Lancer 1.3 '96 ei käivitu

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
sssilver
Uus Kasutaja
Postitusi: 16
Liitunud: E Apr 16, 2007 2:32 pm
Asukoht: tallinn

Lancer 1.3 '96 ei käivitu

PostitusPostitas sssilver » N Dets 27, 2007 11:01 am

Mure selline, et auto ei lähe käima, kui on seisnud mingi 6,7 tundi, ehk siis külmaks läinud. Kui starterit anda, siis hoiab pöördeid 400 peal, lubab aga turtsub ja käima ei lähe.

Kui siis käima tõmmata, töötab ilusti. Kui nüüd kohe külmalt sõitma hakata, siis hakkab hakkima ja nõksutama. Samas kui tsipa lasta soojeneda, pole enam probleemi.

Oskab keegi miskit pakkuda? [/b]

Kasutaja avatar
intu
liige
Postitusi: 598
Liitunud: N Mai 31, 2007 2:41 pm
Asukoht: viljandi

PostitusPostitas intu » N Dets 27, 2007 11:32 am

Pakkun et elekter ja niiskus ei tööta koos.Omal Galandil ka vahel hommikul väga rõske ilmaga kui on mingi üle 10 tunni seisnud ei taha käima jääda. Tühikäiku pole peab ise pöördeid hoidma nati siis jääb käima. Sulle soovitan õhtul kui auto käib veidi pimedamasd kohas vaata mootori juurde kas äkki jagaja juures või kuskil on sinist tuld näha. Kui leiad kuskilt kaarleegi siis annab juhe üle ja selle pärast kakkub ja ei käi hästi.

Kasutaja avatar
sssilver
Uus Kasutaja
Postitusi: 16
Liitunud: E Apr 16, 2007 2:32 pm
Asukoht: tallinn

PostitusPostitas sssilver » N Dets 27, 2007 11:46 am

ma ie tea. ta nagu käib ilusti kui käima saada ehk jääb ilusti käima. Ei pea gaasi peal hoidma ega midagi. siis töötab nagu kõik ilusti tühikäigul. Jah, sõitma hakkamisel täiesti külma masinaga turtsub aga kas see ikka sellest, sest kui soojaks läheb, ei ole enam probleemi.

Kasutaja avatar
sssilver
Uus Kasutaja
Postitusi: 16
Liitunud: E Apr 16, 2007 2:32 pm
Asukoht: tallinn

PostitusPostitas sssilver » R Dets 28, 2007 11:59 am

[b]Ühendasin temperatuurianduri pistikust lahti ja masin läheb käima. Seega käisin poes ja ostsin uue temp. anduri. homme vahetan ära ja annan teada[/b]

Kasutaja avatar
sssilver
Uus Kasutaja
Postitusi: 16
Liitunud: E Apr 16, 2007 2:32 pm
Asukoht: tallinn

PostitusPostitas sssilver » L Jaan 19, 2008 2:12 pm

[b]Temp andur ei aidanud. küll aitas jagaja kaane puhastus :)
Nüüd toimib ja töötab. [/b]

erkki60
Uus Kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: L Veebr 09, 2008 6:20 pm

PostitusPostitas erkki60 » E Veebr 11, 2008 1:37 pm

Endal ka Lancer 1.3 96a ja probleem ka sama. Siis kui teda enam ka pika käiamisega käima ei saanud, vahetasin jagajakaane, küünlajuhtmed ja küünlad ära. Käima sain ja nädala jagu sain sõita ka, nüüd eile hakkas jälle pihta. Lõpuks tuli jälle käima tõmmata. Nüüd läheb käima jälle normaalselt, aga kauaks sedagi. Niiskuse eemaldajaga jäi üle käimata, polnud parajasti käepärast.
Seal jagaja juures on üks kahtlane vidin, mida tahaks ka ära vahetada aga
pole aimugi mis see on. Oskate äkki aidata. Pisikene, otsast ümmargune ( umbes 1cm läbimõõduga), korpus metallist, otsast vaadates on must isolatsioonikiht? ja sinna keskele läheb 1 juhe. Tänud kes viitsib nuputada.
Tahaks kütusefiltri ära vahetada, oskate õelda kus see tal asub?

