galant kuumeneb????

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
belmondoke
klubi liige
Postitusi: 409
Liitunud: E Apr 24, 2006 9:55 am

galant kuumeneb????

PostitusPostitas belmondoke » L Aug 11, 2007 5:31 pm

tehti siis mootorile remonti.lihviti kaant,klapisääred ja tihendid.jama selles,et kuumeneb.kui soendus taha panna,siis hoiab temperatuuri,ilma soenduseta läheb liiga kuumaks.ventikas töötab,jahutusvedelik on ok.termostaati lahti ei võetud.õhku sees ei ole.ainuke viga,et süüde on liiga hiline ja õigeks ei saa,ilmselt hammasrihm valesti aga kas see võib olla kuumenemise põhjuseks?tühikäigul kohapeal käies kusjuures ei kuumene.89a.82kw.
hetkel peres: pajero 2,8td 98a.
space runner 4x4 lsd 92a.
space wagon 4x4 93a.
colt gti 100kw.91a.

Kasutaja avatar
paikas
liige
Postitusi: 342
Liitunud: N Mai 18, 2006 8:59 pm
Asukoht: tartuma

PostitusPostitas paikas » L Aug 11, 2007 6:27 pm

see süüde hiline on liiga väike viga, et üle kuumeneks viga selles, et sul kas õhk sees või siis ventilaatori andur peetis... just täna nägin sama jama fordiga ja tollel viga selles, et lõdviku vahelt hästi õrnalt immitses tosoolija sealt läks õhk ka sisse ning koguaeg kuumenes üle ja täna vahetasin tolle lõdviku ära ja nüüd OK seega vaata, et kuskilt vedelikku ei immitseks ja kas ventika andur funxib üldse

LandLord
banned
Postitusi: 372
Liitunud: L Juun 12, 2004 8:55 pm
Asukoht: Läänes
Kontakt:

Re: galant kuumeneb????

PostitusPostitas LandLord » L Aug 11, 2007 7:23 pm

belmondoke kirjutas:tehti siis mootorile remonti.lihviti kaant,klapisääred ja tihendid.jama selles,et kuumeneb.kui soendus taha panna,siis hoiab temperatuuri,ilma soenduseta läheb liiga kuumaks.ventikas töötab,jahutusvedelik on ok.termostaati lahti ei võetud.õhku sees ei ole.ainuke viga,et süüde on liiga hiline ja õigeks ei saa,ilmselt hammasrihm valesti aga kas see võib olla kuumenemise põhjuseks?tühikäigul kohapeal käies kusjuures ei kuumene.89a.82kw.


vaT see on viga ,et termostaati ei avanud seda peaks kuuma veega tassis kontrollima kas avaneb või siis keedupotis kui ei avane viskab mootor väikest ringi ja ei jahuta üldse ainuke leevendus jääbki salongiradikas.. Katsu kas radikas ees ka kuumax läheb kui ei siis termokas pees :)

Bullet
Tegija
Postitusi: 1657
Liitunud: R Juul 30, 2004 7:53 am
Asukoht: Märjamaa ja muud euroopa riigid :)
Kontakt:

PostitusPostitas Bullet » L Aug 11, 2007 7:42 pm

asi võib väga vabalt olla termostaadis kuid välistatud ei ole ka see hiline süüde.... see võib vabalt mootori kuumaks ajada (kütuse ei põle korralikult ära ja võib tekkida hõõrumist rohkem selle pärast ja isegi detanatsiooni... lühidalt öeldes)
Mitsubishist parem on ainult .... kiire Mitsubishi.

Kasutaja avatar
belmondoke
klubi liige
Postitusi: 409
Liitunud: E Apr 24, 2006 9:55 am

PostitusPostitas belmondoke » L Aug 11, 2007 8:49 pm

radikas läheb kuumaks ja ventikas hakkab tööle ka.kui termostaat oleks kinni siis seda poleks .avastasin,et soendusradika voolikud teistpidi külge pandud,aga see ei tohiks vist mõjuda.
hetkel peres: pajero 2,8td 98a.
space runner 4x4 lsd 92a.
space wagon 4x4 93a.
colt gti 100kw.91a.

