Õli rõhk ?

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

porku
liige
Postitusi: 257
Liitunud: E Juun 23, 2008 9:22 am
Asukoht: Harjumaa

Õli rõhk ?

PostitusPostitas porku » K Jaan 07, 2009 2:15 pm

Probleem siis järgnev : Tühi käigul läheb õli tuli põlema, õlid kõik jumalast normis. Kas andur peksab villast või siis on jama kusagil mujal ?
Autol nagu ei ole "minekut" ka :D Uimane kiirendus ja 3000 pöörde pealt nagu ei taha ültse liikuda, kütuse kulu on ka mingi 12 - 14 L sajale :S enne oli 7 -8L
Veojõu,-stabiilsus,- pidurduskontroll ning roolivõim asuvad rooli ja tooli vahel. ;)

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

PostitusPostitas cartman » K Jaan 07, 2009 2:42 pm

Esitex mis mootor?. Teiseks kui minekut ple ja kyttekulu suur siis yx varjant et katalysaator täis. Kas õlituli läeb põlema norm tyhikäigul v kukuvad pöörded kah madalale selel ajal?
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

porku
liige
Postitusi: 257
Liitunud: E Juun 23, 2008 9:22 am
Asukoht: Harjumaa

PostitusPostitas porku » K Jaan 07, 2009 2:45 pm

cartman kirjutas:Esitex mis mootor?. Teiseks kui minekut ple ja kyttekulu suur siis yx varjant et katalysaator täis. Kas õlituli läeb põlema norm tyhikäigul v kukuvad pöörded kah madalale selel ajal?


1988 aasta Galant 1.8 66kw. õlituli põleb kuni kaasi uuesti peale anda. pöörded langevad mingi 900 ja 1000 juurde. ( enne oli nagu soojalt 1200 ja külmalt 1500 nüüd nagu vahet pole kas soe või külm 900 - 1000 pööret ikka)
Veojõu,-stabiilsus,- pidurduskontroll ning roolivõim asuvad rooli ja tooli vahel. ;)

Kasutaja avatar
Janar
Vana olija
Postitusi: 340
Liitunud: K Okt 17, 2007 5:36 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas Janar » K Jaan 07, 2009 3:56 pm

Sellised sümptomid viitavad minuarust raamsaalede "rikkele". Ehk siis õlisurve ja jõu langus .....
Sooja mootoriga peaks 900 pööret üsnagi normaalne olema. . .

Edu

porku
liige
Postitusi: 257
Liitunud: E Juun 23, 2008 9:22 am
Asukoht: Harjumaa

PostitusPostitas porku » K Jaan 07, 2009 4:14 pm

Janar kirjutas:Sellised sümptomid viitavad minuarust raamsaalede "rikkele". Ehk siis õlisurve ja jõu langus .....
Sooja mootoriga peaks 900 pööret üsnagi normaalne olema. . .

Edu

Toore klapp on koguaeg lahti seega pöörded kõrged.
Raamsaaled, siis kasulikum juba uus auto või uus mootor peale peale ? :)
Veojõu,-stabiilsus,- pidurduskontroll ning roolivõim asuvad rooli ja tooli vahel. ;)

Kasutaja avatar
Janar
Vana olija
Postitusi: 340
Liitunud: K Okt 17, 2007 5:36 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas Janar » K Jaan 07, 2009 5:19 pm

KUI on asi raamsaaledes, siis on kaks varjanti. Kas teha kap remont ... mis on küll suhteliselt kallis, aga korralikult kogu mootor üle tehes saaks põhim. uue mootori. Või siis sebida kusagilt kasutatud mootor ja loota et se kohe kokku ei jookse :).

Arvestades et korralik kap remont läheks maksma isegi kuni 10k ja et kasutatud mootori saaks arvatavasti 1-2 k kätte, siis viimane oleks ilmselt reaalsem varjant.

