Tühikäik - Igasugune abi teretulnud

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
Vadim
Uus Kasutaja
Postitusi: 40
Liitunud: P Mai 23, 2004 11:50 pm
Asukoht: Rapla

Tühikäik - Igasugune abi teretulnud

PostitusPostitas Vadim » K Dets 29, 2004 5:36 pm

asi selles et tühikäigu pöörded langesid 400-500p/min ja süttis check engine. Vahetasin küünlad ja küünlajuhtmed, probleem ikka alles. Vahepeal asi laheneb iseenesest ja siis jälle jamab. hommikuti ei taha auto käivituda, sureb välja. Ei tea kust viga otsida :(
Viimati muutis Vadim, R Jaan 07, 2005 2:58 am, muudetud 1 kord kokku.
Mitsubishi Galant 2,0 91a. AUT

morgan
Site Admin
Postitusi: 1819
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

PostitusPostitas morgan » N Dets 30, 2004 4:20 am

ohhoohhooo ega ometi mitte kõige hullem ! ECU
Tihtipeale liiga kriitiline !

janek

PostitusPostitas janek » R Dets 31, 2004 6:03 pm

vaata ega gaasi tross liiga pingul pole, kas tühikäigu mootor korras-ega pöörded pole viimasel ajal kõikunud üles alla, liiguta mootori temp.anduri pistikut ja vaata kas midagi muutub?
gaasiklapp on puhas?
kas ilmastikust oleneb?

ergo
liige
Postitusi: 297
Liitunud: K Nov 24, 2004 6:59 am
Asukoht: tallinn

PostitusPostitas ergo » L Jaan 01, 2005 2:12 am

minul läx tühikäik sassi selle pärast et lambda andur oli läbi samuti pöörded 400-500 peal aga check engine põlema ei läinud

Kasutaja avatar
Vadim
Uus Kasutaja
Postitusi: 40
Liitunud: P Mai 23, 2004 11:50 pm
Asukoht: Rapla

PostitusPostitas Vadim » E Jaan 03, 2005 5:37 am

Hommikul kui mootor külm ei taha üldse käivituda, kord lubab siis kohe sureb ja nii umbes 10-15 korda kuni lõpuks jääb plödisema nagu oleks aint kaks silindrit järgi. Siis kui mootor soe pöörded hüplevad 1000-1500p/min lühikeste intervalllidega. võtsin õhupuhasti juurest pistiku lahti ja auto jäi tööle, kas peaks? ei tea mis jama temaga. Mis on ECU? ja kui jube see asi on kui ta katki?
Mitsubishi Galant 2,0 91a. AUT

Kasutaja avatar
Vadim
Uus Kasutaja
Postitusi: 40
Liitunud: P Mai 23, 2004 11:50 pm
Asukoht: Rapla

PostitusPostitas Vadim » E Jaan 03, 2005 5:40 am

janek kirjutas:vaata ega gaasi tross liiga pingul pole, kas tühikäigu mootor korras-ega pöörded pole viimasel ajal kõikunud üles alla, liiguta mootori temp.anduri pistikut ja vaata kas midagi muutub?
gaasiklapp on puhas?
kas ilmastikust oleneb?

Kus on tühikäigu mootor ja kuidas kontrollida?
Gaasi klapp, kus on ja kuidas puhastada?
:(
Mitsubishi Galant 2,0 91a. AUT

morgan
Site Admin
Postitusi: 1819
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

PostitusPostitas morgan » E Jaan 03, 2005 2:00 pm

soovitan soojalt diagnostikas ikka ära käia. Seal puhastatakse ja kontrollitakse ka tühikäigu mootor.
Tihtipeale liiga kriitiline !

