Seal jagaja juures on üks kahtlane vidin, mida tahaks ka ära vahetada aga
pole aimugi mis see on. Oskate äkki aidata. Pisikene, otsast ümmargune ( umbes 1cm läbimõõduga), korpus metallist, otsast vaadates on must isolatsioonikiht? ja sinna keskele läheb 1 juhe.
erkki60 kirjutas:Kui mootor veel soe oli kiskusin kondensaatori maha, läks normaalselt käima ja polnud nagu tõesti vahet kas ta on või ei ole. Aga kuna ma olin päris kindel et, ta on mul nagunii täiesti tuksis siis ei tohikski midagi muutuda. 3-4 tundi hiljem proovisin käima panna. Läks enamvähem normaalselt, käis mõned sekundid ja kui ma kergelt gaasi andsin lõi kõik pimedaks. Süüteluku? (virtalukko) kaitsme lõi välja. Järelikult see kondensaator kuigi palju ikka funksis.
klv kirjutas:kondekatest siis niipalju et: ma ei tea küll täpsel mis mootor sul kapoti all on aga kui on kondekaga variant siis peab see seal ikka olema kondeka töö ongi ju koguda ühe tsükli jääkvoolu ja juhtida see teisse. kondeka eemaldamisel tekivad ülepinged mis ei pruugi olla niivõimsad et kohe miskit märgata oleks aga tagajärjed tekivad kindlasti-eelkõige rikub see jagaja kaant ja rootorit. kondekas tagab ju lõpuks kuunlal korraliku sädeme ja see ju mõjutab kogu mootori tööd...
kondekas koosneb põhimõtteliselt kahest üksteise sisse keeratud metalllehest mis on omavahel pooljuhiga eraldatud (nagu patarei) ning ta ongi mõeldud energia lühiajaliseks salvestamiseks. -niipalju siis teooriast
sa ei pea kindlasti otsima talle tehase originaali (parem muidugi oleks sest sellel on juba täpne mahtuvus ilusti paigas) piisab ka suht suvalisest esialgu -kasvõi mingi sigulli oma mida on vist kõige lihtsam ja odavam saada- aga peab jälgima et kinnitused- nii mass kui ka juhe oleks korralikult ühenduses sest teema sama mis akuklemmidega oleks nagu küljes ja samas ei toimi ka korralikult...
edu teile
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 65 külalist