2015 outlander. 2.0 bens cvt

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

m2rtoskel
Uus Kasutaja
Postitusi: 1
Liitunud: L Jaan 30, 2021 7:17 pm

2015 outlander. 2.0 bens cvt

PostitusPostitas m2rtoskel » L Jaan 30, 2021 7:31 pm

Tervist

Küsimus teadjatele. 99% sõitudest teen 4wdEco režiimis, käesoleval talvel on tulnud mõned korrad ka 4wdAuto ja -Lock režiimis sõita. Küll aga siis on tunda parajat kärsahaisu, kui sõidu lõpus autost välja tulla. Mäletan et vahekasti õli sai ca 20k km tagasi korralise hoolduse käigus vahetatud ning 4wd nuppu on väga harva näpitud.
Kas see kärsahais on tavaline nende masinate puhul?

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: 2015 outlander. 2.0 bens cvt

PostitusPostitas Sander147 » L Jaan 30, 2021 10:36 pm

Tavaline on see, et auto omamik ei loe kasutaja käsiraamatut, kus öeldakse, et Lock reziim on mõeldud ainult väga libedas olukorras, mitte tavalises lumises parklas ja stabiilses linna liikluses. Lock reziim sunnib tagasilla küljes oleva magnet-hüdraulilise ühenduse täislukk asendisse, mis pidevas kinnises asendis kuumeneb üle ning lõpuks viib 4wd avariisse. Antud detaili hind on c 3000€.

Lisaks kõigele on auto mootoril ja käigukastil suurendatud koormus auto keeramisel ja vedamisel, mille tagajärjel suureneb ka kütusekulu. Kärsahais tuleb summuti tõusvast temperatuurist, kuna keskmine autoomanik ei pese autot piisavalt ning summuti( aka tagapütt) on 2a vanuse pori ja soolasodi kihi all. See sodi hakkab temperatuuri tõustes haisema-kärssama.

Kuidas viga likvideerida:
Pese sumps korralikult puhtaks ning kasuta 4wd AUTO reziimi talvisel perioodil.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 52 külalist