5 käik kadus ära (Lancer GTI)

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

tonis0107
huviline
Postitusi: 52
Liitunud: K Nov 07, 2007 7:24 pm
Asukoht: kiviõli

5 käik kadus ära (Lancer GTI)

PostitusPostitas tonis0107 » K Jaan 30, 2008 5:27 pm

Autoks lancer gti 1991 aasta ja 5 käik kadus lõplikult ära.Alguses hakkas käiku välja loopima ja pidi ise käiku sees hoidma aga siis kadus üldse ära. Tühi koht 5 käigu koha peal. Olen kuulnud et lancerite käigukastid pidid kehvakesed olema aga äkki kellegiul on sama viga olnud ei hakka kohe kasti laiali katkuma.

Kasutaja avatar
MeelisV
Tegija
Postitusi: 1983
Liitunud: L Juul 08, 2006 10:06 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas MeelisV » K Jaan 30, 2008 6:50 pm

ei ilma kasti lammutamata ei saa seda viga küll parandada
ehk ikka 5. k. osa on kastis kulunud ja lahti tuleb kiskuda.
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2004
Mitsubishi Outlander 2.0 CVT. 2015 - müüdud
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2006. - müüdud
Mitsubishi Legnum VR4 - TwinTurbo 206 kw, 4WD, 1997. RHD to LHD - müüdud

alar
huviline
Postitusi: 78
Liitunud: T Juun 06, 2006 4:18 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas alar » K Jaan 30, 2008 7:41 pm

Oli sama asi. Kasti peavõll oli nii kulund, et hiljem liimiti kinni. Ei mäletagi, mis seal kõik ära vahetati, vist terve 5 käik. Tundub, et see on mitsude tüüp viga. Endal läks coldil kast, sai too ära vahetatud, mis ka aastaga üles ütles. Nüüd olen 3 kuud kap rem kastiga sõitnud ja siiani on kõik vägev.
tel: 50 71 082

Kasutaja avatar
MeelisV
Tegija
Postitusi: 1983
Liitunud: L Juul 08, 2006 10:06 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas MeelisV » K Jaan 30, 2008 7:49 pm

seda juhtub ka teistega - üks põhjuseid on ka liig suur koormus, ehk see viimane käik mis tavaliselt ära kaob lükatakse liiga vara sisse ja liiga hilja välja, samuti ei vahetata käiku ajutisel kiiruse vähendamisel ja lastakse sama käiguga hoog korra alla ja siis punnitatakse ülesse.
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2004
Mitsubishi Outlander 2.0 CVT. 2015 - müüdud
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2006. - müüdud
Mitsubishi Legnum VR4 - TwinTurbo 206 kw, 4WD, 1997. RHD to LHD - müüdud

tonis0107
huviline
Postitusi: 52
Liitunud: K Nov 07, 2007 7:24 pm
Asukoht: kiviõli

PostitusPostitas tonis0107 » K Jaan 30, 2008 10:58 pm

Aga kas keegi oskab öelda kas 1,5 lanceril on sama käigukast mis 1,8 gti-l. põhimõtteliselt vedeleb üks mootor koos käigukastiga oleks hea kui sisugi omavahel klapiks. Ja et see võll kulunud on seda ma üldse ei imesta läbisõit ka juba 250 000 km.

Kasutaja avatar
MeelisV
Tegija
Postitusi: 1983
Liitunud: L Juul 08, 2006 10:06 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas MeelisV » N Jaan 31, 2008 8:39 am

OT: läbisõit 250 000 km ei ole autole midagi
vihjeks: enamus nn. saksast, belgiast ja mujalt toodud autosid, k.a. eesti enda autod mis turul pakutakse ei ole märgitud 100 000 ...150 000 km-ga vaid võid enamus juhtudel selle numbriga x2 teha.

kui sa ütleks et sul autol on 4 ... 500 000 ees (mida ta võib ka ju olla?) siis ....
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2004
Mitsubishi Outlander 2.0 CVT. 2015 - müüdud
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2006. - müüdud
Mitsubishi Legnum VR4 - TwinTurbo 206 kw, 4WD, 1997. RHD to LHD - müüdud

alar
huviline
Postitusi: 78
Liitunud: T Juun 06, 2006 4:18 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas alar » N Jaan 31, 2008 2:13 pm

No väga ma küll seda kasti ei koorma - st alla 2000 pöörde ei sõida. Kuigi peab tunnistama, et 5 käiguga on võimalik sõita 60 - 160 km/h

Punnvõrridel on natuke teine kast kui GTi-del. Aga sobivad kõik 1,6 1,8 ja 2,0 GTi kastid.
tel: 50 71 082

stayed
liige
Postitusi: 75
Liitunud: K Jaan 11, 2006 12:24 am

PostitusPostitas stayed » N Jaan 31, 2008 6:41 pm

minu gti lanceri kast juba ala 400000km läbi jooksnud - kõik toimib, aga kohvipaksul ple mõtted ennustada, tuleb trossisüsteem ülevadata, pärast kast maha ning tükkidekt võtta. lihtsam varian tõesti galandi kast külge keerata kui sobib, neid romulates päris palju vedeleb

tonis0107
huviline
Postitusi: 52
Liitunud: K Nov 07, 2007 7:24 pm
Asukoht: kiviõli

PostitusPostitas tonis0107 » N Jaan 31, 2008 7:15 pm

See trossisüsteem on nats kahtlane küll. Kuna mootori esimene padi on ka suht õnnetu siis mootor annab nii palju peal kiikuma et võibolla tõmbab trossi pinge alla aga see on vähe usutav sest käik kadus ikkagi sõidu ajal ära.

1,5 käigkast ei sobi siis külge ma sain aru ainult 1,6 , 1,8 ja 2,0 mootori omad

alar
huviline
Postitusi: 78
Liitunud: T Juun 06, 2006 4:18 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas alar » T Veebr 12, 2008 1:53 pm

Täitsa juhuslikult mul sõbral üks 2,0 galandt gti kast ülearu. Ütles et 2000 eest annaks ikka ära. Asub Assakul.
tel: 50 71 082

Kasutaja avatar
duelle
Vana olija
Postitusi: 308
Liitunud: E Juul 16, 2007 11:04 pm
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitas duelle » R Veebr 15, 2008 9:47 am

arvatavasti on viienda käigu sünkron ära see ei tohiks palju maksta ....tark oleks olnud kohe remonti minna kui välja hakkas loopima oleks võib olla odavam tulnud .......soovitan remonti põõrduda võib odavam tulla .kui uus kast
Mitsubishi Galant Avance-2.5 , 2002
Mitsubishi Eclipse europe-2.0 , 1993-Müüdud
Eagle Talon -2.0 , 1989-Müüdud
Mitsubishi Eclipse USA -1.8 , 1992-Müüdud


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 89 külalist