pihustite kontroll

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

muffik
Vana olija
Postitusi: 297
Liitunud: L Juun 02, 2007 12:41 am
Asukoht: wild wild west

pihustite kontroll

PostitusPostitas muffik » N Veebr 07, 2008 7:07 pm

kas on kuidagi võimalik kontrollida pihusteid,et kas "kusevad" või mitte,või tuleb ikka lahti kiskuda---galant 1.8i 91a
oli:galant 91a,1.8i
galant 97a,2.0td
on:accord 97a1.8
56618456

Kasutaja avatar
blue deamon
liige
Postitusi: 1015
Liitunud: N Aug 10, 2006 10:28 pm
Asukoht: RAPLA
Kontakt:

PostitusPostitas blue deamon » N Veebr 07, 2008 7:48 pm

Üks võimalus on vist nii et pihustite peale tulevad pistikud kui selle ära tõmbad siis peaks mootor hakkama lonkama (sama efekt kui ühe küünla juhtme pealt ära võtad)saad teada kas pihusti üldse tõõtab :roll: aga kas ta sedasi nätab kas k***b või pihustab ei oska õelda ,või on võimalik tunda kui näpudega hoida pihustist kinni kas on tunda mingit surve surinat kui ei siis ei tõõta .Siis viimane varjant aind stendi viia?
SEE MINU ARVAMUS EI TEA KAS PAIKA PEAB :roll:

evvupoiss
Uus Kasutaja
Postitusi: 35
Liitunud: L Apr 21, 2007 6:20 pm
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas evvupoiss » N Veebr 07, 2008 8:16 pm

Võta pihustid maha ja kontrolli 12 voldiga aga 12v ei tohi peal hoida vaid tuleb plõksutada ühe aku klemmi peal juhtme otsa ja parim on veel kui saad suruõhku läbi pihusti lasta!
Olen teinud nii ja usu aitab!

muffik
Vana olija
Postitusi: 297
Liitunud: L Juun 02, 2007 12:41 am
Asukoht: wild wild west

PostitusPostitas muffik » N Veebr 07, 2008 10:31 pm

kui raskelt need maha tulevad ja mis süsteemiga tõõtavad.kahtlustan neid kuna masin nii uimane ja ei taha üldse põõrdesse minna,metsikut gaasi vajutamist tahab.pumbad filtrid jne.. jne.. vahet.Koha peal käib ilusti,kui aga gaas põhja vajut. üle 5500 pöörde ei lähe
oli:galant 91a,1.8i
galant 97a,2.0td
on:accord 97a1.8
56618456

TLOC

PostitusPostitas TLOC » R Veebr 08, 2008 12:27 am

See kuidagi tuttav jama, et auto pöördesse ei lähe ja uimerdab.
Sõbral oli sama jama, küll mitte Mitsuga, aga sümptomid on samad.
Nimelt võib bensupump õhtul olla omadega, või benafilter väääga umbes.
Kütusepump küll töötab, aga mitte vajaliku tootlikkusega suurtel pööretel.

Kasutaja avatar
Lancer
liige
Postitusi: 50
Liitunud: R Mai 07, 2004 6:26 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Lancer » R Veebr 08, 2008 3:20 pm

Mul teisel autol, mitte mitsu, oli ka sama jama. tuli välja, et õhulugeja oli õhtal.
Mitsubishi Lancer 2004
1,6 72kW

muffik
Vana olija
Postitusi: 297
Liitunud: L Juun 02, 2007 12:41 am
Asukoht: wild wild west

PostitusPostitas muffik » R Veebr 08, 2008 5:34 pm

õ-lugeja,filter,pump vahet
oli:galant 91a,1.8i
galant 97a,2.0td
on:accord 97a1.8
56618456

evvupoiss
Uus Kasutaja
Postitusi: 35
Liitunud: L Apr 21, 2007 6:20 pm
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas evvupoiss » R Veebr 08, 2008 7:06 pm

Ei ole neid üldse raske maha võtta, pihusti lati keerad lahti pealevoolu toru küljest ära ja pistikud ka lahti ning lups ja lups tulevad pesadest välja.

muffik
Vana olija
Postitusi: 297
Liitunud: L Juun 02, 2007 12:41 am
Asukoht: wild wild west

PostitusPostitas muffik » K Veebr 20, 2008 10:07 pm

nii asi jõudnud juba aju vahetuseni,minek ja tõmme on nagu tagasi.Aga kui ühtlaselt sõita hakkab jõnksutama,kui lapatsit anda läheb sujuvalt.Ei saa kogu aeg vajutada !Ehk keegi midagi taolist läbi elanud?
Viimati muutis muffik, N Veebr 21, 2008 6:39 pm, muudetud 1 kord kokku.
oli:galant 91a,1.8i
galant 97a,2.0td
on:accord 97a1.8
56618456

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

PostitusPostitas jaan mmc » K Veebr 20, 2008 11:40 pm

Ühtlasel sõidul võivad lugeda nt. lamda või ka EGR-klapp.
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

muffik
Vana olija
Postitusi: 297
Liitunud: L Juun 02, 2007 12:41 am
Asukoht: wild wild west

PostitusPostitas muffik » N Veebr 21, 2008 6:37 pm

lamda sai vahet,kuid ega eelnevalt vahet ei märkand.Kas egr klapp on see tühikäigu põõrete regulaator vms.Kus juures ce tuli nüüd kustus uue ajuga
oli:galant 91a,1.8i
galant 97a,2.0td
on:accord 97a1.8
56618456

Raidoh
liige
Postitusi: 10
Liitunud: R Apr 07, 2006 8:25 pm
Asukoht: Kose-Uuemõisa

PostitusPostitas Raidoh » N Veebr 21, 2008 8:43 pm

Egr on heitgaaside taaskasutus süsteem.

Bullet
Tegija
Postitusi: 1657
Liitunud: R Juul 30, 2004 7:53 am
Asukoht: Märjamaa ja muud euroopa riigid :)
Kontakt:

PostitusPostitas Bullet » N Veebr 21, 2008 8:58 pm

selliseid sümptomeid võib ette tuua ka vigane nuka andur (halb ühendus), kuid panustaks siiski lambda peale ... isegi siis kui sul ta vahetatud on võib ta uuesti katki minna näiteks tänu katkisele või vanale katalüsaatorile.
muidugi võid pulli pärast ka ühe paagitäiega seda pihustiite puhastust läbi sõita ... on juhuseid kus töötab ka päris hästi.
Mitsubishist parem on ainult .... kiire Mitsubishi.

muffik
Vana olija
Postitusi: 297
Liitunud: L Juun 02, 2007 12:41 am
Asukoht: wild wild west

PostitusPostitas muffik » N Veebr 21, 2008 8:59 pm

ja-ja muidugi oli,aga kus see asub.kus juures mul sumpa ka katki paarist kohast kas sellest võib olla :?:
oli:galant 91a,1.8i
galant 97a,2.0td
on:accord 97a1.8
56618456

muffik
Vana olija
Postitusi: 297
Liitunud: L Juun 02, 2007 12:41 am
Asukoht: wild wild west

PostitusPostitas muffik » R Veebr 22, 2008 5:58 pm

kiikasin kapotti alla ja vaatasin seda egr klappi ja andurit,kuidas neid kontrollida.Eriti huvitav on see andur,sealt tuleb vist oli 2 voolikut,kuidas seda kontrollida.Kas seal tegemist mingi vaakumiga :?: oleks juhtmed oskaks veel takistust mõõta vms või peab sealt mingit õhku puhuma? Muidugi teema pealkiri võiks ka juba teine olla!
oli:galant 91a,1.8i
galant 97a,2.0td
on:accord 97a1.8
56618456

alarkask
Vana olija
Postitusi: 260
Liitunud: T Veebr 26, 2008 8:30 pm
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas alarkask » P Apr 06, 2008 1:36 pm

