Mis õli teie kasutate?

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Sprinter21
liige
Postitusi: 37
Liitunud: T Dets 30, 2008 12:14 pm
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Sprinter21 » T Mär 24, 2009 6:12 pm

Kõik räägivad aina sündist ja poolsündist. Kas siis mineraal nii kehva et keegi ei kasuta? Mul muidu mineraal.
vahetan iga 10 00 tagant
Jaapanlane on muidu imelik ja kollane aga autosid teeb paremini kui sakslane.

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

õli

PostitusPostitas ökosohver » T Mär 24, 2009 6:13 pm

tol juhul sa ei pretendeerigi absoluutsele tõele... aga kuna iga sepp räägib oma tarkusest mille isegi on k6rvu saanud ainult neilt kes natuke rohkem ajakirjandust lugenud on kogemustest mainimata... ei jää mu syda siiski rahule:D

a tänud vastamast:D
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

...

PostitusPostitas ökosohver » T Mär 24, 2009 6:21 pm

no tehase andmetel on minu autol täissynt algul sees olnud... 60% vastanutest on öelnud et vana mootori puhul tuleb natuke paksema 6li peale minna kui vedelam imelikul kombel ära kaduma akkab( tihendite vahel lekkima)

ma s6idaks mis tahes 6liga kui keegi omadest kogemustest seda soovitaks ja paneks ka k6rvale sellise margi mille tulemusena juhtunut korrata ei tahaks:)
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

Kasutaja avatar
taavik
klubi liige
Postitusi: 2023
Liitunud: K Mai 16, 2007 1:19 pm
Asukoht: Kesk-Eesti
Kontakt:

PostitusPostitas taavik » T Mär 24, 2009 6:35 pm

Õli tuleks valida vastavalt valmistajatehase juhistele. Sõltuvad ju õli omadused õli molekuli suurusest, kujust ja võimest oma kuju säilitada.
Kui autole on ette nähtud mineraalõli, mis on reeglina suurema molekuliga ning see asendada täissündiga, siis mahub iga hõõrduva pinna vahele rohkem õlimolekule, siit ka üks suurema kulu põhjus. Teiseks, vanemad mootorid ei ole tehtud võibolla nii täpselt, et seda täissünti kinni peaks igal poole.
Üldiselt näitab õli kvaliteeti etiketil olev API standardi tähis. Tähistatakse tähestiku järgi - mida rohkem lõpu poole täht on, seda kvaliteetsem. Kusjuures sama õli uhul eristatakse kvaliteediklassi diisel- ja bensiinimootoritele. Kuna diisel on õli suhtes nõudlikum, siis on diisli kvaliteediklass reeglina madalam. Tähis näeb välja näiteks selline: API SL/CF, kus S.. tähistab kvaliteediklassi bensiinimootorile ja C.. diiselmootorile.
Eraldi teema on õlisse lisatav muu keemia, igasugused puhastusained jne. See muu keemia on see, mis igasuguseid jamasid tekitama võib hakata. Kui olemasolevale õlile mingit muud peale kallata, või ilma mootoripesuta muu margiga asendada, siis võib just see lisatav keemia toimima hakata - näiteks ühel on pesuaineid rohkem sees, siis see kisubki isagusguse pasa lahti kuskilt ning hakkab erievaid kanaleid ja pindasid ummistama ning sellega ka mootorit rikkuma.
Tihti pole probleem mitte selles, et valitakse halva firma õli, vaid et seda kasutatakse lihtsalt valesti.

Kasutaja avatar
Janar
Vana olija
Postitusi: 340
Liitunud: K Okt 17, 2007 5:36 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas Janar » T Mär 24, 2009 6:45 pm

Sai kunagi kasutatud Addinoli õli Galandi (88a 2.0) mootoris. Kokku vast umbes 2-3 aastasel perioodil. Käib see mootor tänapäevani korralikult ja ei saa küll mittemidagi halba antud õli margi kohta ütleda. Sama marki sai kasutatud ka umbes aasta jagu audi 90-nes, millega sai olude sunnil ka pea sada kilomeetrit ilma jahutusvedelikuta sõita. Peale plokikaane tihendi vahetust sõitis see mootor veel edasi ... mine võta siis kinni kui sitt se addinol just on -....

Hetkel kasutan oma liikurites (sigma, lancer, audi) Valvoline Maxlife´t (poolsünt) ja ei tähelda ka mittemingit üleliigset häält ega mittekäivitumist ega muid anomaaliaid.

Terv

Kasutaja avatar
Janx
huviline
Postitusi: 58
Liitunud: K Mai 14, 2008 7:50 am
Asukoht: Tartu/Puurmani

PostitusPostitas Janx » K Mär 25, 2009 6:26 am

on kellegil halbu kogemusi erimellis müüdavate õlidega?ise kasutan seal müüdavaid õlisi.omv ja kasti läks bixxol.pole mingeid probleeme täheldanud.ja samas on kasutatakse ka kõigil firma autodel ja koppadel seal müüdavaid õlisi juba 6 aastat ningi pole mingeid probleeme olnud

Galancer
liige
Postitusi: 594
Liitunud: K Mär 09, 2005 1:00 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Galancer » N Mär 26, 2009 11:24 am

Janx kirjutas:on kellegil halbu kogemusi erimellis müüdavate õlidega?ise kasutan seal müüdavaid õlisi.omv ja kasti läks bixxol.pole mingeid probleeme täheldanud.ja samas on kasutatakse ka kõigil firma autodel ja koppadel seal müüdavaid õlisi juba 6 aastat ningi pole mingeid probleeme olnud


Ise küsid, ise vastad ju:-)
Ei pretendeeri absoluutsele tõele!!!:-)

Nüüd peres ainus mitsu : Lancer `94 1,6 AT
Minevikust veel:Galant 2,5 Wagon `01 Tiptronic, Lancer 1,3 `98 manual, Galant 1.8 `88 manual,Lancer 1,5 `91 manual jmt

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

PostitusPostitas cartman » N Mär 26, 2009 11:52 am

Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Kasutaja avatar
Jann1
Tösine huviline
Postitusi: 199
Liitunud: N Mär 26, 2009 9:13 am
Asukoht: Jõhvi 5546713

PostitusPostitas Jann1 » N Apr 30, 2009 12:24 pm

Mina panin oma galandile Castrol 5w-40 täissündi sisse ja ma küll pole aru saand miks oleks pidand panema poolsündi, mis pole nii kvaliteetne.
Igaljuhul maksan õlieest tiba rohkem kuid tean, et see hoiab mootorit paremini kui mingi odav õli.

Kasutaja avatar
Manki
liige
Postitusi: 136
Liitunud: R Apr 20, 2007 9:22 am
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Manki » N Apr 30, 2009 1:56 pm

Autodata näitab, et mu saral peaks sees käima BP Visco5000(täissünt), viimati õlivahetuses aga pandi BP visco 3000(poolsünt). Auto läbisõit on ~230000. Teagi nüüd kumba järgmine kord panna.

green19
Uus Kasutaja
Postitusi: 10
Liitunud: P Veebr 15, 2009 6:34 pm
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas green19 » E Mai 11, 2009 1:28 pm

Mobil Rally Formula 5w-50 Minu mitsud on siiani tänulikud:D 0w-40 on tiba kallis et 8000-10000 tagant vahetada:)


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 96 külalist