Hammasrihma Vahetus

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Lantra

Hammasrihma Vahetus

PostitusPostitas Lantra » N Juul 05, 2007 12:50 am

Tere!

Sai hammasrihm ma võetud ja tagasi panemisel, ei mäleta enam kas nukkade märgid peavad olema punase joonega või valge joonega kohakuti keskel. Mootoriks on 4G63-doch. Alumise osaga kaheti mõitmist ei ole aga just nukkade märgid?

Tänud!

Raix007
huviline
Postitusi: 58
Liitunud: E Juul 03, 2006 8:59 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas Raix007 » R Juul 06, 2007 10:34 am

Mul nad eri värvi ei olnud, kuid nuka märgid peavad horisont. tasa olema. Niiet pane rihm peale ja keera mutrivõtmest tiir rihmale peale ja vaata kuidas märgid jäävad.

morgan
Site Admin
Postitusi: 1819
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

PostitusPostitas morgan » R Juul 06, 2007 6:43 pm

Tihtipeale liiga kriitiline !

Lantra

PostitusPostitas Lantra » P Juul 08, 2007 6:19 pm

morgan kirjutas:ehk leiad abi siit http://www.vfaq.com/mods/timingbelt-2G.html

Tänud. Väga asjalik leht.

pets4524

PostitusPostitas pets4524 » E Apr 21, 2008 11:34 am

Kuna väikevenna lancer gti-l ka sama töö ees seismas siis otsisin ka sama infot ja see leht tõesti teeb puust ja punaseks ette - äkki oleks see võimalik lausa kuhugi stikiks panna :)

Kasutaja avatar
maxxl
Uus Kasutaja
Postitusi: 35
Liitunud: N Mär 27, 2008 7:37 pm
Asukoht: Keila,Tallinn

Mure Galant 2,4 gdi 2000

PostitusPostitas maxxl » K Dets 24, 2008 10:58 am

Eile juhtus mul selline asi , et 20-30 pealt tuli imelik hääl sisse ja auto suri välja ja hiljem avastasin et hammasrihma tükk paistis plastik korpuse vahel mille oli puruks peksnud,(pragu sees) võtsin siis kaane maha aga rihm täitsa peal?? mis viga võib olla? kas tõmbas nuudid ühe võrra edasi ja süüde vale nüüd, äärest oli tüki lahti saanud rihmal.
Kas mitsu galant 2,4 on mingeid jooniseid? kuidas vahetada või on täps sama joonis mis siin üleval pool mainitud see link?

jankii
liige
Postitusi: 4
Liitunud: R Veebr 06, 2009 8:54 pm
Asukoht: nuia

PostitusPostitas jankii » L Veebr 07, 2009 1:06 pm

tõesti hea leht kas coldi joonist ei leiaks 1,5l 66kw ette tänades.
sõidame

Kasutaja avatar
AdiKing
liige
Postitusi: 111
Liitunud: N Juul 24, 2008 2:47 pm
Asukoht: Kuressaare

PostitusPostitas AdiKing » N Veebr 26, 2009 1:44 pm

Ei hakkanud uut teemat tegema, aga küsimus, et hooldusraamatust vaadates vahetati minu mitsul 110300km peal hammasrihm ja rullikud, et kas järgmise vahetuse peaksin tegema siis alles mingi 200000 peal? Hetkel sõidetud 163000 Ja siit siis teine küsimus et kas keegi on nõus seda mul vahetama nt suvel mingi aeg? Mingi sümboolse tasu eest? Sest esinduses ma tean küsitakse selle eest mingi ulme summasi, mul tegelt tuttav ka kes töötab seati esinduses automehaanikuna, et pole tema käest veel küsinud vb vahetaks ka ära aga mõtlesin et küsin enne siit klubist :) Kuna ise kahjuks sellel ei oska.
Mitsubishi Galant 2.0 V6 110kw.
Endised:
Audi A6 2.6 V6 110kw.
Audi A4 2.8 V6 128+kw.
Mitsubishi Galant 2003. 2,5 V6 120kw
Vectra B 1.6l 74kw
Opel Astra 1.4(caravan) 44kw
Ford Sierra 2,3 V6

Kasutaja avatar
Janx
huviline
Postitusi: 58
Liitunud: K Mai 14, 2008 7:50 am
Asukoht: Tartu/Puurmani