alvasi
Uus Kasutaja
Postitusi: 49
Liitunud: N Juun 21, 2007 5:11 pm
Asukoht: pärnumaa
Kontakt:

PostitusPostitas alvasi » E Veebr 11, 2008 4:31 pm

erkki60 kirjutas :
Seal jagaja juures on üks kahtlane vidin, mida tahaks ka ära vahetada aga
pole aimugi mis see on. Oskate äkki aidata. Pisikene, otsast ümmargune ( umbes 1cm läbimõõduga), korpus metallist, otsast vaadates on must isolatsioonikiht? ja sinna keskele läheb 1 juhe.


:lol: Pakuks et see on kondensaator, nagu vene masinatelgi.

erkki60
Uus Kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: L Veebr 09, 2008 6:20 pm

PostitusPostitas erkki60 » T Veebr 12, 2008 4:33 pm

Oleks vaja see jagaja kondensaator ära vahetada, aga ei leia kusagilt originaali. Käisin Silberis, AGR-is, Taketis ja veel paaris kohas aga pole kusagil. Küsimus siis et, kas sinna mõnda teist ei tohiks panna? Kui tohib, siis mille järgi seda tuleks valida.
Lancer 1.3 GLX 96a. 4G13 55kw

vihmabuss
liige
Postitusi: 188
Liitunud: P Aug 20, 2006 12:17 pm
Asukoht: Loo

PostitusPostitas vihmabuss » T Veebr 12, 2008 4:44 pm

kondensaatori mahtuvust saab arvutada aga selle vahetamine ei muuda midagi :wink:
Olen sama probleemi ees old. Auto on väga pirtsakas küünlavahe suhtes.
Soovitan panna paika selle spets metalllehe abil.
Soovitan samuti pihustid ära puhastada.
Olen 2-e lanceriga sama jamaga tegelend mõlemad sama mootoriga aga aasta uuemad.

erkki60
Uus Kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: L Veebr 09, 2008 6:20 pm

PostitusPostitas erkki60 » T Veebr 12, 2008 5:02 pm

Praegune kondensaator on omadega läbi. Juhe on küljest lahti murdunud ja muidu näeb ka väga hale välja. Vaevalt sellest enam asja saab.

vihmabuss
liige
Postitusi: 188
Liitunud: P Aug 20, 2006 12:17 pm
Asukoht: Loo

PostitusPostitas vihmabuss » T Veebr 12, 2008 5:20 pm

erkki60 kirjutas:Praegune kondensaator on omadega läbi. Juhe on küljest lahti murdunud ja muidu näeb ka väga hale välja. Vaevalt sellest enam asja saab.


See seal sellepärast et kui jagaja üle taob. Ma endal tõmbasin ka küljest ära. Midagi ei muutnud, ei kõikunud pöörded enam üldse.

erkki60
Uus Kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: L Veebr 09, 2008 6:20 pm

PostitusPostitas erkki60 » T Veebr 12, 2008 6:46 pm

Kui mootor veel soe oli kiskusin kondensaatori maha, läks normaalselt käima ja polnud nagu tõesti vahet kas ta on või ei ole. Aga kuna ma olin päris kindel et, ta on mul nagunii täiesti tuksis siis ei tohikski midagi muutuda. 3-4 tundi hiljem proovisin käima panna. Läks enamvähem normaalselt, käis mõned sekundid ja kui ma kergelt gaasi andsin lõi kõik pimedaks. Süüteluku? (virtalukko) kaitsme lõi välja. Järelikult see kondensaator kuigi palju ikka funksis.

vihmabuss
liige
Postitusi: 188
Liitunud: P Aug 20, 2006 12:17 pm
Asukoht: Loo

PostitusPostitas vihmabuss » T Veebr 12, 2008 7:00 pm

erkki60 kirjutas:Kui mootor veel soe oli kiskusin kondensaatori maha, läks normaalselt käima ja polnud nagu tõesti vahet kas ta on või ei ole. Aga kuna ma olin päris kindel et, ta on mul nagunii täiesti tuksis siis ei tohikski midagi muutuda. 3-4 tundi hiljem proovisin käima panna. Läks enamvähem normaalselt, käis mõned sekundid ja kui ma kergelt gaasi andsin lõi kõik pimedaks. Süüteluku? (virtalukko) kaitsme lõi välja. Järelikult see kondensaator kuigi palju ikka funksis.


