Tuurid kõiguvad

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
Colt
liige
Postitusi: 46
Liitunud: N Mai 13, 2004 12:12 am
Asukoht: Tallinn

Tuurid kõiguvad

PostitusPostitas Colt » K Okt 20, 2004 3:41 am

Tuurid hakkasid tühikäigul lambist 1000-1500 vahel kõikuma ja suht kiire intervalliga. Milles võib olla probleem ?
Vahetasin just aku ära aga ei usu, et see sellest tingitud on.

Vipp
klubi liige
Postitusi: 879
Liitunud: R Apr 23, 2004 12:28 pm
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

PostitusPostitas Vipp » K Okt 20, 2004 4:29 am

See ongi just sellest tingitud. :)

Minul hakkavad tühikäigul peale aku lahti ühendamist pöörded möllama seal 1000 - 0 vahel. Tihti sureb välja. :(

Peale mõnda pikemat sõitu on tavaliselt korda läinud. Tuttav diagnostik teadis rääkida, et aku lahti ühendamisega nullib aju ära (teeb restardi nagu) ja võtab aega kuni aju oma andmed kogub ja siis sellele vastavalt tegutsema hakkab. See andmete kogumine võib võtta aega ühe päeva või ühe kuu. Ühesõnaga millagi läheb ise korda :)

Selle põhjustajaks on muidu üks väike must plastmassist vidinake, mille nimi on tühikäigu andur ja hinnaks ca. 4k. Teine võimalus on veel lahti ühendada üks sellesse andurisse minevatest pistikutest (must, selline trepiastmetega nagu), siis töötab kõik korralikult aga külmaga auto käima ei lähe ja siis niipea korda ka ei lähe.

EDIT: Siin ka natuke juttu sellest:
http://forum.clubmitsubishi.org/viewtopic.php?t=121
Aga vaatasin, et kõikidel langesid pöörded just madalamale.

Kui viga tekkis koheselt peale aku vahetamist, siis tõenäoliselt on probleem ikka sama.
Eritellimisel mööbel. Köögid, kontorid, eluruumid jms.
[url]http://www.marklai.ee[/url]

Kasutaja avatar
Colt
liige
Postitusi: 46
Liitunud: N Mai 13, 2004 12:12 am
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Colt » K Okt 20, 2004 5:09 am

Huh, kohe hakkas kergem.
Loodame siis ,et asi ise korda läheb.
Aga imelik on veel see, et mul just tõusma hakkasid, mitte langema.
Ja veel suht kiiresti.

Vipp
klubi liige
Postitusi: 879
Liitunud: R Apr 23, 2004 12:28 pm
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

PostitusPostitas Vipp » K Okt 20, 2004 6:45 am

Esimene kord, kui selline pull oli (umbes neli aastat tagasi) sai Mitsu keskuses diagnostikas käidud. Ühendas oma läpaka taha ja ütles kohe, et tühikäiguandur läbi - uus andur maksab 4k. Kuna see summa tundus kole suur, siis sai lasta see esialgu paika panna, kuigi diagnostik väitis, et kaua see ei kesta.

Töötab siiamaani. :) (ptui, ptui, ptui üle vasaku õla.)
Eritellimisel mööbel. Köögid, kontorid, eluruumid jms.
[url]http://www.marklai.ee[/url]

Kasutaja avatar
Moger
klubi liige
Postitusi: 530
Liitunud: R Apr 23, 2004 1:48 pm
Asukoht: Tartu
Kontakt:

PostitusPostitas Moger » K Okt 20, 2004 5:15 pm

Panin samuti nädalavaehtusel uue aku peale. Sõitsin mööda sirget ja enne peateed lahutasin siduri, mille peale aku ja õli tuli põlema süttisid. Kiirelt lendasin piduri peale ja kapott lahti, õlivarrast tšekkama :) Kõik korras. Autosse, süüdet ja kõik ilusti korras sõidan järgmise sirge ja jälle sidurit ja sama pull, rool kah raske ja siis laksas Moger endale vastu pead ... nii kui käigu välja tõmbasin kukkusid pöörded nii alla, et suri välja, loomulikult läheb õli tuli põlema.
Pöörded pullisid veel tükk aega, arvan sama, et aku vahetus põhjustas selle.
Ei, nohh, teoorias olen ma tugev :P

Kasutaja avatar
Salvador
liige
Postitusi: 217
Liitunud: P Mai 16, 2004 11:11 pm
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas Salvador » E Okt 25, 2004 8:02 am

minu masinal kõiguvad pöörded siis, kui kohapeal rooli keerata?!
Elu on liiga lühike selleks, et raisata seda VAG toodangu peale!

Kasutaja avatar
AMD
Vana olija
Postitusi: 263
Liitunud: T Juul 27, 2004 10:52 am
Asukoht: Viimsi-Tallinn

PostitusPostitas AMD » E Okt 25, 2004 3:20 pm

Salvador kirjutas:minu masinal kõiguvad pöörded siis, kui kohapeal rooli keerata?!


muidugi, roolivõim hakkab tööle, seega tarbib energiat mida genekas peab talle tootma.

morgan
Site Admin
Postitusi: 1819
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

PostitusPostitas morgan » E Okt 25, 2004 5:10 pm

AMD kirjutas:
Salvador kirjutas:minu masinal kõiguvad pöörded siis, kui kohapeal rooli keerata?!


muidugi, roolivõim hakkab tööle, seega tarbib energiat mida genekas peab talle tootma.


genekas toodab ikka elektrit kas roolivõim on siis elektriga?
vist lihtsalt ühed samad rihmad kui rooli käänata siis võtab pumbale koormuse taha ja pidurdab ka rihmade ringlust kuigi sedavõrd ei tohiks see mõjuda et sellepärast kohe pöörded kõikuma kipuvad.
Loomulikult ega ma mingi mehaanik pole võibolla eksin !
Tihtipeale liiga kriitiline !

