Space Runner 2,4 gdi 2000 aasta pihustid

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

PostitusPostitas jaan mmc » K Aug 05, 2009 6:17 pm

Vaatan jah et 1. postitusest võttis mul vastamine ligi 2 kuud aega aga eks sellega on nii et vahest abivajaja esitades küsimuse kindla detaili kohta, juhatab nö. valedele jälgedele. Üldiselt on isegi parem lahti mõtestada teemasid kus öeldakse nt. et: Appi auto ei reageeri gaasi andmisele ja pöörded kõiguvad, samas võib see ka lihtsalt minu enda ECU eripära olla :D
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

alarkask
Vana olija
Postitusi: 260
Liitunud: T Veebr 26, 2008 8:30 pm
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas alarkask » K Aug 05, 2009 6:41 pm

Rõõm kuulda et asi tehtud sai :) aga kuna vististi sama teema ka mind ees ootab, siis oleks vaja teada mis asja ma täpsemalt sealt maha krudima pean ? Või teeks hoopis nii, et ma sõidaks sel näd.vahetusel Pärnu ja vaataks koos Jaaniga asja üle. Kui sul plaane tehtud pole,siis saaks äkki asja kohe korda ka tehtud ???
Space Wagon 2.4 GDI, 110kw

m.r.k
Uus Kasutaja
Postitusi: 31
Liitunud: L Aug 16, 2008 12:38 am

PostitusPostitas m.r.k » K Aug 05, 2009 11:36 pm

aga ma ei saanud nii öelda et auto ei reageeri gaasi andmise peale :D mul ei läinud käimagi :D ja otsiti kõiksugu vigu :D aga nüüd siis nii palju et otsa tihendi või kuskilt seal lekib täiega õli :D mis saab paaripäeva pärast arvatavasti ära likvideeritud taga pidurid olid kinni jäänud need täna võtsin lahti ja õpetasin neid ja hakkas ilusti toimima ja millegi pärast kuskil ajab eest bensiini lõhna mingi asi ei ole korralikult kellelgi tagasi saanud pean veel selle ära tegema siis auto super korras jälle :P

alarkask
Vana olija
Postitusi: 260
Liitunud: T Veebr 26, 2008 8:30 pm
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas alarkask » N Aug 06, 2009 7:12 am

Njaaa...käima läheb mul väga korralikult,aga siis hakkab pööretega mängima ja summutaja saab hetkeks justkui nohu :) lärtsub nii mis kole.Aga nagu ma juba mainisin,siis kestab see ainult paarkümmend sekundit, siis rahunevad pöörded maha ja kõik justkui korras. Mootori jõuetus annab endast tunda sellisena...sõites 50 km/h kiirusega ja siis hoog pidurdada näiteks 30 km/h kiirusele, seejärel panna sisse kolmas käik ja uuesti kiirendada, siis justkui ei toimu midagi....no vaikselt vaikselt hakkab hoogu koguma. Ausalt öeldes ei mäletagi kas see on algusest peale nii olnud või mitte, aga et 110 kw mootor nii jõuetu on, see tundub kahtlane. Mul teine auto Ford Probe 119 kw...sellega võiksin ka 5 käiguga kohalt minna ja kw vahe ei ole ju ometi nii suur. Eks siin võivad ka muidugi mingisugused käimari ülekanded rolli mängida. Mootor ka hõre veel olla ei tohiks, 12000 km peale sõi õli umbes 1.1 liitrit ?
Space Wagon 2.4 GDI, 110kw

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

PostitusPostitas jaan mmc » N Aug 06, 2009 7:17 pm

Ma olen ikka tore mees küll, asi selles et alari vagunil on ilmselt m.r.k.-ga identne gaasiklapi probleem... :oops: Sellle vea jälile õnnestus tegelt saada juba eelmisel sügisel üht Carismat uurides... Nii et alarkask saada oma klapp Pärnu või too koos masinaga kohale ! Nädalavahetused jätaks soovitavalt siiski mängust välja, vastasel juhul tahaks tunni ja muid hindasid 2-ga korrutama hakata :) .
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

m.r.k
Uus Kasutaja
Postitusi: 31
Liitunud: L Aug 16, 2008 12:38 am

PostitusPostitas m.r.k » E Aug 10, 2009 1:50 am

nii kõik autol timm aga minu arust ikkagi natukene asi imelik näiteks väga rahulikult 50 sõites et peaaegu ei vajutagi pedaali jätab auto vahele ja jõnksatab ja nüüd panevad tühikäigu pöörded ka vahel segast no sinna normist kuni 1200 pöördeni kuid korraks vajutad gasai siis kohe normis ja vahel ise normi läheb ma ei tea kas peabki nii olema või ikka mingi jama aga muidu töötab ilusti ja bensiini võtab kuidagi mega vähe :D aind alla läheb keskmine :D linnas hetkel aind tiirutan ja näitab 8,3 üldist keskmist see nüüd 400 km peale mis ma linnas sõitnud olen :D irw varem alla 10 eriiti juttu polnud

