Süüte paika ajamine

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
rix
liige
Postitusi: 52
Liitunud: L Veebr 02, 2008 3:21 pm
Asukoht: Tartu

Süüte paika ajamine

PostitusPostitas rix » P Dets 14, 2008 1:37 pm

Süüde on paigast. Palju paikaajamine nüüd ka maksma läheb (masina või kuulmise järgi)?
1993. Lancer 1.6

porku
liige
Postitusi: 257
Liitunud: E Juun 23, 2008 9:22 am
Asukoht: Harjumaa

Re: Süüde paika ajamine

PostitusPostitas porku » P Dets 14, 2008 2:35 pm

rix kirjutas:Süüde on paigast. Palju paikaajamine nüüd ka maksma läheb (masina või kuulmise järgi)?

Aja ise paika :D
Veojõu,-stabiilsus,- pidurduskontroll ning roolivõim asuvad rooli ja tooli vahel. ;)

morgan
Site Admin
Postitusi: 1819
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

PostitusPostitas morgan » P Dets 14, 2008 5:44 pm

kuulmise järgi ei soovita küll seda reguleerima hakata, pöördu ikka spetsi poole.
Tihtipeale liiga kriitiline !

Kasutaja avatar
Janar
Vana olija
Postitusi: 340
Liitunud: K Okt 17, 2007 5:36 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: Süüde paika ajamine

PostitusPostitas Janar » P Dets 14, 2008 6:45 pm

rix kirjutas:Süüde on paigast. Palju paikaajamine nüüd ka maksma läheb (masina või kuulmise järgi)?


Märgid paika ja esimene silinder "surnud" asendisse ja siis teiseltpoolt jagaja esimese silindri peale ... Ei ole keeruline töö :D

Hiljem võid ju lasta digimonidel üle vaadata
Terv

Kasutaja avatar
margusvk
klubi liige
Postitusi: 719
Liitunud: E Juul 16, 2007 10:23 am
Asukoht: Järvamaa, Ambla
Kontakt:

PostitusPostitas margusvk » P Dets 14, 2008 8:49 pm

Esiteks, peale mida süüde paigast ära läks? Vaevalt süüde ise paigast ära läks.
Never interrupt your enemy when he is making a mistake. It is impolite. (Napoleon Bonaparte)

Mitsubishi Outlander 2,4 Aut (2006)
Alfa Romeo 159 sedaan 2,2JTS Selespeed (2008)

Kasutaja avatar
rix
liige
Postitusi: 52
Liitunud: L Veebr 02, 2008 3:21 pm
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas rix » E Dets 15, 2008 7:44 pm

Hm... hea küss. Ei mäletagi täpselt. Kas pärast bensufiltri vahetamist või uue summuti suka paigaldamist panin seda tähele. Aga need ei ole nagu väga seotud asjaga.

Ja ei, ise ei kavatsegi seda paika ajada. Sellepärast küsingi, et palju see töö maksab kusagil remondikohas.
1993. Lancer 1.6

Kasutaja avatar
margusvk
klubi liige
Postitusi: 719
Liitunud: E Juul 16, 2007 10:23 am
Asukoht: Järvamaa, Ambla
Kontakt:

PostitusPostitas margusvk » K Dets 17, 2008 11:27 pm

On ka selline variant, et hammasrihm on ühe hamba võrra hammasratta peal "üle karanud". Kunagi oli mul Golf'il jagaja hammasrattal rihm ühe hamba võrra üle hüpanud, kuigi vahetades sai täpselt pandud.
Never interrupt your enemy when he is making a mistake. It is impolite. (Napoleon Bonaparte)

Mitsubishi Outlander 2,4 Aut (2006)
Alfa Romeo 159 sedaan 2,2JTS Selespeed (2008)

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

Re: Süüte paika ajamine

PostitusPostitas jaan mmc » N Dets 18, 2008 6:04 pm

rix kirjutas:Süüde on paigast. Palju paikaajamine nüüd ka maksma läheb (masina või kuulmise järgi)?


