sigma mootor

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

canarbic

sigma mootor

PostitusPostitas canarbic » R Nov 26, 2004 7:18 pm

probleem selline:Tühikäigul töötab ilusti,läheb pöördesse korralikult,aga kui sõidad siis järsul gaasivajutusel kaovad pooled silindrid mingiks ajaks ära,auto hakkab puterdama,teeb nii mingi 2-5seki ja siis hakkab korralikult tööle.Mõnikord sureb ka pidurdades mootor välja.
Autoks Sigma dohc ja automaat.
Kas keegi on sarnase asjaga kokkupuutunud??

Kasutaja avatar
AMD
Vana olija
Postitusi: 263
Liitunud: T Juul 27, 2004 10:52 am
Asukoht: Viimsi-Tallinn

PostitusPostitas AMD » R Nov 26, 2004 7:43 pm

kas küünlad ja küünlajuhtmed kontrollitud, sama jama oli Dodge Neoniga.

canarbic

PostitusPostitas canarbic » R Nov 26, 2004 8:06 pm

dohc mootoril küünalde kontroll on suht keeruline ettevõtmine....Aga jah,ilmselt tuleb sealt otsast harutama hakata.

janek

PostitusPostitas janek » E Nov 29, 2004 11:49 pm

proovi vett pihustada küünla juhtmete peale ja proovi siis sõita. Kui sama jama siis vaheta küünla juhtmed ja soovitavalt küünlad ka.

vahurR

PostitusPostitas vahurR » L Dets 18, 2004 7:55 pm

minu sigmal sama probleem.viga ei osata öelda.Ja see puterdamine pole koguaeg.

canarbic

PostitusPostitas canarbic » P Dets 19, 2004 12:09 am

külma mootoriga on hullem,ja kui mootor on norm.temperatuuriga,siis vaikselt gaasi andes töötab paremini.

nrvous

PostitusPostitas nrvous » P Dets 19, 2004 1:57 am

canarbic kirjutas:külma mootoriga on hullem,ja kui mootor on norm.temperatuuriga,siis vaikselt gaasi andes töötab paremini.


Igaks juhuks kontrolli(või lase kontrollida) kas hammasrihm on õieti peal, ühe tuttava Sigma puterdas just sellel põhjusel, et hammasrihm oli hamba(või paar) võrra valesti peal, valeks võib ta minna sellepärast, et DOHC mootoritel käib rihmapingutus läbi õlisurve, aga see pinguti kipub teinekord ära surema.

vahurR

PostitusPostitas vahurR » E Dets 20, 2004 6:27 am

läbi millise õlisurve- mootori üli v nalja teed v.Tal silikoon pinguti ja kui too peaks ära olema siis on tal juba rohkem kui hammas v paar vale ja siia ka juba klappid ka kõverad.
Aga see probleem on selline nagu ei saaks hoopis bensiini peale v midagi sellist.ja moment kui see ASI mootoril küljes siis gaasipedaali vajutad on nagu tühi koht mitte midagi ei muutu.Selline probleem minu sigmal.Ja diagnostika seda ka ei näita võibolla siis kui külge ühendada ja mööda linna sõitam hakkata siis võib näidata.

Kasutaja avatar
AMD
Vana olija
Postitusi: 263
Liitunud: T Juul 27, 2004 10:52 am
Asukoht: Viimsi-Tallinn

PostitusPostitas AMD » E Dets 20, 2004 8:54 am

vahurR kirjutas:.ja moment kui see ASI mootoril küljes siis gaasipedaali vajutad on nagu tühi koht mitte midagi ei muutu.


Tead Evodel on kah turbo lag, vajutad aga hetkeks mitte midagi ei juhtu, kuid sekki pärast hakkab pöörasel kombel kiirendama :lol: äkki soost haigus.
ok naljaks mõeldud siis.

canarbic

PostitusPostitas canarbic » E Dets 20, 2004 8:27 pm

vahurR kirjutas:läbi millise õlisurve- mootori üli v nalja teed v.Tal silikoon pinguti ja kui too peaks ära olema siis on tal juba rohkem kui hammas v paar vale ja siia ka juba klappid ka kõverad.
Aga see probleem on selline nagu ei saaks hoopis bensiini peale v midagi sellist.ja moment kui see ASI mootoril küljes siis gaasipedaali vajutad on nagu tühi koht mitte midagi ei muutu.Selline probleem minu sigmal.Ja diagnostika seda ka ei näita võibolla siis kui külge ühendada ja mööda linna sõitam hakkata siis võib näidata.


kle Vahur,kas sul on 151kw mootor?veojõukontrolliga?.Mul on,ja veojõukontroll ei toimi(tuli vilgub),äkki on viga selles?Sest veojõukontroll ju töötab vist nii,et kui ratas hakkab ringi käima siis rakendub kontroll,mis võtab mootoril jõudu maha.Tegelikult an neid andureid ja asju seal nii palju,et ilma diagnostikata ei ole võimalik midagi korda teha.Mul on ilmselt viga milleski muus,kuna teeb koguaeg nii,sul ainult aeg-ajalt.

vahurR

PostitusPostitas vahurR » K Dets 22, 2004 6:54 am

on 151kw ja peaks olema ka see veojõukontroll peale TCL vist see ka vilgub.Minu teada veojõukontroll ei võta jõudu mootorilt.Veojõukontroll saab impulsi abs anduritelt ja see hakkb rattaid pidurdama vastavalt kumb rohkem libiseb.Kuigi pole ka kindel

canarbic

PostitusPostitas canarbic » K Dets 22, 2004 4:33 pm

imelik,see samaviga esineb siis mitmel 151kw mootoril,tuttaval samasugune ja täpselt samamoodi tcl tuli vilgub,ja gaasi andes hakkab tatistama.Tundub nagu oleks kõigil üks ja sama viga?Kui see on nii levinud kamm,siis peaks olema kuskil netis Sigma/Diamante foorumites ju ka kuulda sellest?

vahurR

PostitusPostitas vahurR » N Jaan 06, 2005 5:30 am

kuigi ma eriti hästi inglisekeelt ei oska siis vist sama problmeemist räägitakse http://www.diamanteowners.com/forum/vie ... php?t=4520
foorumis et sureb välja aga ma võin eksida nii et ärga pahaks pange kui vaöe asi oli.

Kle aga öelge kus küünlajuhtmeid saab sellele DOCH mootorile
probleem tuleb kõige pikema juhtmega igal pool


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 84 külalist