m.r.k
Uus Kasutaja
Postitusi: 31
Liitunud: L Aug 16, 2008 12:38 am

PostitusPostitas m.r.k » E Aug 10, 2009 1:51 am

nii kõik autol timm aga minu arust ikkagi natukene asi imelik näiteks väga rahulikult 50 sõites et peaaegu ei vajutagi pedaali jätab auto vahele ja jõnksatab ja nüüd panevad tühikäigu pöörded ka vahel segast no sinna normist kuni 1200 pöördeni kuid korraks vajutad gasai siis kohe normis ja vahel ise normi läheb ma ei tea kas peabki nii olema või ikka mingi jama aga muidu töötab ilusti ja bensiini võtab kuidagi mega vähe :D aind alla läheb keskmine :D linnas hetkel aind tiirutan ja näitab 8,3 üldist keskmist see nüüd 400 km peale mis ma linnas sõitnud olen :D irw varem alla 10 eriiti juttu polnud

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

PostitusPostitas jaan mmc » E Aug 10, 2009 10:06 am

m.r.k kirjutas:nii kõik autol timm aga minu arust ikkagi natukene asi imelik näiteks väga rahulikult 50 sõites et peaaegu ei vajutagi pedaali jätab auto vahele ja jõnksatab ja nüüd panevad tühikäigu pöörded ka vahel segast no sinna normist kuni 1200 pöördeni kuid korraks vajutad gasai siis kohe normis ja vahel ise normi läheb ma ei tea kas peabki nii olema või ikka mingi jama aga muidu töötab ilusti ja bensiini võtab kuidagi mega vähe :D aind alla läheb keskmine :D linnas hetkel aind tiirutan ja näitab 8,3 üldist keskmist see nüüd 400 km peale mis ma linnas sõitnud olen :D irw varem alla 10 eriiti juttu polnud


Pärnusse saad millalgi asja teha, näib et peaks siiski masinat ühestükis testima.
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

m.r.k
Uus Kasutaja
Postitusi: 31
Liitunud: L Aug 16, 2008 12:38 am

PostitusPostitas m.r.k » E Aug 10, 2009 5:46 pm

tead ma hetkel ei näe eriti võimalust kuid annan teada ja üks asi veel see sama puterdamine hommikuti on tagasi :S täna avastasin 10 ja kadunud jälle

m.r.k
Uus Kasutaja
Postitusi: 31
Liitunud: L Aug 16, 2008 12:38 am

PostitusPostitas m.r.k » L Aug 22, 2009 5:10 pm

ja nüüd ka läks mootori tuli põlema ja minek kadus kuid jätsin seisma ja panin uuesti kõik tagasi nii minek ja mootori tuli kustus kui ikka jõnksutab täiega ühtlasel sõidul

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

PostitusPostitas jaan mmc » E Aug 24, 2009 10:53 am

m.r.k kirjutas:ja nüüd ka läks mootori tuli põlema ja minek kadus kuid jätsin seisma ja panin uuesti kõik tagasi nii minek ja mootori tuli kustus kui ikka jõnksutab täiega ühtlasel sõidul


Loodetavasti jäi veakood mällu.
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

m.r.k
Uus Kasutaja
Postitusi: 31
Liitunud: L Aug 16, 2008 12:38 am

PostitusPostitas m.r.k » T Sept 29, 2009 11:00 pm

krt ma ei saa aru kui käisin ära pärnus seal töötas kõik enam vähem hästi nii kui hakkasin tagasi sõitma enne võrut hakkas tühikäik jälle segast panema ja värki
nüüd sama teema tühikäik 1250-1500 ja nii vahelduva eduga ja väga ühtlasel sõidul kakub ikka
äkki tahab keegi autot ära osta juba :D
ma ei viitsi ja pole sellist aega et sellega enam mässata

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

PostitusPostitas jaan mmc » K Sept 30, 2009 8:33 am

Hiljuti saime kasutaja Alvasi Carismale gaasiklapi asendi anduri (poteka) ja sellega korda ka pöörete kõikumise. Sama vidinat kahtlustasime sinulgi. Nii et tee üks väike kulutus veel ja asi saab korda.
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

PoissRaisk
Uus Kasutaja
Postitusi: 23
Liitunud: L Sept 12, 2009 7:39 pm
Asukoht: Tln/Kohila

PostitusPostitas PoissRaisk » K Sept 30, 2009 8:55 am

Kas sa sisselaske kõri oled puhastanud. Sealt kus on tyhikäigu mootor. GDI tahmab selle ära ja sealt hakkavad igasugused probleemid. Osta mingi karpa cleaner ja vana hambahari pihku ning tegutse. Kas sul on trossiga või elektriline gaasi pedaal? Trossi saad klappi ise lahti hoida et sealt tagant puhastada. Elektroonilisel aga syyde sisse ja mingi asjaga lapats põhja. Pärast on vaja arvuti sappa panna ja yks näitaja normi saada(nime jään võlgu). Elektroonilisel gaasil on vaja pärast tyhikäiku õpetada. See aga teine teema.
Myya Galant 90a 2.0 luukpära. Automaat täis elekter varuosadeks.