PostitusPostitas Janx » N Veebr 26, 2009 3:27 pm

AdiKing kirjutas:Ei hakkanud uut teemat tegema, aga küsimus, et hooldusraamatust vaadates vahetati minu mitsul 110300km peal hammasrihm ja rullikud, et kas järgmise vahetuse peaksin tegema siis alles mingi 200000 peal? Hetkel sõidetud 163000 Ja siit siis teine küsimus et kas keegi on nõus seda mul vahetama nt suvel mingi aeg? Mingi sümboolse tasu eest? Sest esinduses ma tean küsitakse selle eest mingi ulme summasi, mul tegelt tuttav ka kes töötab seati esinduses automehaanikuna, et pole tema käest veel küsinud vb vahetaks ka ära aga mõtlesin et küsin enne siit klubist :) Kuna ise kahjuks sellel ei oska.


kui suvel jõgeva maakonda satud siis võid ühendust võtta.meil siin üks spets tegi oma maja juurde töökoja.rihma vahetuse eest küsis mul 700 eeku.rihmad , rullikud ja pinguti läksid mul 3700 vist kui õieti mäletan(tartu salomest).carstop oleks mul kogu asja teinud 6300 eeguga(jupid+tööraha).niiet vahe on sees.ei tea palju teised kohad küsivad selle töö eest?

Kasutaja avatar
AdiKing
liige
Postitusi: 111
Liitunud: N Juul 24, 2008 2:47 pm
Asukoht: Kuressaare

PostitusPostitas AdiKing » N Veebr 26, 2009 9:37 pm

Janx kirjutas:
AdiKing kirjutas:Ei hakkanud uut teemat tegema, aga küsimus, et hooldusraamatust vaadates vahetati minu mitsul 110300km peal hammasrihm ja rullikud, et kas järgmise vahetuse peaksin tegema siis alles mingi 200000 peal? Hetkel sõidetud 163000 Ja siit siis teine küsimus et kas keegi on nõus seda mul vahetama nt suvel mingi aeg? Mingi sümboolse tasu eest? Sest esinduses ma tean küsitakse selle eest mingi ulme summasi, mul tegelt tuttav ka kes töötab seati esinduses automehaanikuna, et pole tema käest veel küsinud vb vahetaks ka ära aga mõtlesin et küsin enne siit klubist :) Kuna ise kahjuks sellel ei oska.


kui suvel jõgeva maakonda satud siis võid ühendust võtta.meil siin üks spets tegi oma maja juurde töökoja.rihma vahetuse eest küsis mul 700 eeku.rihmad , rullikud ja pinguti läksid mul 3700 vist kui õieti mäletan(tartu salomest).carstop oleks mul kogu asja teinud 6300 eeguga(jupid+tööraha).niiet vahe on sees.ei tea palju teised kohad küsivad selle töö eest?


tallinnas tean et mingi 6000 sees ka, kuressaares silberisse ma ei hakka minema, seal raudselt ulme hind :D aga selge täitsa võimalik et satun sinna kanti, suvel liigun palju ringi eesti peal. Eks võtan siis ühendust, Selline hind oleks väga sobiv. :) Kui just lähemalt ei leia kedagi.
Mitsubishi Galant 2.0 V6 110kw.
Endised:
Audi A6 2.6 V6 110kw.
Audi A4 2.8 V6 128+kw.
Mitsubishi Galant 2003. 2,5 V6 120kw
Vectra B 1.6l 74kw
Opel Astra 1.4(caravan) 44kw
Ford Sierra 2,3 V6

Sprinter21
liige
Postitusi: 37
Liitunud: T Dets 30, 2008 12:14 pm
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Sprinter21 » L Mär 28, 2009 1:37 pm

Mul Carismaga üks mure. auto aastast 1996.
vahetasin ära hammasrihma ja kõik nagu ok aga vajas tsipake süüte regulli. ime pirts varasemaks vaja keerata. Keerasingi ja auto käib ilusti pole probleemi.
Tahaks teada kas peale hammasrihma vahetust on süütereguleerimine normaalne.
Jaapanlane on muidu imelik ja kollane aga autosid teeb paremini kui sakslane.

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

PostitusPostitas jaan mmc » L Mär 28, 2009 8:01 pm

Sprinter21 kirjutas:Mul Carismaga üks mure. auto aastast 1996.
vahetasin ära hammasrihma ja kõik nagu ok aga vajas tsipake süüte regulli. ime pirts varasemaks vaja keerata. Keerasingi ja auto käib ilusti pole probleemi.
Tahaks teada kas peale hammasrihma vahetust on süütereguleerimine normaalne.


Jah, seda küll peamiselt diislitel kus pumpa (pritse/süüe) ajaldust ei reguleeri aju.
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 74 külalist