Kasutaja avatar
paikas
liige
Postitusi: 342
Liitunud: N Mai 18, 2006 8:59 pm
Asukoht: tartuma

PostitusPostitas paikas » L Aug 11, 2007 9:36 pm

mõjub küll

morgan
Site Admin
Postitusi: 1819
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

PostitusPostitas morgan » P Aug 12, 2007 7:29 pm

belmondoke kirjutas:radikas läheb kuumaks ja ventikas hakkab tööle ka.kui termostaat oleks kinni siis seda poleks .avastasin,et soendusradika voolikud teistpidi külge pandud,aga see ei tohiks vist mõjuda.

peaks olema täitsa savi kudapidi see vedelik läbi soendusradika käib.
Parem viska termostaat üldse vahelt välja ja vaata mis siis teeb.
Kui ikka kuumeneb on pearadikas umbes.
Tihtipeale liiga kriitiline !

Kasutaja avatar
belmondoke
klubi liige
Postitusi: 409
Liitunud: E Apr 24, 2006 9:55 am

PostitusPostitas belmondoke » P Aug 12, 2007 7:38 pm

vahetasin soenduse voolikud ringi ja panin uue tosooli sisse.kui olin õhu välja pumbanud panin lahtise korgiga käima ja vaatasin kuidas vedelik radikast lihtsalt välja purskab.kui rohkem ei tulnud kallasin radika täis,sõitsin 5 kilti ja jälle keema. :cry:
hetkel peres: pajero 2,8td 98a.
space runner 4x4 lsd 92a.
space wagon 4x4 93a.
colt gti 100kw.91a.

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas Zafari » P Aug 12, 2007 7:42 pm

midagi peab sul seal umbes või tagurpidi olema
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

morgan
Site Admin
Postitusi: 1819
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

PostitusPostitas morgan » P Aug 12, 2007 7:53 pm

belmondoke kirjutas:vahetasin soenduse voolikud ringi ja panin uue tosooli sisse.kui olin õhu välja pumbanud panin lahtise korgiga käima ja vaatasin kuidas vedelik radikast lihtsalt välja purskab.kui rohkem ei tulnud kallasin radika täis,sõitsin 5 kilti ja jälle keema. :cry:

võta termostaat vahelt ära. Veel on võimalus et, veepump on saba andnud.
Tihtipeale liiga kriitiline !

Kasutaja avatar
MeelisV
Tegija
Postitusi: 1983
Liitunud: L Juul 08, 2006 10:06 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas MeelisV » P Aug 12, 2007 8:30 pm

belmondoke kirjutas:vahetasin soenduse voolikud ringi ja panin uue tosooli sisse.kui olin õhu välja pumbanud panin lahtise korgiga käima ja vaatasin kuidas vedelik radikast lihtsalt välja purskab.kui rohkem ei tulnud kallasin radika täis,sõitsin 5 kilti ja jälle keema. :cry:


voolikute ühenduse -sisend/väljund- vahe on tunda vaid talvel,
muutus on vaid radika võimsuses.
reegel ventilatsioonimaailmas on, et vesi tsirkuleerides radikas peab suunduma vastu läbi radika liikuvale õhule.

purskas välja ? kas surve sees vä ? mõra või tihend läbi ?
oleks pakkunud ka pumpa kuid samas äkki on see purskkaev ikka toimiva pumba tagajärg - samas pole nagu ise täheldanud sellist nähtust.

see kui asi vaid soendusradika abil toimib on märk vee tsirkulatsiooni puudumisest suures ringis - viga termostaadis.
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2004
Mitsubishi Outlander 2.0 CVT. 2015 - müüdud
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2006. - müüdud
Mitsubishi Legnum VR4 - TwinTurbo 206 kw, 4WD, 1997. RHD to LHD - müüdud

Kasutaja avatar
belmondoke
klubi liige
Postitusi: 409
Liitunud: E Apr 24, 2006 9:55 am

PostitusPostitas belmondoke » P Aug 12, 2007 9:09 pm

pump vahetatud.kaan lihvitud,uus tihend.teisipäeval võetakse uuesti auto ette,eks siis näeb.
hetkel peres: pajero 2,8td 98a.
space runner 4x4 lsd 92a.
space wagon 4x4 93a.
colt gti 100kw.91a.

