevad pöörded väga madalalks ja mootor vaevu töötab ja siis läheb jälle kõrgemaks äkkki oskate aidata kas asi võib lühises olla kusagil auto on lancer 89 ette tänades kaitsme kest oli sulanud nattuke

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

PostitusPostitas jaan mmc » E Mär 16, 2009 8:07 pm

Tühikäik võib tõesti paigast minna kui on olnud elektri katkestusi mis on jätnud toiteta(vooluta) aju, ei tea küll mis põhjustas maki kaitsme läbi põlemise, kuid tühikäigu nö. "õpib" masin uuesti ära kui lasta mootoril kohapeal mõned minutid töötada.
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

PostitusPostitas cartman » E Mär 16, 2009 8:16 pm

Kui nyyd tyhikäiku NN õpetada autole siis kas olex ikka õige kõik tarbijad järgi lykata ,et mootoril kõige raskem olex v lasta ilma tarbijateta mootorit õpetada? Jaanile kysimus
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

PostitusPostitas jaan mmc » T Mär 17, 2009 8:22 pm

cartman kirjutas:Kui nyyd tyhikäiku NN õpetada autole siis kas olex ikka õige kõik tarbijad järgi lykata ,et mootoril kõige raskem olex v lasta ilma tarbijateta mootorit õpetada? Jaanile kysimus


"Käima õppimise" ajal peaksid tarbijad minu hinnangul välja lülitatud olema, kuna nt. võimendiga rooli keeramine lõpeb kindlasti mootori välja suremisega.
GDI-del ei pruugi asjad nii toimida.
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

Sprinter21
liige
Postitusi: 37
Liitunud: T Dets 30, 2008 12:14 pm
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Sprinter21 » L Mär 21, 2009 9:00 am

Mul carismaga sama jama. Ainult et käivitamise hetkel. Läheb käima ja pöörded kukuvad laraki kohe alla nii 300 kanti. Aga käib. ja hästi tasa hakkab koguma. Hiljuti põles sigaretisüütaja kaitse läbi. arvan et peale seda. Kas auto õpib iga kord tühikäiku kui käivitan?
96aasta masin
Jaapanlane on muidu imelik ja kollane aga autosid teeb paremini kui sakslane.

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

PostitusPostitas jaan mmc » L Mär 21, 2009 2:01 pm

Kas auto õpib iga kord tühikäiku kui käivitan?

Ei , vaid peale voolu katkestust, nagu varem mainitud.
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

Sprinter21
liige
Postitusi: 37
Liitunud: T Dets 30, 2008 12:14 pm
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Sprinter21 » L Mär 21, 2009 2:09 pm

Nonii. tulin just sõidust ja mootor ilustikenasti soe. Jätsin seisma ja paari minuti pärast käivitasin uuesti. Läheb käima ja pöörded kukuvad peaaegu väljasuremiseni. ja siis kogub jälle ilusti 800-900 ni. Nagu peab. Jääb stabiilseks.
auto ostu hetkel oli vastupidi. Algul olid pöörded kõrgemad ja siis kukkusid normi.
Äkki peaks kompu alla minema?
Jaapanlane on muidu imelik ja kollane aga autosid teeb paremini kui sakslane.

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

PostitusPostitas jaan mmc » L Mär 21, 2009 9:58 pm

Võiksid pisut diagnostida jah. :roll:
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

Sprinter21
liige
Postitusi: 37
Liitunud: T Dets 30, 2008 12:14 pm
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Sprinter21 » N Mär 26, 2009 9:24 am

Leidsin oma pöörete probleemile lahenduse. Mina ei tea on see ulme või muinasjutt aga tegin sumpsi korda ja pöörded paigas. Ju siis vastusurve sumpsis mõjutab nii palju. :lol:
Jaapanlane on muidu imelik ja kollane aga autosid teeb paremini kui sakslane.

Kasutaja avatar
Jann1
Tösine huviline
Postitusi: 199
Liitunud: N Mär 26, 2009 9:13 am
Asukoht: Jõhvi 5546713

PostitusPostitas Jann1 » N Apr 30, 2009 12:27 pm

Minu masinal on ka pöörded alguses üleval ja siis umbes minutiga on ilusti paigas.

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

Muinasjutu seletus

PostitusPostitas jaan mmc » N Apr 30, 2009 6:22 pm

Sprinter21 kirjutas:Leidsin oma pöörete probleemile lahenduse. Mina ei tea on see ulme või muinasjutt aga tegin sumpsi korda ja pöörded paigas. Ju siis vastusurve sumpsis mõjutab nii palju. :lol:


Sumpsis asub nt. lamda andur ja kui pool gaasidest enne seda, sumpsi rooste august välja vuhisevad ei saa aju ka lamdalt adekvaatset infot väljaheite gaaside kohta ja pritset juhitakse kuidas juhtub või avarii reziimil.
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

Sprinter21
liige
Postitusi: 37
Liitunud: T Dets 30, 2008 12:14 pm
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Sprinter21 » L Aug 01, 2009 5:55 pm

Nonii....palju aega möödas ja kogemuse võrra jälle rikkam. Peale sumpa remonti oli küll mõnda aega parem aga mitte hea.
Nüüd peale mitut aega käisin kapoti all niisama tuhlamas. vaatasin seal õli ja asju nagu kord ja kohus. Leidsin et õhupuhastajasse minev peenike voolik oli lahti. on ühendatud karteri tuulutusega. Panin tagasi.
Ohh üllatust. käib nagu kellavärk. ei mingit jama. pöörded paigas.
teistele siis teadmiseks. Iga pisike asi võib põhjustada peavalu.
Jaapanlane on muidu imelik ja kollane aga autosid teeb paremini kui sakslane.

