belmondoke kirjutas:tehti siis mootorile remonti.lihviti kaant,klapisääred ja tihendid.jama selles,et kuumeneb.kui soendus taha panna,siis hoiab temperatuuri,ilma soenduseta läheb liiga kuumaks.ventikas töötab,jahutusvedelik on ok.termostaati lahti ei võetud.õhku sees ei ole.ainuke viga,et süüde on liiga hiline ja õigeks ei saa,ilmselt hammasrihm valesti aga kas see võib olla kuumenemise põhjuseks?tühikäigul kohapeal käies kusjuures ei kuumene.89a.82kw.
belmondoke kirjutas:radikas läheb kuumaks ja ventikas hakkab tööle ka.kui termostaat oleks kinni siis seda poleks .avastasin,et soendusradika voolikud teistpidi külge pandud,aga see ei tohiks vist mõjuda.
belmondoke kirjutas:vahetasin soenduse voolikud ringi ja panin uue tosooli sisse.kui olin õhu välja pumbanud panin lahtise korgiga käima ja vaatasin kuidas vedelik radikast lihtsalt välja purskab.kui rohkem ei tulnud kallasin radika täis,sõitsin 5 kilti ja jälle keema.
belmondoke kirjutas:vahetasin soenduse voolikud ringi ja panin uue tosooli sisse.kui olin õhu välja pumbanud panin lahtise korgiga käima ja vaatasin kuidas vedelik radikast lihtsalt välja purskab.kui rohkem ei tulnud kallasin radika täis,sõitsin 5 kilti ja jälle keema.
Mainiks seda et võib juhtuda kui masin juppideks võetakse ja teatud osad saavad raputamist kolksutamist võib sinna kogunenud rooste või mis iganes liikuma hakata ja kusagile süsteemis ummistuse tekitada. Igatahes oleks töökoda pidanud seda kuumenemist seal märkama ja vea körvaldama.belmondoke kirjutas:täna siis valmis.öeldi,et kaane tihend vajas vahetust ja süüdi oli mittekorras radiaator .eelmine mootor ei kuumenenud ja pärast remonti kuumenes.tundub,et keegi ei taha oma vigu tunnistada .
JanCoy kirjutas:mul on ka vist radikaga sama probleem - kuidas radikat puhastada? Kõige kergema vaevaga? Vaakumiga?
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 20 külalist