mure veest läbi sõidul:(

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

mitsukas

mure veest läbi sõidul:(

PostitusPostitas mitsukas » R Mär 31, 2006 5:48 pm

Mure järgmine-kui veelombist vähe kiiremini läbi sõita või siis laserpesus käid siis peale seda auto tõrgub edasi minemast.Kas mõni oskab öelda milles asi?Autoks on 91a.Galant.Ette tänades.....Mitsukas.

usku
liige
Postitusi: 250
Liitunud: E Sept 19, 2005 12:10 am
Asukoht: tallinn

PostitusPostitas usku » R Mär 31, 2006 7:56 pm

vesi jõuab süütesüsteemini ning seepärast tõrgubki!

selle vastu aitab spets vett tõrjuv aerosool... lased jagaja kaane, kontaktid, küünlajuhtmed jm juhtmed selle aerosooliga üle ning nii lihtsalt vesi enam liiga ei tee.

ise proovisin ühe audi 100 peal seda värki. lasin juhtmed värgid üle ja siis järve jää peale sõitma. vigur seisnes selles, et oli kevad ja jää peal oli keskmiselt 20 cm vett. kohati rohkemgi. no pärast ei leidnud ühtegi kohta, kus vett poleks olnud, isegi salongi tuli ventilatsioonist sisse. aga mootor toimis ja ei tõrkunud üldse - tundub, et sprei funksis... kirjeldatu on hea võimalus auto pesemiseks, sh mootori pesemiseks. loodussõbralikkusele pöörab see küll selja, aga no siis olin ma noor ja rumal ka veel (Y) ja lisaks sellele on see seni minu kõige funnim kogemus auto roolis. saad mingi 50 km/h sisse hädaga ja siis kässarit ja piruetitama, vesi lendab üle katuse, küljeakendele, kõik aurab ümberringi..

riburabu

PostitusPostitas riburabu » E Apr 03, 2006 10:34 am

enamvähem sama mure.
lancer 99, 1.3
peale neid suuri vihmasadusid kui sai 70ga pirta tee loikudest läbi sõidetud.
külmast peast ei taha nagu kõik silindrid korralikult töötada, vajutad gaasi, pole minekut ja siis kohati nagu tunned et tõmme tekib ja siis kaob, 10 min pärast on ok.
päevapealt tekkis selline jama.
mis teha?

Galancer
liige
Postitusi: 594
Liitunud: K Mär 09, 2005 1:00 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Galancer » T Apr 04, 2006 3:28 pm

vaheta küünlajuhtmed,jagaja kaas,küünlad ja rootor, ja probleemid lahenevad-ise ka sama jama kogenud eelmise sõidukiga...
Aga ennem ikka veendu et asi selles-võid lasta autol käia (10 min nagu ise ültesid-see paras aeg, et vesi ära aurtustuks ja juhtmed-värgid kuivaks saaks) ja siis võid ju pihustada vett juhtmetele ja jagajale:-) suht julm tegevus kuid näita ära kas mure selles...
P.S kuidas niiskete ilmadega käivitub?
Ei pretendeeri absoluutsele tõele!!!:-)

Nüüd peres ainus mitsu : Lancer `94 1,6 AT
Minevikust veel:Galant 2,5 Wagon `01 Tiptronic, Lancer 1,3 `98 manual, Galant 1.8 `88 manual,Lancer 1,5 `91 manual jmt

riburabu

PostitusPostitas riburabu » E Apr 10, 2006 9:13 am

probleem siiski lahenes iseenesest nädalaga, ju oli lihtsalt märjaks saanud!

halibut

tõrgub

PostitusPostitas halibut » R Okt 20, 2006 7:13 pm

mul sama mure niiskete ilmadega. Et siis kust saaks seda aerosooli? :?

Kasutaja avatar
PriitMC
Tösine huviline
Postitusi: 105
Liitunud: E Aug 14, 2006 11:04 pm
Asukoht: Tallinn

Re: tõrgub

PostitusPostitas PriitMC » L Okt 21, 2006 9:42 am

halibut kirjutas:mul sama mure niiskete ilmadega. Et siis kust saaks seda aerosooli? :?



Arnibalt OÜ-l olemas hea niiskusevastane aine, Multi Super 5, millega siis isegi võimalik veeall 220V juures elekrti pirni vahetada 8) Maksab 105 eeku aint.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 21 külalist

cron