Mitsubishi Outlander 2012 2,2 di-d ls.230 000

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

misseliin
Uus Kasutaja
Postitusi: 4
Liitunud: N Sept 17, 2020 12:50 pm

Mitsubishi Outlander 2012 2,2 di-d ls.230 000

PostitusPostitas misseliin » N Sept 17, 2020 3:03 pm

Tere!
Esmalt läks põlema mootorituli siis sõitis veel normaalselt. Mõnesaja km pärast läks põlema tahmafiltri tuli siis kadus autol juba jõud. Tuled põlevad ja mootor ei lähe pöördesse (turbo ei tule taha). Tühikäigul töötab normaalselt, annan gaasi hakkab teatud pööretel puterdama ja siis viskab tahma. Lasin lahti tahmafiltri ja nii näen, et tossu viskab. Tõenäoliselt ongi tahmafiltri umbesse löönud aga mis selle vea on põhjustanud? Autocom näitab tahmafiltri ja egr veakoodi. Niipalju sai ka uuritud, et egr klapp on koguaeg kinni. Kas oskab keegi nõua anda milles viga? Sander147 ehk Teie?

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi Outlander 2012 2,2 di-d ls.230 000

PostitusPostitas Sander147 » N Sept 17, 2020 6:20 pm

Tere!
Kas kuni 2012a või 2012 ja edasi auto? Palju on kw mootoril?
Reg nr aitaks palju.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

misseliin
Uus Kasutaja
Postitusi: 4
Liitunud: N Sept 17, 2020 12:50 pm

Re: Mitsubishi Outlander 2012 2,2 di-d ls.230 000

PostitusPostitas misseliin » N Sept 17, 2020 6:59 pm

Kuni 2012 ja 130 kw

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi Outlander 2012 2,2 di-d ls.230 000

PostitusPostitas Sander147 » R Sept 18, 2020 9:06 am

Kohvipaksu pealt raske öelda, vaja oleks veakoodide täpseid numbreid.
Kui DPF ongi umbes, siis esialgu tuleks proovida seda regenereerida/puhastada. Üldiselt aitab.
Ummistumise põhjus võib olla kõrge õlitase, vana õli, lühikesed sõidud, madal DPFi temperatuur, kehv kütus, leke väljalaske süsteemis, umbes õhufilter jne.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

misseliin
Uus Kasutaja
Postitusi: 4
Liitunud: N Sept 17, 2020 12:50 pm

Re: Mitsubishi Outlander 2012 2,2 di-d ls.230 000

PostitusPostitas misseliin » E Sept 21, 2020 12:01 pm

Hei.
Polnud vahepeal äegä äutogä tegeledä(sorri a täht säi vedelikku jä nüüd ei toimi eriti, et jutt kiiremini sääks asendan ääga).
Veäkoodid on P2463,P2413
See esimene peäks olemä kübemefiltrigä seotud.Kui kustutän ärä, siis u.10sekundi päräst tuleb tägäsi, teine kood ei kustu.
Siis uurisin edäsi jä ävästäsin ,et kübemefiltri temp.ändur näitäb kogu äeg 20kräädi(soojält,külmält,juhe lähti,kinni).
Niipälju kä, et kui töötävä mootorigä kustutän ärä veä, läheb ilusti pöördesse(nägu mäinisin u.10 sekundiks).
Tõenäoliselt tuleb otsidä sedä ändurit, käs sedä sääks äsendädä mõne teise, näit.präntsläse omägä(origin.päris hinnäline).
Säi pool "soomekeelne" jutt,ehk ikkä on ärusäädäv. Edäspidi proovin selle äägä midägi ette võttä.
Ootän arvämusi ,nõuandeid.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi Outlander 2012 2,2 di-d ls.230 000

PostitusPostitas Sander147 » E Sept 21, 2020 3:49 pm

P2413 on EGR süsteemi rike.
Kas EGR vaakumi poole membraan on terve? Tuleb vaakumtestriga kontrollida. Veakood tuleb sisse elektripoole pealt, aga see EGR on tal nii elektri, kui ka vaakumiga juhitav.

P2463 on DPFi osas.
1. Kas õlitase on normis?
2. Kas õlivahetus ja tase on arvutiga nullitud? Mõlemad eraldi nullitavad.
3. Proovida DPFile teha virtuaalselt Exchange service (ütled autole, et on uus DPF all).
4. Viimaseks, kas auto laseb nüüd sunniviisiliselt DPF regeneratsiooni teha?
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

misseliin
Uus Kasutaja
Postitusi: 4
Liitunud: N Sept 17, 2020 12:50 pm

Re: Mitsubishi Outlander 2012 2,2 di-d ls.230 000

PostitusPostitas misseliin » N Sept 24, 2020 2:13 pm

Hei.
Jälle säi nätuke mitsugä tegeldud.(kirjutän ikkä selle a ääga ).
EGR-i vigä on kogu äeg üleväl. Mis on huvitäv. EGR ei äväne üldse,äutocom näitäb 0% kogu äeg( soojält, külm, sõltumätä pööretest).
Võtsin selle toru ärä, mis läheb EGR-i kläppi juurde, näen et seält pole üldse tähmäne. Soojä mootorigä võib sellest torust kinni võttä,
pole üldse kuum. Tundub see elektriline kläpp ei toimetä. Käs on el.kläpi probleem või miski ei ännä tälle käsku.
Kübemefiltrile leidsin kä mingi temp.änduri, nüüd näitäb vähemält see temperätuuri(eelmine oli kogu äeg üks temperätuur, 20c) .
Neid õli näite pole minuärust nullitud, ägä tä ei näitä ärmätuuris mingeid tulesid egä pole vilkumisi.
Õlitäse oli nätuke üle lubätu, läsin vähemäks.
DPF-i uuendust äutocomigä ei läse tehä.
Filter säi mähä võetud , spets vähendigä läbipesu, päräst kuivätätud.
Muidugi kui mootori tule töötävä mootorigä ärä kustutän läheb 10-12 sek. norm. tööle. EGR kläpp on ikkä kinni sel äjäl.
Mis veel ette võttä. Äuto sõidäb, ent pöördesse ei lähe, tee või tinä n.ö.
Ehk on kellelgi midägi sarnast ette tulnud. Näe isegi päär aad tuli!

Tänx.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 37 külalist

cron