Pöördemoment

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
galant_EXE
liige
Postitusi: 103
Liitunud: K Mai 19, 2004 8:24 pm
Asukoht: Viljandi

Pöördemoment

PostitusPostitas galant_EXE » R Veebr 04, 2005 5:39 pm

Tahtsin küsida kuda teistel galantidel(88-91a 1.8 mootor) on kohalt minekuga: kui kohalt ära minna(normaalselt-kergelt sidurit venitades) kas siis auto jõuab ilma gaasi andmata ka ära minna või tuleb ikka pöördeid vähemalt 1100-1300 juures hoida? Ja kui pöörded alla vajuvad(800-950) kas auto armatuur hakkab värisema nagu diislil? Saksa autodega pole sellist asja tähendanud, kas siis jaapani omad ongi sellised või ainult minu oma? Loodan et saite mu mõttest aru, kui ei siis küsiga juurde.

nuclear2
liige
Postitusi: 389
Liitunud: K Apr 28, 2004 10:12 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas nuclear2 » R Veebr 04, 2005 5:47 pm

auto armatuur ja kapott värisevad nii et vähe pole kui kohalt minnes pöörded~1000 on. 1500 ja yle saab juba ka hoo sisse :lol:
motox siis 2.0
silmad kardavad, käed teevad

GALANT 89
liige
Postitusi: 55
Liitunud: K Sept 29, 2004 7:31 am

PostitusPostitas GALANT 89 » R Veebr 04, 2005 5:53 pm

läheb ilusdi kohald ära aga tuurid langevad kuskil 600 peale ja kui gaasi anda siis läheb edasi ka ja mootor on 2,0

martinjev
liige
Postitusi: 285
Liitunud: L Jaan 08, 2005 2:13 am
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas martinjev » R Veebr 04, 2005 8:22 pm

vabalt ilma gaasita, kasvõi mäest yles :D
muuseas, armatuur hakkas värisema ka bensiini mondeol mul kui liig vähe gaasi anda.

Kasutaja avatar
drxl
liige
Postitusi: 238
Liitunud: N Mai 13, 2004 5:25 pm
Asukoht: viljandi

PostitusPostitas drxl » R Veebr 04, 2005 9:42 pm

vähe gaasi siis jah hakkab armatuur värisema :lol: sõbral space wagonil samuti proovitud :shock:

Kasutaja avatar
AMD
Vana olija
Postitusi: 263
Liitunud: T Juul 27, 2004 10:52 am
Asukoht: Viimsi-Tallinn

PostitusPostitas AMD » R Veebr 04, 2005 9:47 pm

ei tea mis teil väriseb :P

Kasutaja avatar
silks
liige
Postitusi: 60
Liitunud: N Sept 16, 2004 8:06 pm
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas silks » R Veebr 04, 2005 10:42 pm

Mu autol ei hakka samuti midagi värisema ja läheb suht kergelt ilma gaasita kohalt ära.
Paadunud galandi fänn

Kasutaja avatar
AMD
Vana olija
Postitusi: 263
Liitunud: T Juul 27, 2004 10:52 am
Asukoht: Viimsi-Tallinn

PostitusPostitas AMD » R Veebr 04, 2005 10:56 pm

silks kirjutas:Mu autol ei hakka samuti midagi värisema ja läheb suht kergelt ilma gaasita kohalt ära.

mis mootor ja mis kast ?

Kasutaja avatar
silks
liige
Postitusi: 60
Liitunud: N Sept 16, 2004 8:06 pm
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas silks » R Veebr 04, 2005 11:02 pm

AMD kirjutas:
silks kirjutas:Mu autol ei hakka samuti midagi värisema ja läheb suht kergelt ilma gaasita kohalt ära.

mis mootor ja mis kast ?

2 liitrine mootor ja manuaalkast.
Paadunud galandi fänn

Kasutaja avatar
AMD
Vana olija
Postitusi: 263
Liitunud: T Juul 27, 2004 10:52 am
Asukoht: Viimsi-Tallinn

PostitusPostitas AMD » R Veebr 04, 2005 11:50 pm

silks kirjutas:
AMD kirjutas:
silks kirjutas:Mu autol ei hakka samuti midagi värisema ja läheb suht kergelt ilma gaasita kohalt ära.

mis mootor ja mis kast ?

