auto tossab ikka veel

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

m6mmix
Uus Kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: N Juul 14, 2005 1:49 am

auto tossab ikka veel

PostitusPostitas m6mmix » T Nov 20, 2007 2:46 pm

et siis.. nii kuu aega tagasi hakkas auto lambist tossama(ei mäleta et midagi oleks teind enne seda) sai käidud diagnostis seal öeldi et katalüsaator läbi, vahetasin selle ära mitte midagi. nüüd siuke kuri kahtlus et plokikaane tihend/klapisääre tihend? läbi... õli korgi kui maha võtan siis on jah seest natu valge kuigi õli ise tundub suht puhas olevat. kas tallinnas on kedagi kes mõistliku raha eest viitsiks selle auto üle vaadata ja selle vea eemaldada.
autoks siis 91 aasta galant 2.0 GLSi.

M
Viimati muutis m6mmix, R Nov 30, 2007 3:39 am, muudetud 2 korda kokku.

Kasutaja avatar
breakaway
Tösine huviline
Postitusi: 169
Liitunud: N Aug 04, 2005 6:26 pm

PostitusPostitas breakaway » T Nov 20, 2007 8:56 pm

Mis värvi suits on?

Valge? - tosool õlis
Must? - rikas segu
Hall? - tavaline kondents
Sinakas? - põletab õli

Kas õli mullitab? (tõmba õlivarras välja ja vaata, mis nägu see on?
Kompressioone on keegi sul kontrollinud?
Check Engine Light põleb?
2.0 Turbo AWD

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

PostitusPostitas cartman » T Nov 20, 2007 11:06 pm

kui paisupaak seest õline siis plokikaane tihend, näitex
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

m6mmix
Uus Kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: N Juul 14, 2005 1:49 am

PostitusPostitas m6mmix » K Nov 21, 2007 12:34 pm

toss on täitsa valge/hall.. kumb täpsemalt seda on raske öelda... valge vist rohkem ikka... ehk siis vist tosool õlis ehk plokikaane tihend? ma selle kohta igasugu hirmutavaid jutte kuulnud et peale selle vahetust tuleb ka kaant lihvida jms..
Kui palju plokikaane tihendi vahetamine minna võib?

M

Kasutaja avatar
breakaway
Tösine huviline
Postitusi: 169
Liitunud: N Aug 04, 2005 6:26 pm

PostitusPostitas breakaway » K Nov 21, 2007 2:41 pm

kaant peab tõesti lihvima, kui tihendit vahetada...
miski 2-3 tühandega peaks hakkama saama, kui miskit muud viga pole...
Tegelikult oleks hea ka samas rihmad-rullikud ära vahetada...

edit: tosooli põlemise puhul on see valge suits väga rõveda haisuga... nii et mine nuusutama
2.0 Turbo AWD

m6mmix
Uus Kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: N Juul 14, 2005 1:49 am

PostitusPostitas m6mmix » K Nov 21, 2007 5:10 pm

Rõve on see hais niikuinii.. aaga kas sa tead kedagi kes 2-3 tuhande eest selle korda teha viitsiks? jaaa võibolla ka tühikäigu mootori ära vahetaks..

Kasutaja avatar
breakaway
Tösine huviline
Postitusi: 169
Liitunud: N Aug 04, 2005 6:26 pm

PostitusPostitas breakaway » K Nov 21, 2007 5:39 pm

m6mmix kirjutas:Rõve on see hais niikuinii.. aaga kas sa tead kedagi kes 2-3 tuhande eest selle korda teha viitsiks? jaaa võibolla ka tühikäigu mootori ära vahetaks..


sul tühikäigu mootor olemas?

ei tea küll kedagi mudu hetkel soovitada..
2.0 Turbo AWD

m6mmix
Uus Kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: N Juul 14, 2005 1:49 am

PostitusPostitas m6mmix » K Nov 21, 2007 5:47 pm

ma arvan et tyhikäigu mootorit pole keeruline kuskilt saada.. ma tean miuke see on ja selle eemaldamine ei tohiks eriti raketiteadus olla.. kuskilt romulast vms.. aga hullult häiriv on see et ta nii tossab...

Kasutaja avatar
breakaway
Tösine huviline
Postitusi: 169
Liitunud: N Aug 04, 2005 6:26 pm

PostitusPostitas breakaway » K Nov 21, 2007 5:56 pm

miks sa arvad, et sul tühikäigu mootor läbi?
2.0 Turbo AWD

m6mmix
Uus Kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: N Juul 14, 2005 1:49 am

PostitusPostitas m6mmix » K Nov 21, 2007 8:00 pm

Käisin paar kuud tagasi diagnostis, seal öeldi.. lisaks veel see et pöörded kõiguvad räigelt.. külmast peast on 700-900 rpm vahest viskab normaalseks(1200rpm) aga muidu kõigum madalal.. lisaks veel see et nad kuulasid seda jaa ütlesid et see on viga. käisin kommipolitsei juures diagnostis btw. lisaks öeldi seal ka et kat on läbi ja mingi tihend.. plokikaane/klapisääre mina ei mäleta mis täpselt. Kat sai ära vahetatud, see kes vahetas ytles et vana oli ka täitsa korralik olnud kuid ikkagist.. ull toss on taga.

