Õlid ja õlikogused sinu Mitsubishile

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
taavik
klubi liige
Postitusi: 2023
Liitunud: K Mai 16, 2007 1:19 pm
Asukoht: Kesk-Eesti
Kontakt:

Re: Õlid ja õlikogused sinu Mitsubishile

PostitusPostitas taavik » K Juul 27, 2011 2:33 pm

Udupeen Castrol'i leht väidab, et 4,3 liitrit läheb (sisaldab õliradika osa).

Siis tundub sul see kogus normaalne olevat.

Kasutaja avatar
Allu711
Uus Kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: K Dets 01, 2010 11:43 pm

Re: Õlid ja õlikogused sinu Mitsubishile

PostitusPostitas Allu711 » K Juul 27, 2011 10:16 pm

ehk siis kõik OK ja nagu aru saan siis õliradikast ei saanud lihtsalt kätte õli ?


taavik kirjutas:Udupeen Castrol'i leht väidab, et 4,3 liitrit läheb (sisaldab õliradika osa).

Siis tundub sul see kogus normaalne olevat.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Õlid ja õlikogused sinu Mitsubishile

PostitusPostitas Sander147 » K Juul 27, 2011 10:26 pm

Kus 2.5 V6-l see õli radikas asub??? :shock:
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
taavik
klubi liige
Postitusi: 2023
Liitunud: K Mai 16, 2007 1:19 pm
Asukoht: Kesk-Eesti
Kontakt:

Re: Õlid ja õlikogused sinu Mitsubishile

PostitusPostitas taavik » N Juul 28, 2011 8:42 am

Castrol ütleb 4,3 liitrit (incl. oil cooler). eeldasin, et oil cooler on radikas.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Õlid ja õlikogused sinu Mitsubishile

PostitusPostitas Sander147 » N Juul 28, 2011 11:31 am

On küll jah. Aga kus tal see on? Ma pole veel ühelgi näinud, või ei mäleta siis.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
taavik
klubi liige
Postitusi: 2023
Liitunud: K Mai 16, 2007 1:19 pm
Asukoht: Kesk-Eesti
Kontakt:

Re: Õlid ja õlikogused sinu Mitsubishile

PostitusPostitas taavik » N Juul 28, 2011 12:20 pm

Ei tea mina, kas ja kus see on. Inimene küsis, palju peab õli mahtuma ja ma kirjutasin lihtsalt õlitootja andmed.

Kui seda radikat/coolerit seal ei ole, siis ei ole. Pole ju mõtet siin foorumis minu kallal haukuda. Kirjuta õlitootjale ja ütle talle, et parandagu oma valed andmed ära.

Lihtne.

EDIT: kontrollides kataloogist jooniseid ja asju, siis on see cooler siiski olemas. Küll mitte radiaatori kujul. Asi asub see mootoriploki küljes ning jahutamine toimub tosooliga auto jahutussüsteemist. Vidina külge peaks minema ka lõdvikud/voolikud jahutussüsteemist. Originaalosa kood MD340273 (OIL COOLER ASSY,ENG), hind silberis koos käibemaksuga 1 421,18 EUR

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

Re: Õlid ja õlikogused sinu Mitsubishile

PostitusPostitas jyrgen72 » N Juul 28, 2011 1:32 pm

Mis siin vaielda. Sander kas peab kooli tagasi minema või siis nati rohkem veel Mitsubishide mootoreid selgemaks omale tegema.:D

Detail nbr 04300A ongi oil cooler engine.
Ja skeem on just 2,5 V6 mootorist 1996-2002
Pilt
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Õlid ja õlikogused sinu Mitsubishile

PostitusPostitas Sander147 » N Juul 28, 2011 9:38 pm

Mida te klähvite siin??

Jumala rahulikult küsisin, et kus tal see on? Mina näinud ei ole ei sellist, mis Jürksi antud pildil, kui ka teistsugust.

Keegi, kellel on 2.5 V6 võiks pildi lisada. Saaksime targemaks. Nii noored, kui ka vanad pässid.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

Re: Õlid ja õlikogused sinu Mitsubishile

PostitusPostitas ökosohver » P Aug 07, 2011 10:36 am

andke andeks aga antud =jahuti= tundub mulle et õlifiltriga tegemist? et nagu õli jahtub neis kummivoolikutes mis filtrisse ja edasi suundub ??? 2,5sesse galanti peaks ja v6iks kuskil 4L minna kui vana õli välja lastud.
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

Re: Õlid ja õlikogused sinu Mitsubishile

PostitusPostitas jyrgen72 » P Aug 07, 2011 2:35 pm

ökosohver kirjutas:andke andeks aga antud =jahuti= tundub mulle et õlifiltriga tegemist? et nagu õli jahtub neis kummivoolikutes mis filtrisse ja edasi suundub ??? 2,5sesse galanti peaks ja v6iks kuskil 4L minna kui vana õli välja lastud.


No jah, see läheb küll nüüd sellest teemast nati mööda, aga et selle jubina töö põhimõttes nati selgust tuua, siis üritan vähe seletada. Kuna joonise peal jah pole näidatud, et kuhu need voolikud edasi kinnituvad, siis jääb asi segaseks jah. Aga tegelt liigub mööda neid voolikuid ikkagi mootori jahutusvedelik. Õli tuleb ja läheb sellest jubinast läbi mööda plokis olevaid kanaleid. Selles niinimetatud jahutis, on sees peenikeste avadega kärg, millest liigub läbi mootori õli, ümber kärje on aga jahutusvedelik, mis jahutabgi õli, ehk siis üritab hoida seda vähemalt samal tembil mida on mootor. Ja kui nüüd aus olla, siis ka vanematel masinatel võib see sama jubin olla üheks nõrgaks kohaks, kust õli pääseb jahutusvedelikku ja vastupidi. Oli ehk nati segane seletus, aga kui ise nati kaasa mõelda, siis peaks olema asi selge :D Selleks, et seda jubinat vahelt minema visata, pole vaja rohkemat, kui filtri kinnitamiseks lühemat polti või kuidas see õige nimetus nüüd oleks ja voolikud oma vahel kokku liita :D
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 21 külalist

cron