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

PostitusPostitas jaan mmc » T Aug 04, 2009 6:31 pm

Saatan peitubki reeglina pisiassjades :)
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

Kasutaja avatar
listentothednb
Tösine huviline
Postitusi: 150
Liitunud: N Juul 17, 2008 11:38 pm
Asukoht: Tapa

PostitusPostitas listentothednb » E Aug 10, 2009 10:15 pm

Ei hakkand siis uut teemat tegema, küsimus Carisma 1.6 66kw pööretes.

Vahest soojast peast pöörded langevad mingi 500 peale ja vahest on normaalne 900 pööret.Kui panen konditsioneeri tööle siis pöörded hakkavad tühikäigul vahepeal hüppama 0-1000 vahel, et väike värin nagu tekib, sellinne tunne et mootor sureb välja aga mingi 100 pöörde peal jääb ikka tööle, ka tagumise klaasi soojendus võtab pöörded 900 pealt mul kuskil 500 peale. Mis nagu selle põhjustab, kas laadimine liiga väike või mis :?:

Kas asi tühikäigus või ikka akus ja genekas :?:
Mitsubishi Carisma GLS 1.8, 1997 - läinud
Mitsubishi Carisma GLX 1.6, 1997 - läinud
Mitsubishi Galant GLS 2.0, 1998

Kasutaja avatar
Nusta
Vana olija
Postitusi: 250
Liitunud: E Veebr 25, 2008 7:09 pm

PostitusPostitas Nusta » T Aug 11, 2009 9:01 pm

listentothednb kirjutas:Ei hakkand siis uut teemat tegema, küsimus Carisma 1.6 66kw pööretes.

Vahest soojast peast pöörded langevad mingi 500 peale ja vahest on normaalne 900 pööret.Kui panen konditsioneeri tööle siis pöörded hakkavad tühikäigul vahepeal hüppama 0-1000 vahel, et väike värin nagu tekib, sellinne tunne et mootor sureb välja aga mingi 100 pöörde peal jääb ikka tööle, ka tagumise klaasi soojendus võtab pöörded 900 pealt mul kuskil 500 peale. Mis nagu selle põhjustab, kas laadimine liiga väike või mis :?:

Kas asi tühikäigus või ikka akus ja genekas :?:


minu arust akus asi olla ei saa. Mõõda laadimispinge ära, peaks jääma sinna 13.1-13.5 vahele(ilma tarbijateta).

Kasutaja avatar
Nusta
Vana olija
Postitusi: 250
Liitunud: E Veebr 25, 2008 7:09 pm

PostitusPostitas Nusta » T Aug 11, 2009 9:01 pm

listentothednb kirjutas:Ei hakkand siis uut teemat tegema, küsimus Carisma 1.6 66kw pööretes.

Vahest soojast peast pöörded langevad mingi 500 peale ja vahest on normaalne 900 pööret.Kui panen konditsioneeri tööle siis pöörded hakkavad tühikäigul vahepeal hüppama 0-1000 vahel, et väike värin nagu tekib, sellinne tunne et mootor sureb välja aga mingi 100 pöörde peal jääb ikka tööle, ka tagumise klaasi soojendus võtab pöörded 900 pealt mul kuskil 500 peale. Mis nagu selle põhjustab, kas laadimine liiga väike või mis :?:

Kas asi tühikäigus või ikka akus ja genekas :?:


minu arust akus asi olla ei saa. Mõõda laadimispinge ära, peaks jääma sinna 13.1 V -13.5 V vahele(ilma tarbijateta).

Kasutaja avatar
listentothednb
Tösine huviline
Postitusi: 150
Liitunud: N Juul 17, 2008 11:38 pm
Asukoht: Tapa

PostitusPostitas listentothednb » K Aug 12, 2009 4:42 am

Kontrollisin, laadimispinge on korras!

On kellelgi ideid?
Mitsubishi Carisma GLS 1.8, 1997 - läinud
Mitsubishi Carisma GLX 1.6, 1997 - läinud
Mitsubishi Galant GLS 2.0, 1998

Kasutaja avatar
Nusta
Vana olija
Postitusi: 250
Liitunud: E Veebr 25, 2008 7:09 pm

PostitusPostitas Nusta » K Aug 12, 2009 4:06 pm

Ei tea kas mootori mass saab midagi mõjutada, pane nt. krokodillidest üks aku - ja teien mootori peale.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 106 külalist