Terv

porku
liige
Postitusi: 257
Liitunud: E Juun 23, 2008 9:22 am
Asukoht: Harjumaa

PostitusPostitas porku » K Jaan 07, 2009 5:25 pm

Janar kirjutas:KUI on asi raamsaaledes, siis on kaks varjanti. Kas teha kap remont ... mis on küll suhteliselt kallis, aga korralikult kogu mootor üle tehes saaks põhim. uue mootori. Või siis sebida kusagilt kasutatud mootor ja loota et se kohe kokku ei jookse :).

Arvestades et korralik kap remont läheks maksma isegi kuni 10k ja et kasutatud mootori saaks arvatavasti 1-2 k kätte, siis viimane oleks ilmselt reaalsem varjant.

Terv

Suured tänud selle info eest :)
Veojõu,-stabiilsus,- pidurduskontroll ning roolivõim asuvad rooli ja tooli vahel. ;)

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

PostitusPostitas jaan mmc » K Jaan 07, 2009 9:40 pm

Loogiline töö järjekord oleks: kontrollida õli rõhu anduri pistik; panna pistik massi (vastu mootori plokki nt.)-ühel juhul kahest so. pistik on lihtsalt lahti või on ühendatud massi, peab tuli kas süttima või olema kustunud(nii saab kontrollida õli tule+juhtmestiku toimimist); vahetada õli rõhu andur kuna selle hind on odav; kui asi ei parane tasuks alles eraldi õli manomeetriga õlirõhu mõõtmist; kui rõhuga ongi jama siis õli vann alt ära ja käega katsuda kepsude ja vända üles-alla suunalisi lõtke (kui need on käega või lausa silmaga tuntavad-nähtavad siis raam ja kepsusaalede vahetus ma oletan võtab aega u. 3-4 tundi.
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

porku
liige
Postitusi: 257
Liitunud: E Juun 23, 2008 9:22 am
Asukoht: Harjumaa

PostitusPostitas porku » K Jaan 07, 2009 9:42 pm

jaan mmc kirjutas:Loogiline töö järjekord oleks: kontrollida õli rõhu anduri pistik; panna pistik massi (vastu mootori plokki nt.)-ühel juhul kahest so. pistik on lihtsalt lahti või on ühendatud massi, peab tuli kas süttima või olema kustunud(nii saab kontrollida õli tule+juhtmestiku toimimist); vahetada õli rõhu andur kuna selle hind on odav; kui asi ei parane tasuks alles eraldi õli manomeetriga õlirõhu mõõtmist; kui rõhuga ongi jama siis õli vann alt ära ja käega katsuda kepsude ja vända üles-alla suunalisi lõtke (kui need on käega või lausa silmaga tuntavad-nähtavad siis raam ja kepsusaalede vahetus ma oletan võtab aega u. 3-4 tundi.


Hinnast ka rääkida oskad ? :)
Veojõu,-stabiilsus,- pidurduskontroll ning roolivõim asuvad rooli ja tooli vahel. ;)

Jannekas

PostitusPostitas Jannekas » R Jaan 16, 2009 1:21 pm

Oli sama probleem Carismaga. Andur valetas. Lasin ära vahetada, nüüd ok.

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

PostitusPostitas jaan mmc » L Jaan 17, 2009 6:43 pm

Rõhu andur u. 100.-eek töö u 15min.-87.-eek saalede hinda ei tea võimalik et 1000.-ringis ja töö tunni hind meil 350.-eek. ehk siis 1000.- 1400.-
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

porku
liige
Postitusi: 257
Liitunud: E Juun 23, 2008 9:22 am
Asukoht: Harjumaa

PostitusPostitas porku » P Jaan 18, 2009 10:01 pm

Saaled, ootab 2.0 mootori peale laadimist :).
Veojõu,-stabiilsus,- pidurduskontroll ning roolivõim asuvad rooli ja tooli vahel. ;)

nuclear2
liige
Postitusi: 389
Liitunud: K Apr 28, 2004 10:12 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas nuclear2 » E Jaan 19, 2009 12:31 am

Ise ei viitsi teha?
silmad kardavad, käed teevad

porku
liige
Postitusi: 257
Liitunud: E Juun 23, 2008 9:22 am
Asukoht: Harjumaa

PostitusPostitas porku » E Jaan 19, 2009 9:51 am

nuclear2 kirjutas:Ise ei viitsi teha?

