K: seafoam

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
havok
liige
Postitusi: 80
Liitunud: N Veebr 21, 2008 10:02 pm

K: seafoam

PostitusPostitas havok » E Apr 14, 2008 10:20 am

mõelnud kuidas oma GDI puhtaks saada. väljamaa foorumites räägitakse midagi margiesinduse decoke tehnoloogiast "carbonblasting" "walnut shell blasting". aafrika pisiriigis eestis ei tea nad sellest midagi.

kas keegi on seda proovinud?

http://www.seafoamsales.com/motorTuneUpTechGas.htm

ka karterisse? saaled sellepeale 360 ei tee?

http://youtube.com/results?search_query=seafoam&page=1

kas on mingeid alternatiive?
Space Wagon 2,4GDI GLX A/T

alarkask
Vana olija
Postitusi: 260
Liitunud: T Veebr 26, 2008 8:30 pm
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas alarkask » E Apr 14, 2008 6:50 pm

alternatiiviks peaks olema tavaline testvesi :) olen ise kunagi Scorpiol mootorit niimoodi pesnud.....liitrijagu testvett põletati läbi ja viskas samasugust rõvedat tossu tagant nagu nendelt videodelt näha on...kas see ka mootori seest puhtaks tegi, võta sa kinni, aga vanad mehhaanikud soovitasid :) igatahes ei mõjunud see küll halvasti.
Space Wagon 2.4 GDI, 110kw

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

PostitusPostitas jaan mmc » K Apr 30, 2008 7:04 pm

Tegemist näikse olevat universaalse ainega mida kõikjale lisada võib.
Kõik need puhastus operatsioonid saab tehtud ka nii:
Mootori õlitus süsteemide puhastuseks kasutada vastavat õli hulka kallatavat ainet, milleks sobib säästu varjandina edukalt ka diisel kütus, kuid olgu ka öeldud et õlitus süsteem ei vaja mingit pesemist kui vaid kvaliteet õlisid kasutada.
Kütuse süsteemide puhastamiseks paaki lisatavaid aineid müüakse samuti.
Põlemis kambrid-klapid puhastab ideaalselt tavaline jahutus vedelik, mida valatakse töötava mootori sisselaske kolektorisse, kuidas seda täpselt tegema peaks ei hakkaks praegu jahuma, kuid tosool puhastab hästi.
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

Aigo
Uus Kasutaja
Postitusi: 17
Liitunud: P Nov 03, 2013 2:47 pm

Re:

PostitusPostitas Aigo » P Nov 17, 2013 6:57 pm

jaan mmc kirjutas:Tegemist näikse olevat universaalse ainega mida kõikjale lisada võib.
Kõik need puhastus operatsioonid saab tehtud ka nii:
Mootori õlitus süsteemide puhastuseks kasutada vastavat õli hulka kallatavat ainet, milleks sobib säästu varjandina edukalt ka diisel kütus, kuid olgu ka öeldud et õlitus süsteem ei vaja mingit pesemist kui vaid kvaliteet õlisid kasutada.
Kütuse süsteemide puhastamiseks paaki lisatavaid aineid müüakse samuti.
Põlemis kambrid-klapid puhastab ideaalselt tavaline jahutus vedelik, mida valatakse töötava mootori sisselaske kolektorisse, kuidas seda täpselt tegema peaks ei hakkaks praegu jahuma, kuid tosool puhastab hästi.


niisiis ehk siis keegi ei vastanud küsimusele, et kust seafoami saab? Kuna juba näiteks GDI'del tüüpviga see, et sisselaske õhu torustik tahmab täis, sest inseneerid panid GDI tegemisel vähe puusse, uuemad GDI'd õnneks ilma EGR'deta ja seega seda viga enam pole, kuid 99-03 galandid kahjuks kannatavad selle tahmamise all.

Omal ka vaja sisselaske klapid jne puhtaks pesta, kuid kogemuselt tean, et seafoam toimib, kuid kas eestist ka seda saab või peab jälle iibei abi kasutama ikka?

Henry
Tösine huviline
Postitusi: 212
Liitunud: N Mai 05, 2005 10:36 am
Asukoht: Välismaa

Re: K: seafoam

PostitusPostitas Henry » T Nov 19, 2013 5:05 am

"Blasting" muidu viitab liivapritsiga pritsimisele, et mõeldakse siis tahma füüsilist eemaldamist, "walnut shell blasting"-u puhul siis pritsimise materjaliks pähklikoored. Olen nii aru saanud, et liiv ise ajab rauda rooste ning on üsna lõhkuv, klaaskuul on õrnem, keemiliselt stabiilne ning sooda veel õrnem. Sooda puhul ei pea muretsema, et mootoris kuhugi kraapima jääb kus teda olla ei tohiks. Eestis on asutusi küll, kus pritsitakse nii klaaskuuli kui soodaga.

Anti ju soovitusi küll kuidas tahma põlemiskambrist maha saada, äkki polegi vaja ühte kindlat ameerikas populariseeritud toodet taga ajada..
3000GT VR4, Honda, Mersu

Aigo
Uus Kasutaja
Postitusi: 17
Liitunud: P Nov 03, 2013 2:47 pm

Re: K: seafoam

PostitusPostitas Aigo » T Nov 19, 2013 8:12 am

Gdi mootoril ei ole ei kütuse lisanditega ja tosooliga midagi teha, eriti vanematel gdi'del sisselase tahmab kinni kuna vanadel gdidel(1997-2003 toodetud ja mitte ainult mitsu gdi' del) on EGR süsteem valesti ning sisselaske klapid püsivad avatult kompressiooni tsükli algusel, kuna mootor kasutab sel ajal kuiva heitgaasi jahutava, määriva ja muidu kasuliku kütuse asemel nagu töötsüklis. Sellega aga surutakse heitgaasid kokku sisselaske kollektoris ning seega pressitakse need sisselaske seintele tahmaks. Sellepärast ongi algsetel gdidel soovitatav EGR sulgeda või mehhaaniliselt ava vähendada.