Vipp
klubi liige
Postitusi: 879
Liitunud: R Apr 23, 2004 12:28 pm
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

PostitusPostitas Vipp » E Okt 25, 2004 5:29 pm

Näiteks tulede põlema panemisel langevad küll pöörded kohe allapoole ja kustutamisel jälle tõusevad. See on loomulikult hetkeks, sest pöörded lähevad kohe norm asendisse tagasi. Aga korraks siiski kõiguvad.

Aga Colt, kas sa oled oma probleemist jagu saand ?
Eritellimisel mööbel. Köögid, kontorid, eluruumid jms.
[url]http://www.marklai.ee[/url]

morgan
Site Admin
Postitusi: 1819
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

PostitusPostitas morgan » E Okt 25, 2004 5:41 pm

see on jah sellest et genekas peab akut kohe rohkem laadima hakkama kui tuled paned ja keneka vedu lääb raskemaks
Tihtipeale liiga kriitiline !

Kasutaja avatar
Colt
liige
Postitusi: 46
Liitunud: N Mai 13, 2004 12:12 am
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Colt » E Okt 25, 2004 8:17 pm

Ikka kõiguvad.
Aga olen ainult paarsada kilti sõitnud ka.

Vipp
klubi liige
Postitusi: 879
Liitunud: R Apr 23, 2004 12:28 pm
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

PostitusPostitas Vipp » E Okt 25, 2004 10:44 pm

Kui nad mingi aja pärast sul ikka korda ei lähe, siis võiksid mingiks ööks akujuhtme maha võtta.

Kui seda teed, siis igaksjuhuks ntx enne nädalavahetust või muul sellisel ajal, kus elutähtsaid sõite pole, kuna see väljasuremine võib vägagi ebameeldivaks osutuda.

Ise pidurdasin käsipiduriga koguaeg ja ühe jalaga hoidsin gaasi, et tuurid alla ei langeks. Tihedas liikluses võib see muidug väga halvasti lõppeda.
Eritellimisel mööbel. Köögid, kontorid, eluruumid jms.
[url]http://www.marklai.ee[/url]

Kasutaja avatar
Colt
liige
Postitusi: 46
Liitunud: N Mai 13, 2004 12:12 am
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Colt » T Okt 26, 2004 7:34 am

Mul ei sure auto ise mitte kuidagi välja.
Pigem rohkem ergas on, kui muidu.
Tuurid alla 1000 ju ei lange, ainult 1000 ja 1500 vahel kõigub.


Pidasin silmas seda, et kui aku juhtme ööks maha võtad, siis suure tõenäosusega hakkab välja surema ja lõpuks läheb päris korda. Päris 100% kindlalt ei julge muidugi väita.

morgan
Site Admin
Postitusi: 1819
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

PostitusPostitas morgan » T Okt 26, 2004 11:57 am

ei loe kusagilt välja kas oled ECU alglaadimist proovinud.
kui ei siis tasub ära teha.

-lase mootor soojaks nii,et jahutusventilaator on vähemalt kaks korda käivitunud või mootori õlitemperatuur on kerkinud 80 kraadini.
-seiska mootor ja lülita süüde välja
-lahuta aju pistik (usun et piisab ka aku miinus klemmi lahti ühendamisest)
-oota väh.10 min.,aju mälu tühjenemiseks vaj. aeg
-ühenda aju pistik (aku juhe)
-käivita uuesti(ilma jala abita)
-mootor töötagu tühikäigul umb. 5 min.(ilma jala abita, tühikäigukontaktid peavad olema kinni)
-seiska mootor ja lülita süüde välja
-käivita uuesti(ilma jala abita) ja töötagu umb. 5 min.
-seiska mootor ja lülita süüde välja
-käivita uuesti(3.kord!) ja lase töötada umb. 5 min.
-seiska mootor ja lülita süüde välja.
KÕIK!
Tihtipeale liiga kriitiline !

renx
Uus Kasutaja
Postitusi: 41
Liitunud: K Sept 29, 2004 10:21 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas renx » R Nov 05, 2004 7:01 pm

mina millegipärast ei taha küll nõustuda sellega, et antud pöörete kõikumine oleks aku vahetusest põhjustatud!
Enda kunagisel mitsul oli sama viga kaks korda 4a jooksul...mõlemad korrad vajas vaid pritse puhastust ja paika panemist ja asi korras! Akut vahetasin ka kaks korda ja mingit taolist probleemi ei esinenud!
"After sex Mitsubishi is the Best"

Kasutaja avatar
AMD
Vana olija
Postitusi: 263
Liitunud: T Juul 27, 2004 10:52 am
Asukoht: Viimsi-Tallinn

PostitusPostitas AMD » P Nov 07, 2004 2:22 am

renx kirjutas:mina millegipärast ei taha küll nõustuda sellega, et antud pöörete kõikumine oleks aku vahetusest põhjustatud!
Enda kunagisel mitsul oli sama viga kaks korda 4a jooksul...mõlemad korrad vajas vaid pritse puhastust ja paika panemist ja asi korras! Akut vahetasin ka kaks korda ja mingit taolist probleemi ei esinenud!


millega pritse puhastati ?

renx
Uus Kasutaja
Postitusi: 41
Liitunud: K Sept 29, 2004 10:21 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas renx » N Nov 18, 2004 8:00 pm

mis aiinega seda ei tea...kuid selleks võesti pritsesüsteemis midagi lahti ikka...Helkamas seda tehti ja regulliti uuesti paikka! See aeg läks selle peale vist 430 EEK koos regullimisega stendis!
"After sex Mitsubishi is the Best"


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 70 külalist