Kasutaja avatar
Vadim
Uus Kasutaja
Postitusi: 40
Liitunud: P Mai 23, 2004 11:50 pm
Asukoht: Rapla

PostitusPostitas Vadim » T Jaan 04, 2005 3:43 am

Nüüd asi niikaugel, et sai vahetatud bensupump ja asi nagu töötab, aga probleemid tekivad ikka :( Nüüd lähvad pöörded 2000p/min ja nagu piiraja oleks ees rohkem ei lase ja check engine põleb. Lasen seista ca 15min läheb käima check engine kustub läheb ilusti pöördesse :lol: töötab 2-3min normaalselt ja siis süttib check engine ja enam üle 2000p/min ei saa :(
Mitsubishi Galant 2,0 91a. AUT

Kasutaja avatar
Vadim
Uus Kasutaja
Postitusi: 40
Liitunud: P Mai 23, 2004 11:50 pm
Asukoht: Rapla

PostitusPostitas Vadim » R Jaan 07, 2005 1:38 am

Nii, sõitsin siis 60km/h Raplast Tallinna :evil: Helkamasse diagnostikasse. Öeldi et potekas läbi, ei tea õiget nime? Helkamas 4000-5000.- :shock: , läksin lammutusse ostsin sealt siis ühe 350.- :D vahetasin ära ja siis oli kõik korras Check engine kustus, pöörded OK mul hea meel :D . Käes hommik lähen siis autot käivitama läks käima nii nagu peab möödus hetk kui süttis Check Engine ja auto suri, käivitasin paar korda sain käima, plödises... andsin gaasi ja käisid paugud nagu süüde oleks vale. Soojast peast pöörded hüplevad jälle 1100 - 1500p/min :cry: No mis krdi pull on??? mul närvid läbi nagu politseikoeral :cry:
Mitsubishi Galant 2,0 91a. AUT

Kasutaja avatar
AMD
Vana olija
Postitusi: 263
Liitunud: T Juul 27, 2004 10:52 am
Asukoht: Viimsi-Tallinn

PostitusPostitas AMD » R Jaan 07, 2005 2:00 am

Vadim kirjutas:Nii, sõitsin siis 60km/h Raplast Tallinna :evil: Helkamasse diagnostikasse. Öeldi et potekas läbi, ei tea õiget nime? Helkamas 4000-5000.- :shock: , läksin lammutusse ostsin sealt siis ühe 350.- :D vahetasin ära ja siis oli kõik korras Check engine kustus, pöörded OK mul hea meel :D . Käes hommik lähen siis autot käivitama läks käima nii nagu peab möödus hetk kui süttis Check Engine ja auto suri, käivitasin paar korda sain käima, plödises... andsin gaasi ja käisid paugud nagu süüde oleks vale. Soojast peast pöörded hüplevad jälle 1100 - 1500p/min :cry: No mis krdi pull on??? mul närvid läbi nagu politseikoeral :cry:


1. kas varuosa oligi jubajuba õhtal
2. tuleb otsida põhjus mis põhjustab selle varuosa riknemise

Kasutaja avatar
silks
liige
Postitusi: 60
Liitunud: N Sept 16, 2004 8:06 pm
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas silks » R Jaan 07, 2005 2:36 am

Mul on selline karvane tunne, et äkki on katalüsaator umbes(st. pees)
aga se on ainult arvamus!
Paadunud galandi fänn

Kasutaja avatar
Vadim
Uus Kasutaja
Postitusi: 40
Liitunud: P Mai 23, 2004 11:50 pm
Asukoht: Rapla

PostitusPostitas Vadim » R Jaan 07, 2005 2:55 am

Kat- on kontrollitud - korras
Mitsubishi Galant 2,0 91a. AUT

Kasutaja avatar
Vadim
Uus Kasutaja
Postitusi: 40
Liitunud: P Mai 23, 2004 11:50 pm
Asukoht: Rapla

PostitusPostitas Vadim » R Jaan 07, 2005 2:56 am

AMD kirjutas:
Vadim kirjutas:Nii, sõitsin siis 60km/h Raplast Tallinna :evil: Helkamasse diagnostikasse. Öeldi et potekas läbi, ei tea õiget nime? Helkamas 4000-5000.- :shock: , läksin lammutusse ostsin sealt siis ühe 350.- :D vahetasin ära ja siis oli kõik korras Check engine kustus, pöörded OK mul hea meel :D . Käes hommik lähen siis autot käivitama läks käima nii nagu peab möödus hetk kui süttis Check Engine ja auto suri, käivitasin paar korda sain käima, plödises... andsin gaasi ja käisid paugud nagu süüde oleks vale. Soojast peast pöörded hüplevad jälle 1100 - 1500p/min :cry: No mis krdi pull on??? mul närvid läbi nagu politseikoeral :cry:


