cartman kirjutas:Esitex mis mootor?. Teiseks kui minekut ple ja kyttekulu suur siis yx varjant et katalysaator täis. Kas õlituli läeb põlema norm tyhikäigul v kukuvad pöörded kah madalale selel ajal?
Janar kirjutas:Sellised sümptomid viitavad minuarust raamsaalede "rikkele". Ehk siis õlisurve ja jõu langus .....
Sooja mootoriga peaks 900 pööret üsnagi normaalne olema. . .
Edu
Janar kirjutas:KUI on asi raamsaaledes, siis on kaks varjanti. Kas teha kap remont ... mis on küll suhteliselt kallis, aga korralikult kogu mootor üle tehes saaks põhim. uue mootori. Või siis sebida kusagilt kasutatud mootor ja loota et se kohe kokku ei jookse .
Arvestades et korralik kap remont läheks maksma isegi kuni 10k ja et kasutatud mootori saaks arvatavasti 1-2 k kätte, siis viimane oleks ilmselt reaalsem varjant.
Terv
jaan mmc kirjutas:Loogiline töö järjekord oleks: kontrollida õli rõhu anduri pistik; panna pistik massi (vastu mootori plokki nt.)-ühel juhul kahest so. pistik on lihtsalt lahti või on ühendatud massi, peab tuli kas süttima või olema kustunud(nii saab kontrollida õli tule+juhtmestiku toimimist); vahetada õli rõhu andur kuna selle hind on odav; kui asi ei parane tasuks alles eraldi õli manomeetriga õlirõhu mõõtmist; kui rõhuga ongi jama siis õli vann alt ära ja käega katsuda kepsude ja vända üles-alla suunalisi lõtke (kui need on käega või lausa silmaga tuntavad-nähtavad siis raam ja kepsusaalede vahetus ma oletan võtab aega u. 3-4 tundi.
nuclear2 kirjutas:Ise ei viitsi teha?
porku kirjutas:nuclear2 kirjutas:Ise ei viitsi teha?
Ma tean autodest ainult nii palju kuidas neid lõhkuda .
väga vähesel määral suudan midagi seal mootori osas paranda rääkimata selle ümber viskamisest, oleks sama mootor sama vastu siis saaks veel hakkama, aga tuleb 2.0 seega vaja ka uued juhtmed vedada.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 81 külalist