Nädalavahetusel remondin autosid. 56612175

m.r.k
Uus Kasutaja
Postitusi: 31
Liitunud: L Aug 16, 2008 12:38 am

PostitusPostitas m.r.k » E Okt 19, 2009 5:36 pm

hmm no üritan kuskil siis selle poteka sebida kuid selline asi ma peaks vist sellega pärnu jälle tulema eks et see seadistada ka pärast

wahur

PostitusPostitas wahur » K Nov 04, 2009 10:50 pm

värske 2.4 GDI 99' Galanti omanikuna käivitasin kodus külmaks jahtunud masina ja ohoo - masin tegi häält nagu oleks kapoti all 1000hj 10.0 mootor, ehk mölises, kolises, paukus, urises ja lörises jnejne. Ja seda ca. 20 sekundit mispeale jättis selle takti pealt ning käis edasi nagu müügiplatsil - ilma igasuguse lisaklõbina ja urinata. Et kas ma võin eeldada, et tegu on ka sellesama, gaasiklapiga?

Enda rahustuseks jätsin vahele selle osa, kus Mihkel räägib selle klapi 25k maksumusest :)

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

PostitusPostitas jaan mmc » N Nov 05, 2009 8:00 pm

m.r.k kirjutas:hmm no üritan kuskil siis selle poteka sebida kuid selline asi ma peaks vist sellega pärnu jälle tulema eks et see seadistada ka pärast


Peaks ka originaal testrita edukalt hakkama saama, süüde olgu poteka vahetamise ajal muidugi väljas. Minuteada ei erine GDI gaasiklapi poteka vahetus suvalise vanema mitsu mootori gaasiklapi vahetamise protseduurist, st. korralik elektrik peaks võimaliku vajamineva reguleeringu suutma ära teha. Reguleering seisneb poteka keeramises et poteka takistus oleks õiges suhtes, siibri asendiga.
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

lebokas
Tösine huviline
Postitusi: 144
Liitunud: K Juul 07, 2004 1:07 pm
Asukoht: Soome/Vantaa

PostitusPostitas lebokas » T Dets 08, 2009 11:37 am

Ei hakanud uut teemat tegema ja jatkan siit.
Nimelt GDI Galant (99-) hakkas s6idu ajal ´ära koolema´. Mida kilomeeter edasi, seda madalamaid pöördeid lubas kasutada. Gaasi andmisel lihtsalt kui sein ees ja sureb välja (paugub). Tundub, et viga pole syytesysteemis, sest säde ära ei kao, nagu kytus keerataks kinni. Kui mootor seisata, siis toimib vahel k6ik normaalselt, kilomeeter v6i paar. Paagisisene etteandepump toimib ja bensiinifilter vahetatud. Gaasiklapp reageerib gaasi vajutamisele. Kas kahtlustada pihusteid v6i k6rgsurvepumpa?
Galant 2,4 GDI -99 ´Sport Edition´

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

PostitusPostitas jaan mmc » T Dets 08, 2009 7:40 pm

[quote="wahur"]värske 2.4 GDI 99' Galanti omanikuna käivitasin kodus külmaks jahtunud masina ja ohoo - masin tegi häält nagu oleks kapoti all 1000hj 10.0 mootor, ehk mölises, kolises, paukus, urises ja lörises jnejne. Ja seda ca. 20 sekundit mispeale jättis selle takti pealt ning käis edasi nagu müügiplatsil - ilma igasuguse lisaklõbina ja urinata. Et kas ma võin eeldada, et tegu on ka sellesama, gaasiklapiga?

Ilmselt küll, või gaasiklapi poteka (asendi andur) veaga.
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

PostitusPostitas jaan mmc » T Dets 08, 2009 7:48 pm

lebokas kirjutas:Ei hakanud uut teemat tegema ja jatkan siit.
Nimelt GDI Galant (99-) hakkas s6idu ajal ´ära koolema´. Mida kilomeeter edasi, seda madalamaid pöördeid lubas kasutada. Gaasi andmisel lihtsalt kui sein ees ja sureb välja (paugub). Tundub, et viga pole syytesysteemis, sest säde ära ei kao, nagu kytus keerataks kinni. Kui mootor seisata, siis toimib vahel k6ik normaalselt, kilomeeter v6i paar. Paagisisene etteandepump toimib ja bensiinifilter vahetatud. Gaasiklapp reageerib gaasi vajutamisele. Kas kahtlustada pihusteid v6i k6rgsurvepumpa?


Kahtlusta gaasiklappi ja/või selle asendi andurit ja loe teema läbi.
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 69 külalist