Edasi asjast et kuna seafoam või siis mingi auside väljamõeldis samalaadne, kuid vähe rohkem vahutav lihtsam kasutada sisselaske osade puhastamisel. Aga vist eestist seda ei leidu nagu aru olen saanud, seega on ehk siinkandis mõnda alternatiivtoodet mille kasutus on sama lihtne, et kallad vaakumvoolikusse ja teeb ise seal tööd?

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

Re: K: seafoam

PostitusPostitas jaan mmc » N Nov 21, 2013 6:35 pm

Aigo kirjutas:Gdi mootoril ei ole ei kütuse lisanditega ja tosooliga midagi teha, eriti vanematel gdi'del sisselase tahmab kinni kuna vanadel gdidel(1997-2003 toodetud ja mitte ainult mitsu gdi' del) on EGR süsteem valesti ning sisselaske klapid püsivad avatult kompressiooni tsükli algusel, kuna mootor kasutab sel ajal kuiva heitgaasi jahutava, määriva ja muidu kasuliku kütuse asemel nagu töötsüklis. Sellega aga surutakse heitgaasid kokku sisselaske kollektoris ning seega pressitakse need sisselaske seintele tahmaks. Sellepärast ongi algsetel gdidel soovitatav EGR sulgeda või mehhaaniliselt ava vähendada.


Edasi asjast et kuna seafoam või siis mingi auside väljamõeldis samalaadne, kuid vähe rohkem vahutav lihtsam kasutada sisselaske osade puhastamisel. Aga vist eestist seda ei leidu nagu aru olen saanud, seega on ehk siinkandis mõnda alternatiivtoodet mille kasutus on sama lihtne, et kallad vaakumvoolikusse ja teeb ise seal tööd?



1. GDI tahmab, kuna kütus pihustatakse otse silindritesse aga mitte sisselaske kollektorisse, kus bensiin tahma lahustaks ja see ei tekikski.
2. Jahutusvedelik puhastab põlemiskambrit ja väljalaske kanaleid/kollektorit, kui satub silindrisse, mootori töötamise ajal. Olgu siis nt. lekkivast plokikaane tihendist, või pritsimisel sisselaskekollektorisse. Sisselaskekanaleid/kollektorit jahutusvedelik üldiselt ei puhasta.
Sisselaset saaks puhastada, kui sinna mootori töötamisel, mingit tahma lahustavat ainet lasta. Nt. bensiini. Keskmiselt tahmanud GDI mootoritel on sisselaskes oleva tahma kiht u. 5mm. paksune ja seega võib puhastusainetega, töötavasse mootorisse viimisel tekkida liiga suurte tahmaosade lahti tuleku ja silindritesse sattumise oht. Kindlam on sisselaske kollektor enne eemaldada ja eraldi puhastada.
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

Aigo
Uus Kasutaja
Postitusi: 17
Liitunud: P Nov 03, 2013 2:47 pm

Re: K: seafoam

PostitusPostitas Aigo » N Nov 21, 2013 9:24 pm

jaan mmc kirjutas:
Aigo kirjutas:Gdi mootoril ei ole ei kütuse lisanditega ja tosooliga midagi teha, eriti vanematel gdi'del sisselase tahmab kinni kuna vanadel gdidel(1997-2003 toodetud ja mitte ainult mitsu gdi' del) on EGR süsteem valesti ning sisselaske klapid püsivad avatult kompressiooni tsükli algusel, kuna mootor kasutab sel ajal kuiva heitgaasi jahutava, määriva ja muidu kasuliku kütuse asemel nagu töötsüklis. Sellega aga surutakse heitgaasid kokku sisselaske kollektoris ning seega pressitakse need sisselaske seintele tahmaks. Sellepärast ongi algsetel gdidel soovitatav EGR sulgeda või mehhaaniliselt ava vähendada.


Edasi asjast et kuna seafoam või siis mingi auside väljamõeldis samalaadne, kuid vähe rohkem vahutav lihtsam kasutada sisselaske osade puhastamisel. Aga vist eestist seda ei leidu nagu aru olen saanud, seega on ehk siinkandis mõnda alternatiivtoodet mille kasutus on sama lihtne, et kallad vaakumvoolikusse ja teeb ise seal tööd?



1. GDI tahmab, kuna kütus pihustatakse otse silindritesse aga mitte sisselaske kollektorisse, kus bensiin tahma lahustaks ja see ei tekikski.
2. Jahutusvedelik puhastab põlemiskambrit ja väljalaske kanaleid/kollektorit, kui satub silindrisse, mootori töötamise ajal. Olgu siis nt. lekkivast plokikaane tihendist, või pritsimisel sisselaskekollektorisse. Sisselaskekanaleid/kollektorit jahutusvedelik üldiselt ei puhasta.
Sisselaset saaks puhastada, kui sinna mootori töötamisel, mingit tahma lahustavat ainet lasta. Nt. bensiini. Keskmiselt tahmanud GDI mootoritel on sisselaskes oleva tahma kiht u. 5mm. paksune ja seega võib puhastusainetega, töötavasse mootorisse viimisel tekkida liiga suurte tahmaosade lahti tuleku ja silindritesse sattumise oht. Kindlam on sisselaske kollektor enne eemaldada ja eraldi puhastada.



viimane lause ongi mu homse päeva plaan, kuid millega ma klapikraesid ja sisselaske kanaleid puhastada saaks?


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 31 külalist

cron