jyrgen
Uus Kasutaja
Postitusi: 37
Liitunud: N Veebr 15, 2007 9:09 am
Asukoht: pärnu

PostitusPostitas jyrgen » K Nov 21, 2007 8:04 pm

pöörded peavadki olema tühikäigul 750rpm
mitsubishi galant 2.5 1998

m6mmix
Uus Kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: N Juul 14, 2005 1:49 am

PostitusPostitas m6mmix » K Nov 21, 2007 8:20 pm

võibolla tõesti aga minu autole ei meeldi olla nii madalatel pööretel.. on tunda kuidas ta tõrgub ja ei suuda rahulikult vurada.. kui mootor mingil põhjusel korraks tööle hakkab ja pöörded kõrgemaks viskab siis mootor töötab yhtlasemalt ja ei värise niipalju...

Galancer
liige
Postitusi: 594
Liitunud: K Mär 09, 2005 1:00 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Galancer » N Nov 22, 2007 9:21 am

m6mmix kirjutas:võibolla tõesti aga minu autole ei meeldi olla nii madalatel pööretel.. on tunda kuidas ta tõrgub ja ei suuda rahulikult vurada.. kui mootor mingil põhjusel korraks tööle hakkab ja pöörded kõrgemaks viskab siis mootor töötab yhtlasemalt ja ei värise niipalju...


See, et sinu autol nii madalad pöörde ei meeld on mingi vea tulemus...ja tühikäigu mootorit peaks olema suht lihtne vahetada...kui see ikka on vajalik, sest mehed kes seda ütlesid, võisid ju ka eksida...aga kui pöörde kõiguvad siis kontrolli kas asi ikka on stepper mootoris-tõmba ots küljest ära ja kui siis pöörded ühtlustuvad, siis on viga selles (siis peaks check engine tuluke ka süttima) aju läheb siis nö avariirežiimi-see ei ole ohtlik autole...aga lõputult selleta ei tasu ka sõita...seega proovi järele ah jaa ära siis ehmata kui kütte kulu ka mõneti suureneb...see loomulik
Ei pretendeeri absoluutsele tõele!!!:-)

Nüüd peres ainus mitsu : Lancer `94 1,6 AT
Minevikust veel:Galant 2,5 Wagon `01 Tiptronic, Lancer 1,3 `98 manual, Galant 1.8 `88 manual,Lancer 1,5 `91 manual jmt

m6mmix
Uus Kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: N Juul 14, 2005 1:49 am

PostitusPostitas m6mmix » N Nov 22, 2007 9:34 am

mnjah, tegelt see tyhikäigu mootor on suht savi(sõitu ei sega) aga kes mul tihendid ära vahetab ja auto tossamise ära võtab? Hommikuti tööle sõites on imelik juba et mul auto nii hullult tossab koguaeg...

Kasutaja avatar
Sigma
liige
Postitusi: 1047
Liitunud: T Dets 21, 2004 6:40 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sigma » N Nov 22, 2007 10:29 am

m6mmix kirjutas:mnjah, tegelt see tyhikäigu mootor on suht savi(sõitu ei sega) aga kes mul tihendid ära vahetab ja auto tossamise ära võtab? Hommikuti tööle sõites on imelik juba et mul auto nii hullult tossab koguaeg...


ise ei taha tööd ette võtta, sul blokk püsti ka, usun et mingi paari tunni töö, võtad ainult klapikambrikaane maha, nukkvõllid ka, koos hammasrihmaga ja väike rakis ja kergelt tulevad

ise vahetasin sigmal, 24 tk oli neid, ja tagumise (salongipoolse ) bloki omasid oli väga jube vahetada kuna blokk oli salongipoole viltud, kalde all

ehk sul kõvasti väiksem töö kui sigmal, ja õige rakisega vahetas esimest poolt nii, et 5 minni ja üks vahetatud (aeg= poolkuude eemaldamine, vedru äravõtt, tihendi eemaldamine, uus tihend ja vedru ning poolkuud tagasi