2 liitrine mootor ja manuaalkast.


ja viimane küsimus, palju tühikäik on ?

martinjev
liige
Postitusi: 285
Liitunud: L Jaan 08, 2005 2:13 am
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas martinjev » L Veebr 05, 2005 12:44 am

pakun välja et 1000 või yle :)

Kasutaja avatar
AMD
Vana olija
Postitusi: 263
Liitunud: T Juul 27, 2004 10:52 am
Asukoht: Viimsi-Tallinn

PostitusPostitas AMD » L Veebr 05, 2005 12:46 am

ok, siis minu 200-300 rpm tühikäiguga kohapealt ilma gaasita ei liigugi.

martinjev
liige
Postitusi: 285
Liitunud: L Jaan 08, 2005 2:13 am
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas martinjev » L Veebr 05, 2005 12:50 am

kui sul on 200-300 rpm tyhikäik siis on midagi kyll päris mäda. normaalne tyhikäik on kuskil 750-850

Kasutaja avatar
AMD
Vana olija
Postitusi: 263
Liitunud: T Juul 27, 2004 10:52 am
Asukoht: Viimsi-Tallinn

PostitusPostitas AMD » L Veebr 05, 2005 12:52 am

martinjev kirjutas:kui sul on 200-300 rpm tyhikäik siis on midagi kyll päris mäda. normaalne tyhikäik on kuskil 750-850


hooldusraamatus sama. ja tühikäik ei kõigu. külmast peast 2000rpm ja langeb mootori soojenedes. igal autol erinev tühikäik, bmwl 2.5 näiteks 1500 rpm.

martinjev
liige
Postitusi: 285
Liitunud: L Jaan 08, 2005 2:13 am
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas martinjev » L Veebr 05, 2005 1:00 am

hmm... äkki ytled oma auto täpse margi ja aasta.

ma ei tea kyll millist 2,5-st bemarit sina mõtled aga E34 kerega 525 88-92.a on tyhikäik 700 +/-40rpm

Kasutaja avatar
galant_EXE
liige
Postitusi: 103
Liitunud: K Mai 19, 2004 8:24 pm
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitas galant_EXE » L Veebr 05, 2005 1:38 am

Aga kas te nii saate sõita, et esimene käik sees ja gaasi ei anna- et nagu mootor veab tühikäigui ilma et auto armatuur väriseks?

martinjev
liige
Postitusi: 285
Liitunud: L Jaan 08, 2005 2:13 am
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas martinjev » L Veebr 05, 2005 1:43 am

sul 66kw? sellega suht probleemne kohalt minna ilma gaasita. tuleb kõvasti sidurit libistada. suht raske auto ikka. luukpära galant on ju muide raskem kui sigarikerega audi 100
kui sin väga häirib et armatuur rapub siis võbolla mootoripadjad vähe jäigemate vastu vaahetada. mind ennast kyll tglt see häirib ilgelt :evil:
Viimati muutis martinjev, L Veebr 05, 2005 1:44 am, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
AMD
Vana olija
Postitusi: 263
Liitunud: T Juul 27, 2004 10:52 am
Asukoht: Viimsi-Tallinn

PostitusPostitas AMD » L Veebr 05, 2005 1:43 am

1.6, carisma 1997/98

martinjev
liige
Postitusi: 285
Liitunud: L Jaan 08, 2005 2:13 am
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas martinjev » L Veebr 05, 2005 1:47 am

AMD kirjutas:1.6, carisma 1997/98


kui 66kw siis on tyhikäik 750 +/-50 rpm
74kw motol sama

rain
Tösine huviline
Postitusi: 114
Liitunud: N Okt 28, 2004 5:10 am
Asukoht: Pärnu

Re: Pöördemoment

PostitusPostitas rain » L Veebr 05, 2005 2:20 pm

galant_EXE kirjutas:Tahtsin küsida kuda teistel galantidel(88-91a 1.8 mootor) on kohalt minekuga: kui kohalt ära minna(normaalselt-kergelt sidurit venitades) kas siis auto jõuab ilma gaasi andmata ka ära minna või tuleb ikka pöördeid vähemalt 1100-1300 juures hoida? Ja kui pöörded alla vajuvad(800-950) kas auto armatuur hakkab värisema nagu diislil? Saksa autodega pole sellist asja tähendanud, kas siis jaapani omad ongi sellised või ainult minu oma? Loodan et saite mu mõttest aru, kui ei siis küsiga juurde.
mul sama viga 88a 1.8 63 kw
vali õige kiirus !


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 75 külalist