Ega sa seda kondeka juhet keresse lasknud? Kui jah siis ma proovisin ka niimodi ja läks ka kaitse läbi.

erkki60
Uus Kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: L Veebr 09, 2008 6:20 pm

PostitusPostitas erkki60 » T Veebr 12, 2008 8:01 pm

:oops: Täpselt nii oligi. Ja veel kaks korda :evil: Kondeka kiskusin maha. Juhe oli mul juba enne sealt kondeka juurest ära murdunud aga ma olin ta "ajutiselt" sinna kuidagi tagasi toppinud. Poovisin seda juhet ka ära võtta aga polnud midagi parajat käepärast ja ei saanud seda pistikust lahti. Nii ta siis sinna jäi käivitamise ajaks. Pärast kui hakkasin uuesti seda juhet ära kiskuma avastasingi, et oli otsapidi mootori korpuse küljes. Jälle natuke targem

klv
liige
Postitusi: 79
Liitunud: T Nov 06, 2007 7:21 pm
Asukoht: tartu

PostitusPostitas klv » P Veebr 17, 2008 12:16 pm

kondekatest siis niipalju et: ma ei tea küll täpsel mis mootor sul kapoti all on aga kui on kondekaga variant siis peab see seal ikka olema :) kondeka töö ongi ju koguda ühe tsükli jääkvoolu ja juhtida see teisse. kondeka eemaldamisel tekivad ülepinged mis ei pruugi olla niivõimsad et kohe miskit märgata oleks aga tagajärjed tekivad kindlasti-eelkõige rikub see jagaja kaant ja rootorit. kondekas tagab ju lõpuks kuunlal korraliku sädeme ja see ju mõjutab kogu mootori tööd...
kondekas koosneb põhimõtteliselt kahest üksteise sisse keeratud metalllehest mis on omavahel pooljuhiga eraldatud (nagu patarei) ning ta ongi mõeldud energia lühiajaliseks salvestamiseks. -niipalju siis teooriast :D
sa ei pea kindlasti otsima talle tehase originaali (parem muidugi oleks sest sellel on juba täpne mahtuvus ilusti paigas) piisab ka suht suvalisest esialgu -kasvõi mingi sigulli oma mida on vist kõige lihtsam ja odavam saada- aga peab jälgima et kinnitused- nii mass kui ka juhe oleks korralikult ühenduses sest teema sama mis akuklemmidega oleks nagu küljes ja samas ei toimi ka korralikult... :P
edu teile 8)

vihmabuss
liige
Postitusi: 188
Liitunud: P Aug 20, 2006 12:17 pm
Asukoht: Loo

PostitusPostitas vihmabuss » P Veebr 17, 2008 1:21 pm

klv kirjutas:kondekatest siis niipalju et: ma ei tea küll täpsel mis mootor sul kapoti all on aga kui on kondekaga variant siis peab see seal ikka olema :) kondeka töö ongi ju koguda ühe tsükli jääkvoolu ja juhtida see teisse. kondeka eemaldamisel tekivad ülepinged mis ei pruugi olla niivõimsad et kohe miskit märgata oleks aga tagajärjed tekivad kindlasti-eelkõige rikub see jagaja kaant ja rootorit. kondekas tagab ju lõpuks kuunlal korraliku sädeme ja see ju mõjutab kogu mootori tööd...
kondekas koosneb põhimõtteliselt kahest üksteise sisse keeratud metalllehest mis on omavahel pooljuhiga eraldatud (nagu patarei) ning ta ongi mõeldud energia lühiajaliseks salvestamiseks. -niipalju siis teooriast :D
sa ei pea kindlasti otsima talle tehase originaali (parem muidugi oleks sest sellel on juba täpne mahtuvus ilusti paigas) piisab ka suht suvalisest esialgu -kasvõi mingi sigulli oma mida on vist kõige lihtsam ja odavam saada- aga peab jälgima et kinnitused- nii mass kui ka juhe oleks korralikult ühenduses sest teema sama mis akuklemmidega oleks nagu küljes ja samas ei toimi ka korralikult... :P
edu teile 8)