1. kas varuosa oligi jubajuba õhtal
2. tuleb otsida põhjus mis põhjustab selle varuosa riknemise


Viga ei saa olla selles potekas kuna nüüd ta laseb pöörded üle 2000p/min ennem, aga mitte
Mitsubishi Galant 2,0 91a. AUT

morgan
Site Admin
Postitusi: 1819
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

PostitusPostitas morgan » R Jaan 07, 2005 10:01 pm

ei saa aru mis potekast käib jutt .
ok isegi kui see oli läbi siis alati ju ainult läbiläinud jupi vahetusega ei saa viga parandatud on ju ka veel vaja teada miks see nn. potekas läbi läks
pakun et see läks uuesti läbi
Tihtipeale liiga kriitiline !

Roll

PostitusPostitas Roll » P Jaan 09, 2005 4:23 am

põhimõtteliselt sama probleem, mul ei sütti chek energy ja kui sõidan siis vahepeal tõrgub, lähen esmaspäeval diagnostikasse

Kasutaja avatar
Vadim
Uus Kasutaja
Postitusi: 40
Liitunud: P Mai 23, 2004 11:50 pm
Asukoht: Rapla

PostitusPostitas Vadim » T Jaan 11, 2005 4:52 am

nüüd asi nii, et hommikul kui auto külm läheb ilusti käima, pöörded 2000p/min vajutan gaasi ilusti lähvad pöörded põhja kui vaja.
Läheb soojaks süttib check engine ei lase pöördeid üle 2000p/min, tühjalt pöörded hüplevad 1100 - 1500p/min vahel, ma ei tea enam mida teha.
Tehtud tööd:
1) Bensupump vahetatud
2) Bensufilter vahetatud
3) Küünlad vahetatud
4) Küünlajuhtmed vahetatud
5) Õli vahetatud + filter
6) Diagnostikas käidud - teisi juppe proovitud õhulugejat, potekat, tühikäigumootorit.
Vaatasin aju üle, põlenud radu pole, kärsanud kohti pole, midagi sulanud pole.
Kurat küll mida teha?
Mitsubishi Galant 2,0 91a. AUT

Kasutaja avatar
galant_EXE
liige
Postitusi: 103
Liitunud: K Mai 19, 2004 8:24 pm
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitas galant_EXE » T Jaan 11, 2005 5:34 am

Ütle mulle ka kus sellisel galandil tühikäigumootor asub(kuda teda ära tunda).Mul ka mingi jama tühikäiguga.Külmalt ja töösoojalt on kõik hea aga külma ja töösooja vahepeal langevad pöörded 500 peale.Uuriks seda tühikäigumootorit veits- või äkki keegi pakkub parema variandi välja :?:

Kasutaja avatar
Vadim
Uus Kasutaja
Postitusi: 40
Liitunud: P Mai 23, 2004 11:50 pm
Asukoht: Rapla

PostitusPostitas Vadim » T Jaan 11, 2005 5:44 am

Vaata seal kus gaasitross jookseb, seal üks püstine silidrikujuline asi kuhu pealt tuleb sisse pistik
Mitsubishi Galant 2,0 91a. AUT

GALANT 89
liige
Postitusi: 55
Liitunud: K Sept 29, 2004 7:31 am

PostitusPostitas GALANT 89 » K Jaan 12, 2005 8:12 am

mina arvan et temp,andur on läbi või proovi see gaasi klapp puhtaks pesta ja kontroli jagaja ka järgi :?

Kasutaja avatar
Vadim
Uus Kasutaja
Postitusi: 40
Liitunud: P Mai 23, 2004 11:50 pm
Asukoht: Rapla

PostitusPostitas Vadim » K Jaan 12, 2005 4:10 pm

Jagajat nagu vaadati see oli korras, aga kus see temp andur on?
Tal on jagaja küljes mingi kondekas kas selles ei saa viga olla?
Eile sain pöörded üles isegi soojalt, aga siis tegi sihukest pulli et kui välja suretasin ei tahtnud käima minna, mootor jahtus maha ja läks käima, täna ei taha külmalt käivituda. Ma ei tea mis tal viga on, täitsa segi läinud :(
Mitsubishi Galant 2,0 91a. AUT


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 80 külalist