uued mured eclipsega

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

indumen
Uus Kasutaja
Postitusi: 39
Liitunud: R Veebr 02, 2007 12:08 am

uued mured eclipsega

PostitusPostitas indumen » P Veebr 15, 2009 5:57 pm

auto siis 1993 väljalase 2.0 110kw manuaalkast

EDIT: käis jaapaniautos remondis, plokikaane tihend oli kahe keskmise silindri vahelt järgi andnud, see sai korda, lisaks oli hammasrihm üks hammas vale
uus õli ja küünlad said ka veel

abs tuli(seoses august läbi sõitmisega) lahendus pesitses akuklemmis, nimelt plussklemm oli puruks ja ei andnud raputamisel õieti ühendust

värske küsimus siis et milline on normaalne siduripedaali käik, nimelt minul algab "tööasend" alles 60% pedaali käigust juba alla vajutatuna ehk siis 40% pedaalikäigust jääb siduri lahutamiseks

praegu tundub et ei lahuta siiski korralikult nimelt teine ja viies käik ei taha normaalselt sisse minna käivad väikse raksuga, seda just madalatel pööretel alla 2000 pöörde

ja külmast peast (õli paks alles) on eriti raske isegi esimest käiku sisse saada, sidur uuesti õhutatud aga ei paranenud sellest midagi.
kas käimar hakkab elupäevi lõpetama või on veel mingeid variante :D ???
Viimati muutis indumen, E Mär 02, 2009 11:02 pm, muudetud 2 korda kokku.

Kasutaja avatar
MeelisV
Tegija
Postitusi: 1983
Liitunud: L Juul 08, 2006 10:06 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas MeelisV » E Veebr 16, 2009 9:12 am

peale igasuguste tegelaste kap. remonte võiks siiski teha kontroll diagnosti kasvõi ise.

käi kõik juhtmed pistikud üle - soovitavalt lase ka kontaktide puhastuseks mõeldud vahendit sisse.

temp. andur võib küll mõjutada mootori tööd
samuti näiteks nii mõnigi teine vidin ehk tühikäigu mootor vms.
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2004
Mitsubishi Outlander 2.0 CVT. 2015 - müüdud
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2006. - müüdud
Mitsubishi Legnum VR4 - TwinTurbo 206 kw, 4WD, 1997. RHD to LHD - müüdud

indumen
Uus Kasutaja
Postitusi: 39
Liitunud: R Veebr 02, 2007 12:08 am

PostitusPostitas indumen » E Veebr 16, 2009 9:42 am

foorumit uurides tundub et tühikäigu mootor suht nõrk koht sellel või mis :cry:

eks tuleb püksirihma pingutada ja silberisse nüüd aeg kinni pandud homseks

nuclear2
liige
Postitusi: 389
Liitunud: K Apr 28, 2004 10:12 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas nuclear2 » E Veebr 16, 2009 12:38 pm

Juba ainuüksi see, et tempi anduri klemmi osa liigub, keerab kogu mootori korraliku töö tuksi. Vaheta ära.
silmad kardavad, käed teevad

indumen
Uus Kasutaja
Postitusi: 39
Liitunud: R Veebr 02, 2007 12:08 am

PostitusPostitas indumen » T Veebr 17, 2009 1:20 pm

nonii diagnostis käidud, diagnoos steppermootor õhtal omadega
abs'iga ei saadud ühendust, vabanduseks siis et usa variant

kas sinna sobib mõni muu stepper ka mitte ainult eclipse enda oma?
kui palju need mootorid erinevad?

Kasutaja avatar
MeelisV
Tegija
Postitusi: 1983
Liitunud: L Juul 08, 2006 10:06 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas MeelisV » T Veebr 17, 2009 2:43 pm

indumen kirjutas:nonii diagnostis käidud, diagnoos steppermootor õhtal omadega
abs'iga ei saadud ühendust, vabanduseks siis et usa variant

kas sinna sobib mõni muu stepper ka mitte ainult eclipse enda oma?
kui palju need mootorid erinevad?


üks võimalus on seda puhastada, ehk ärkab ellu tagasi - mõni kes on seda teinud võib täpsemalt kirjeldada protsessi. Garantiid ei ole.
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2004
Mitsubishi Outlander 2.0 CVT. 2015 - müüdud
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2006. - müüdud
Mitsubishi Legnum VR4 - TwinTurbo 206 kw, 4WD, 1997. RHD to LHD - müüdud

indumen
Uus Kasutaja
Postitusi: 39
Liitunud: R Veebr 02, 2007 12:08 am

PostitusPostitas indumen » T Veebr 17, 2009 3:15 pm

kes oleks nii lahke äkki ja seletaks natuke?

isiklikult ei ole selliste süsteemidega kokku puutunud ja päris umbes ei tahaks kallale minna :D

millega üldse puhastada: Carbcleaner sobib?