Mootor üleval näha ehk siis 4G13, tegemist pole nii võimsa mootoriga et see häirima hakkaks. Ei usu mina et see jagaja kaanele mõjub.
Ei vaidle aga palun seleta ära kuidas ta seda saab teha?

klv
liige
Postitusi: 79
Liitunud: T Nov 06, 2007 7:21 pm
Asukoht: tartu

PostitusPostitas klv » P Veebr 17, 2008 4:38 pm

samamoodi kui vns küljes on. põhiline on et kondeka kere peab olema massis ja juhe läheb sinna kus eelminegi küljes oli - võid lõigata ka väljaspool jagajat vana juhtme läbi ja uuega ära ühendada.
veel nendest elektrijamadest: kuna auto näeb 10 aasta jooksul igasugust ilma taskendist kuni põhjanabani :D :D ja kui lisada sinna veel kõik need ollused ja möginad mida on keegi kapoti alla ajanud siis oleks mõistlik ette võtta elektrisüsteemide suurpuhastus. olen teinud seda kahel mitsul ja kasu on olnud sellest mõlemal. kõik pistikud ja ühendused lahti järjest aerosooliga puhtaks siis kuivaks vastav määre sisse ja kokku tagasi -iseenesest pikaldane ja tüütu tegevus aga tasub end igaljuhul ära. kui on olemas kuiv valge ja soe ruum kuhu autot ajada võib võtta sõbra seltsiks ja ongi poolpäeva sisustatud :lol:
oleme teinud seda sõbra galandil 88-?? ja ühel lanceril ja mõlemal oli sellest kasu ka. ja oma galandil(2,5 97--) hakkan järgminenädalavahetus sama tegema aga pisut põhjalikumalt(vahetan üksiti ka kõik nö. kuludetailid ära) :D kuigi küünlavahetus vist kisub parajaks peavaluks :? :D

vihmabuss
liige
Postitusi: 188
Liitunud: P Aug 20, 2006 12:17 pm
Asukoht: Loo

PostitusPostitas vihmabuss » P Veebr 17, 2008 5:14 pm

ma olen seda meelt et mida rohkem näppida seda rohkem see tuksi läheb :lol:

erkki60
Uus Kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: L Veebr 09, 2008 6:20 pm

PostitusPostitas erkki60 » P Veebr 17, 2008 5:39 pm

ma juba leidsingi enamvähem samasuguse kondensaatori (sama kuju ja suurus), praegu vahetanud veel pole.
Kütusefiltri vahetasin ära, aga ei saa alumist kinnitust kuidagi pidama. Panin vask tihendid, mis kaasas olid vahele aga alumine jäi tilkuma. Võtsin alumise lahti, tihend oli paigast ära nihkunud ja oli viltu jäänud. See alumine tihend on kuidagi imelikult väike. Otsad on seal koonuse kujulised, ja seda väikest tihendit sinna õige koha peale panna on ikka tükk tegemist. Kui hakkad filtrit külge keerama kipub see tihend paigast nihkuma. Sellist vask tihendit pole rohkem käepärast, kas sinna tina tihendit ei tohiks panna. Ehk siis kuidas bensiin ja tina omavahel kokku sobivad?
PS Vana filter oli seest ikka väga must, ime et sealt üldse midagi läbi tuli.

vihmabuss
liige
Postitusi: 188
Liitunud: P Aug 20, 2006 12:17 pm
Asukoht: Loo

PostitusPostitas vihmabuss » P Veebr 17, 2008 5:46 pm

hmmm... huvitav mul pold alumist tihendit üldse olemas. olid ainult ülemised 2tkki kaasas uue filtriga. Mul pidas ilusti.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 65 külalist