1. leht 1-st

2015 outlander. 2.0 bens cvt

Postitatud: L Jaan 30, 2021 7:31 pm
Postitas m2rtoskel
Tervist

Küsimus teadjatele. 99% sõitudest teen 4wdEco režiimis, käesoleval talvel on tulnud mõned korrad ka 4wdAuto ja -Lock režiimis sõita. Küll aga siis on tunda parajat kärsahaisu, kui sõidu lõpus autost välja tulla. Mäletan et vahekasti õli sai ca 20k km tagasi korralise hoolduse käigus vahetatud ning 4wd nuppu on väga harva näpitud.
Kas see kärsahais on tavaline nende masinate puhul?

Re: 2015 outlander. 2.0 bens cvt

Postitatud: L Jaan 30, 2021 10:36 pm
Postitas Sander147
Tavaline on see, et auto omamik ei loe kasutaja käsiraamatut, kus öeldakse, et Lock reziim on mõeldud ainult väga libedas olukorras, mitte tavalises lumises parklas ja stabiilses linna liikluses. Lock reziim sunnib tagasilla küljes oleva magnet-hüdraulilise ühenduse täislukk asendisse, mis pidevas kinnises asendis kuumeneb üle ning lõpuks viib 4wd avariisse. Antud detaili hind on c 3000€.

Lisaks kõigele on auto mootoril ja käigukastil suurendatud koormus auto keeramisel ja vedamisel, mille tagajärjel suureneb ka kütusekulu. Kärsahais tuleb summuti tõusvast temperatuurist, kuna keskmine autoomanik ei pese autot piisavalt ning summuti( aka tagapütt) on 2a vanuse pori ja soolasodi kihi all. See sodi hakkab temperatuuri tõustes haisema-kärssama.

Kuidas viga likvideerida:
Pese sumps korralikult puhtaks ning kasuta 4wd AUTO reziimi talvisel perioodil.