Kasutaja avatar
MeelisV
Tegija
Postitusi: 1983
Liitunud: L Juul 08, 2006 10:06 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas MeelisV » T Veebr 17, 2009 3:51 pm

vaata seda teemat - siin pole küll vastust sulle kuid viide siiski on olemas

http://foorum.clubmitsubishi.ee/viewtopic.php?t=7304

ehk saad siin kasutaja Sigmaga jutule ehk seletab täpsemalt

aga ega sul pole midagi kaotada - asu julgelt asja kallale aga ära jõuga üle pinguta.
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2004
Mitsubishi Outlander 2.0 CVT. 2015 - müüdud
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2006. - müüdud
Mitsubishi Legnum VR4 - TwinTurbo 206 kw, 4WD, 1997. RHD to LHD - müüdud

indumen
Uus Kasutaja
Postitusi: 39
Liitunud: R Veebr 02, 2007 12:08 am

PostitusPostitas indumen » T Veebr 17, 2009 4:01 pm

stepper mootor ei ole ju sama mis tühikäigu mootor? või on :oops:

http://www.hot.ee/nrvous/sigma/07700A.gif

siin pildi peal ka leiab selle ?

Kasutaja avatar
MeelisV
Tegija
Postitusi: 1983
Liitunud: L Juul 08, 2006 10:06 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas MeelisV » T Veebr 17, 2009 4:11 pm

indumen kirjutas:stepper mootor ei ole ju sama mis tühikäigu mootor? või on :oops:

http://www.hot.ee/nrvous/sigma/07700A.gif

siin pildi peal ka leiab selle ?


kui me räägime "stepper mootorist" kui auto mootori töös siis me rägime tühikäigu mootorist - oleneb kes kuidas nimatab

kui sa aga mõtlesid seal midagi ABS´i süsteemist siis oleme mööda rääkinud.

07703 sellel pildil siis

ehk ma ikka sain aru et diagnost leidis sul 2 viga 1.oli stepper 2. ABS ?
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2004
Mitsubishi Outlander 2.0 CVT. 2015 - müüdud
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2006. - müüdud
Mitsubishi Legnum VR4 - TwinTurbo 206 kw, 4WD, 1997. RHD to LHD - müüdud

indumen
Uus Kasutaja
Postitusi: 39
Liitunud: R Veebr 02, 2007 12:08 am

PostitusPostitas indumen » N Mär 26, 2009 7:34 pm

ja saaga jätkub,
diagnostis välja hõigatud väide et katalüsaator umbes on elimineeritud, võtsin lahti ja täitsa kena seest, proovisin ka ilma katalüsaatorita sõita et siis heitgaas tuli kohe peale pükse välja, samamoodi jamas ja tõmme ei paranenud, sai ka tagumine pütt vahetatud otseläbi vastu peale häälte ei kasu miskit!!!

õli sööb ka raibe päris vihaselt, kas tuleb hakata mõtlema silberautos tehtud kapremondi ületegemisele?

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

PostitusPostitas cartman » N Mär 26, 2009 8:31 pm

Hetkel ei saagi aru mis probleem hetkel on, kas minek, tyhikäik vm? ja kus see remont siis lõppude lõpux tehti ikka? Yhesõnaga väga segane jutt
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

indumen
Uus Kasutaja
Postitusi: 39
Liitunud: R Veebr 02, 2007 12:08 am

PostitusPostitas indumen » N Mär 26, 2009 9:08 pm

cartman kirjutas:Hetkel ei saagi aru mis probleem hetkel on, kas minek, tyhikäik vm? ja kus see remont siis lõppude lõpux tehti ikka? Yhesõnaga väga segane jutt


kogu ajalugu mis mulle teada siis selline: ennem ostu tehtud rõngad, saaled ja mingid tihendid küünlad ja mootoripadjad,

minu käes käisin silberis tallinnas, sealt öeldi et tühikäigu mootor ära,
pärast seda sõitsin rahumeeli ringi kuni lõi plokikaane tihendi ära(ei tea kas oli sitasti pingutatud või pandi vana tihend eelmise remondi ajal silberis) ühesõnaga vedasin masina jaapani autosse, seal tehti plokikaane tihendi vahetus millega koos tuli välja et hammasrihm oli üks hammas vale,

