mootori jura

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
siil77
Uus Kasutaja
Postitusi: 44
Liitunud: K Jaan 19, 2005 3:25 am
Asukoht: keila

mootori jura

PostitusPostitas siil77 » P Jaan 30, 2005 10:59 pm

probleem selles,et Colt glx- põleb armatuuris teadatuntud Tuluke chek engine ja suurex yllatusex avastasin,et mootor võtab õli ca 1l 1000 km kohta. kysimus selline,mis maksaks teenindutes Mootori rõngaste ja klapisääre tihendite vahetus? ja kuidas saaks ajutiselt mootorit natuke tihedamaks muuta. suurimad tänud....

Kasutaja avatar
galant_EXE
liige
Postitusi: 103
Liitunud: K Mai 19, 2004 8:24 pm
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitas galant_EXE » P Jaan 30, 2005 11:09 pm

Kui on sul võimalust, siis mine autoga kanali peale ja vaata kas kuskilt mootorist õli välja ei voola(immitse), vb polegi mootori sees viga(kolvi rõngad,klapisääre tihendid).

Kasutaja avatar
Salvador
liige
Postitusi: 217
Liitunud: P Mai 16, 2004 11:11 pm
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas Salvador » E Jaan 31, 2005 5:09 pm

Kõigepealt vaata ega jah kuskilt õli lihtsalt välja ei tilgu!
Minul lõriseb õlifiltri tihendi vahelt. Võib ka jagaja kaane alt niriseda ntx...
Elu on liiga lühike selleks, et raisata seda VAG toodangu peale!

Kasutaja avatar
siil77
Uus Kasutaja
Postitusi: 44
Liitunud: K Jaan 19, 2005 3:25 am
Asukoht: keila

PostitusPostitas siil77 » E Jaan 31, 2005 7:44 pm

Kõik on Kontrollitud,tegin Mootori Õhufiltri Lahti,vähemalt arvan,et see on mingi filter. ja suurex yllatuseks voolas selt ca 1L õli välja. Viga peab olema Rõngastes,või tihendites, VÕi on seal muud võimalust??

martinjev
liige
Postitusi: 285
Liitunud: L Jaan 08, 2005 2:13 am
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas martinjev » E Jaan 31, 2005 8:04 pm

siil77 kirjutas:Kõik on Kontrollitud,tegin Mootori Õhufiltri Lahti,vähemalt arvan,et see on mingi filter. ja suurex yllatuseks voolas selt ca 1L õli välja. Viga peab olema Rõngastes,või tihendites, VÕi on seal muud võimalust??


sel juhul vast karteri tuulutus umbes, kui õhufitltri kopsikust välja ajab

Kasutaja avatar
siil77
Uus Kasutaja
Postitusi: 44
Liitunud: K Jaan 19, 2005 3:25 am
Asukoht: keila

PostitusPostitas siil77 » E Jaan 31, 2005 8:06 pm

martinjev kirjutas:
siil77 kirjutas:Kõik on Kontrollitud,tegin Mootori Õhufiltri Lahti,vähemalt arvan,et see on mingi filter. ja suurex yllatuseks voolas selt ca 1L õli välja. Viga peab olema Rõngastes,või tihendites, VÕi on seal muud võimalust??


sel juhul vast karteri tuulutus umbes, kui õhufitltri kopsikust välja ajab


Aga mimoodi seda puhastada saab?

Kasutaja avatar
silks
liige
Postitusi: 60
Liitunud: N Sept 16, 2004 8:06 pm
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas silks » E Jaan 31, 2005 9:06 pm

See mootor on siis juba täitsa kohvi kui karteris surve sees!
Paadunud galandi fänn

Kasutaja avatar
siil77
Uus Kasutaja
Postitusi: 44
Liitunud: K Jaan 19, 2005 3:25 am
Asukoht: keila

PostitusPostitas siil77 » E Jaan 31, 2005 10:29 pm

mootor ei saa kohvi olla. Jõud olemas, kiirendus hea,käima läheb ideaalselt. mootorist Veidraid hääli ei kostu. Ostsin mingit Engine Oil leak Stop. suht kallis asi. loodame et töötab. Kuulsin,et sõjaväelased panevad seda Rekkatesse,ja pidi töötama...

Kasutaja avatar
Quest
Tösine huviline
Postitusi: 233
Liitunud: R Juul 30, 2004 11:29 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Quest » E Jaan 31, 2005 10:51 pm

ei ole sul seal korras midagi. see mootor on vaja lahti võtta. sul võib ju tunduda, et kõik on korras. mulle tundus ka, et mul mitsul mootor kena korras, aga näed ei olnud, paisupaaki hakkas õli kuskilt tulema. võtsin plokikaane maha ja oligi plokikaane tihendisse kanali sisse põletanud. nu ja siis veel muud jamad: kaheksast klapist olid kuus kõverad, klapisääre tihendid olid päris otsas.
ja samamoodi käis kenasti edasi, tundus nagu kõik oleks korras, aga tegelikult ei olnud. nii et hakka aga lammutama. kui abi vaja, siis kysi julgesti.
OÜ Quest & Co - Varuosad sinu Mitsubishile!!!
56208411 (quest.ecctuning@gmail.com)
Mitsubishi Colt Gti 16V 100kw C58A
Mitsubishi Galant 2,5 V6 120kw EA5W

Kasutaja avatar
siil77
Uus Kasutaja
Postitusi: 44
Liitunud: K Jaan 19, 2005 3:25 am
Asukoht: keila

PostitusPostitas siil77 » K Veebr 02, 2005 5:14 pm

Quest kirjutas:ei ole sul seal korras midagi. see mootor on vaja lahti võtta. sul võib ju tunduda, et kõik on korras. mulle tundus ka, et mul mitsul mootor kena korras, aga näed ei olnud, paisupaaki hakkas õli kuskilt tulema. võtsin plokikaane maha ja oligi plokikaane tihendisse kanali sisse põletanud. nu ja siis veel muud jamad: kaheksast klapist olid kuus kõverad, klapisääre tihendid olid päris otsas.
ja samamoodi käis kenasti edasi, tundus nagu kõik oleks korras, aga tegelikult ei olnud. nii et hakka aga lammutama. kui abi vaja, siis kysi julgesti.

sa ajasid mulle kohe kylmajudinad peale. peab vist lammutama jah. kui kysimusi siis kusin,võid selles kindel olla.. Tänud !

martinjev
liige
Postitusi: 285
Liitunud: L Jaan 08, 2005 2:13 am
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas martinjev » K Veebr 02, 2005 10:29 pm

enne kui lahti harutad, mõõda surved silindrites ära, see näitab enamvähem olukorra ära. viga võib tõesti ka liigese kulumises olla kyll

Kasutaja avatar
siil77
Uus Kasutaja
Postitusi: 44
Liitunud: K Jaan 19, 2005 3:25 am
Asukoht: keila

PostitusPostitas siil77 » E Veebr 14, 2005 8:35 pm

Kallasin Mootorisse Engine Oli leak stop ja suurex yllatusek aitas. Mootor töötab paremini,isegi Tyhikäik läx natuke kõrgemate pöörete peale ca 800.. ja Jõudu tuli juurde ja õli ei võta enam -vähemalt 2000 km peale pole võtnud mitte midagi...vähemalt ajutiselt enne mootori lahti kitkumist saab veeel sõita..


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 92 külalist