PostitusPostitas Sander147 » L Jaan 30, 2021 10:36 pm
Tavaline on see, et auto omamik ei loe kasutaja käsiraamatut, kus öeldakse, et Lock reziim on mõeldud ainult väga libedas olukorras, mitte tavalises lumises parklas ja stabiilses linna liikluses. Lock reziim sunnib tagasilla küljes oleva magnet-hüdraulilise ühenduse täislukk asendisse, mis pidevas kinnises asendis kuumeneb üle ning lõpuks viib 4wd avariisse. Antud detaili hind on c 3000€.
Lisaks kõigele on auto mootoril ja käigukastil suurendatud koormus auto keeramisel ja vedamisel, mille tagajärjel suureneb ka kütusekulu. Kärsahais tuleb summuti tõusvast temperatuurist, kuna keskmine autoomanik ei pese autot piisavalt ning summuti( aka tagapütt) on 2a vanuse pori ja soolasodi kihi all. See sodi hakkab temperatuuri tõustes haisema-kärssama.
Kuidas viga likvideerida:
Pese sumps korralikult puhtaks ning kasuta 4wd AUTO reziimi talvisel perioodil.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli