PostitusPostitas havok » P Apr 06, 2008 11:35 pm
manuaal ütleb:
juhul kui diagnoosisüsteem tuvastab mõne sensori talitlushäire, kasutatakse vigase sensori asemel vaikimisi kontrolliloogikat (default control logic) ja auto on turvaliselt sõidetav.
kui vigane on õhulugeja sensor:
-blokeeritakse lahja küttesegu põletamine (lean burn combustion)
-määratakse pihusti pihustamisperiood ja -aeg gaasiklapi asendisensorilt (throttle position sensor) ja nukaandurilt (crank angle sensor) saadud signaalidele vastava map-i väärtusega
seega kui kui õhulugeja andur on lahti ühendatud peaks mootor täiesti edukalt edasi töötama.
kui vigane on pihusti:
-blokeeritakse lahja küttesegu põletamine (lean burn combustion)
-suletakse heitgaaside retsirkulatsioon
jne...
muffik palju su küttekulu kasvas, saaks teada palju see gdi-aretis küttekulule tegelikult mõju avaldab?
...ot nii mis ma siis veel leidisin
kui vigane on kütusesurve sensor:
-kontrollib kas kütusesurve on 5,5 MPa (kui on lühiühendus või avatud vooluringe)
-lülitab välja kütusepumba relee (kui kütusesurve on liiga suur)
-lülitab välja kütuse pritse (juhul kui tuvastatakse liigmadal kütusesurve või mootoripöörded ületavad 3000p/min)
....siis näiteks ongi nii et pihusti on ummistunud, surve läheb liiga suureks ja andur lülitab kütusepumba relee korraks välja aga siis peaks ju ka veakood tekkima...
krt mis kell juba on
Space Wagon 2,4GDI GLX A/T