"muffik" kas oled oma jõnksutamisest lahti saanud ? mul 2.4 GDI mootor ja ka jõnksutab ühtlasel kiirusel...erinevaid diagnostikaid läbi teinud aga ei midagi, nüüd arvatakse ka et ehk on mingi pihusti viga, et äkki üks neist "kuseb" nimelt arvuti näitas et jõnksutamise hetkel hakkab kütuserõhk tugevalt kõikuma....sealt siis ka oletati, et kui pihusti kuseb, siis laseb ta rõhu maha. GDI mootoril aga on nende pihustite kättesaamine meeletu töö, terve sisselase tuleb maha kiskuda, pole seda veelviitsinud teha. Ole hea ja anna teada mida oled katsetanud ja teinud , või oled juba sellest lahti saanud ?

tel.5226026 või alarkask@hotmail.com

tänan
Space Wagon 2.4 GDI, 110kw

muffik
Vana olija
Postitusi: 297
Liitunud: L Juun 02, 2007 12:41 am
Asukoht: wild wild west

PostitusPostitas muffik » P Apr 06, 2008 4:31 pm

jah, sain lahti!õhulugeja oli jama,nüüd üldse pistik lahti ja käib ilusti,ei jõnksuta ja märgatavalt pole küttekulu ka tõusnud.
oli:galant 91a,1.8i
galant 97a,2.0td
on:accord 97a1.8
56618456

alarkask
Vana olija
Postitusi: 260
Liitunud: T Veebr 26, 2008 8:30 pm
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas alarkask » P Apr 06, 2008 7:29 pm

ühendasid õhulugeja lahti ja midagi ei juhtunud ? Mootori jõud säilis, tõmme säilis ?? Milleks seda õhulugejat siis üldse vaja on ? Peaks äkki ka nii proovima :)
Space Wagon 2.4 GDI, 110kw

Kasutaja avatar
havok
liige
Postitusi: 80
Liitunud: N Veebr 21, 2008 10:02 pm

PostitusPostitas havok » P Apr 06, 2008 11:35 pm

manuaal ütleb:
juhul kui diagnoosisüsteem tuvastab mõne sensori talitlushäire, kasutatakse vigase sensori asemel vaikimisi kontrolliloogikat (default control logic) ja auto on turvaliselt sõidetav.

kui vigane on õhulugeja sensor:
-blokeeritakse lahja küttesegu põletamine (lean burn combustion)
-määratakse pihusti pihustamisperiood ja -aeg gaasiklapi asendisensorilt (throttle position sensor) ja nukaandurilt (crank angle sensor) saadud signaalidele vastava map-i väärtusega

seega kui kui õhulugeja andur on lahti ühendatud peaks mootor täiesti edukalt edasi töötama.

kui vigane on pihusti:
-blokeeritakse lahja küttesegu põletamine (lean burn combustion)
-suletakse heitgaaside retsirkulatsioon

jne...

muffik palju su küttekulu kasvas, saaks teada palju see gdi-aretis küttekulule tegelikult mõju avaldab?


...ot nii mis ma siis veel leidisin

kui vigane on kütusesurve sensor:
-kontrollib kas kütusesurve on 5,5 MPa (kui on lühiühendus või avatud vooluringe)
-lülitab välja kütusepumba relee (kui kütusesurve on liiga suur)
-lülitab välja kütuse pritse (juhul kui tuvastatakse liigmadal kütusesurve või mootoripöörded ületavad 3000p/min)

....siis näiteks ongi nii et pihusti on ummistunud, surve läheb liiga suureks ja andur lülitab kütusepumba relee korraks välja aga siis peaks ju ka veakood tekkima...

krt mis kell juba on
Space Wagon 2,4GDI GLX A/T

alarkask
Vana olija
Postitusi: 260
Liitunud: T Veebr 26, 2008 8:30 pm
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas alarkask » E Apr 07, 2008 6:23 pm

no mulle väideti et surve just langeb (kuna tema arvates pihusti ei pihustanud vaid pissis :)
oskaks ise ka seda inglise keelt nii ladusalt nagu sina, küll leiaks palju huvitavat sealt manualist lugeda :) sa pole mõelnud see eesti keelde tõlkida ja siis turgu panna, küll huvilisi oleks !!??
Space Wagon 2.4 GDI, 110kw


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 77 külalist