probleem käivitamisega

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
harlet
liige
Postitusi: 127
Liitunud: T Apr 25, 2006 6:59 pm
Asukoht: Paide
Kontakt:

probleem käivitamisega

PostitusPostitas harlet » K Dets 20, 2006 10:33 pm

Probleem siis selles et külmalt ei taha masin käima minna,pikalt,pikalt pead käivitama siis hakkab puterdama mingi ajapeale 3pütiga ma arvan ja siis käib mingi natu aega ja siis hakkab korralikult käima,soe juba moto on siis ei ole probleemi,oskab keegi midagi selle peale öelda?
TEL:55680411

morgan
Site Admin
Postitusi: 1819
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Re: probleem käivitamisega

PostitusPostitas morgan » N Dets 21, 2006 9:58 am

harlet kirjutas:Probleem siis selles et külmalt ei taha masin käima minna,pikalt,pikalt pead käivitama siis hakkab puterdama mingi ajapeale 3pütiga ma arvan ja siis käib mingi natu aega ja siis hakkab korralikult käima,soe juba moto on siis ei ole probleemi,oskab keegi midagi selle peale öelda?

3 pütiga... ? küünlad, juhtmed, jagaja.
Tihtipeale liiga kriitiline !

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

PostitusPostitas cartman » N Dets 21, 2006 12:27 pm

kas see tuli sul peale moootori remonti? mul oli selline jama ka, soojalt oli paugupill a kylmalt ei midagi. vaata yle termostaadi kylge minevad juhtmed , täpselt ei mäleta a yhe pistiku kyljest oli yx juhe lahti(see andur andis ajule infot et kas soe v kylm mootor). mul oli selline yhe klemmiga pistik(klemmi otsa lykatav, kahe juhtmega)
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Kasutaja avatar
harlet
liige
Postitusi: 127
Liitunud: T Apr 25, 2006 6:59 pm
Asukoht: Paide
Kontakt:

PostitusPostitas harlet » N Dets 21, 2006 6:54 pm

Mul termostaadi küljes üks andur katki küll :lol:
Se mis on kahe klemmiga ja peaks nagu ajusse jooksma,kas selles võibki viga olla?
TEL:55680411

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

PostitusPostitas cartman » N Dets 21, 2006 7:14 pm

jh paranda see klemm ä , kui see katki siis läeb auto aint sooja mootoriga käima. peax olemas elline metall klemm termostaadi kyljes kuhu otsa lykkad plastikust pistiku-
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Kasutaja avatar
harlet
liige
Postitusi: 127
Liitunud: T Apr 25, 2006 6:59 pm
Asukoht: Paide
Kontakt:

PostitusPostitas harlet » N Dets 21, 2006 7:44 pm

seda klemmi ei saa remontida,pean uue kusgilt saama
TEL:55680411

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

PostitusPostitas cartman » N Dets 21, 2006 8:38 pm

pead jh uue saama, ma sainoma vana eclipse pealt
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

nuclear2
liige
Postitusi: 389
Liitunud: K Apr 28, 2004 10:12 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas nuclear2 » R Dets 22, 2006 10:19 am

tegemist siis tempi anduritega. 1 klemmiga see on näidikublokki, kahega see ajule inffi annab, ja tavaline asi et kaabel enne pistikut ära mädanenud.

by the way mul on terve mootori juhtmestik, kui kedagi huvitama peaks, annan soodsalt ära :wink:
silmad kardavad, käed teevad

stayed
liige
Postitusi: 75
Liitunud: K Jaan 11, 2006 12:24 am

PostitusPostitas stayed » R Dets 22, 2006 2:40 pm

peaks ka oma pistiku üle vaatama, samamoodi peale remonti külma ilmaga ei käivitu normaalselt :)


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 64 külalist