Ma tean autodest ainult nii palju kuidas neid lõhkuda :D.
väga vähesel määral suudan midagi seal mootori osas paranda rääkimata selle ümber viskamisest, oleks sama mootor sama vastu siis saaks veel hakkama, aga tuleb 2.0 seega vaja ka uued juhtmed vedada.
Veojõu,-stabiilsus,- pidurduskontroll ning roolivõim asuvad rooli ja tooli vahel. ;)

Kasutaja avatar
blue deamon
liige
Postitusi: 1015
Liitunud: N Aug 10, 2006 10:28 pm
Asukoht: RAPLA
Kontakt:

PostitusPostitas blue deamon » E Jaan 19, 2009 8:38 pm

porku kirjutas:
nuclear2 kirjutas:Ise ei viitsi teha?

Ma tean autodest ainult nii palju kuidas neid lõhkuda :D.
väga vähesel määral suudan midagi seal mootori osas paranda rääkimata selle ümber viskamisest, oleks sama mootor sama vastu siis saaks veel hakkama, aga tuleb 2.0 seega vaja ka uued juhtmed vedada.


sull vaja siis 2,0 aju ja ajust edasiminevad juhtmed mis kapotialla lähevad ja 2 releed vahetada salongis kindalaeka alt muud ei midagi

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sander147 » T Mär 24, 2009 11:50 pm

jätkaks seda teemat siin oma murega mis võtab varsti lausa mõistuse...

nimelt autoks Galant 91. a, mootor 2.0 bens, 80 kw.

pärast plokikaane tihendi vahetust hakkasid tõukurid klõbisema, siis töötasid ühe päeva ilusti nagu uued. siis jälle klõbisesid kuniks nukkvõll kinni jooksis.( tihend sai vahetatud kuna plokikaas oli praakvõtme pärast vale momendiga kinni keeratud ning tihend põles 2. ja 3. sil vahelt läbi.)

armatuuris õli tuli ei põle,ehk siis surve peaks olema, tihend sai ka üle kontrollitud et äkki praak või valesti peal. uus õli läks ka sisse muidugi- KUID jätsin lolli peaga filtri vahetamata.
kindlalt ei oska öelda kas õli ja vesi said omavahel kokku, et kas läks miskit klimpi või ei.

õlide erinevusest nii palju et enne oli sees eelnevad aastad Teboil Silver 10W-40-poolsünt. siis panin Mobil-1 2000 Super 10W-40 ka poolsünt
Nüüd pärast tihendi vahetust läks uuesti sisse esimene õli.

Kas need õlid omavahel võisid reageerida? Ja kas filter võib umbes olla selle pärast? Kuna plokikaante ja nukani ei jõua tilkagi õli.
Aga kas enne filtrit ei peaks mitte olema möödavooluklapp mis laseb õlil ikkagi tsirkuleerida kui filter umbes on??

Paluks abi sel teemal. Tänan
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Sprinter21
liige
Postitusi: 37
Liitunud: T Dets 30, 2008 12:14 pm
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Sprinter21 » K Mär 25, 2009 8:38 am

eelmisel autol valasin pidevalt erinevaid õlisid peale kuid siiski poolsünti. neid tähiseid mai vaadanud kunagi. Peaasi et poolsünt oleks. Klimpi küll ei läinud kunagi. seega probleem ei tohiks olla.
Kuna sul õli klapikambrisse ei jõua siis pakuks et sul mõni õlikanal umbes.
Pese mootor seest läbi. ja korda tegevust kuni kanal lahti saab.
Jaapanlane on muidu imelik ja kollane aga autosid teeb paremini kui sakslane.

rando87
huviline
Postitusi: 52
Liitunud: K Veebr 21, 2007 6:59 pm
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas rando87 » N Mär 26, 2009 1:57 pm

Minul jooksis mootor kokku samadel põhjustel! Plokikaas oli ära ja tosool sattus õli sisse ja õli oli nagu mesi(veniv,paks) Igaksjuhuks ütlen,et vaata üle äkki sama jama :roll:


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 81 külalist