Kasutaja avatar
belmondoke
klubi liige
Postitusi: 409
Liitunud: E Apr 24, 2006 9:55 am

PostitusPostitas belmondoke » N Aug 30, 2007 4:29 pm

täna siis valmis.öeldi,et kaane tihend vajas vahetust ja süüdi oli mittekorras radiaator :shock: .eelmine mootor ei kuumenenud ja pärast remonti kuumenes.tundub,et keegi ei taha oma vigu tunnistada :evil: :evil: .
hetkel peres: pajero 2,8td 98a.
space runner 4x4 lsd 92a.
space wagon 4x4 93a.
colt gti 100kw.91a.

Bullet
Tegija
Postitusi: 1657
Liitunud: R Juul 30, 2004 7:53 am
Asukoht: Märjamaa ja muud euroopa riigid :)
Kontakt:

PostitusPostitas Bullet » N Aug 30, 2007 5:09 pm

kui golfi kepiga väheke hambahaldjat mängida kül siis tunnistama hakkavad :lol:

vabandust, et OT.
Mitsubishist parem on ainult .... kiire Mitsubishi.

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

PostitusPostitas jaan mmc » N Aug 30, 2007 5:26 pm

ilmselt töökoja pask :!:
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

Kasutaja avatar
blue deamon
liige
Postitusi: 1015
Liitunud: N Aug 10, 2006 10:28 pm
Asukoht: RAPLA
Kontakt:

PostitusPostitas blue deamon » N Aug 30, 2007 8:36 pm

ja remondi aeg poolteist kuud :lol: :lol: :lol:

morgan
Site Admin
Postitusi: 1819
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

PostitusPostitas morgan » R Aug 31, 2007 6:35 am

belmondoke kirjutas:täna siis valmis.öeldi,et kaane tihend vajas vahetust ja süüdi oli mittekorras radiaator :shock: .eelmine mootor ei kuumenenud ja pärast remonti kuumenes.tundub,et keegi ei taha oma vigu tunnistada :evil: :evil: .
Mainiks seda et võib juhtuda kui masin juppideks võetakse ja teatud osad saavad raputamist kolksutamist võib sinna kogunenud rooste või mis iganes liikuma hakata ja kusagile süsteemis ummistuse tekitada. Igatahes oleks töökoda pidanud seda kuumenemist seal märkama ja vea körvaldama.
Tihtipeale liiga kriitiline !

Kasutaja avatar
JanCoy
huviline
Postitusi: 71
Liitunud: T Mär 13, 2007 1:36 pm
Asukoht: Lõuna osariigid

PostitusPostitas JanCoy » R Aug 31, 2007 9:53 am

mul on ka vist radikaga sama probleem - kuidas radikat puhastada? Kõige kergema vaevaga? Vaakumiga?
Mitsubishi Galanti 2.0 Wagon 98-
Klepsud: logod,lipud,sirmid - jancoy@hot.ee

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

PostitusPostitas jaan mmc » R Aug 31, 2007 4:07 pm

JanCoy kirjutas:mul on ka vist radikaga sama probleem - kuidas radikat puhastada? Kõige kergema vaevaga? Vaakumiga?

igasugu katlakivi eemaldamis vahenditega mida tava poest osta saab.Tõsi- tosooli sisse ei soovita neid valada. Pesu ajaks tuleks süsteemi vesi panna.
Viimati muutis jaan mmc, T Sept 04, 2007 6:50 pm, muudetud 1 kord kokku.
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

Bullet
Tegija
Postitusi: 1657
Liitunud: R Juul 30, 2004 7:53 am
Asukoht: Märjamaa ja muud euroopa riigid :)
Kontakt:

PostitusPostitas Bullet » R Aug 31, 2007 4:43 pm

isegi tavaline 30% Äädikas aitab puhastada.
Mitsubishist parem on ainult .... kiire Mitsubishi.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 39 külalist

cron