Enne keera vastaval silindril kolb vastu klappi, et kulunid tihendite tõttu klapp silindrisse ei kukuks

kolvi asendi saad teada kuu eemaldad küünla ja mingi raudoraga mõõdad, muidugi võid lambiga kolbide värvi ka nii vaadata, mul oli igatahes täitsa metalli värvi ja mingit tahma vms polnud


selline asi, veel, et sukka huoavad kinni, krt mai teagi kuidas neid nim, igatahes kõik panna tagsi täpselt sealt kus võtsid, ehk, ei vaheta mingit samasugust tükki omavahel ära, kuna kõik on juba õieti sisse kulunud

see ka veel, et seal on ühed niinimetatud sillad, mida üheltpool on hüdrotõukurid ja teiselpool klapiotsad, siis nukad lükkavad neid niinimetatud sildasid
Viimati muutis Sigma, N Nov 22, 2007 1:32 pm, muudetud 1 kord kokku.
Mitsubishi sigma 3.0 v6 24v 4ws 151kw (müüdud)
Mitsubishi Eclipse GTS 3g 3.0 v6 24v 160++kw ainuke M/T GTS Eestis (müüdud)
Mitsubishi Galant GTI RS 4wd, 4ws jne jne (müüdud)
Subaru Impreza
BMW 330CD manuaal 200kw

m6mmix
Uus Kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: N Juul 14, 2005 1:49 am

PostitusPostitas m6mmix » N Nov 22, 2007 10:40 am

Sigma sa ise ei viitsiks minu mitsul seda teha?
Hetkel suurimaks probleemiks minu silmis on see et ma olen auto mootori kohapealt täiesti võhik. Tean enamvähem kus mis asub aga midagi vahetada.. täielik müstika. Ma loodan et see tossamine on nendest tihenditest tingitud.. kui kellegil on mingi parem idee kuidas seda tossamist ära kaodata siis kuulan meeleldi... ei ole just kõige meeldivam auruveduriga ringi sõita.

Kasutaja avatar
Manki
liige
Postitusi: 136
Liitunud: R Apr 20, 2007 9:22 am
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Manki » N Nov 29, 2007 10:43 am

Kuidas sa siis korda said, sest ma pean varsti need vuntsidega prillid ostma. Jõle häbi on nii tossava autoga sõita. Suits ka siuke valge/hall.

Galancer
liige
Postitusi: 594
Liitunud: K Mär 09, 2005 1:00 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Galancer » N Nov 29, 2007 10:50 am

Manki kirjutas:Kuidas sa siis korda said, sest ma pean varsti need vuntsidega prillid ostma. Jõle häbi on nii tossava autoga sõita. Suits ka siuke valge/hall.


Valge / hall suits ? siis pigem on sul ploki tihend läbi-kas summutist tuleb sellist magusapoolse maitsega aur-pane käsi summutile töötava mootoriga ette ja vaata kas see nö vedelik mis sadestub käele on magus-maitse, kuid ära neela, eks!
Kui on, siis üldiselt on kaane tihend ja jahutusvedelik pääseb põlemiskambrissse...ja see on ikka väga valge aur:-)

P.S valge suits tuleb ka külmal mootoril ja külma ilmaga ka:-)
Ei pretendeeri absoluutsele tõele!!!:-)



Nüüd peres ainus mitsu : Lancer `94 1,6 AT

Minevikust veel:Galant 2,5 Wagon `01 Tiptronic, Lancer 1,3 `98 manual, Galant 1.8 `88 manual,Lancer 1,5 `91 manual jmt

Kasutaja avatar
breakaway
Tösine huviline
Postitusi: 169
Liitunud: N Aug 04, 2005 6:26 pm

PostitusPostitas breakaway » N Nov 29, 2007 1:29 pm

Kirjuta kah palun, mis vea parandas :)
2.0 Turbo AWD

m6mmix
Uus Kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: N Juul 14, 2005 1:49 am

PostitusPostitas m6mmix » R Nov 30, 2007 3:38 am

Niiinii. sain auto tagasi ja pealkiri oli MÖÖDA... ma arvasin et ei tossa enam kuna öeldi et nüüd korras... mul sellest autost kopp ees juba.. aga täpsemalt siis.

Viisin parandusse et vahetagu plokikaane tihend ära.. vahetati, avastati et karteri põhi on läbi, vahetati ka see ära. täna õhtul öeldi tule järgi, jõudsin kohale algul vaatasin et tohoh ongi korras.. siis tuuritasin natu ja sama tsirkus jätkus, tossab nagu vana korsten(ok vb NATUKENE vähem) nüüd väideti mulle seda et mootoris on rõhk sees et tuleks kolvirõngad ja vb ka klapisääre tihend ära vahetada.. mõtlesin ok persse kah tossaku siis, sõitsin tallinna et talvekumme alla panna, võtsin veljed ja kummid läksin vahetusse ja tdaaa 2es kummis on auk sees. terve suve lihtsalt seisnud kuuris...

Tulutult tehtud tööd siis:
uus õli ja filter
uus kat
uus karteri põhi
uus plokikaane tihend
diagnost

Närvi ajab siuke asi mustaks... hetke seisuga siis paranduse alla ladund ~4-5k.. auto hind.. 8? nyyd sain teada et klapisääre ja kepsu ja saale vahetus läeks 3k plus jupid ehk 4k kokku.. 9k... uähh.. andke nõu, kas müüa see auto maha või matta sinna alla veel ja veel ja veel.

M


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 79 külalist

cron