vahetati õli ja uued küünlad peale ja asi nagu töötas esialgu, kuna sain seal sooja mootoriga kätte siis tühikäik oli ka nagu ok, järgmine hommik käima pannes talv siiski oli suht külm, tühikäik mängis omajagu, mõtlesin et vaja veel timmimist, viisin tagasi, puhastati seal midagi möllasid terve päeva, sain ukse pealt töötava auto kätte, tõmme oli kõik oli hea, siis mainiti et kat võib umbes olla,
kuni jällegi järgmise hommikuni, praegult raha otsas ja peab vist omal käel midagi katsetama hakkama, kurtsin neilegi oma muret kehitati õlgu ainult, "et too siia vaatame ja ikka raha eest :D"

külma mootoriga pole alla 2000 pöörde üldse minekut, pigem hakkab nagu pooma mootorit selline tunne on. õli sööb umbes 500km peale vardanormi ära nii et õlisurvet enam ei teki, tühikäik jääb suvalisel hetkel pidama ja siis jällegi kõigub 1000 ja 500 pöörde vahel peale gaasi vabastamist, vahest peale käivitamist on kohe ok teinekord sureb isegi välja, ja check engine täitsa külma mootoriga põleb umbes peale teiste tulede kustumist veel 2-3 sekundit

seesama vidin maksab siis esinduses 7k eeki ve http://cgi.ebay.com/ebaymotors/92-98-Mitsubishi-Eclipse-TURBO-Idle-speed-control_W0QQitemZ320324433328QQcmdZViewItemQQptZMotors_Car_Truck_Parts_Accessories?hash=item320324433328&_trksid=p4506.m20.l1116

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

PostitusPostitas cartman » R Mär 27, 2009 11:35 pm

Tyhikäigu mootorit proovi puhastada. Kui juba ei puhastatud. Seda saab mõõta kah testriga , et kas töötab a ma elektris suht võhik ja ei mäleta täpselt kuidas. Maksab jh esinduses 7k :D Kas kõik õhusysteem on korralikult ikka kinni, lekkeid ple, klambrid kinni, voolikud terved? Kyynlajuhtmeid oled kontrollind?
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas Zafari » L Mär 28, 2009 7:49 am

selline tähelepanek ka, et kui sul summuti on alt ära siis ei ole autol ka korras mootoriga õiget tõmmet. summuti vastusurve peab ka olema. sukk on korras muidu? (ei puutu küll otseselt siia aga natuke küll)
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

indumen
Uus Kasutaja
Postitusi: 39
Liitunud: R Veebr 02, 2007 12:08 am

PostitusPostitas indumen » L Mär 28, 2009 8:13 pm

sumps jah korras nüüdseks, järgmine nädal saab puhkusele eks siis peab lahti kakkuma midagi ja uurima hakkama, küünlad uued ja juhtmed korras

M4rt

PostitusPostitas M4rt » L Mär 28, 2009 11:54 pm

Zafari kirjutas:selline tähelepanek ka, et kui sul summuti on alt ära siis ei ole autol ka korras mootoriga õiget tõmmet. summuti vastusurve peab ka olema. sukk on korras muidu? (ei puutu küll otseselt siia aga natuke küll)


kui summuti just enne lambdat katki pole ei ole stock mootori puhul jõukadu üle paari protsedi ja seda sa kohe kindlasti istmikuga ei tunne

nrvous

PostitusPostitas nrvous » P Mär 29, 2009 9:40 am

cartman kirjutas:Tyhikäigu mootorit proovi puhastada. Kui juba ei puhastatud. Seda saab mõõta kah testriga , et kas töötab a ma elektris suht võhik ja ei mäleta täpselt kuidas. Maksab jh esinduses 7k :D Kas kõik õhusysteem on korralikult ikka kinni, lekkeid ple, klambrid kinni, voolikud terved? Kyynlajuhtmeid oled kontrollind?


Kuidas ja mida mõõta saab lugeda siit:
http://foorum.clubmitsubishi.ee/viewtopic.php?p=48899

indumen
Uus Kasutaja
Postitusi: 39
Liitunud: R Veebr 02, 2007 12:08 am

PostitusPostitas indumen » E Mär 30, 2009 7:36 am

tänud vihjete eest nädalavahetusel üritan siis ära mõõta,
kui keegi just tallinnas ei taha abistavat kätt nädala sees anda :oops:

väike avastus veel et lahutatud siduriga külmalt käivitades on tühikäik tunduvalt stabiilsem kui käik väljas ja sidurit puutumata käivitades

indumen
Uus Kasutaja
Postitusi: 39
Liitunud: R Veebr 02, 2007 12:08 am

PostitusPostitas indumen » K Apr 01, 2009 8:33 am

ei jõudnudki nädalavahetusel selleni, korrastasin pidureid ja tagmist otsa hoopis
krt ilmad lähevad soojaks vead hakkavad vaikselt kaduma


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 72 külalist