Kui süüde on normaal tingimustel reguleeritav võiks selleks kuluda u. 20 min. Kui aga arvatava vea valesti oled diagnoosinud ja süüte ajalduses probleem ei seisne siis räägime ikka kõigepealt diagnostika vajadusest. Olenevalt sellest kui paigast ära mootor on keeratud ja/või mis probleemid esinevad, kui pädev on diagnostik ja ka sellest kui hästi oskab klient probleemide teket ja olemust kirjeldada, kulub ka diagnostikaks aega ja raha.
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

Kasutaja avatar
paikas
liige
Postitusi: 342
Liitunud: N Mai 18, 2006 8:59 pm
Asukoht: tartuma

Re: Süüde paika ajamine

PostitusPostitas paikas » L Dets 20, 2008 12:13 pm

Janar kirjutas:
rix kirjutas:Süüde on paigast. Palju paikaajamine nüüd ka maksma läheb (masina või kuulmise järgi)?


Märgid paika ja esimene silinder "surnud" asendisse ja siis teiseltpoolt jagaja esimese silindri peale ... Ei ole keeruline töö :D


korrigeeriks väheke:P

esimene KOLB mitte silinder(too ei liigu ju)ja 15 kraadi ENNE ÜSS asendit

ning siis strobo kätte ja kontrollid.

kuna mitsudel osadel on vaakumjuhitusega jagajad siis kontrolli vahelduseks ka vaakumvoolikud üle(kui on su omal vaakumklapp küljes)

sry kuid pole ise seni selliseid asju kordagi digimeistritel teha lasnud, loodan ikka oma teadmistele ja oskustele.

no tuleme siis lancerite põhivea juurde, kui ikka oled pähe andnud siis lanceritel lendab plokikaane tihend suht lihtsalt. Pole veel ühelgi lanceril oma raske jalaga plokikaane tihendivahetusest pääsend. kui tihend lännu siis ka tekib tunne, et süüde paigast.

seega ei saa 100% kindel olla mittekunagi, et viga süütes.

Kasutaja avatar
Janar
Vana olija
Postitusi: 340
Liitunud: K Okt 17, 2007 5:36 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: Süüde paika ajamine

PostitusPostitas Janar » L Dets 20, 2008 5:51 pm

paikas kirjutas:
korrigeeriks väheke:P

esimene KOLB mitte silinder(too ei liigu ju)ja 15 kraadi ENNE ÜSS asendit

ning siis strobo kätte ja kontrollid.



Jah õigus :) "pisike" näpukas minupoolt. Märkide kontroll järgneks ka tavaliselt ikka sellele. Ma eeldasin, et süüde on absoluutselt paigast aetud ja pill enam häälde ei lähegi ... strobot pole ise kunagi kasutanud ja vaevalt et seda enamusel kodus olekski, aga se ei ole takistanud mul masinat häälde saamast :).
Siiani ei ole ka kirjeldatud probleemi olemust ... kas masin turtsub niisama? Ei sõida? Ei käivitu?
Terv

beasty
huviline
Postitusi: 71
Liitunud: K Mär 22, 2006 11:29 pm

PostitusPostitas beasty » P Dets 21, 2008 1:32 am

Mitsudel tuleb üks juhe ka massi panna enne kui süüdet timmida.
Elektritööd, signad,autoelektroonika remont Tartus

Kasutaja avatar
paikas
liige
Postitusi: 342
Liitunud: N Mai 18, 2006 8:59 pm
Asukoht: tartuma

PostitusPostitas paikas » P Dets 21, 2008 4:25 pm

beasty kirjutas:Mitsudel tuleb üks juhe ka massi panna enne kui süüdet timmida.


:?: :?: :?: :roll:

beasty
huviline
Postitusi: 71
Liitunud: K Mär 22, 2006 11:29 pm

PostitusPostitas beasty » P Dets 21, 2008 7:14 pm

Üks näide:
http://www.hot.ee/linnu11//mitsu%20s%c3%bc%c3%bcde.JPG

Kui on vaakumiga süüde siis tuleb vaakum eemaldada ja sulgeda enne süüte keeramist.
Elektritööd, signad,autoelektroonika remont Tartus


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 44 külalist